Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
šmoula nešika 19.05.14 19:17
« Re: Cupra ve SM
Já mám, co se aut týče, v odběru:
TopGear
/DRIVE
EVO
Petrolicious
Motor Trend Channel
Rasto Chvala
Jay Leno´s Garage
Autoforum.cz
Boba Motoring
iFasterMagazine
AutoTopNL
AutoBlog.gr
vintagecustoms
AUTOJOURNAL.CZ
EvenbeeldCarVideos
Davide Cironi
ultimostile
BestDrivingRoads -
boost. 19.05.14 18:40
« Re: Cupra ve SM
Tak já toho v odběrech mám... :-)
Celkově mi vadí ty krátké, jednostránkové testíčky. Nic se z nich kloudného nedozvíš, jen samé omleté obraty a klišé (třeba "spousta krémové kůže, rychle se špinící" mě vždycky v AT dostávala do kolen), povrchní popisy jízdy atd.. Prostě ztráta času jak pisálka, tak i čtenáře. Nevím, na jak dlouho se fasují press auta, ale často to je na více dní si myslím; a tak je škoda se o nich více nerozepsat, ne?
Ale což, nechme to být. Házíme hrách na zeď. Jdu leštit vozítko. :-!
/no co to je tady za chyby v matrixu? :O -
boost. 19.05.14 18:39
« Re: Cupra ve SM
Tak já toho v odběrech mám... :-)
Celkově mi vadí ty krátké, jednostránkové testíčky. Nic se z nich kloudného nedozvíš, jen samé omleté obraty a klišé (třeba "spousta krémové kůže, rychle se špinící" mě vždycky v AT dostávala do kolen), povrchní popisy jízdy atd.. Prostě ztráta času jak pisálka, tak i čtenáře. Nevím, na jak dlouho se fasují press auta, ale často to je na více dní si myslím; a tak je škoda se o nich více nerozepsat, ne?
Ale což, nechme to být. Házíme hrách na zeď. -
šmoula nešika 19.05.14 18:11
« Re: Cupra ve SM
pS: Jojo, u AT taky těžko hledám důvody, proč ho číst. České časáky ale jinak určitě nejsou špatné, co se techniky týče. Evo, Speed, Top Gear - české verze britských magazínu jsou moc fajn, vydávají to menší nakladatelství, člověk si skvěle počte. iFaster mám na YouTubu v odběru, Kuba Rejlek je opravdu špičkový pisálek, umí to podat, ač ze sebe třeba i na chvíli udělá úplného neználka, umí řídit, dokonce tvrdí, že mu za jeho ostré výroky odmítá půlka dovozců půjčit auto k testu. A tak jezdí za Rasťou Chválou na Slovensko... Původní verze našich českých licencí jako Auto Bild jsou na tom atraktivností a tendenčností dost podobně jako u nás, ale řekl bych, že si dávají větší pozor, i když to vynášení plastů Fabie II do nebes renomovaným německým Auto Zeitungem mě taky dostalo. Ještě musím někdy zkusit AUTOCAR, jehož českou verzi jsem nemohl osobně příliš vystát kvůli testům MM. Nebo AB Klassik. Němce na veterány, Brity na sporťáky. To je fajn. :-) -
boost. 19.05.14 17:35
« Re: Cupra ve SM
Auto Tip jsem předloni zrušil, SM si přečtu jednou za rok. Teď jsem si podruhý koupil českej AMuS hlavně kvůli těm pár technickým/techničtějším článkům, ale jinak taky nic moc. Pozdává se mi Faster mag, ale ten se mi nepodařilo v okolí sehnat. evo je v pohodě, běžím pro každý číslo.
