reklama


Recenze

10 Majitel

Škoda Octavia RS 2,0 TFSI

9,70 Uživatelé

Hodnoceno: 34× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Octavia II RS Rok výroby 2009 Koupeno ojeté najeto [km]:21000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1984 výkon [kW]: 147 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,2 maximální rychlost [km/h]: 242 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 560 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7,5 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Koupě tohoto RS proběhla v létě 2010, poté, kdy jsem měl naftovou octavii (2 roky) a nějak mě ta jízda s naftou neuspokojovala. Byla to jízda typu duc duc duc, v 1750 otáčkách zabralo turbo a pak kolem 3000 zase duc duc duc. Na dálnici to bylo výborný, ale na běžný provoz mě to nějako nesedělo. Proto jsem si řekl že si pořídím motorku a bude po problému. Ovšem s touto myšlenkou jsem narazil u mé ženy, tudíž jsem si řekl, že v rámci bezpečí si pořídím auto, co "pojede" jako motorka. Kritéria byla především účelnost, aby se do kufru vydal kočárek a především spotřeba do 10 litrů. Hned se vybavovala auta typu Focus RS, Audi S4, BMW 330i, ale vzápětí kdy jsem pomyslel na servisní náklady, mě to rychle přešlo. Kamarád dal za brzdy u S4 40.000kč. Po předchozích zkušeností s vozy škoda, jsem se díval po vozech koncernu VW. Dostal jsem typ na (již moji) Octavia RS, byla rok stará v benzínu. Byla koupena v sekci ročních vozů, kde stála v okolí další padesátka vozů škoda octávia, ale tato tam svítila krásně žlutou barvou jako jediná. Po předváděcí jízdě bylo vše rozhodnuto a zbývalo už jen vyřešit peníze. 2 dny nato, už tato RS byla moje :o)

Silné stránky

- především všestranost (od každodenního dojíždění do zaměstnání, po výlety na letiště)
- spotřeba (při normální jízdě do 110km/h je to 7 l/100km
- výborný sportovní podvozek, kerý z vás na špatné cestě nevymlátí duši
- RS je vybaveno doplňkovým audio systémem Premium (12 repro + zesilovač) = skvělý zvuk
- možnost točení motoru až k 7000 otáčkám
- žádný turbo efekt, lineární zátah až k omezovači

Slabé stránky

- především malá nádrž (jen 55 litrů)
- když se spustí ostřik xenonů, ohodí to celé auto
- jelikož jsou stěrače zapuštěné pod víko kufru, nelze pod ně v zimě připevnit folii proti zamrznutí předního skla
- u některých řidičů vzbuzuje nápis na masce VRS pocit závodění a tak se předjíždění stává nebezpečné
- po delším řádění n aletišti mají brzdy sklon k vadnutí
- nedá se jezdit předpisově, což dosvědčují 2 pokuty za rychlost

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

25000km - nedovírá se víčko palivové nádrže - vyměněno v záruce
35000km - praskající zvuk z pravého repro u spolujezdce - výměna repro v záruce

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

RS koupeno v Autocentrum Barth v Pardubicích na Dubině. Profesionální přístup, ukázání všech funkcí, hejbátek a všeho při předání vozidla + pár dárků.

 
reklama


Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia RS 2,0 TFSI

Další vozy Škoda Octavia


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím 2 závady na vozidle - odstraněno v záruce

praktičnost
9

od sportovního zážitku až ke stěhování nábytku

prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9

sportovní podvozek, sportovní sedadla, nízkofrofilové gumy - vše je ok

provozní náklady
10

jen lít benzín

náhradní díly
1

Přední stěrače za cca 1000kč?!

výkon motoru
9

zatím 200 koní, na jaře tuning na 245, pak bude za 10 bodů

spotřeba
9

od 6,5 až po 10, dlouhodobá je 8,1l/100

hlučnost motoru
8

hodil by se sportovnější projev

kvalita sedadel
10

sportovní sedadla - nejlepší jaké škoda má

brzdy
9

jsou super, dobře dávkovatelné, ale po delší době na letišti vadnou.

zavazadlový prostor
10

po superbu má největší kufr


Více o modeluŠkoda Octavia 1Z (2004-2012)
Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 – Poprvé všemi čtyřmi Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 – Poprvé všemi čtyřmi

Octavia RS může mít nově pohon všech kol. Mnohým to…

Škoda slaví 25 let s VW: Opět jsme projeli starší modely této doby Škoda slaví 25 let s VW: Opět jsme projeli starší modely této doby

Každý týden jezdíme s vozy aktuální produkce. Rádi však…

 

reklama





Blesk.cz

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich prodat až desetimiliony

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich…

Trh s chytrými brýlemi v minulosti nejvíce iniciovaný prodejem Google Glass po rychlém startu prakticky utichl.…

Brusel chce zakázat plomby, které hradí pojišťovna. Kvůli životnímu prostředí

Brusel chce zakázat plomby, které hradí pojišťovna.…

Brusel by mohl do budoucna zakázat klasické plomby, které hradí pojišťovny. Jsou sice zdarma, ale amalgámové a…

 

iSport.cz

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se loučila více než půlka města

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se…

Za silného deště, který neodradil desetitisíce truchlících, se dnes jihobrazilské město Chapecó rozloučilo s…

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové přezdívce pro Hušbauera

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové…

Ve Slavii panuje velká pohoda. To se potvrdilo i na závěrečné akci po ligovém podzimu, kdy vedení otevřelo Eden…

 

Reflex.cz

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je jenom úchyl

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je…

Na jedné straně geniální animovaná miniatura, čistá a výmluvná i beze slov, na druhé užvaněný Santa, jenž si…

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po třiceti letech!

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po…

Postava Elektry zdomácněla v komiksech nakladatelství Marvel prakticky od svého zářného uvedení jakožto osudová…

 
 
reklama