Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 01 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 14.05.15  15:51

    « Re: Re: ST CUPRA zajela rekord

    TH: To tu je fakt ještě někdo, kdo pochybuje, že MRS (MRdatŠkodu) je nejlepší auto na světě?

    Jinak by mne zajímalo, jak by to dopadlo, kdyby si vzal ty kombíky, co zůstali za cuprou, stejný řidič a zajel to ve stejné den, se stejnými pneu...atd.
  • « 01 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 07.02.15  10:57

    « Re: OT

    woody: :-) :yes:

    To jsou vyhlídky. Až se toho naplno chopí u nás... ;-\

    [odkaz]

    "We have to eliminate old diesel cars that are more than 13 years old and have no filters," Royal said. Measures against these types of polluting cars will make it "harder and harder" to use them, she said.

    Elektromobily jsou fajn, ale takto terorizovat své občany dosti pochybnými argumenty a de facto je nutit k dalšímu utrácení daňovému i přímo za další produkty nadnárodních firem, je prostě... :no:
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.09.14  16:45

    « Re: Prihlasujem sa

    No, právě proto, že jen SKORO (rozuměj rádoby)... ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.09.14  15:47

    « Re: Přihlašování zahájeno

    iudex
    Lepší "drátem" do krytky šroubu, než do oka... >:-[] ;-)

    P.S. Pasují ty krytky i na tyhle šrouby? Většinou spíš ne, hlavně na ten zamykací to bývá problém.
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.09.14  21:04

    « Re: DSG

    w-a
    Jo, ten je jedlej. >:D
    Ještě, že to není náš Zino s velkým, ale jen zino s malým. >:-[]
    Dnes tam přidal další perlu, prý mu nešlo primárně o zrak, ale o hmat:
    "So zrakom nie, proti výzoru nič nemám. Mne sa jedná skôr o hmat a celkový dojem. V tom a-čku to je do detailov prepracované, stačí ten pocit v ruke ked zatváraš dvere a rozdiel je patrný. Ten chlapci ale z fotiek nezískate... Smutné..." >:D

  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.09.14  10:02

    « Re: Disky

    Ona je ta dramatičnost hodně i o zvukové kulise za volantem a tam osobně vidím (i když "pouze" v nižší a středních otáčkách) možná největší slabinu G7GTI, ten zvukový projev je místy až skoro turbodieselový (akusticky jsem chvílemi dokonce váhal jestli nejedu spíš v GTD), G5GTI je na tom v tomto ohledu mnohem líp a podobný problém má jen na volnoběh a těsně nad ním. G6GTI je někde mezi nimi. Naopak nahoře zní G7GTI na R4 opravdu moc dobře (MRS může závidět) a lépe, než G6GTI. Celkově má zvuk spoza volantu nejdramatičtější (ze tří posledních GGTI) G5GTI, ale to je logické vzhledem k vývoji, kdy se auta snaží být stále kultivovanější, méně hlučné a uživatelsky přívětivější, no a základ dané g. Golfu se samozřejmě promítá i do sportovněji orientovaných verzí, jako je GTI.
  • « 01 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 04.09.14  19:26

    « Re: HH

    Prdlajs, vy taky skocite na vsechno. Jde o filmarskou mulu, v postprodukci se pricaruje zbytek. Ale ukazuje to celkem jasny signal- ze to kridlo vzadu zustane :-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.08.14  18:33

    « Re: Fotky z brněnského okruhu z KSA a volných jízd

    Th
    Zase si to tak moc neber, pokud ti tvoje "stará" netvrdí, že ti ty kola opticky ladí k rozkroku, je to úplně v pohodě... >:D >:-[] ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.08.14  16:54

    « Re: Fotky z brněnského okruhu z KSA a volných jízd

    w-a
    :*) Promiň, já úplně zapomněl, že sis nakonec nevybral "gyndémanta"... >:D >:-[]
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.08.14  17:21

    « Re: HH

    Th
    Evidentně nutně potřebuješ přečíst si test v EVO minimálně ještě dvakrát, abys tu opakovaně neplácal tendenční nesmysly. Na rozdíl od tebe jsem tu z toho testu několikrát citoval doslova, a nepokoušel se dětinsky zkreslovat jejich závěry. ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.08.14  13:09

