Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 09.08.14  19:43

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Ron: Děda měl na starých škodovkách taky takové zabezpečení. Myslím, že tam ale měl spínač na startovací kabely tak, aby nastartoval na klíč vždy, ale bez nich až po zapojení. :-)

    Leg: Souhlas. Možná lepší přirovnání Jandy než k Foktovi, tak Machalovi z SM. Originalita za každou cenu. O jeho nebezpečnosti, užvaněnosti a a nenávisti redakce vůči Tesle (už zas slyším kázání Gilgita) jsem se už párkrát rozepisoval... no jo no, každý je nějaký. Ale máš přehled. :yes:

    WL: Přesně tak. Ten test GTI byl celý mizerný. Je pod ním podepsaný Šrámek, kterému předtím zrušili časopis, jelo se snad na zimácích, což bylo zdůrazněno jen mírně. Celkově na úplně jiné notě než u do nebes vynášené ORS.

    Četl jsem testy na M135i. Briti byli z RWD nadšení, z AWD už méně. Rejlek tvrdil, že to má proti Legově generaci o dost (moc) měkčí silentbloky. V kombinaci s divným předkem, blbnoucím přeplňováním a pochybnou montáží to moc smysl nemá...

    woody: Jo, chce to mít nadhled ze života...
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  19:32

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Ron
    Na videu ke GR jsou jen dva vzrušující momenty, myslím ty, kdy míjí cyklistu (jednou při cestě tam a podruhé při cestě zpět) a není jisté, jestli mu spadne pod auto, nebo ne... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  19:28

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    w-a
    To mi povídej, s tím rodinným ježděním... >:D
    Moje žena má taky ráda NEsportovní, klidnou tichou jízdu, nejlépe při dodržování rychlostních limitů, takže mnohem raději se mnou jezdí allroadem, který podstatně lépe maskuje rychlost, V6 TDI točí méně otáček, vzduchové odpružení lépe filtruje nerovnosti, hdm pracuje komfortněji atd. atd. a ona má pocit, že jedeme (tak nějak) pomaleji/bezpečněji, než běžně s GTI, a to i když máme úplně stejnou průměrnou rychlost...
    Takže, když někam jedeme GTIčkem a já se i třeba vážně snažím o klidnou jízdu (nudou si koušu nehty, které si jinak nikdy nekoušu >:-[] ) , tak si stejně na konci trasy často vyslechnu poznámku ve smyslu: "To zas byla jízda, mám žaludek až v krku."
    Vůbec si nedokážu představit, že bych ji někde na prázdné okresce svezl tak, jako když jedu v autě úplně sám a chi se trochu pobavit. Představa, jak já se bavím a ona u toho "umírá" je vážně děsivá... 8-s ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 09.08.14  17:53

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    wl: A vůbec nejzábavnější na Jandových opusech je, že přistupuje k testu střednětřídního naftového kombíku nebo třeba MPV prakticky stejně jako k hot-hatchi. Jako by případného zájemce o podobný druh vozu zajímalo úplně nejvíc, jak si vede na limitu, jak dobře se koriguje nedotáčivý smyk a jestli lze úplně vypnout elektronické systémy. ;-)

    Jenomže realita je asi taková, že rodina vám na využívání dobrých jízdních vlastností (třeba v případě toho mého Mondea) někde na zakroucené okresce jaksi.....jak to jen říct slušně....zkrátka kašle. Manželka ani děti nevidí bůhvíjakou zábavu v tom křečovitě se držet čeho se dá, aby neskončily obličejem na bočním okénku, zapírat se všemi dostupnými končetinami při "sportovním" brzdění nebo si užívat pocit člověka zalisovaného do sedačky. >:D To je moje zábava a nechci s ní už svojí rodinu otravovat. A s rodinným přepravovadlem to takhle má řekl bych většina lidí. Čili u výběru takového auta reálným kupcem nebudou Jandou do nebes vynášené vlastnosti mít takovou váhu, jak si on nejspíš sám myslí.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 09.08.14  17:05

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Ron: Leg tě tady pošťuchuje a sám si na 1-er taky raději dal bezpečnější nápis. [odkaz] >:D

    Ale jinak na tom, že se tvůj model/značka netěší mezi zloději velké oblibě nevidím nic dehonestujícího, naopak. U mě například zlaté Suzuki, na černých listinách pojišťoven pravidelně obsazuje jedno z posledních míst. ;-) :yes: No, teď si s Golfem v tomhle ohledu asi moc nepolepším. >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.08.14  16:53

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Leg: Nejsi zlý, já to vím, že Renaulty se takto v podstatě nekradou. S tím jsem i počítal, když jsem auto vybíral. Kdybych nakonec skončil v Octavii 2,0 TDI, tak bych si tam nalepil pro jistotu nálepku MPI a totéž na Golfa >:D Tak mám docela klid i s nápisem dCi, ten je navíc stejně barevný bez ohledu na výkon, žádná červená písmenka se nekonají >:D