A pak už zbývají zahraniční weby a časáky... Jeden z mnoha důvodů, proč učit se pořádně cizí jazyky. :-) -
šmoula nešika 19.05.14 13:05
« Re: Cupra ve SM
Tak jest. Já, jakožto předplatitel tohoto plátku, si ještě chvilku počkám, znáte to české doručovatelství... V SM píšou solidní články ti, co dělají normální novinářskou práci. Bohužel, a to časopis o autech časopisem o autech dělá, ta testerská kvalita je průměr. U malého textu levného auta to pochopíš, zde je to na úrovni whitova Auto Cajtung. Ale jak je větší test, srovnávačka nebo nedejbóže recenze něčeho sportovnějšího, padá to do hlubin PR a článků o hračkách správného playboye. Stále bezpohlavní fráze a klišé, bez ohledu na vůz, Machalovy rádoby vtipy. Jediný, kdo se umí unést, je Vaculík, který to ale zas přehání... Frei ujde, ale s hlavními testery - Baborský, Káňa... bída. ;-\ -
woody-alien 19.05.14 10:17
« Re: Cupra ve SM
Nj, jen aby se potom pan Káňa (podobně jako jistý pan Č. v případě Ghibli) nevztekal, co si to ti "amatéři" dovolují psát a jak je možné, že jim prodejce/importér k takovým kouskům vůbec půjčí auto. >:D Ne, ale vážně je to hrůza, vždyť oni to nedokážou popsat ani jako spotřební věc typu ledničky, natož aby se snažili vystihnout ducha, jakousi vrozenou základní vlastnost modelu. Což by u aut, která kromě základních přepravních potřeb uspokojují i nároky majitele na jisté nevšední zážitky, mělo být jaksi pravidlem. -
iudex 19.05.14 09:24
« Re: Cupra ve SM
K to mu sa žiada len dodať: a čo si čakal, krevety? Od Sveta motorov nejaký hodnotný test hotheču? SM nech sa venuje rodinným autám s výkonom do 99 kW, to je tak ich maximum, viac už platí to o tých sviniach a perlách.
Mimochodom písal mi webpaja zo Salzburgringu, kde jazdí na F-type, že asi nebude písať blog, lebo v tom nejak nevidí zmysel. Naopak v porovnaní s tým, čo sa vydáva za serióznu žurnalistiku o autách, tieto "amatérske" blogy sú vysoko žiadúce, okrem iného aj na to, aby ukázali "profesionálom" typu L. Káňa, ako sa to má robiť. -
woody-alien 19.05.14 07:22
« Cupra ve SM
Říká se, že se stářím přichází rozum. No, někdy zřejmě přichází stáří samo. Mohu to uvést na sobě, kdy jsem už poněkolikáté neodolal a znovu si přečetl test ve Světě Motorů. Tentokrát pan Leoš Káňa "pojezdil" Leon Cupra 280.
Celý test se dá shrnout do jediného konstatování. Ve srovnání s tímto plytkým výtvorem typu Harlequina vyhlašuji pana Jandu Shakespearem automobilové žurnalistiky. Obdivné vzdechy testéra nad výkonem a točivým momentem bych ještě bral. Chápu, že přesednout do Cupry z dejme tomu P208 1.2 60kW musí být kulturní šok. Co však neodpustím je, že celý test sklouzává po povrchu věcí a žádná z nich není kromě stručného konstatování nijak argumentována nebo vysvětlena. A tak jediné, co se dozvídáme je, že řízení dává pocit, že máme vůz pod kontrolou, brzdy dokážou zastavit na fleku, i když po chvilce uvadají, a (bez dalších podrobností) že manuální převodovka tempu nestačí.
Abychom v závěru došli k senzačnímu sdělení, že tenhle Leon JASNĚ PŘEVYŠUJE kromě O3RS také Golf GTI performance, a to nejen po stránce výkonu ale i jízdních vlastností, a je PROSTĚ LEPŠÍ.
Hmmm, tak se zdá, že ve Wolfsburgu se ke svému majstrštyku zachovali značně macešsky a tu lepší techniku si schovali pro Seat. A pan Káňa to odhalil. ;-) -
šmoula nešika 16.05.14 15:13
« Re: Oprava
woody: No hlavně že to je intuitivní (myslím si, že dnes, při těch technologiích a rozpoložení trhu, by to měl u běžných aut být základ...). :-)
WL: Též držím pěsti, já jsem jinak celkem na kopci, ale musel bych bejt hodně "za vodou" a klidnej člověk, abych v těhle situacích (nedejbóže v přízmním domu a u rozblácený řeky) neměl nervy na pochodu. ;-\ -
woody-alien 16.05.14 14:48
« Oprava
Tak po konzultaci s Borkem se musím po(o)pravit ;-) , testované C-RS skutečně nemělo R-Link, ale MediaNav. Kromě jiného mě spletlo, že v současnosti je R-Link součástí standardní výbavy a připlácí se pouze za R.S. Monitor. Moje chyba, ale jak říkaj správní petrolheadi, na infotainment (barvu, kola atd.) to nejezdí, takže i bez R-Linku jezdilo Clio fajnově. :-) -
white label 16.05.14 12:02
« Re: Křupavý C-RoiSant 2 aneb Jeden den s ďáblíkem
Tak Bečva už je tu od noci hodně vysoko, stejně jako její největší místní přítok, Hážovka. Od rána je zákaz vstupu do parku kolem Bečvy a místy jsou rozhozené pytle s pískem.
Zatím přesto věřím, že se to snad tentokrát nerozlije.