    « Re: HH

    Bully
    Předně, neodpověděl jsi mi na otázku: "...v čem konkrétně není (pro hh) tak moc dobrý (aktivní VAQ), jako klasický "samosvor?"
    Honda klub bylo jen škádlení, které tu navzájem používáme běžně. ;-)
    Můžeš sem, prosím, dát odkaz na jednu z těch "X recenzí a zkušeností konkrétních testerů", kde bude stejný text v češtině, který jsem ti k tomu dal.
    Samozřejmě, že i klasický "samosvor" se chová za normálních podmínek (jízda rovně na suchém asfaltu apod.) jako běžný otevřený diff, ovšem nic v rozporu s tím jsem tu taky nepsal.
    Nějaký link o diffech sem klidně nahoď, ale nejdřív si to nastuduj sám, zatím máš zřejmě problém pochopit i úplný základ, tedy to, jak funguje běžný otevřený diif, viz tvé tvrzení o XDS a důsledku přibrzdění prokluzujícího kola. Ale hlavně , že víš, že já v tom mám "očividně zmatek". >:D
    "Klasickým mechanickým samosvorem" se obvykle rozumí typ se šnekovým soukolím, který umí momentově propojít výstupy při snížení odporu jednoho z výstupů, ale není závislý na otáčkách a neumí se uzavřít úplně, např. Torsen to umí obvykle "jen" do poměru 75:25, kdežto uzávěrka vícelamelovou spojkou (samozřejmě nejen koncernová) umí až 100:0. Možná se ti to nezdá/nelíbí, ale za to žádný marketing nemůže. Řešení s vícelamelovou spojkou obvykle využívají tzv. aktivní diferenciály (opět nejen u koncernu).
    Oba systémy mají jistě své pro a proti, ale chtít se prakticky dopátrat, který je absolutně "lepší" je jako řešit jeslti je absolutně lepší černá, nebo bílá.
    Výhody aktivního VAQ jsou dané, větší rozsah/proměnlivější svornost a možnost napojení na další elktronické systémy automobilu. S tím souvisí také mnohem méně omezené možnosti nastavení, ať už tovární, tak uživatelské (např. v palubním menu).
    Ale jak chceš v praxi objektivně srovnávat VAQ s klasikou, když vždycky půjde především o srovnání dvou konkrétních různě nastavených aplikací, např. oba systémy lze nastavit s důrazem spíš na uživatelskou přívětivost, nebo naopak ultimativněji. Navíc spoza volantu budeš vždycky vnímat auto jako celek, takže např. MRSC má (kromě ultimativněji nastaveného samosvoru) výhodu sofistikovanějšího zavěšení předních kol (např. proti Cupře) a ty budeš případný rozdíl přičítat výhradně rozdílu principu řešení "samosvoru"? :-)
  • « 01 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.08.14  09:07

    « Re: HH

    Bully: verím, že petrolhead Tvojho formátu rozlišuje medzi XDS (elektronickou náhradou samosvoru) a VAQ (elektronicky ovládaný mechanický samosvorný diferenciál). Každopádne Tvoja téza, že VAQ je "takmer tak dobrý ako mechanický samosvor" je blbosť, pretože VAQ JE mechanický samosvor, akurát je oproti obyčajným naviac elektronicky ovládaný. Preto ako píše label, VAQ má tú svornosť premenlivú, keď elektronika podľa aktuálneho stavu rozhodne, v akom rozsahu sa ten dif uzamkne. Teda žiadne pribrzďovanie preklzujúceho kolesa a horiace brzdy á la Focus ST, ale aktívny prenos krútiaceho momentu na vonkajšie zaťažené koleso. V tom teste autoexpresu označujú v porovnaní s VAQ klasický mechanický samosvor pojmom "more primitive". ;-)
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.08.14  00:26

    « Re: HH

    Bully
    Že by měl být VAQ "temer tak dobry jako klasicky mechanicky samosvorny diff" ses dočetl kde, doufám, že ne jen někde na stránkách Honda klubu apod.? ;-)
    Logicky se tedy ptám, v čem konkrétně není (pro hh) tak moc dobrý, jako klasický "samosvor"?

