Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.07.14  17:02

    « Re: Na Divokom východe alebo Kto robí rýchlym autám zlé meno

    iudex
    K tomu se dá diskutovat snad jen o výši trestu.
    Nedávno jsem tu dával odkaz, kdy podobní ko.ko.ti zabili malou holčičku, když ji (v obci) na padesátce ve stopadesáti připlácli k plotu na chodníku, shodou okolností taky BMW (535d).
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.07.14  16:08

    « Na Divokom východe alebo Kto robí rýchlym autám zlé meno

    Na sme.sk bolo zverejnené zaujímavé video, pod ktorým sa strhla hustá diskusia: dvaja "petrolheadi" z Divokého východu sa natáčali pri tom, ako valili cez dedinu 200 km/h: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 16.07.14  15:34

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Tak s těmi koly toho opravdu přibývá. Jezdí jeden vedle druhého a musí slyšet auto, jestli nejsou hluší a stejně se za sebe nezařadí. 8-s
    Ale s těmi motorkáři mám už delší dobu dobré zkušenosti. Sem tam se stane, že vidím po Třinci jet nějakého nevybouřeného motorkáře po zadním kole a k tomu ještě v kraťasech a tričku, ale jinak na cestách naprostý luxus. Hlavně cestovatelé. Mám pocit, že si taky svého života váží a nechtějí umírat ;-) . Vždyť proto si pořídili motorku, aby užívali života >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 16.07.14  13:19

    « Re: Přihlašování zahájeno

    NoSwear: Musíš uznat, že na 30 se zpomaluje líp než na 10 ;-) Team na silnici potkáš jenom na silničních kolech, to je něco jinýho. Já mluvil o jednotlivci na MTB. Mně je jedno jestli i ostatní rozlišujou cyklisty takhle na skupiny jako se rozlišujeme navzájem, jen se kluci ptali na to jakej je rozdíl :yes: ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.07.14  13:18

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Tak si tam dosaď místo nevole jiné slovo, podstatné je, že i po upozornění na nehlasování napsal, že fotky (ostatních) stejně neměly na to, aby dal tři na bednu.
    Ano, nějak to z pravidel (záhadně) vypadlo (i když na to woody pravidelně upozorňoval v průběhu hlasování), ale do pravidel to woody přidal ihned po "stížnosti" Bullyho, takže to rozhodně není změna, která by přišla až teď s přepracovanou "recenzí".
    Podle mě se přepracováním změnila forma informací o soutěži, pravidla zůstaly stejné a diskutuje se dál o hh, barvičkách apod., což mě osobně určitě nevadí, hlavně, že tu diskuse žije, i když se nebavíme jen o soutěžních fotkách.

    Souhlasím s tebou s těmi koly jezdícími, čím dál častěji, vedle sebe a bohužel se to týká i motorkářů. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.07.14  13:04

    « Re: Přihlašování zahájeno

    w-a
    S těmi koly na CRS s tebou určitě souhlasím.
    K tomu červenému odstínu mám (na hh) výhrady, ale že by se mi vyloženě nelíbila to zas ne. Někdy je na mě moc růžový, jindy až cihlový, ale někdy je docela pěkný. Na tom našem dvouválcovém prckoletu je podobný odstín, ale na můj vkus by se na hh hodil spíš, takže je možná problém i v tom, že mám takové srovnání zrovna po ruce.

    P.S. Mám pro tebe typ na "IN polep" pro GGTI:
    [odkaz]
    >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto NoSwear

    NoSwear 16.07.14  12:57

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Bully tu psal o tom, ze to v pravidlech nebylo a mel pravdu. Nevole hlasovat bych tomu asi uplne nerekl, uprimne to tu sleduju (dalo by se rici) pravidelneji a o tomto pravidle jsem taky nevedel. Ale je to jen muj pohled na vec. Kdyz psal, ze je tu neco spatne atd. nikdo ho nepodporil a spise ho nekteri za tu kritiku odsuzovali (ty konkretne tedy ne, abych to uvedl na pravou miru) ;-)

    Kysky: Nesouhlasim s tim, ze by mne biker moc nezdrzoval, neomezoval - proste jede treba 30 a to mi tak prijde. Kdyz vidim trenovat tymy, spise jedou vsichni vedle sebe, nez ze by ukazovali, ze za zatacku vidis a mas zrychlit. ;-) Takze jediny rozdil je tedy v rychlosti a to mi prijde tak nejak zbytene rozlisovat. Jinak jsem taky jezdil na kole a proti cyklistum v podstate nic nemam - ale jste pro mne vsichni cyklisti, i ty.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.07.14  12:46

