Před pár lety jsem zastával stejný názor co se servisních intervlů týče. Známý, který je servisní technik u jednoho německého prodejce VW-Škoda, mi jednoznačně řekl, že 30tisícový servisní interval je u většiny nových koncernových motorů v D běžný. A že je dokonce tento interval jiný v D než ČR. Je zajímavé, že u VW Polo r.v.2010 (jezdí v něm přítelkyně) má servisní interval 15 tis.km a ten stejné Polo s totožným motorem, ale kupované v 2011 má interval 30 tis.km. Můžeme polemizovat o tom, jestli čeští dealeři chtějí víc vydělat na servisu (vůbec bych se tomu nedivil) nebo jestli k nám změny došly později,jako ostatně všechno:-( Nedokážu oběktivně posoudit zanesení filtru při 15 a 30 tis..... Můžeš mít pravdu, ale mám zaplacenou prodlouženou záruku a neplánuji, že bych auto vlastnil déle, takže mě to nějak netrápí, ať to řeší VW. Každopádně si asi pleteš 1.2 HTP s 1.2 TSI !! Zcela odlišný motor!!! Jinak bys nemohl napsat takovou hloupost o těch otáčkách...:-o
Nemohl jsem se nepodívat na tvé stránky... Dva roky jsem jezdil s Hondou Accord 2.2
i-CTDI r.v. 2006 Nemám ji co vytknout...Téměř dokonalé auto a maximálně spolehlivé!Současná generace se mi už tak nelíbí,ale kvalita je určitě stejná. K Hondě civic mně přemlouval kolega, když jsem řešil koupi Golfa. Desing se někomu může líbit, ale myslím, že se hodně rychle okouká a to nemluvím o pouťové palubní desce. Co si ale neodpustím je přímo katastrofická zadní náprava.Jel jsem na 17kách.Hrůůůůza!!!!
A provedení Type-R?? GTíčko ho převálcuje na všech frontách....
.