Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 06.01.14  18:35

    « Re: HH aktuality a Silvestr

    >:D No, a viditelně to nezná ani strýček google. Možná by WL mohl něco tušit... >:-[]
    Ale já buran z města tyhle záležitosti vůbec neovládám. Majlí na kouli to nebude, David Bageta, Kroketa, Špageta, Trumpeta, Konfeta taky ne... ale Škoda lásky by k tomu seděla.

    Jak už jsem zblblý z těch paradií od Gameballu...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 06.01.14  17:11

    « Re: HH aktuality a Silvestr

    Izbina >:D >:D :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.01.14  16:32

    « HH aktuality a Silvestr

    Musím se s Vámi podělit o jeden zážitek. Silvestrovské veselí jsme s "nebožkou" strávili na takové sešn kapely, pro kterou občas napíšu nějakej textík - většinou počeštění nějakého zahraničního šlágru.

    No tak jsme se bavili a v jednu chvíli se kluci z kapely dohadovali, co budou hrát dál. Až to rozetnul basák, kterej houknul na kytaristu a zpěváka - "Zahraj izbinu". Říkám si sakra, co to je. To mi nic neříká.

    A zpěvák spustil : "Izbina hárd dejsnajt". >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 06.01.14  16:04

    « Re: HH aktuality

    Th: >:D Pěkné. Připomněl jsi mi ten obrázek, který ukazoval, do jakých skupin se dělí podle počtu partnerek (ppř. partnerů) jednotlivé automobilky...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 06.01.14  14:59

    « Re: HH aktuality

    Tak to soráč, já už blbě čtu !! >:D >:D Já to četl jako "relativně nízkoprofilové" :-(

    Něco veselého pro pobavení:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.01.14  12:16

    « Re: HH aktuality

    Thom: tak nejak neviem nájsť, kto tu označuje 55% pneu za nízkoprofilové. Naopak ja ich označujem za "relatívne vysokoprofilové". ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 06.01.14  11:20

    « Re: HH aktuality

    V tom případě těžší předek u 2,2 TDCi Mondea a 17" širší pneu 225 nebo 235mm (nebo 18-tky??) se chovají o trochu jinak, co jsem jel já. Ale je pravda, že starší Mondeo na tom bylo lépe a C-MAX taky. Se starým Mondeem bylo fajn na kruháčích nebo nájezdech na dálnici při jízdě skoro na hraně náhle ubírat plyn a vyvolávat přetáčivost a vrtění zadkem byla dost zábava >:-[] >:-[]

    P.S.: profilu 55 se už říká "nízkoprofilové" ?? ;-) To snad ještě nééé! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.01.14  09:42

    « Re: HH aktuality

    iudex: Souhlas. Jen bych dodal, že rozdíl mezi Mondeem a třeba Supem (a myslím nafťáky) v zatáčkách je asi v tom, že Mondeo v první fázi nechce a když mu poručíš, tak chce. Supovi můžeš poroučet jak chceš, stejně nechce. Včera jsem jel s Mondeem docela dlouhou trasu a z nudy jsem si právě na těch kruháčích zkoušel ostřejší průjezdy, a ono to jde, Mondeo zvládne hodně. Ale musí se nutit a samozřejmě rozvor i délka jsou na obtíž. Podstata je stejně v tom, že tímhle stylem jet s rodinou, tak mě manželka po několikerým seškrábnutí tváře ze dveří >:-[] zřejmě utluče. Jako přepravník velmi dobrý....a to je tak všechno.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.01.14  09:09

    « Re: HH aktuality

    Thom: Ty máš ale postreh, moje Mondeo tu v súťaži už bolo na x fotkách, tak si mohol zaregistrovať, že je to aktuálna generácia ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
    Inak ako spokojný majiteľ tohto strednotriedneho "Porsche-killera" musím povedať, že o nejakom cite vo volante Mondea sa nedá vôbec hovoriť: auto je nedotáčavé, riadenie je síce dostatočne presné, ale o nejakej komunikatívnosti nemôže byť reč, pričom v mojom prípade reakcie na pokyny volantu ešte otupujú relatívne vysokoprofilové pneu (215/55R16). Taký typický kruháč prejde Mondeo síce bezpečne, ale jasne dáva najavo, že sa mu to nepáči a človek z toho nemá žiaden extra pocit (pri zákrutách s malým polomerom naviac prekáža celková dĺžka i veľký rázvor Mondea). Skrátka typický diaľničný krížnik a pohodlný hltač kilometrov, ale žiaden športovec. To, že je v mainstreame stále etalónom, je spôsobené skôr tým, že konkurencia je na tom ešte horšie. Predpokladám, že moja verzia 1,6EB je o niečo živšia/mrštnejšia ako woodyho, a to s ohľadom na malý a relatívne ľahký motor vpredu, ktorý nápravu zaťažuje značne menej, než 2,2 dízel. Ale dvojkový Focus je na tom čo do riadenia, komunikatívnosti a citu vo volante o dve triedy lepšie, tam sa naozaj o nejakom cite vo volante dá hovoriť (jeden z posledných hydraulických posilovačov) a prechádzanie zákrut či kruháčov človeka baví, auto je mrštné a hravé (samozrejme v kontexte triednej konkurencie).
    Takže sa idem zbaviť jediného zábavného a komunikatívneho auta, aby som ho vymenil za nudný sterilný a odťažitý Volkswagen. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.01.14  00:13

    « Re: HH aktuality

    Já zrovwna Passata nikdy neměl, takže mi ho ani pochvwálit ("nudný, ale kvwalitní...") nemohl. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 05.01.14  23:45

    « Re: HH aktuality

    White label: Co po Koukovi chceš... já oceňuju to, že po 2 min a 20s vteřinách aspoň řekne, že dvě minuty mlel p***viny, protože každý si to může nakonfigurovat sám u VW jak chce... no není nad to udělat ze sebe idiota a ještě to přiznat... :yes: No a v podstatě ti passata pochválil, i když tam pět minut mlel kecy a nudil >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.14  23:29

    « Re: HH aktuality

    Th
    Nemyslel jsem zrovna váhu, (třeba můj syn měl 4,44 kg), ale datum narození, kde by byly tři šestky.

    Jinak jsem zase viděl další meziplyn a ta neprofesionalita je už opravdu do nebe volající, pak Koubek zřejmě netuší, že je zásadní rozdíl mezi stupněm výbavy (např. Highline) a optickým sportpaketem (R-line) a na této amatérské neznalosti staví skoro celý test. Minule zase několikrát! po sobě označil koncernové XDS (myslím, že při testu O3RS) jako XDC.
    Proč se tolik lidí živí něčím, o čem toho dostatečně neví. Opravdu nestačí jen si půjčovat auta a natáčet se při jejich projíždění, člověk by se na to měl připravit a nejdřív sám něco vědět, až pak může objektivně předávat informace jiným. Jediné, co jsem se z tohoto "testu" dozvěděl je, že autor opravdu nemá rád bílá auta, což mě skutečně informačně nesmírně obohatilo.

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.01.14  15:38

    « Re: HH aktuality

    Narodit myslíš jako mít hned 6,66 kg ?? >:D >:D
    Tak do toho mě chybělo o malinko více jak dvě kila :-) Tak dobrej jak ty jsem nebyl ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.14  12:09

    « Nové téma

    w-a
    Ta "titulka" se hodí i k minulému tématu... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.01.14  12:04

    « Re: HH aktuality

    Th
    Se třemi šestkami se musíš už narodit... ;-)

    P.S. Když jsem teď kupoval pravou svíčkovou (bylo to na Silvestra a chtěl jsem tak do kila), napsala mi váha cenu 666,- Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.01.14  11:38

    « Re: HH aktuality

    a příspěvek se třema šestkama je můj >:-[] >:-[]
    č.11666
  • 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 04.01.14  21:39

    « Hartge

    chcel by som sa opytat, ci niekto nema nejake skusenosti s touto firmou. Pripadne nejaky Vas znamy (rodina, kolega atd.). Kazde info ocenim :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 03.01.14  23:50

    « Re: HH aktuality

    IUDEX má taky poslední Mondeo ? Nevím proč, myslel jsem že má předchozí, jako jsem měl kdysi já.
    [odkaz]
    To mělo podle mě to řízení o chlup lepší než stávající generace. Jinak asi souhlas s tím, že dvojkový Focus ho má lepší. Aspoň co mohu srovnávat s kamarádovým 2.2 TDCi v pětidvířku (tahání za volnat se mi tam naopak celkem líbilo, stejně jako u mého dřívějšího 2.0 TDCi 130 koní se šestikvaltem Getrag, r.v.2003, ke všemu bez TCS, bez ESP, jen ABS to mělo, takže to bylo "hravé").
    V tom případě opravuji na srovnání s iudexovým dvojkovým Focusem >:-[]
    Už v mé recenzi na šestkové GTI jsem psal, že bývalý C-MAX 1.8 benzín měl lepší řízení a za tím si stojím. A nové GTI podle všeho (a mé jen krátké zkušenosti zatím) má řízení ještě o trošičku horší než šestkové. Prostě přeposilované, lehké. Čímž netvrdím, že by bylo nepřesné, zvláště ve vyšších rychlostech. Mám rád tužší a upovídanější řízení :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 03.01.14  23:14

    « Re: HH aktuality

    wl: Po přesednutí z GTI do Mondea jsem měl jediný pocit. Totiž že jsem kapitán Titanicu a musím se vyhnout ledovcům, ale asi to s tím parníkem nepůjde, když navíc vůbec nejede. >:D Ne, vážně. Chvilku mi trvalo než jsem se s Mondeem zase sladil.

    No ale k věci. Abych mohl aspoň trochu rozumně odpovědět, musím odkázat na svojí recenzi a zeptat se. V jakém Mondeu je to myšleno ? Nebo snad opravdu někdo věří, že řízení jde úplně stejně v mém naftovém kombíku jako v iudexově benzínovém liftu ? Nemám Mondea tolik projetá, ale relativně nedávno k tomu měl co říct Dinar. A ten tvrdil, že nejlepší řízení (jediné které opravdu znatelně převyšuje konkurenci) má 2.0 Eco-boost. Zatímco řízení naftáků je víceméně stejné jako u ostatní mainstreamové špičky ve střední třídě.

    Já bych k tomu dodal, že řízení u 2.2 TDCI se od 2.0 TDCI přecejen trochu liší. A sice tím, že se s nástupem krouťáku nechává strhnout k tahání za volant. Nemyslím třeba na výjezdech ze zatáčky, ale např. když jedeš po zvlněné silnici s vyjetými kolejemi a razantně přidáš, začne tě volant tahat do těch kolejí. Zkrátka při prudkém přidání plynu je cítit, že máš pod sebou nerovnou silnici. Znám i lidi, které to vystrašilo a musel jsem jim na rovném úseku dokazovat jízdou bez držení volantu, že s řízením nic není. ;-) Jinak je řízení celkově tužší, což mám rád, a dost přesné.¨

    Tak a teď k tomu srovnání s GTI. Pokud to dokážu nějak formulovat. Předně je třeba říct, že jsem asi nikdy s Mondeem nejel tak, jako v určitých pasážích s GTI. Řízení v GTI je lehčí než v Mondeu, ale ani náznakem mi nepřišlo jako korejskej plejstejšn. Právě v těch ostrých pasážích, kde jsem (snad) nebyl tak daleko od té pověstné hrany ;-) , a snažil se i řízením udržovat ten stav, mi řízení přišlo přirozené a příjemně ostré. Ono tomu samozřejmě pomáhala ochota podvozku do té zatáčky jít...Celkově se řízení GTI za celou jízdu nenechalo strhnout k nějakému vodění a tahání. Ani v nastavení Sport. Že bych jako cítil každej kamínek na cestě, to určitě ne. Jenže když pominu právě to tahání, tak tzv. cítit silnici je pro moje NAFTOVÝ Mondeo plus mínus stejná chiméra. Ty rozdíly by musely být mnohem větší. Třeba Focus II má podle mého oproti Golfu lepší cit.

    Jéžíš, to zas byl elaborát. Tak nevím, jestli si z tohohle něco vezmeš. Každopádně přesednutí z Mondea do G-GTI a zpět přináší rozdílné pocity trochu v něčem jiném než je jen řízení.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.01.14  17:22

    « Re: HH aktuality

    w-a
    No..,. když vidím Thomasinovo tvrzení, "že v (běžném aktuálním) Mondeu je mnohem lépe cítit co přesně se děje pod předními koly", než u GTI Performance, tak si zřejmě zas tak úplně srandu nedělal.
    ;-)
    Nebo ty jsi měl podobný pocit při přesednutí z poza volantu Mondea do předváděčky G7GTI (a následně zpátky do Mondea)?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…