Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 18.06.14 01:20
« Re: Ten ci onen
Tak konkretne CTR 8G (spolecne se 7G, samozrejme ale i s par dalsimi znackami a typy vozu) bych mezi ta mnou jmenovana soucasna auta nepocital. Dnesni moderni HH jsou neuveritelne efektivni, ale posunulo se to proste jinam. Stejne tak mam ale na auto, co nemusi splnovat funkci hlavniho vozu v rodine, jine pozadavky i ja dneska, oproti dobe pred par lety. -
Bully_ 17.06.14 23:27
« Re: Ten ci onen
wl:
proc CTR? Myslis ted 9G, co ma prijit? Tam mam prave taky obavu z toho, ze bude proste jenom o neco malo ostrejsi nez konkurence. Nevim, jak jinak by mel vyrazne vycnivat. Urcite designem, pokud bude vypadat jako koncept :-) Snad i zvukem. Emoce umi Honda vyvolavat vzdycky.
Mj. ho uvidim ted o vikendu na TypeR weekendu ve Spa-Francorchaps. Ale nevim, co by me melo presvedcit o jeho koupi, posilhavam po necem, co je zhruba o 5 galaxii jinde >:D -
white label 17.06.14 20:07
« Re: Ten ci onen
Citace z EVO ke G5 GTI (text v závorkách jsem přidal):
"Odpružení je ve srovnání s Cliem (RS Trophy předminulé g.) a Focusem (RS II. g.) lahodné a přestože se víc naklání, přenos hmotnosti je vždy kontrolovaný a definuje vlastní vyváženost podvozku. Zklamáním je pouze lehce prázdný dojem vyvolávaný šestistupňovou přímo řazenou převodovkou (to už jste mohli slyšet i ode mě, řešením je - dsg). Ve skutečnosti jednoduše funguje (manuál) dobře, ale v lesku všeho okolo nezáří tak jasně.
Klíčem k úspěchu je plynulé řízení, neboť vás spojuje se sladkou přesností předních kol a ujišťuje vás, když se přední vnější kolo zaboří do vozovky a vnitřní zadní zvedne do vzduchu. Zadek se v rychlejších zatáčkách občas dokonce zhoupne o pár stupňů bokem, což vyváženosti lahodně tvárný pocit. Ve skutečnosti způsob jakým Golf elegantně porušuje a poté znovu získává limitní přilnavost, je vskutku velmi návykový." -
white label 17.06.14 20:06
« Re: Ten ci onen
Bully
V podstatě souhlas.
Zjednodušeně hh jako hh, rozdíl je hlavně v tom, že někteří (zejména čerství) majitelé mají potřebu přesvědčovat sebe i druhé, že zrovna ten jejich je podstatně zábavnější. >:-[]
P.S. Akorát nevím jistě, jestli mezi ty "další" počítáš i CTR. >:D ;-) -
white label 17.06.14 20:01
« Re: Diamant je opět největší
Ron
Jen malinko tě poopravím, ...auta, které bylo tak geniálně navrženo, že už 40! let nepotřebuje zásadní revizi původního designu. ;-) >:-[]
Citace z EVO o designu G1 GTI:
"Dnes vás na něm zaujme přesně to, co upoutalo lidi tehdy: jeho postoj a proporce (je to rozhodně jeden z nejlepších designérských kousků od Giugiara), jeho svěžest, čistota, praktičnost a odhodlanost." -
Bully_ 17.06.14 18:30
« Ten ci onen
Ja teda porad vidim Golfy GTI/Perf. apod., MRS, Leon Cupra a dalsi na velmi podobne urovni. Vsechno to jsou prakticka a rychla auta, velmi efektivni a to i na okruhu. Ale abych mezi nimi delal nejake rozdily, jako ze je jeden zabavnejsi nez druhy apod., to ne. Jde o drobne nuance a jednomu vyhovuje to, jinemu neco jineho (a co neni na aute hned se da prece i pridat casem). Ale jde porad o auta se stejnym konceptem, kde se da hadat vazne nejvic tak o tech cervenych linkach ve svetlech, barve karoserie a jestli je lepsi sviceni LED nebo pentahexaxenony s natacenim o 360° (protoze auto s halogenovou zarovkou je prece naprosto nepouzitelne). Nebo o par vterinach na Ringu a o tom jak moc koser je zpusob, jakym toho dosahli.
Uz z principu podobne auto dneska ani vybocit z rady nemuze, nikdo by si ho nekoupil. Kdo opravdu hleda neco jineho, musi proste hledat jinde, ev. z takoveho vozu tu jinou kategorii prebastlit sam. -
woody-alien 17.06.14 17:09
« Re: Diamant je opět největší
Thomasino: Co bys chtěl ? 9 litrů s 2.0T na trase, kdy 3/4 jedeš 140-145 a 1/4 na to šlapeš co to dá, vytáčíš ho a moříš je podle mého úplně v pohodě...Clio RS jsem vracel asi po 7 hodinách zkoušení a podle dotankování do plné mi to vylezlo někam mezi 10 a 10.5 litru. A to tam byly nějaký klidnější přejezdy mezi jednotlivejma okreskama....byť ani tam jsem rozhodně nejel 90 a předjížděl s plným plynem. Důležité je za kolik GTI dokáže jezdit při takové "normální" jízdě, žádný courání a předjet co potřebuješ. A tam myslím půjdeš níž než 9 litrů. No ale úsporný jako Swišť 1.2 to fakt nebude. >:-[] -
Thomasino 17.06.14 16:40
« Re: Diamant je opět největší
To je věc názoru, podle zvýšeného prodeje Meganů si zákazníci (i já) myslí pravý opak :-) Mě se předchozí čumák moc nelíbil, ale byl jsem připraven si ho koupit i tak kvůli tomu jak jezdí (taky se mi u Golfa nelíbil zadek a koupil jsem si ho). Zadek se mi u MRS celkem líbí, ale uznávám že Cayman nebo 911 to není ;-) Ale předek je u MRS v pohodě, zvláště v té šedé si myslím že to k sobě celkem sedí >:-[]
ALe souhlasím, ta štěrbinka mohla být menší. Stále přemýšlím, jestli nepůjde do černé.
[odkaz]
[odkaz]
-
white label 17.06.14 16:36
« Re: Diamant je opět největší
Th
Tak faceliftované rocco R zabili tím, že mu nedali samosvor s GTIP, zřejmě to technicky (ke starší technice) nešlo.
Majitel faceliftovanéfo MRS chce kázat o estetice??? Víš jaký je rozdíl mezi MRS před a po faceliftu? Ten po face je škaredý i zepředu! >:D Tmavší barvy to sice částečně zachraňují, ale ve světlých je to docela trága korunovaná megavelkým démantem vpředu. >:-[] -
Thomasino 17.06.14 16:36
« Re: Diamant je opět největší
U GTI 9,0 ?? To jsem čekal méně! Kolik máš najeto? Já měl u GTI v průměru tak 8,5 - ale podobné trasy se dají jezdit za 7,5 až 8,0. Možná tam máš málo a ještě si to nesedlo. Ale obecně se píše, že ten "tvůj" motor v GTI VII je hodně povedený, prý asi jeden z NEJ 2,0T vůbec (ten u BMW se může jít zahrabat), jednak dobře jede a ke všemu až tolik nežere. Ale jako vždy strašně moc záleží na způsobu jízdy. Já jezdím průměr za 10,2 litru, ale je fakt že hodně "využívám potenciál motoru" >:-[] Ale i po dálnici, když jedu 140, tak tam mám 9,5 ;-\ Kamarád s tím umí po dálnici pod 7, to se mi povedelo jen jednou >:-[] Nad 130 už to začne slušně narůstat. Ale já na to celkem prdím, ikdyž je fakt že ve finále člověk dojede někam tak o 10 min dříve. Ale snažím se vždy přizpůsobit rychlysti ostatním, což je právě těch 140