    WL: Přesně stejné dojmy z těch videí mám i já. Jediná, která ještě dávají smysl jsou ta videa akcelerace, jinak to smysl nedává. Tak leda by si na něj došlápla policie. Jen během testu GR se minimálně 4x vybodoval >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 09.08.14  16:23

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Ja by som tiež rád vyskúšal, len by som sa asi bál, že by som mal zasa o čom premýšľať. A x-drive asi nie, to už potom fakt radšej to R-ko alebo S3
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  16:03

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Leg
    K těm Jandovým videům mi doslova mluvíš z duše, nedávno jsem stejný názor prezentoval někde v diskusi a některým jeho příznivcům se to tam hooodně nelíbilo. 8-s ;-)

    Opět cituji z jeho textu ke GR:
    "Přesto je i s maximálním výkonem 300 koní tak rychlý, že si podle mě ani majitel 350-400koňového sporťáku s atmosférickým motorem nemůže být vedle eRka ničím jistý. A opravdu to není dynamika využitelná jen v přímce, eRko ji dokáže plně uplatnit prakticky kdekoli.
    Podívejte se sami na přiložené video dokladující probírané."

    Jenže to video nic z toho nedokladuje, tam vidím jen to, že jede (sice v rukavičkách, ale jak "prase") rychle po úzké neuzavřené, ale hlavně velmi málo zakroucené, okresce, prostě video "o ničem".
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  16:00

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Leg
    Zatím jsem neměl možnost, ale pokud se naskytne moc rád vyzkouším, už k vůli dnes ojedinělému R6 v kompaktu. Dinar už s M135i jezdil a říkal, že jedině s rwd, s x-drivem to prý na konkurekci (S3 apod.) nemá ani s tím R6.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  15:52

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    w-a
    Souhlasím, jak s LEGem (viz 00:21), tak s tebou...
    Chce být zajímavý za každou cenu, proto si rád vybere něco, co jako, že jen ON vidí jinak, než "zbytek světa" (viz O3RS vs G7GTI). Už jsem "pár" testů G7 GTI (zahraničních i domácích) viděl, ale jediný komu se zatím podařilo objevit Ameriku s neskutečně dlouhými převody dsg u GTI je ON. Že si toho u nás nevšiml třeba Honza Koubek v Meziplynu, nebo Steve Sutcliffe z Autocaru....
    Najednou je u GR všechno v pořádku a předpokládám, že nejlíp poskládané převody bude mít podle něj stejně dsg v ORS. Z jeho testu GGTI mám pocit, že měl zrovna problémy/"krámy" on, nikoli auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 09.08.14  15:40

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Ron- nechcem byť zlý, ale gangy čo berú BMW, Audi a Octávky o tvoj Renó ani nezavadia pohľadom. >:D

    A ešte k jandawebu a jandavideám - na youtube je kopec krásnych videí (/Drive, autocar, EVO...) a hádam ani na jednom sa nejazdí podobným štýlom ako na videách autofóra. Tak neviem či ľudia majú radi, keď im niekto ukáže ako sa jazdí s autom štýlom čo to dá alebo je to len exhibícia vlastných kvázischopností. Mne ale jeho videá nič nedajú - ani nie sú žiadnym potešením pre oko a ani nedokážu sprostredkovať jazdné zážitky a charakter auta, akurát sa človek diví, čo si zasa niekto v bežnej premávke dovolí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 09.08.14  15:38

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Wl: súhlasím s tým čo píšeš - možno až na to miesto vzadu, za mnou ešte nejaké miesto ostáva (podnikli sme v ňom už aj výlet vo štvorici, asi 600 km a v pohode). Golf to ale samozrejme nie je. Tiež by som preferoval 3D, aj kvôli bezrámovým oknám. Kupoval som ale ojeté, čiže som bral čo sa nerozpadáva a nie to čo sa mi páči viac, a navyše som preferoval verziu pred fl, ktorý bol len 5D.

    Skôr ma zaujímalo či si ho neskúšal a čo hovoríš na zvezenie...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.08.14  13:41

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Woody: :yes: :yes: :yes: Vidím to naprosto stejně. Ať Janda tomu dává hodně, tak je to velký pozér - rukavičičky, košilečička... a keců kolem...

    Covenat: Já na to narazil taky náhodou, ale pokud jsemdobře pochopil popis té rušičky, tak GPS lokátor ti v případě téhle rušičky bude na nic, protože ta rušička GPS a GSM signál odstíní v okolí 35 metrů. Takže pokud to opravdu funguje a zloděj s tím příjde k autu již zapnutý, tak řídící jednotka toho lokátoru nestačí odeslat SMS ani o tom, že auto někdo odemknul... 8-s Na nějaké ty amatéry to může fungovat, ale gangy, co kradou výběrově auta typu BMW, Audi, MB případně oktávky na díly, to beztak mít budou, když to jde volně koupit na webu.

