Recenze
Technické info
Přezdívka auta Maxík Rok výroby 2017 Koupeno ojeté najeto [km]:100000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1499 výkon [kW]: 88 kroutící moment [Nm]: 270 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.7 maximální rychlost [km/h]: 198 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.6
Popis vozu
1.5 TDCi, 88kW. Titanium, park.kamera, velký zimní paket, elektrické víko kufru, zásuvka 230V, odnímatelné TZ, originál zatmavená okna. Dovoz SRN, půlroční služební vůz FORD Köln s nájezdem 8500 km a zárukou 2+3 roky.
Nyní, díky četným home office v kovidovém období, najeto zatím jen 70 000 km.
Silné stránky
Skvěle jezdí i vypadá, jak z venku, tak i zevnitř. Pohodlný, zábavný a prostorný. Slušná dynamika a skvělá spotřeba. velmi příjemně hrající audiosystém. Elektrické otevírání kufru kopnutím pod nárazník nemá chybu, zejména třeba s balíkem z pošty v náručí, ale i proto, že není důvod šacovat kapsy kvůli otevření kufru u sámošky. Po vyndání dvou zadních sedaček se do auta nastojato naloží až tři jízdní kola s odejmutým předním kolem a zbude ještě stále hodně prostoru pro další zavazadla. Auto je i přes vyšší stavbu velice mrštné a ochotně jede za volantem.
Po pěti a půl roce provozu jsem stále rád, že jsem jeden z posledních kousků poslední generace C Maxu pořídil. Je to to nejlepší, co se v intervatu Focus-Kuga Fordu povedlo. Ač, třeba 4x4 c Max nikdy nenabídl, ale mě nechybí.
Slabé stránky
Povrzávající plasty okolo MM systému (na českém tankodromu zvaném silnice), jinak je ticho. Stop/start systém nejde trvale vypnout.
Po šesti letech první závada. Mechanická závada na jednotce ABS. Odtah v rámci asystence k pojistce. Servis odeslal jednotku k repasi, stálo to celkem 11,500,.Kč a do dvou týdnů jsem opět jezdil.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
1) Roční servis v SRN za 117,-€. :-). Zákazník je pán.Mohl jsem být přítomen u auta na dílně. Divili se, že nechci náhradní auto po čas servisu.. (Proč, když za necelé 1,5 hodiny byl servis hotov a mechanik dal pár dobrých rad k dobru.)
2) Dvouroční servis v SRN za 129,-€. Na mou žádost po vypuštění odsáto cca 1,5 dl zbytkového oleje, který nemůže vytéci z vany, která se nedočkala optimalizace. Olej na měrce je znatelně déle čistý...
3) Kvůli časovému posunu způsobenému datem STK a snaze synchronizovat den STK a údržby jsem po záruce jsem přešel na český servis. Po rozporuplné zkušenosti s jedním plzeňským servisem jsem zatím spokojen s Auto Horský. Materiál originál a elektronickou servisku také vedou.Ceny neautorizovaných českých jsou srovnatelné s cenami autorizáku v SRN. V českém neautorizáku alespoň nechtějí kvůli roční údržbě auto na celý den, jako v autorizovaném. (U sousedů jim na údržbu také stačilo 1-1,5 hodiny.)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Ford Autohaus Bauriedl. Skvělí, vstřícní, ochotní, rodinné prostředí.
DPF Kapi
Doporučuji všem, kdo mají auto na naftu s DPF filtrem. Už vícekrát jsem díky této krabičce neodstavil auto se započatou regenerací. Je pošetilé se domnívat, že se regenerace nespustí až na konci dlouhé cesty po dálnici, kousek od cíle.
Přidat názorDiskuse: Ford C-Max DXA (Facelift 2015)
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Ford C-Max
-
Ford C-Max (2010) Majitel: parkoviště
Přidáno: 26.4.2010 129 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Ford C-Max (2014) Majitel: Bouda0505
Přidáno: 14.12.2020 69 Majitel 8.29 Uživatelé
-
Ford C-Max (2008) Majitel: štíreček1
Přidáno: 2.9.2009 7410 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford C-Max (2007) Majitel: kobamm
Přidáno: 28.6.2008 228 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Ford C-Max (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.9.2008 7510 Majitel 9.88 Uživatelé