Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 03.02.14 22:40
« Re: Hotheč a spotreba
Thom: Myslím, že nám trochu křivdíš. >:-[] Pokud vím, tak se nejprve řeší auto samotné a berou se v potaz právě ty "důležité" věci - jízdní vlastnosti, motor, řízení atd., u H-H zcela samozřejmě i praktičnost (5.dv. vs. 3.dv. apod.) a klidně i ta spotřeba. No a pochopitelně cena. A když je hotovo, přechází se na libůstky typu barvy, kol a zvláštních efektů. ;-) Kdyby nám tu iudex napsal, že raději dá 2.500 euro za speciální růžovou barvu a na Performance paket se vyprdne, tak bys měl možná důvod takhle mluvit, i když by to stejně byla jeho věc. A koneckonců, řešíme tu často i úplně běžná auta, viz. můj výběr a projíždění malých aut, a nejsme o to míň nadšenci do aut. To jsou kraviny. -
white label 03.02.14 22:26
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Proč by to mělo "aspoň trochu vypadat", když: "Na barvu to auto nejezdí"!
To si "trochu" protiřečíš, ne? ;-)
Už jsi mohl mít 14 tis. k dobru třeba na "důležitější" stavitelný podvozek apod.
P.S. Samotný fakt, jestli jde o metalický lak, či nikoli, nemá primárně vliv na výslednou kvalitu laku. Dávno se stříkají i uni laky ve stejném počtu vrstev. -
Thomasino 03.02.14 22:23
« Re: Hotheč a spotreba
Za barvu jsem připlácel jen 14 za normální metalízu, to je běžný připlatek. Po zkušenosti s poměrně měkkým základním nemetalickým lakem jsem si řekl, že bez metalízy už nééé !! Nešlo o peníze, šlo o to že to musela být metalíza a samozřejmě to má aspoň trochu vypadat. Ale za podvozek CUP jsem 40 dal a za sedačky Recara 30 taky
;-) -
white label 03.02.14 22:21
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Pokud děláš jednoduché závěry typu - kdo řeší barvu/odstín, design kol apod. , nezajímají ho vůbec (automaticky) jiné ("důležitější") věci..., pak si tady opravdu špatně, ale chybu hledej mnohem spíš na straně svého nepochopení.
P.S. A tu míru, do které se barva apod. řešit může, určuje kdo a na základě čeho?
-
white label 03.02.14 22:07
« Re: Hotheč a spotreba
Th
Výkřik typu: "Na barvu to auto nejezdí", můžu těžko věřit někomu, kdo si dobrovolně připlatil nemalou částku za metalický lak a barvu na MRS (nejen) tady několikrát řešil.
Třeba barvu sedačky do obýváku taky podobně "neřešíš", protože její barva nemá objektivně žádný vliv na to, jak dobře se na ní sedí? ;-) -
poterienko 03.02.14 22:02
« Re: Hotheč a spotreba
Ad barva - kdybych měl před koupí na výběr černou A4 s manuálem a stříbrnou s automatem, tak beru černou, ačkoli jsem velký odpůrce manuálních skříní. A u HH bych to bral ještě více v potaz, když to má být auto na zábavu. Octavia ať si je klidně stříbrná. -
Thomasino 03.02.14 22:02
« Re: Hotheč a spotreba
Poslední odstavec - jsem nepochopil jak to spolu souvisí :-O
Do určité míry se barva řešit samozřejmě může, u každého auta některé barvy pomohou, jiné ne. Ale není to zdaleka tak důležitá vlastnost, jak pocit z řízení, chování podvozku, pocit z brzd apod. A pokud tady ano, tak jsem tu asi špatně >:-[] >:-[] -
white label 03.02.14 21:54
« Re: Hotheč a spotreba
Bully
V čem je tedy tak zásadní rozdíl mezi běžným hb a sériovým hh homologovaným pro "otevřený" silniční provoz?
Mě barva a design kol zajímá u jakéhokoli vozu a nevidím důvod proč by tomu tak nemělo být zrovna u hh. Naopak mě by zase nenapadlo brát hh na okruh typu Brno, kde (s patřičnou nadsázkou!) působí jako když pustíš autíčko na setrvačník po autodráze.
Že má i dnešní GGTI blíže (než MRS CUP) k původnímu principu hh je zřejmé už z toho, že se jednak Renault snaží nabudit dojem, že jeho hh je vlastně coupé, nikoli hb... a pak taky samotná existence CUPové verze, která je v rámcí běžné produkce hh stále určitou "raritou". -
woody-alien 03.02.14 21:50
« Re: Hotheč a spotreba
Bully: No vidíš, a já myslím, že jsem pochopil k čemu ta auta jsou a přesto mi připadá tahle debata normální. Při koupi nového auta, resp. při jeho konfiguraci, se barva řeší vždycky, u Sandera stejně jako u Ferrari. To samý kola, výbava, interiér....Jóóó, když uvidím někde výhodnou skladovku, nebo nakupuju jeté, pak v zájmu splnění svých tužeb sklapnu paty a řeknu: Kruci, ta žlutá nic moc, ale ku.rva konečně mám vysněnej (třeba) Megane RS. ;-) -
-
Bully_ 03.02.14 19:44
« Re: Hotheč a spotreba
Iudex:
ono to muze byt mnohem prozaictejsi- Golf GTI ma obecne jinou cilovou skupinu zakazniku, nez Megane RS. Uz z principu obou motorizaci si myslim, ze pri podobnem jizdnim rezimu bude spotreba zase dost podobna.
Ale resit tu az do zblbnuti porad veci jako odstin laku, design kol a nejaky litr benzinu sem nebo tam mne prijde u tehle kategorie aut ponekud jako nepochopeni, k cemu podobne vozy vubec jsou. -
white label 03.02.14 17:32
« Info z AutoBildu/AutoTipu
I když to pro hh není ústřední prioritou, v testu 8mi bixenonů s asistenty dálkových světel je pořadí následovné:
G7, 1er, A3, MB-A, Astra, Mégane (před face), V40, FoFo3.
Přičemž poslední/osmý Focus navíc (jako jediný) nenabízí adaptivní (natáčecí) bixenony a pořízení tohoto systému je nejdražší ze všech, protože je dostupný jen v rámci drahého paketu.
Ve srovnávacím testu benzínových kompaktních hb je pořadí takovéto:
1. G7 1,4 TSI ACT (521 b.)
2. 116i (482 b.)
3. MB A 200 (478 b.)
4. FoFo3 1.6 EB (475 b.)
5. P308 155 THP (457 b.)
Crossovery střední třídy:
1. Passat Alltrack (499 b.)
2. A4 Allroad (480 b.)
3. Insignia CT (477 b.)
V příštím čísle srovnávačka parkovacích kamer a kompaktních SUV (Yeti, Tiguan, ix35, Mitsu ASX).
-
woody-alien 03.02.14 17:03
« Re: Hotheč a spotreba
iudex: Jj, spotřeba GTI bude hodně uspokojivá. Když vezmu svoji předváděcí jízdu, vynulovaný počítadlo a následných řekněme 30-40 km v kombinaci město/blbnutí a přijel jsem s průměrkou pod deset litrů, tak to klobouk dolů. A ani u mě coby majitele nafťáku by to nebyl nijak citelný nárůst, protože na průměru 7,5 litru se držím zuby nehty, ale už jsem taky vyprázdnil nádrž s průměrem skoro 8,5 litru. Jistě, tak není to jízda zrovna v rámci limitů, ale to se dá očekávat i od GTI, že. ;-) MRS je žravější, ovšem FoST taky. -
Thomasino 03.02.14 17:01
« Re: Hotheč a spotreba
Na Jižní Moravě to moc neřeší, jestli budu jezdit za 9 nebo za 11 litrů (navíc budu opravdu tankovat NAT98 jak minimum, možná časem ustoupím na NAT95 na popojíždění, ale prvních 5000 km určitě OMV100), ale u těchto aut stráááášně moc záleží na stylu jízdy. S GTI jsem taky jezdil piánko v klídku za 7 (po dálnici 140, nebo po okreskách), ale taky klidně za 10-11 litrů. DLouhodobý průměr tuším 8,5 litru.
Stejně tak hlásil kámoš co má MRS, že jel z rakouských Alp po dálnici 135 a průměr měl 6,5 litru, což jsem skoro nevěřil :-O To já umět nebudu, já tam budu mít v lepším případě tak 7,5 až 8 litrů >:-[]
Samozřejmě jsem myslel tuningový stavitelný podvozek pro MRS.
Poloha Sport je u GTIčka naopak tvrdá zbytečně moc, pochopitelně se bavím o ježdění na běžných cestách (od okresky až po dálnici), tedy tam kam je klasický hh typu GGTI primárně určen.
GTI a MRS CUP nejsou dva shodně zaměřené produkty dvou různých značek, a to i přesto, že se oba řadí do kategorie hh.
Pokud bys hledal skutečný protipól k MRS u VW, je to (po téměř všech stránkách, od karoserie, až po výkon motoru) rocco R, a vzhledem k tomu, že se rR nenabízí v CUPové verzi, je jeho "značkovým protipólem" NECupový MRS Sport.
Na těchto dvou produktech lze teprve presentovat případný rozdílný přístup dvou značek k obdobnému produktu.
Golf GTI a MRSCup jsou totiž hh tzv. každý z poněkud jiného světa.
P.S. Máš tam xenony, nebo jdou vůbec po faceliftu objednat aspoň pro "coupé"?