    Tak si říkám, že nejlépe jsem měl asi zabezpečeného svého Favorita, měl jsem skrytý bezpečnostní vypínač, který nebylo až tak snadné najít a ten zastavil přívod paliva, když jsem auto opouštěl, stačilo přepnout. Pravda, odtahu to nezabrání, ale samo to auto neodjede a najít jej není až tak snadné... a stálo mě to asi 30 korun a 2 hodiny práce >:D
  • « 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 09.08.14  13:05

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    wl: Musím souhlasit s tím, co na adresu Janda-webu pod názvem Autoforum napsal Leg. Auta jsou tam hodnocena v intencích toho, co za správné považuje sám autor, a ta spousta "omáčky" kolem není nic jiného než snaha přesvědčit čtenáře, že právě autorův názor je jediný správný. Proto taky ten rozsah textu. Já neříkám, někdy to je i zajímavé, ale bohužel jsem autory už několikrát nachytal na švestkách v tom, že popisují věci přinejmenším bez dostatečného poznání, když ne rovnou nepravdivě. Třeba zvuk GTI ( R nemohu posoudit), ať už je doladěnej jakkoli, nemá mnoho společného s reprákovou show v Octavii RS 3 nebo v Cupře. Ale popisují ho fakticky stejně. V "testu" Clia RS (to ale nebyl Janda) zase zcela zřejmě nepronikli do opravdu "složitého" systému nastavení režimů, takže autor píše bláboly o něčem, co takto funguje třeba jenom v jediném režimu z pěti. S odkazem na to, že "mu bylo řečeno" že žádný další režim už není. >:D

    A co se týká těch petrolheadských řečí, kdy bez zcela vypnutého ESP si podle autorů můžeš tak maximálně popojíždět po kolonádě ve Varech, to zavání pózerstvím na sto honů. Zajímavé je, že sám vlastník Clia RS při popisování jednotlivých režimů poznamenal, že by přivítal jeden navíc - s již plně ručním ovládáním převodovky ale ještě s činným ESP. Hezký příklad konce podobných teorií byl ten, když Stig zajel nejrychlejší čas na kolo s GTI v režimu Comfort. Jak je to možné ? Vždyť pokud ti podvozek nezpřeláme žebra, tak to snad ani není žádné svezení. >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  12:46

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Cov
    Ne ne, myslel jsem celkové podrobnější srovnávačky, včetně charakteru...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  12:45

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Double
  • « 00 Reagovat !

    foto Covenant

    Covenant 09.08.14  12:42

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    white label:

    Špatně jsem tě pochopil, mysle jsem, že myslí srovnávačky.. jako srovnávačky času někde na okruhu nebo okresce..... Thats all

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  12:36

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    LEG
    Co se aktuálního M135i/M235i týče, tak tam je logicky problém s nastupováním dopředu hlavně u 5dvířka, které bych osobně (ze tří karosářských verzí) vyřadil jako první. Jak sám píšeš, za tebe už si stejně nikdo nesedne, tak k čemu pak další pár dveří vzadu, "díky" kterým, jsou ty přední výrazně zkráceny.
    Samozřejmě jednoznačně největším lákadlem je R6 a RWD a člověk by čekal, že ve srovnávačkách jako jsou v EVO, TG apod., sfoukne tahle kombinace (nejen) koncernovwou konkurenci jako svíčku, jenže aktuálně tomu tak prostě není a celkově převládají spíš rozpaky, než celkové nadšení, přitom na samotný přeplňovaný R6 je velká chvála.
    Celkovou prostorností (předek+zadek+kufr) 1er na Golf pochopitelně nemá, což je logická daň za RWD, navíc designově u mě vede dokonalá jednoduchost Golfu (zvlášť u 3dv.). Nehledě na cenu, kde má mainstreamový GR navrch, podobně jako proti už vzpomínané prémiové S3.
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 09.08.14  11:39

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Leg: Jojo, takové edice byly, Brandon tu psal o nějaké, co s ní majitel věčně bourá. Mně v paměti utkvěla Cupra R310, což byl výkonový balíček od ABT, oficiálně pro Švýcarsko (jako Black a White). Ale dá se domontovat na všechny L2CR. Švýcarsko je rájem Seatů, jak jsem se loni utvrdil cestou na autosalon v Ženevě. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.14  11:09

    « Re: G7R/G7R 400 Concept

    Covenant
    "Co se týky času, to už nějak neprožívám....."
    Této poznámce moc nerozumím, nikde jsem přece čas nevzpomínal, jde mi o charakter, ne o stopky. Jak psal i Leg, A3 je jako sedan v rámci své třídy designově velmi povedený, ale pořád je to malý sedan, které vůbec nemusím. S tou vyvážeností sedanu to může být i trochu dvousečné, krátký zadní převis má u hh taky něco do sebe, myslím nejen designově.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…