Honda Civic (2007)
7.6.2011Jak jsem se k autu vůbec dostal Doba kdy nám stačilo jediné auto minula a začalo rozhodování co pořídit k rodinnému Accordu Tourer (BTW už jsem…
Honda Civic (Bully_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Bully_ 12.06.12 12:47
« Re: Dospělá recenze
Dekuji. Podle me se neda tvrdit ze by byla jedna generace lepsi nebo horsi, i kdyz by samozrejme z logiky veci mel byt nastupce vzdycky jenom lepsi (no, dnes jde spis o vyjimky ;-\ ). Kazde CTR je proste o trosku jine a dokud s obema clovek nic neprozije, bude jenom opakovat dogmata nebo pseudoodborne zvasty. Ale to plati taky dost obecne >:D - jde o to co clovek od auta ceka.
Jinak recenzi snad brzo doplnim, prece jenom jsem s vozem uz mezitim neco vic najel, nejsou tu zadne zkusenosti z okruhu apod. . -
Jacoob 14.05.12 16:15
« Chvála
Musím pochválit moc pěknou recenzci, ale především krásný automobil (kvůli tomu jsme vlastně tady). Najel jsem přibližně 5 000 kilometrů se Civicem Type-S, takže tuším, jaké tvoje auto může být. Bude to Type-S a všechny přednosti (výkon, zvuk, přilnavost, ...) a všechny zápory (rány od podvozku kvůli silnicím, spotřeba, ...) si vynásobím dvěma a vím zhruba, jak skvěle se cítíš, když usedaš za volant :-). -
Herbi TSI 05.09.11 07:52
« Re: Re: S2000-turbo??
Určitě jsem nechtěl srovnávat Tvůj Civic s RS!
RS je zajímavé ježdění na všední den a za úplně jiné peníze (ikdyž v jeho případě už to tak moc neplatí)
U přepĺňování se mi bratrnec zmínil o kompresoru, jak píšeš, ale nějak jsem to zazdil.
Jinak děkuji za vysvětliující odpověď s přáním hodně zábavných kilometrů...
Ps: Při včerejším večerním průjezdu městem jsem potkal bílý civic R a vypadal celkem dobře :-) -
Bully_ 03.09.11 22:58
« Re: S2000-turbo??
Jestli je spokojeny s naftovou Fabii RS tak je to fajn, ale i s podobnym ladenim nebude rychlejsi nez CTR ani kdyby toho stesti mel plny kybl. Nejake absolutni hodnoty vykonu nebo zrychleni jsou mi sice celkem fuk a kategorii HH jsem si zvolil predevsim kvuli zabave (spojenou s prakticnosti), ale fyziku proste neosalis. I nejakych 173k a udavana hmotnost pro Fabii RS I. (i bez pridanych dalsich kg naslednymi upravami) vychazi na cca 131 k/tunu, CTR 8G uz v serii ma cca 149 k/t (moje Beruna cca 155 k/t). Pripocti k tomu vetsi stabilitu auta danou nejenom sirsim rozchodem, rozlozenim hmotnosti, tezistem, celkovou koncepci, ..., vubec jde u CTR rozmerove o nizsi stredni tridu (kompakt) proti malemu autu (nizsi tridu, chces-li) pri prakticky shodne hmotnosti. Kroutici moment ma vliv minimalni- viz zase fyzika (a ani o nem ve vyssich otackach za jakych by se muselo pri nejakem porovnavani jet nemuze byt rec), jde "jen" o uzivatelske pohodli v beznem jizdnim rezimu. Uz v serii ukaze CTR i podobne upravene Fabii v dalce mizici zadni svetla jak na rovine, tak v zatackach. Kazdopadne me zajimaji predevsim emoce a to s dieselem (i kdyby byl rychlejsi) proste dohromady nejde. Turbodiesel mam u auta jine tridy a na jine jezdeni.
Atmosfericke motory od Hondy jsou porad relativne jednoduche a jejich oblibenost spociva prave v tom ze jde o atmosferu, i bez turba maji maximalni vykon jako treba koncern s turbem a neni tedy moc duvod tuhle filozofii menit. I kdyz "diky" emisnim limitum na tuhle variantu driv nebo pozdeji zrejme dojde i u tehle automobilky. Samozrejme ze je par lidi co do nich pridavaji preplnovani i dneska, u turba jde ale spis o specialy na sprinty. Jde potom dosahnout ohromnych vykonu, ale to obecne u vsech aut a s pochopitelnym rizikem ze motor odejde hodne brzo do srotu, v normalnim provozu se s takhle brutalnimi upravami jezdit asi neda. Mnohem snadneji a casteji se ale zveda vykon pomoci kompresoru (a myslim ze spis prave tohle mas na mysli asi i u tech MX 5-ek). Konkretne u CTR se podivej treba tady na serveru na Padamovo CTR 8G s kompresorem, zvednuti vykonu o nejakych 50% je uplne realne a motor to vydrzi. Na konkretni nabidku i u S2000 se ptejte urcite na typer.cz, kde vam poslouzi jak konkretnimi bohatymi zkusenostmi, tak samotnou upravou i poprodejnim servisem. -
Herbi TSI 03.09.11 11:41
« S2000-turbo??
Zdravím,
na type-R máme asi kždy jasný názor a ovšem že v mém případě by se mohl upravit po nějakých jízdách. Ale chci se zeptat na jinou věc. Máš asi Hondy hodně rád, tak možná o nich víš něco víc. Zmińoval jsem, že můj povedený mladší bratránek vlastní S2000. Je to auto plně sériové, ale připravuje tuning. Némám tohle slovo ve spojení s auty moc rád. Vždy mi u auta stačil sériový motor a razím heslo, podvozek musí být rychlejší než motor. V jeho případě se však ladění zas tolik nebojím. Momentálně vlastní v mých očích nejlepší Rs Fábii I. generace- Spousta profesionálních úprav od těch nejlepších firem např. komplet předělaný motor s větším turbem, intercoolerem, chipem atd.....měřený výkon 173 Ps/ 380Nm , stavitelný podvozek, odlehčené elkttrony a mohl bych dlouho pokračovat. Úpravy jsou precizně do detailu provedené a auto používá k dennímu ježdění a to musím říct, že bez závažnějších problémů. S trochou odvahy by zatopila i tvé "Beruně".
Ale vrátím se k S2000 a turbu... Jelikož i mi se líbí tato inplantace jednoho známého do motoru Mazdy MX 5, tak mě hodně zajímá, co to udělá s celkem složitým motorem Hondy... Pokud ho to teda nepošle na vrakoviště??Značka se u svých motorů přeplňování vyhýbá.... Našel jsem na internetu články, kde se u různých Toyot Supra a Civicu borci chvástají výkonem hodným tak maximálně Bugati Veyron. Jde o blázny ze zámoří, kteří asi mají na to mít k autu ještě dva,tři reservní motory. Potom tu jsou názory, která přeplńování zcela hatí. I mi už S2000 připadá v sérii dost radikální. Ale pátrám po zkušenosti někoho, kdo alespń trochu "rozumným" způsobem motor Hondy takto upravil...???