    Zatímco u klasického "samosvoru" se obvykle zvolí určitý stupeň svornosti, který bývá pro civilní účely spíš nižší, než pro účely sportovní/závodní (jak sám píšeš), tak sofistikovanější, aktivní diferenciál VAQ má zásadní výhodu ve svornosti výrazně proměnlivé.
    V principu jde o elektrohydraulicky řízenou uzávěrku předního dif.
    Vícelamelová spojka umístěná mezi skříní dif. a hnacím hřídelem pravého kola a je spínána hydraulicky, vyvíjený tlak je řízen otáčkami čerpadla, které reguluje kontrolní modul, který kalkuluje s rychlostí otáčení jednotlivých předních kol, rychlostí vozu, momentem stáčení a příčným zrychlením. Jakmile je rozpoznán prokluz některého kola, tak dochází k postupnému! spínání lamel, a tudíž k přenosu točivého momentu z kola s menší přilnavostí na kolo s přilnavostí větší, a to v rozmezí 0-100%.

    Mimochodem takový Focus ST umí zdatně tahat za volant i bez "samosvoru", takže konkrétně to tahání je i otázka dalších věcí, jako zavěšení předních kol, řízení apod.

    P.S. Co se týče XDS/XDS+ (kterého také nejsme žádným velkým příznivcem) tak to je něco zcela jiného, než zmiňovaný VAQ. Samozřejmě, že přibrzďování "vnitřního" kola je pouhou (primitivní) náhražkou diffu s možností vyššího stupně svornosti s logickými nevýhodami jako je větší opotřebení brzd a vůbec ztráty způsobené "nutným" brzděním, nic to ovšem nemění na tom, že se u otevřeného! diffu skutečně pošle část kroutícího momentu na kolo s větší přilnavostí tím, že se přibrzdí kolo s přilnavostí menší.
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.08.14  16:41

    « Re: GTI a Megane R.S. již dobYlY svět!

    Cov
    Tak to vypadá, když si kunda plete kuny s Kunama... ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  23:10

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Leg
    Jj, vzadu žena dlouho nevydrží v jakémkoli autě, za chvíli je jí špatně a i když sedí vpředu musí se stále dívat před sebe, nějaké čtení, nebo cokoli jiného nepřichází za jízdy v úvahu.
    Syn dává naopak jakoukoli jízdu se mnou "s prstem v nose", a to i když zrovna sedí vzadu. Pokud jedeme s někým ostře ve třech má to výhodu v tom, že zadek má větší tendenci mírně přetáčivě "ustřelovat".
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  20:41

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    w-a
    Jj, to má Ron společné s Jandou, jednostopí jsou pro ně vzduch... >:D
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  19:32

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Ron
    Na videu ke GR jsou jen dva vzrušující momenty, myslím ty, kdy míjí cyklistu (jednou při cestě tam a podruhé při cestě zpět) a není jisté, jestli mu spadne pod auto, nebo ne... ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.07.14  19:14

    « Re: Od hothečov k rodinnej strednej triede

    Bully
    Nemusel ses loučit jen s Thomasinem a na nás, ostudy petrolheadů, se vykašlat. >:D ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 11.06.14  20:28

    « Re: vliv hmotnosti kol

    Ja to slysel jinak :-) Ale mozne je vsechno, vcetne toho ze rozdil je vyrazne mensi. Kazdopadne na chovani auta jsem rozdily poznal. A opravdu to neni pouze placebo efekt ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 30.05.14  22:47

    « Re: Vyhlášení výsledků

    Nechapu, co tady moralizujete. Shazujete jenom sebe, nesnazte se myslet za me ;-) . Na to mam svou hlavu. Pokud by mne soutez prisla (vasimi slovy) podradna, vubec bych se ji neucastnil. Par kol ji uz sleduji, libi se mne, ze se foti prave k nejakemu tematu a ted mne proste zase vyslo se ji zucastnit, kdyz jsem mel na sklade zrovna fotku, co odpovidala tematu i pravidlum. Tedy krome pravidla, ktere v pravidlech nebylo. Pri poctu prispevku a drtive vetsine OT tady proste neni v mych silach ani zkouset si vsechno precist, jestli se nahodou nekdy neco resilo nebo ne.

    Ad nutnost hlasovani- nic logickeho mne na tom neprijde a nikde se to ani normalne nevyzaduje. Sam jsem dlouho moderoval fotosoutez(e) a bezne muze dat clovek treba jenom jediny hlas, nebo klidne zadny. To neni zadna neucta, ale svobodne hlasovani, panove.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…