Volkswagen Golf (2011)
31.8.2011VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…
Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 05.09.11 19:43
« Re: Golf TSI
Pěkné vozítko, ale chtělo by to nějaké další a zajímavější fotky ;-) :-)
Co jsem já slyšel ze servisu, spotřeba 1,2 TSI a 1,4 TSI je skoro stejná, mnohem více záleží na stylu jízdy. Především je však důležité se k TSI motorům slušně chovat, nejdříve nechat 10-15 minut zahřát a pak tomu teprve více šlapat na krk, stejně tak ke konci posledních 5 minut jet klidněji a před vypnutím motoru nechat motor jet chvilku na prázdno, Turbo je hold háklivé a tímto mu rapidně prodlužuješ životnost ;-) -
Bully_ 02.09.11 18:41
« Re: Servisni interval
Diky za rozumny prispevek :yes: S Accordem souhlasim, mam Tourer 2,2i-CTDi z 12/2007 (Sport + SE 30th- fura vybavy navic) a budu si ho drzet dokud se nerozpadne, takze hoodne dlouho >:D
Civic 5D vs. Type-R je prave dost rozdil- a to zvenku i zevnitr, i co se jizdnich vlastnosti tyce. V CTR (pokud se jede rychle, protoze tohle auto funguje tim lip cim drsneji se s nim jezdi) proste funguje. Torzka vzadu neni vubec nutne nejaka systemova chyba, zalezi jenom na jejim naladeni. Divil by ses kolik aut a to i hot-hatchu jezdilo a obcas i porad jezdi s timhle systemem.
Kazdopadne CTR je podstatne zabavnejsi nez vetsinove prijatelnejsi GTI a o to minimalne mne jde u HH predevsim, rodinne auto uz mam. Ale samozrejme kazda mince ma 2 strany a sam to uz vidis taky. Ono je to povidani na dlouho a urcite nepatri do tve debaty o Golfu, pokud budes chtit diskutovat a ne jenom odsuzovat to co neznas tak si s tebou rad pokecam u sebe ;-)
Civic 9G bude jenom minimalni evoluce a obavam se ze castecne k horsimu, co se sportovniho ducha a charakteru Hondy tyka. No aspon opticky uvidim na autosalonu ve Frankfurtu, kam (snad na 100%) jedu. -
Bully_ 01.09.11 18:35
« Re: Re: Servisni interval
Nemusime se prece napadat, jsme na diskuzi :yes: , prijde mi ze jsi proti me vystartoval jako nejaky zapskly majitel Golfu na Hondare >:D Zkus byt trosku nezaujaty a muzeme pokracovat.
S 1,2 TSI jsem jezdil v automatu s Yetim, neni to spatny motor a jel svizne. Jde ale o benzinovy motor s obsahem 1,2, turbo neturbo, par tisic otacek mu dat musis (pokud s nim teda hodlas jezdit svizne). O 6000 ot./min. kdyz potrebujes zrychlit jsi nakonec psal sam. Netusim teda v cem je ta "hloupost".
Pokud ti vyrobce urcil servisni interval tak jak uvadis a veris tomu (navic te to netrapi protoze auto relativne brzy prodas), pak je to odpoved na mou otazku. Ja bych tohle nedelal u zadneho auta, ale hodne to souvisi s mym zpusobem jizdy.
Ad Golf GTI vs. Civic Type-R: design je vec nazoru, mne zase Golf prijde subjektivne nudny (zevnitr i zvenku). Ale chapu ze se nekomu tahle usedlost muze libit. Type-R je zase dost odlisny od jinych verzi Civicu (i vevnitr, sedacky, materialy, podsvetleni, ...), je videt ze jsi v nem nikdy nesedel. Ja mam zase rad kdyz auto ukaze i navenek jaky je v nem potencial. Nakonec je prece fajn ze mame kazdy jiny vkus, nemyslis?
