Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 18.06.14  01:20

    « Re: Ten ci onen

    Tak konkretne CTR 8G (spolecne se 7G, samozrejme ale i s par dalsimi znackami a typy vozu) bych mezi ta mnou jmenovana soucasna auta nepocital. Dnesni moderni HH jsou neuveritelne efektivni, ale posunulo se to proste jinam. Stejne tak mam ale na auto, co nemusi splnovat funkci hlavniho vozu v rodine, jine pozadavky i ja dneska, oproti dobe pred par lety.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  23:30

    « Re: Ten ci onen

    Bully
    Ne ne, myslel jsem tvého CTR 8G.
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 17.06.14  23:27

    « Re: Ten ci onen

    wl:
    proc CTR? Myslis ted 9G, co ma prijit? Tam mam prave taky obavu z toho, ze bude proste jenom o neco malo ostrejsi nez konkurence. Nevim, jak jinak by mel vyrazne vycnivat. Urcite designem, pokud bude vypadat jako koncept :-) Snad i zvukem. Emoce umi Honda vyvolavat vzdycky.
    Mj. ho uvidim ted o vikendu na TypeR weekendu ve Spa-Francorchaps. Ale nevim, co by me melo presvedcit o jeho koupi, posilhavam po necem, co je zhruba o 5 galaxii jinde >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  20:07

    « Re: Ten ci onen

    Citace z EVO ke G5 GTI (text v závorkách jsem přidal):
    "Odpružení je ve srovnání s Cliem (RS Trophy předminulé g.) a Focusem (RS II. g.) lahodné a přestože se víc naklání, přenos hmotnosti je vždy kontrolovaný a definuje vlastní vyváženost podvozku. Zklamáním je pouze lehce prázdný dojem vyvolávaný šestistupňovou přímo řazenou převodovkou (to už jste mohli slyšet i ode mě, řešením je - dsg). Ve skutečnosti jednoduše funguje (manuál) dobře, ale v lesku všeho okolo nezáří tak jasně.
    Klíčem k úspěchu je plynulé řízení, neboť vás spojuje se sladkou přesností předních kol a ujišťuje vás, když se přední vnější kolo zaboří do vozovky a vnitřní zadní zvedne do vzduchu. Zadek se v rychlejších zatáčkách občas dokonce zhoupne o pár stupňů bokem, což vyváženosti lahodně tvárný pocit. Ve skutečnosti způsob jakým Golf elegantně porušuje a poté znovu získává limitní přilnavost, je vskutku velmi návykový."
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  20:06

    « Re: Ten ci onen

    Bully
    V podstatě souhlas.
    Zjednodušeně hh jako hh, rozdíl je hlavně v tom, že někteří (zejména čerství) majitelé mají potřebu přesvědčovat sebe i druhé, že zrovna ten jejich je podstatně zábavnější. >:-[]

    P.S. Akorát nevím jistě, jestli mezi ty "další" počítáš i CTR. >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  20:02

    « Re: Ten ci onen

    Th
    Jak si psal, že máš navigaci, vzpomněl jsem si na jednu větu k MRSC (z toho EVO testu):
    "Není ale tak dospělý jako německá auta a displej satelitní navigace vypadá jako opožděná myšlenka."
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  20:01

    « Re: Diamant je opět největší

    Ron
    Jen malinko tě poopravím, ...auta, které bylo tak geniálně navrženo, že už 40! let nepotřebuje zásadní revizi původního designu. ;-) >:-[]

    Citace z EVO o designu G1 GTI:
    "Dnes vás na něm zaujme přesně to, co upoutalo lidi tehdy: jeho postoj a proporce (je to rozhodně jeden z nejlepších designérských kousků od Giugiara), jeho svěžest, čistota, praktičnost a odhodlanost."
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 17.06.14  19:14

    « Re: Diamant je opět největší

    To jsou dneska kuriozity, majitel auta, které už 30 let nevidělo designéra bude hodnotit design >:-[]

    Thomasino: Furt se nemůžu rozhodnout, jestli se mi ta tvá kola líbí nebo ne...
  • 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 17.06.14  18:30

    « Ten ci onen

    Ja teda porad vidim Golfy GTI/Perf. apod., MRS, Leon Cupra a dalsi na velmi podobne urovni. Vsechno to jsou prakticka a rychla auta, velmi efektivni a to i na okruhu. Ale abych mezi nimi delal nejake rozdily, jako ze je jeden zabavnejsi nez druhy apod., to ne. Jde o drobne nuance a jednomu vyhovuje to, jinemu neco jineho (a co neni na aute hned se da prece i pridat casem). Ale jde porad o auta se stejnym konceptem, kde se da hadat vazne nejvic tak o tech cervenych linkach ve svetlech, barve karoserie a jestli je lepsi sviceni LED nebo pentahexaxenony s natacenim o 360° (protoze auto s halogenovou zarovkou je prece naprosto nepouzitelne). Nebo o par vterinach na Ringu a o tom jak moc koser je zpusob, jakym toho dosahli.
    Uz z principu podobne auto dneska ani vybocit z rady nemuze, nikdo by si ho nekoupil. Kdo opravdu hleda neco jineho, musi proste hledat jinde, ev. z takoveho vozu tu jinou kategorii prebastlit sam.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  18:15

    « Re: Diamant je opět největší

    Jo tak to jooo, to jde :-) A kolik máš najeto?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.06.14  17:41

    « Re: Diamant je opět největší

    Tom: písal som, že to bol priemer za ten deň, nie celkový. Ten mám za 4100 km 7,97 l. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  17:32

    « Re: Diamant je opět největší

    Souhlas, vzhledem k popsanému jízdímu režimu moc dobrá spotřeba na 2.0T/230PS.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 17.06.14  17:09

    « Re: Diamant je opět největší

    Thomasino: Co bys chtěl ? 9 litrů s 2.0T na trase, kdy 3/4 jedeš 140-145 a 1/4 na to šlapeš co to dá, vytáčíš ho a moříš je podle mého úplně v pohodě...Clio RS jsem vracel asi po 7 hodinách zkoušení a podle dotankování do plné mi to vylezlo někam mezi 10 a 10.5 litru. A to tam byly nějaký klidnější přejezdy mezi jednotlivejma okreskama....byť ani tam jsem rozhodně nejel 90 a předjížděl s plným plynem. Důležité je za kolik GTI dokáže jezdit při takové "normální" jízdě, žádný courání a předjet co potřebuješ. A tam myslím půjdeš níž než 9 litrů. No ale úsporný jako Swišť 1.2 to fakt nebude. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  16:52

    « Re: Diamant je opět největší

    Mě se to na živo líbí i v té křiklavé žluté, pokud nemá ty červené kolotočářské doplňky. Tady konečně pořádné foto verze R.S. 275 Trophy-R a R.S. 275 Trophy:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  16:44

    « Re: Diamant je opět největší

    Jak jsem psal, v té šedé se to ještě dá, ale v bílé, nebo žluté je to docela hrůza.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  16:41

    « Re: Diamant je opět největší, ale na kočku nemá

    iudex
    V nejlepším (co se zvuku týče) si přestal natáčet.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  16:40

    « Re: Diamant je opět největší

    To je věc názoru, podle zvýšeného prodeje Meganů si zákazníci (i já) myslí pravý opak :-) Mě se předchozí čumák moc nelíbil, ale byl jsem připraven si ho koupit i tak kvůli tomu jak jezdí (taky se mi u Golfa nelíbil zadek a koupil jsem si ho). Zadek se mi u MRS celkem líbí, ale uznávám že Cayman nebo 911 to není ;-) Ale předek je u MRS v pohodě, zvláště v té šedé si myslím že to k sobě celkem sedí >:-[]
    ALe souhlasím, ta štěrbinka mohla být menší. Stále přemýšlím, jestli nepůjde do černé.

    [odkaz]

    [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  16:36

    « Re: Diamant je opět největší

    Th
    Tak faceliftované rocco R zabili tím, že mu nedali samosvor s GTIP, zřejmě to technicky (ke starší technice) nešlo.
    Majitel faceliftovanéfo MRS chce kázat o estetice??? Víš jaký je rozdíl mezi MRS před a po faceliftu? Ten po face je škaredý i zepředu! >:D Tmavší barvy to sice částečně zachraňují, ale ve světlých je to docela trága korunovaná megavelkým démantem vpředu. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  16:36

    « Re: Diamant je opět největší

    U GTI 9,0 ?? To jsem čekal méně! Kolik máš najeto? Já měl u GTI v průměru tak 8,5 - ale podobné trasy se dají jezdit za 7,5 až 8,0. Možná tam máš málo a ještě si to nesedlo. Ale obecně se píše, že ten "tvůj" motor v GTI VII je hodně povedený, prý asi jeden z NEJ 2,0T vůbec (ten u BMW se může jít zahrabat), jednak dobře jede a ke všemu až tolik nežere. Ale jako vždy strašně moc záleží na způsobu jízdy. Já jezdím průměr za 10,2 litru, ale je fakt že hodně "využívám potenciál motoru" >:-[] Ale i po dálnici, když jedu 140, tak tam mám 9,5 ;-\ Kamarád s tím umí po dálnici pod 7, to se mi povedelo jen jednou >:-[] Nad 130 už to začne slušně narůstat. Ale já na to celkem prdím, ikdyž je fakt že ve finále člověk dojede někam tak o 10 min dříve. Ale snažím se vždy přizpůsobit rychlysti ostatním, což je právě těch 140
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.06.14  16:18

    « Re: Diamant je opět největší, ale na kočku nemá

    Btw. tu je ukážka, ako znie F-type V8 pri rozjazde: [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…