    « Re: Přihlašování zahájeno

    NS
    To, za co tu většina Bullyho "odsuzovala" (za nevoli hlasovat pro druhé) se přece vůbec nezměnilo, nebo snad někde teď v pravidlech vidíš, že soutěžící už nemusí hlasovat pro své tři soupeře? A za nic dalšího jsem ho tu "odsuzovat" neviděl. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 16.07.14  11:55

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Kysky: Dobře, trochu rozdíl tam je.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 16.07.14  11:51

    « Re: Přihlašování zahájeno

    NoSwear: a s čím konkrétně nesouhlasíš? Je jasný že existují různé kombinace, jelikož všichni nejsou stejní. Ale jsou to taková pravidla která prostě cyklista nesplňuje. A né každý biker jezdí závody tak nevím proč narážíš na závodění

    Šmoula: ať klikám jak klikám, na rajčeti ta fotka je furt stejně neostrá. A na MACZ fotku nahrávám vždy na limitu parametrů takže líp to asi nejde
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 16.07.14  11:12

    « Re: Přihlašování zahájeno

    NS: Máš pravdu, že nás Bully motivoval. Ale chvílemi taky dost přeháněl a dost se nafukoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto NoSwear

    NoSwear 16.07.14  10:56

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Kysky: Tak v tom pripade sem asi potkal "Bikera" jen jednou nebo dvakrat za zivot a to jak vis pochazim z podkrkonosi. Takze tvoje definice je sice hezka, ale je to neco, co si mysli cyklisti/zavodnici nikoli jejich okoli. >:D

    Jinak je zajimave, ze vetsina tu "odsuzovala" (WL ber to slovo prosim s nadhledem) Bullyho za jeho stiznost k pravidlum souteze (a k jeji zajimavosti), ale jeho popichnuti vas primelo neco malo zmenit. A podle mne, zmena k lepsimu (ac teda rajce snizuje kvalitu fotek). Takze minimalne ja popremyslim nekdy o fotce, kdyz bude trosku volneho casu a omeju konecne auto - mozna jiz pro tento mesic. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 16.07.14  10:12

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Jo, včera jsem v přihlášených zahlédl AnGeora, tak jsem mu poslal SZ - a už „večer“ odpověděl:

    STi jsem zatim nekoupil, byli jsme v CR a muj prodejce mi ho prodal nez jsme se vratili. To bylo zatim jedine ktere dostal. Ted ma dostat dalsi kousek, ale to zase budu v CR... Asi to necham na MY2016 :-) Minuly tyden jsem manzelce obednal Outback MY2015, takze pribude alespon recenze na neho. Fotosouteze se rad zucastnim, ale ted toho mam v praci nejak vice nez by se mi libilo. Outback ma dorazit v poslednim tydnu v zari, tak pak si udelam urcite cas na nejake fotky a snad bude nejake "normalni" tema >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 16.07.14  10:05

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Díky, chlapi, za pozitivní reakce.

    poterienko: To s tím vkládáním příspěvků je dobrá poznámka. :yes:

    Kysky: Abys měl hezkou fotku, musíš ji vložit tak, aby ji správce mohl stáhnout v co možná největším rozlišení, a umět ji pak v tom velkém rozlišení na Rajčeti znova otevřít. ;-)

    Leg: Tak to já jsem takový sváteční cykloker. >:D

    woody: Já bych kvůli designu kol určitě nebral černý lak. Na malé zprohýbané auto dle mého názoru patří křiklavější barva a nějaká pěkná tmavá kola. Třeba tady Tenza R. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 16.07.14  09:28

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Kysky: dík za vyčerpávajúci výklad. Ja som evidentne hybrid memedzi cyklistom a bikerom (tzv. cykloker): Jazdím prevažne po terénoch, turistických cestách a lesných asfaltkách na lacnom horskom bicykli, slimačím tempom funiac a vzdychajúc. Cestám, kde jazdia autá rýchlejšie sa vyhýbam ako čert krížu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 16.07.14  09:23

    « Re: Přihlašování zahájeno

    woody: áno, je to Tvoj pohľad, ale keďže ide o tvoje auto, tak je tvoj pohľad správny. Čo sa týka jazdných vlastností, máš vlastne pravdu, že záleží čo ktorému autu viac sadne a evidentne Cliu R.S. sedia viac 18". Na mojom aute je to vlastne rovnako - jazdím v zime 17" a v lete18", auto je na 18" o dosť tuhšie ale aj výrazne stabilnejšie a jednoznačne preferujem osemnástky. Čo je ale podľa mňa oveľa zaujímavejšie je zmena vlastností, keď som túto zimu prezúval z 225 na 205, ten rozdiel v istote na suchej a mokrej ceste je až zarážajúci, auto v zatáčke pláva ako čln. Ale na druhej strane na snehu tie pneu fungujú o 100 percent lepšie, čo môže byť ale dané aj hĺbkou dezénu a vekom pneu.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 16.07.14  09:10

    « Re: Přihlašování zahájeno

    iudex: Tak po tomhle extempóre s myčkou už ti scházej jenom tygrovaný potahy, plyšák zavěšenej na zrcátku a minidres Spartaku Trnava na zadním okně. 8-s >:D ;-) Do myčky fakt nejezdím, ne že bych se styděl před petrolheady, ale ty kartáče prostě brousej lak. K ručnímu domácímu mytí se často nedostanu (a - ó jaká hrůza - ani mě to nebaví), takže využívám ruční mytí asi 8 km od domova. A jsem úplně spokojenej.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 16.07.14  08:56

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Leg: Jo, je to přehlednější a konkrétní nicky v příkladech hlasování a komentů bych klidně nahradil imaginárními. Nebo tě můžu dát na 1.místo. ;-)

    Ad Clio RS: Tohle je hrozně individuální. Mně se prostě ta Flamme Red líbí tak jak je, tobě a labelovi moc ne a třeba konkrétní vlastník Clia RS Borek B. ji označil za hodně nápadnou a zvolil z té bídné nabídky černou metalízu+ 17" stříbrná kola. No a zrovna ty se mi tvarově moc nepozdávaj [odkaz] Ty 18" Radicaly v šedém provedení se mi líbí mnohem víc, nehledě na to, že v reálu pak podle mě svou velikostí dávaj Cliu takovej dojem vyjímečnosti (za což jsem ochotnej obětovat těch 15 tisíc příplatku) mezi běžnými Clii, kdežto ty 17" působí dost obyčejně. Ale jak říkám, to je prostě můj názor a třeba ty můžeš mít úplně opačnej. Jediné o co se určitě nebojím je ztráta komfortu. Jel jsem předváděčku na těch 17" a můžu říct, že trochu ztuhnutí Cliu určitě neuškodí, získá o něco větší jistotu. S vyjímkou jediného (a dost nepovedeného i bez ohledu na hodnocení) testu tady na auto.cz je Clio RS na 18" včetně Cupového podvozku !! považováno za přiměřeně pohodlné auto. Zrovna Borek to řešil sice jinak, místo zvětšování kol nahradil standardně dodávané 17" F1-Eagly semislikama, ale ztuhnutí Clia si jenom pochvaluje. 18" pneu jsou pochopitelně dražší, ale tady mi zase nahrává fakt, že na tohle třetí auto v rodině (ať už to bude jakékoliv) vůbec neplánuju zimní kola. Takže nebudou výdaje za druhé disky a zimní pneu. Jednak se podle mých zkušeností dá značnou část zimního období jezdit na letních (pokud se nezmění legislativa) a druhak jsou tu k dispozici stále další dvě auta, která na zimních budou.

    Propána, tolik řečí o kolech Clia. >:D >:D V tomhle ohledu není u GTI co řešit. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 16.07.14  08:51

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Leg a iudex: právěže rozdíl je markantní ;-)
    Cyklista, u Čechů vžitý název pumpičkář, je člověk jezdící na kole, často fitness nebo trekové kolo, případně horské některé z levných řad. Jezdí po silnicích, občas využije cyklostezky, jezdí na kole do hospody, na památky, na výlety s rodinou. Jeho tempo je opravdu mizerné, pěšky bys šel kolikrát rychleji, pokud ho autem dojedete v nepřehledném úseku (např. zatáčka na úzké silnici lemovanou křovím) a on již vidí jak to vypadá za ní, neukáže vám jestli můžete jet nebo ne.

    Biker jezdí na horském kole (MTB), jezdí hlavně terénem, silnice využívá pouze ke krátkým přejezdům, můžeme jej potkat na turistických cestách, což se často nelíbí pěším turistům, nebo v lese, či na polních cestách. Pokud se dostane na silnici, jede tempo jenž řidiči nedělá větší problém na tuto rychlost zpomalit. Nejezdí dva metry od krajnice a v nepřehledném úseku řidiči ukáže jestli může jet.

    Takovej je rozdíl ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.07.14  08:46

    « Re: Přihlašování zahájeno

    Skúšal, ale nechodím tam práve preto, že to dobre neumylo, ten výsledok bol asi taký, akoby som auto ošpricoval hadicou. Skrátka poučenie z krízového vývoja: niet nad poctivú ručnú prácu (prosím wl, aby v tom nehľadal žiadne dvojzmysly >:-[] ).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…