Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 04.02.14 18:14
« Re: Hotheč a spotreba
iudex:
ale houby, radsi si precti, na co reagujes :-)
Barva dulezita je, ale resit ji spolecne s dalsimi kravinami donekonecna s celym MACZ a pritom neresit vubec nic jineho- to je to, o cem jsem psal. Ja si barvu resim sam, doplnky si resim sam, nepotrebuju to sdilet a klevetit na 100 stranach s celym svetem. Pak ostatnim obcas prijde, ze je prave barva, linka vlevo a dole a nahore a trpytivy nadech do zlutohneda v jinak modrozelenofialove perleti to jedine dulezite, proc si kupuju HH, abych mohl delat "heč" na cely svet >:D
Kdybyste radsi nesedeli porad na ksichtbooku a vazne sedli i zavolant, kdyz vam treba nekdo organizuje sraz a rika vam to tydny dopredu. Ale chapu, ze ty odstiny a linky jsou dulezitejsi a nikomu to neberu. -
woody-alien 04.02.14 17:56
« Re: Hotheč a spotreba
Thomasino: >:D >:D >:D Čteš si to po sobě vůbec.....? Jasně, na barvu to přece nejezdí, ale hlavně aby drobné červené detaily ladily s prošíváním sedaček, volantu, s linkou na palubce a s červenými pásy. >:D >:D :yes: Ten budu dávat k dobrému ještě dlouho.... ;-)
-
Thomasino 04.02.14 12:48
« Re: Hotheč a spotreba
Nejmenší spotřebu má stejně White Label, protože se svým HotHatchem nejezdí >:-[] >:-[]
Ke všemu jako druhý bonus si může dovolit mít auto neustále čisté >:D
To u mého nového "HotHečKupé" nehrozí, proto ta "obyčejná" praktická šedá s drobnými červenými detaily, ladící k červenému prošívání Recaro sedaček, volantu, červené lince přes celou palubku a červeným pásům :-)
Tak pneu Conti TS830P nakonec nebudou, v celé ČR mají podle všeho jen rok výroby 2012 a to ať si nechají. Takže jdu nakonec do Dunlop 4D, které se chovají na suchu a mokru hodně slušně, jsou prý tiché a mají i malý valivý odpor (jednak je má kolega a podle testů). Trochu slabší stránka je chování na sněhu, ale ten podle všeho ve městech v zimních měsících již bývat nebude, takže pro mě je nejdůležitější chování na suchu a mokru >:-[] -
iudex 04.02.14 09:11
« Re: Hotheč a spotreba
Tak ako vidím, vyvolal som svojou poznámkou o spotrebe flame; aj keď som tak nejak čakal, že mi takú drzosť niekto otrepe o hlavu. ;-) Opäť tu narážame na filozofický prístup ku kategórii hothatch: či je to ultimatívne športové auto, alebo len trochu výkonnejší konvenčný rodinný povoz. Ja to vnímam tak, že DNA hotheču je z polovice športové auto, z druhej polovice bežný praktický hatch. Preto nie je úplne namieste pohoršovať sa nad tým, že v ňom niekto vidí praktické stránky a rieši praktické otázky, ako je spotreba. Hotheč nie je ultimatívny superšport, kde sú podstatné iba jazdné výkony na okruhu, ale pre väčšinu je to hlavne univerzálne auto na denné používanie. Takže bežné civilné jazdenie tvorí u hh možno 95% času a ten malý zvyšok je dynamická jazda na prázdnej okreske či okruhu (u mňa to bude možno 0,5%). Samozrejme je mi jedno, či hh zožerie o deci či dve viac, ale na druhej strane poteší, ak sa pri bežnej jazde (čo tvorí tých spomínaných 95%) dá s ním jazdiť s akceptovateľnou spotrebou (či priemerná spotreba začína osmičkou, alebo desiatkou je už relatívne cítiť, ak nie na peňaženke, tak napr. na dojazde). A k farbe sa tu snáď vyjadruje každý (farba je pre auto vyberané srdcom ešte dôležitejšia, ako pre čisto pragmatické premiestňovadlo, keďže sa musí páčiť hlavne majiteľovi), takže názor Bullyho o irelevantnosti farby pre hh je skôr osamelý.