Stejne tak jeho jizdni projev- GTI a Type-R jsou auta s naprosto jinym charakterem, nekomu vyhovuje linearni zrychleni pri seslapnuti plynu v jakychkoli otackach, jiny ma rad praci s autem a zabavny a brutalnejsi race-feeling. Proste uzivatelsky privetive GTI (s ESP co keca do rizeni i kdyz ho vypnes, uplne to totiz nejde) - proti autu pro ridice. S prominutim kecy o katastrofalni zadni naprave jsi asi vycetl v nejakych radobyodbornych recenzich. Sedni si nekdy do Type-R a nech se svezt s nekym kdo to umi- a drz si klobouk >:D
Tvrdit o techhle 2 vozech ze je jeden z nich vyrazne lepsi nez druhy znaci neznalost a zaujatost, chce to trosku nadhledu a priznat si ze kazdy z nas muze mit jine priority ;-) -
"-- skrytý --" 01.09.11 11:01
« Re: Re: Re: Re: Servisni interval
Asi takhle: Koncern VW má v zásadě 3 typy servisních intervalů. Mezi nimi můžete za určitých podmínek přepínat. Který z nich vaše auto má poznáte podle nálepky v kufru a servisní knížce (kódy QG0, QG1, QG2).
QG0: Kompletní servis 1x za rok či 15 000 km (co nastane dříve).
QG1: Proměnlivý servisní interval - komplet servis dle údaje počítače, max však 1x za 2 roky / 30 000 km (co nastane dříve). Je ale potřeba speciální dlouhoběžný olej. Motor má v tomto případě speciální tvrdokovové povlaky na pohyblivých součástech.
QG2: Každý rok / 15 000 km výměna oleje + olejového filtru, každé dva roky / 30 000 km kompletní servis.
Máte-li auto z výroby QG0, nezbývá vám než jezdit každý rok na kompletní servis.
Máte-li z výroby QG1, můžete si zvolit, jak budete jezdit, ŘJ se nechá překódovat na cokoli tam i zpět. Nechcete-li dlouhoběžný olej, můžete klidně jezdit jako QG0 nebo QG2 (což jsem udělal i já). Za QG1 se svého času tvrdě připlácelo - ony tvrdokovové povlaky + jiná baterie apod.
QG2 z výroby můžete provozovat jako QG0, ne však jako QG1 (chybí tvrdokovové povlaky). -
sotomaior 01.09.11 09:47
« Re: Re: Servisni interval
GTI x Tyre-R: na všech frontách ne, teda aspoň pro mne je motor v hondě mnohem zábavnější, rychlost si tam člověk musí odpracovat.
Ad servisní intervaly: HTP 2010/11 - motor byl docela výrazně přepracován, asi i proto změna intervalu, ikdyž i u původního bych doporučoval hlavně u oleje kratší...
U TSI těžko říct, i na longlife interval by měl odkroutit 100-150tkm celkem spolehlivě (snad už vyřešili dětské nemoci..), pokud chceš mít jistotu tak je celkem fajn udělat třeba po 15tkm aspoň kapkovou zkoušku oleje.
Jinak ať slouží, i oproti obligátnímu TDI je to moc povedený motor .) -
Andy74 31.08.11 20:32
« Heller Opava .....
...Ahojky, naprostý souhlas, co se Helleru Opava týče .....místo jako vážný zájemce o koupi auta jsem si připadala jako pipina, která místo do supermarketu omylem vlezla do autosalonu.
Nikdo si mě moc nevšímal a i přesto, že jsem dala najevo, že bych chtěla utratit peníze za VW, mi moc času nikdo nevěnoval.
P.S. Za kolegu, který si nechal v OP montovat koncovku výfuku na VW Scirocco, taky :no:
Amatéřina, zklamání.
-
Herbi TSI 04.01.13 17:22
« Re: servis
Zdravím. V tisku byly problémy prezenotovány jako vadná šarže výrobce, který nevyměnil obráběcí stroj a vyrobil tak trojnásobný počet řetězů na úkor kvality. Ale mohla to být jedna z blamáží. Pravdu se asi nedozvíme. Fakt je, že problém se objevuje nejvíce u 1,2 a 1,4. To, že není něco v pořádku se dá jednoduše vysledovat předem...po nastartování tak cca. 20s kolísají otáčky a slyšíš chrastění řetězu. Problém má stupńující se tendenci, takže se vyplácí ostražitost od počátku, kdy zejména řinčení nemusí být zcela znatelné. Jinak, co se týka oleje, tak budu asi mezi prvními, kdo vyzkouší životnost 1,2 při delším intervalu.Jak jsem už tady psal,odkládám si peníze na nový motor ;-)
Tak ale hlavně že je to vyřešené :yes: