Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
poterienko 23.04.14 17:43
« Re: Přihlašuji se.
Leg: Dělám v autě i větší "mraky" a dopředu vždy vidím. Takový magor zase nejsem.
ŠM: Přítulka má Asus Zenbook (hliníkový) a ona to sice necítí, ale také probíjí. Stejně jako probíjí ona, když na něm píše >:D :D. Stejně mi probíjel hliníkový iPod Nano. -
woody-alien 23.04.14 17:37
« Re: Přihlašuji se.
wl: Jasně, myslel jsem Cupovou verzi. U MRS je to hodně zásadní rozdíl. U nového Clia RS (aspoň zatím dle dostupných informací, vlastní zkušenost s Cupovou verzí zatím nemám) není Cupový podvozek ani zdaleka tolik vzdálený verzi Sport (narozdíl od tvrzení ve zdejším testu) a tvrdost celého vozu ovlivňují hlavně 18" disky Cupové verze oproti základním 17". Takže pokud si u základního podvozku někdo připlatí za 18" kola, je téměř na tvrdosti Cupu. I tak prý je to zcela snesitelná kombinace. Uvidíme. -
white label 23.04.14 17:29
« Re: Přihlašuji se.
w-a
Souhlas. K tomu tvrzení, že denní nepoužitelnost MRS je jen pomluva, je zásadní fakt, jestli se tím myslí CUPová, či neCupová verze. Jel jsem nedávno v tom Milanovém neCupu na 19" a podvozkový "komfort" mi přišel zřetelně přijatelnější, než u Cupu na 18". -
woody-alien 23.04.14 17:23
« Re: Přihlašuji se.
iudex: Prostě nic nového. Souboj srdce a rozumu. Vnímám to tak, že Cupra podobně jako GTI dokáže přinést opravdu velké zážitky na silnici pro lidi, co rádi řídí. Vypilovaná technika, "chytrej" samosvor, hodně snadno dostupného výkonu - a jako bonus jak GTI, tak Cupra s DCC, se při běžném užívání změní na hodné beránky. Nemůžu na ně říct křivé slovo. Pro mě v podstatě ideál.
MegRS je z jiného těsta a chápu, že má po světě nebo alespoň v Evropě spoustu oddaných fandů. I moje srdce občas zatouží být o něco mladší, hezčí a zábavnější, všechno hodit za hlavu a jít do (v rámci kategorie) extrému. Užívat si ten pocit, že vlastním auto, které je v podstatě už dnes legendou, které je schopné obstát na okruhu, jehož výrobce pořádá pro vlastníky zajímavé akce a dál tak podporuje jeho image. Ano, image, protože jestli nějaký z Renaultů image má, tak je to nepochybně Megane RS.
Futurista na homepage při srovnání 4 HH tvrdí, že denní nepoužitelnost MRS je jen pomluva. No, zřejmě má práh bolesti posunutej úplně jinam. MRS Cup má moje sympatie a klidně bych si ho vybral jen jako víkendovku, i když jeho cena tě nutí hledat konkurenci i jinde než u předokolkových HH, ale na denní používání ne.
A o tom to celé je. Muži milují blondýnky, ale berou si brunety (nezevšeobecňovat ;-) ), a zrovna tak jako u tebe nad sympatiemi k Focusu ST zvítězilo GTI svým "uměním všeho", tak i Cupra bude mít podle mě násobně větší odbyt než Megane RS. Není se čemu divit. Nad pelestí žloutne plakát Subaru WRX STI a v garáži stojí GTI (Cupra, Clio RS). Přesto, není to vlastně "Dolce Vita" ? ;-) -
iudex 23.04.14 16:38
« Re: Přihlašuji se.
Ad autoexpress: síce veľmi stručné, ale povedali tojednoznačne: it’s the best front-wheel-drive hot hatchback you can buy today.
A tie rozdiely zrejme vystihli:
Cupra: "it can be civilised when you’re taking it easy."
M RS: "the focused driving experience will be too much for most people on a daily basis."
-
šmoula nešika 23.04.14 16:25
« Re: Přihlašuji se.
woody: Ach ta čeština... Ale aspoň je vidět, jak jsou tyto prémiové výrobky vlastně všestranné. >:D
Viděl jsi už Thomasinovu očekávanou srovnávačku? [odkaz] Ano, v Británii, kde se dost hledí i na emise, asi nic překvapivého, naopak bych řekl, že to Maggie v červené moc sekne. :-) Tedy, líbivý opravdu není. A na cliu by se mi asi ani nelíbil. Ale s tou černou má na tomto autě prostě ty pravé puristické grády. :-! -
Leg 23.04.14 13:38
« Re: Přihlašuji se.
Ja som neskúšal. Ale možno sa to bude hodiť majiteľom elektromobilov ako indukčné dobíjanie. Prípadne pre nás ostatných sa to dá použiť ak chcípne baterka, stačí odtlačiť pod drôty a tam ho po čase naštartovať.
poterienko: pekné, mal si šťastie, že zrovna nikto nešiel oproti, pre tú hmlu by si ho nemohol vidieť. -
David Silver 22.04.14 22:37
« Re: Přihlašuji se.
Zkoušeli jste už takhle zaparkovat na pár minut auto pod stožárem vysokého napětí? Jeden kamarád mi kdysi říkal, že pak když si sáhneš, tak to auto probíjí :yes: >:-[]
Jinak perfektní fotky :yes: Tentokrát budu jentak do počtu, jestli v pátek přijedu domů včas >:D -
white label 22.04.14 21:22
« Re: Přihlašuji se.
pot
To jsem moc nepochopil: "...dokonce i vypnout motor při P"? Já teda vypínám motor při poloze P pravidelně a jako blázen si přitom zrovna nepřipadám.
A při stání tam jde dát taky cokoli, stačí mít pouze nastartovaný motor (nebo aspoň zapnuté zapalování) a stát při změně polohy voliče automatu na brzdě. -
Jsou to dvě rozdílně zaměřená auta, ikdyž chápu že se najdou lidé co mezi nimi budou vybírat :-!
WL - jsi o víkendu doma?