Ale je dobre, že hotheče sú také univerzálne autá, aspoň sa každý môže zamerať na ten aspekt, ktorý je pre neho ten podstatný. U mňa je to okrem jazdných vlastností a dynamiky s dovolením aj tá praktická stránka ;-) (ak by nebola, nekupujem za tie peniaze GTI, ale Toyotu GT86). -
white label 04.02.14 01:00
« Re: Hotheč a spotreba
Bully
Už ses lapil a jak za chvíli zjistíš, není cesty zpět. ;-)
Co se optické stránky vozu týká, tak především (logicky) chci, aby moje auto (včetně hh) působilo dobře na mě, tedy abych byl s jeho vzhledem spokojen já.
Jak bude působit obecně na okolí, naopak nemá cenu až tak řešit, protože na každého bude působit jinak. Pokud se ovšem bude líbit mě, měl by se líbit i lidem naladěným na podobnou "vlnovou délku" a naopak. Ale to, že řeším jeho vzhled, přece vůbec nevylučuje to, že podobně řeším i jeho vlastnosti, technický stav apod.
(příspěvek č. 12121) -
Bully_ 04.02.14 00:14
« Re: Hotheč a spotreba
w-l:
hele, nezatahuj me moc do tehle debaty >:D
Vyber barvy je samozrejme jedna z dulezitych veci, ale podle me spis subjektivnich. Kdyz se to rozebira vazne az do zblbnuti (vcetne dalsich designovych detailu), pak teprve pisu o nepochopeni. A jeste jsem to napsal dost diplomaticky, protoze mne pak prijde, ze neresite H-H, ale jak moc bude auto pusobit na svoje okoli- misto veci, co souvisi s jezdenim. Treba i tvuj prispevek, na ktery reaguji. -
white label 03.02.14 22:57
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Samozřejmě jsem myslel tuningový stavitelný podvozek pro MRS.
Poloha Sport je u GTIčka naopak tvrdá zbytečně moc, pochopitelně se bavím o ježdění na běžných cestách (od okresky až po dálnici), tedy tam kam je klasický hh typu GGTI primárně určen.
GTI a MRS CUP nejsou dva shodně zaměřené produkty dvou různých značek, a to i přesto, že se oba řadí do kategorie hh.
Pokud bys hledal skutečný protipól k MRS u VW, je to (po téměř všech stránkách, od karoserie, až po výkon motoru) rocco R, a vzhledem k tomu, že se rR nenabízí v CUPové verzi, je jeho "značkovým protipólem" NECupový MRS Sport.
Na těchto dvou produktech lze teprve presentovat případný rozdílný přístup dvou značek k obdobnému produktu.
Golf GTI a MRSCup jsou totiž hh tzv. každý z poněkud jiného světa.
P.S. Máš tam xenony, nebo jdou vůbec po faceliftu objednat aspoň pro "coupé"? -
woody-alien 03.02.14 22:40
« Re: Hotheč a spotreba
Thom: Myslím, že nám trochu křivdíš. >:-[] Pokud vím, tak se nejprve řeší auto samotné a berou se v potaz právě ty "důležité" věci - jízdní vlastnosti, motor, řízení atd., u H-H zcela samozřejmě i praktičnost (5.dv. vs. 3.dv. apod.) a klidně i ta spotřeba. No a pochopitelně cena. A když je hotovo, přechází se na libůstky typu barvy, kol a zvláštních efektů. ;-) Kdyby nám tu iudex napsal, že raději dá 2.500 euro za speciální růžovou barvu a na Performance paket se vyprdne, tak bys měl možná důvod takhle mluvit, i když by to stejně byla jeho věc. A koneckonců, řešíme tu často i úplně běžná auta, viz. můj výběr a projíždění malých aut, a nejsme o to míň nadšenci do aut. To jsou kraviny. -
white label 03.02.14 22:26
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Proč by to mělo "aspoň trochu vypadat", když: "Na barvu to auto nejezdí"!
