Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Thomasino 25.06.14 10:27
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup :-)
Je to v popisu té fotky, jsou to EIBACH PRO-KIT. Nechtěl jsem dávat H-R, ty jsou o hodně tvrdší, tyto jsou jen mírné přitvrzení a hlavně opticky to sedí níže.
Když je hodně nerovností za sebou, je auto jakoby nervóznější, má to kratší a rychlejší zdvih, kdežto před tím se to tvářilo pohodlněji. Ale je to tužší, nepotápí se předek při intenzivním brždění, v zatáčkách to sedí lépe :-) Vezl jsem hned kámoše co má taky MRS Cup a nyní semislicky, říkal že rozdíly jsou fakt malé (ale má jiné semislicky a ty jeho nemají tak tvrdé bočnice jako moje). Větší rozdíl byl v pondělí, kdy jsem změnil semislicky za letní pneu. Ty semisilicky jak mají tvrdší bočnice (o hodně), tak na letních to bylo o hodně měkčí, takže nyní s tužšími pružinami a letními pneu je to tak někde mezi. Až dám zpátky OZ kola a semislicky, tak to bude na okruh asi větší brutus >:-[] >:-[] -
Leg 25.06.14 09:19
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup :-)
Vybral si tie prepravné dorazy, alebo ako to nazvať. Ale vážne, teraz to vyzerá o kusisko lepšie. Otázka na teba je, či to malo aj nejaký vplyv na jazdné vlastnosti, resp. nebojíš sa takto šťúrať v draho zaplatenom podvozku optimalizovanom v prvom rade na športovú jazdu? -
iudex 24.06.14 15:20
« Re: Kterak Yugo zvítězil nad Passatem a Borou
Šmoula: súkromie si treba chrániť, to je na webe zlatá pravda; pravda je ale aj to, že som prečítal stovky Tvojich komentárov a ani tak neviem ani len takú základnú vec, či vôbec máš auto (alebo aspoň vodičák). ;-) A to je vo fotosúťaži založenej na fotení vlastných áut pomerne podstatná otázka. ;-)
-
Ronault. 24.06.14 15:05
« Re: Kde končí neprodaná auta...
Tenhle článek je naprostý nesmysl, ztřeštěný nápad nějakého ekoteroristy, který si stáhl z internetu fotky neurčených aut a udává, že jich stovky ne-li statisíce někde stojí. Stačí to vzít z vrchu dolů:
překladiště u přístavu, viz dále kontejnery, 2) továrna a vedle ní auta, v tomto rozlišení není problém ve fotošopu udělat ještě více jakože odstavených aut, 3) ano, pár Jeepu, sotva zlomek denní produkce, stojí vedle sebe, 4) určitě bude výrobce skládat auta na okruhu a ještě do kruhu s obrovskými mezerami, tohle je nějaký sraz, 5)továrna (na cokoliv) a před ní parkoviště, nebo dokáže někdo, že jsou auta totožná z té výšky?, 6) opět klasické parkoviště před továrnou, proč by jinak auta byla každé jiné, šikmo postavené a s mezerami, 6) opět přístaviště, vpravo voda, 7) chuďátko letiště, nedá se používat... někde mezi těmi fotkami z družice různých parkovišt (asi někdo z dědiny, kdo neviděl parkoviště před blbou šachtou na karvinsku, kde stojí během směny cca 1200 aut i více a to jsou ještě malé závody) je pár opravdu fotek nových aut, které čekají, ale žádná obrovská čísla. Stačí si vzít, že jen Capturů se denně vyrobí 900, produkce M. Boleslavi je kolem 1500/d...
Podobných nesmyslů po internetů koluje spoustu, podobně jako pornofotek Hollywoodských star, teda pokud vám nevadí, že mají jen pravou hlavu a cizí tělo ;-) -
šmoula nešika 24.06.14 13:56
« Re: Kterak Yugo zvítězil nad Passatem a Borou
iudex: Já se ti vůbec nedivím. >:D Snažím se být holt tak nějak ne úplně sdílný, co se soukromí týče, a pak to tak dopadá. Za což se omlouvám. Ale mám to tak teď nastavené, mě se týkající záležitosti příliš neřešte a berte s rezervou...
pot, Kysky: Že vy chcete získat dělenou pozici na bedně? >:-[]
WL: Jo, to je „drobný“ problém... A zajímavá ukázka fungování ekonomiky. Vyrábět musíš, skladovat v malých zastřešených prostorech moc nemůžeš, šrotovat nemůžeš, jít pod cenu taky ne... a takhle to dopadá. Jinými slovy - snižovat nabídku nejde, přestože převyšuje poptávku. A kdoví, jak to bude za pár let. Číňani řeknou Amíkům a nám: „Dík, že jste nám helfli, ale teď už se obejdeme bez vás.“ Oni a Rusko budou veselí, my ostrouháme. Utopíme se v hromadách předraženého zboží, které nikdo nechce. A New Deal ani nic podobného nás nejspíš nezachrání, protože budou alternativy a Západ nebude soběstačný. Co bude následovat, nechci domýšlet... -
poterienko 24.06.14 13:00
« Re: Kde končí neprodaná auta...
WL: Už jsem to viděl přes pár měsící a v komentáři padl názor, že dost míst z těch na fotkách jsou jen překladiště - zkrátka sklad aut, co půjdou teprve na export. Samozřejmě letiště obestavěné auty na to nevypadá. A nakonec jedna fylozofická otázka:
Nemyslíte si, že kdyby ta auta dala na prodej na polovinu standartní ceny (třeba jako nová ale bez záruky), tak jim lidi urvou ruce? -
woody-alien 24.06.14 10:49
« Re: Peugeot road days
Ron: Jako by se v případě 208GTi nemohli u Peugeotů rozhodnout. Jasný, dáme 200 koní, ale zas aby to bylo pro dámy, lehký řízení, měkká spojka a ať to proboha nedrncá... ;-) Přitom tohle se právě vyčítá Cliu, že chtěli zajumout co nejvíce lidí. A v konečným důsledku je i s EDC Clio o hodně zábavnější. U Fordů se zase rozhodli celkem jednoznačně a sklízí ovace novinářů a nadšenců......a chiropraktiků, kterým dodávají kunčafty. >:D -
iudex 24.06.14 09:38
« Re: Kterak Yugo zvítězil nad Passatem a Borou
šmoula: priznám sa, že niekedy celkom nestíham Tvoje myšlienkové pochody, jasné mi ale bolo, že si išiel do Hrvatskej autobusom. Ty, taký petrolhead, čo zaspáva so Speedom pod vankúšom? :-O
Inak pripomenul si mi, keď som bol naposledy autobusom na dovolenke: pred 13 rokmi na Sardínii a vtedy som sa zaprisahal, že už nikdy viac autobusom, so svojimi 193 cm som sa nevedel nijak poskladať v tom sedadle, skrátka to bolo utrpenie. Na druhej strane drobná výhoda autobusu bola v tom, že cestou naspäť som sa mohol túliť k slečne, čo som tam spoznal; to sa pri ceste autom nestane. >:D >:-[]
Poter, Kysky: dobrý nápad, dve muchy jednou ranou. :yes:
Žádné kratší pružiny, jenom jsem se mu na chvíli posadil do auta. :-O >:D ;-)