To si "trochu" protiřečíš, ne? ;-)
Už jsi mohl mít 14 tis. k dobru třeba na "důležitější" stavitelný podvozek apod.
P.S. Samotný fakt, jestli jde o metalický lak, či nikoli, nemá primárně vliv na výslednou kvalitu laku. Dávno se stříkají i uni laky ve stejném počtu vrstev. -
Thomasino 03.02.14 22:23
« Re: Hotheč a spotreba
Za barvu jsem připlácel jen 14 za normální metalízu, to je běžný připlatek. Po zkušenosti s poměrně měkkým základním nemetalickým lakem jsem si řekl, že bez metalízy už nééé !! Nešlo o peníze, šlo o to že to musela být metalíza a samozřejmě to má aspoň trochu vypadat. Ale za podvozek CUP jsem 40 dal a za sedačky Recara 30 taky
;-) -
white label 03.02.14 22:21
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Pokud děláš jednoduché závěry typu - kdo řeší barvu/odstín, design kol apod. , nezajímají ho vůbec (automaticky) jiné ("důležitější") věci..., pak si tady opravdu špatně, ale chybu hledej mnohem spíš na straně svého nepochopení.
P.S. A tu míru, do které se barva apod. řešit může, určuje kdo a na základě čeho?
-
white label 03.02.14 22:07
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Výkřik typu: "Na barvu to auto nejezdí", můžu těžko věřit někomu, kdo si dobrovolně připlatil nemalou částku za metalický lak a barvu na MRS (nejen) tady několikrát řešil.
Třeba barvu sedačky do obýváku taky podobně "neřešíš", protože její barva nemá objektivně žádný vliv na to, jak dobře se na ní sedí? ;-) -
poterienko 03.02.14 22:02
« Re: Hotheč a spotreba
Ad barva - kdybych měl před koupí na výběr černou A4 s manuálem a stříbrnou s automatem, tak beru černou, ačkoli jsem velký odpůrce manuálních skříní. A u HH bych to bral ještě více v potaz, když to má být auto na zábavu. Octavia ať si je klidně stříbrná. -
Thomasino 03.02.14 22:02
« Re: Hotheč a spotreba
Poslední odstavec - jsem nepochopil jak to spolu souvisí :-O
Do určité míry se barva řešit samozřejmě může, u každého auta některé barvy pomohou, jiné ne. Ale není to zdaleka tak důležitá vlastnost, jak pocit z řízení, chování podvozku, pocit z brzd apod. A pokud tady ano, tak jsem tu asi špatně >:-[] >:-[] -
white label 03.02.14 21:54
« Re: Hotheč a spotreba
Bully
V čem je tedy tak zásadní rozdíl mezi běžným hb a sériovým hh homologovaným pro "otevřený" silniční provoz?
Mě barva a design kol zajímá u jakéhokoli vozu a nevidím důvod proč by tomu tak nemělo být zrovna u hh. Naopak mě by zase nenapadlo brát hh na okruh typu Brno, kde (s patřičnou nadsázkou!) působí jako když pustíš autíčko na setrvačník po autodráze.
Že má i dnešní GGTI blíže (než MRS CUP) k původnímu principu hh je zřejmé už z toho, že se jednak Renault snaží nabudit dojem, že jeho hh je vlastně coupé, nikoli hb... a pak taky samotná existence CUPové verze, která je v rámcí běžné produkce hh stále určitou "raritou". -
woody-alien 03.02.14 21:50
« Re: Hotheč a spotreba
Bully: No vidíš, a já myslím, že jsem pochopil k čemu ta auta jsou a přesto mi připadá tahle debata normální. Při koupi nového auta, resp. při jeho konfiguraci, se barva řeší vždycky, u Sandera stejně jako u Ferrari. To samý kola, výbava, interiér....Jóóó, když uvidím někde výhodnou skladovku, nebo nakupuju jeté, pak v zájmu splnění svých tužeb sklapnu paty a řeknu: Kruci, ta žlutá nic moc, ale ku.rva konečně mám vysněnej (třeba) Megane RS. ;-) -
...ale asi zase lesti auto :-)