Honda Civic (2007)
7.6.2011Jak jsem se k autu vůbec dostal Doba kdy nám stačilo jediné auto minula a začalo rozhodování co pořídit k rodinnému Accordu Tourer (BTW už jsem…
Honda Civic (Bully_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Moje prvni recenze na serveru 08.06.2011 18:25 Bully_
- Moc pěkný fotky 08.06.2011 18:41 Ajin(MoDo Team)
- Fotky, fotky fotky 08.06.2011 20:49 erbe
- pěkné počtení od moderátora 09.06.2011 11:18
- Jednoduchšia ale príjemná 09.06.2011 22:28 stevosk
- :) 11.06.2011 11:39 jvkgrifone
- ! Doplneno ! 11.06.2011 18:21 Bully_
- Zdravím Bully(ho) 12.06.2011 12:04 rooney
- ahoj 12.06.2011 21:29 Kuban
- super auto 14.06.2011 15:37
- S2000-turbo?? 03.09.2011 11:41 Herbi TSI
- Allante 16.11.2011 00:02 Bully_
- Chvála 14.05.2012 16:15 Jacoob
- Dospělá recenze 12.06.2012 10:16 cubalibre 16V
- ring 16.10.2012 18:43 sebinko
- "samosvorný" diferenciál 17.11.2012 17:45 moskito
- Na tohle 27.12.2012 13:18 samael
- novinky 22.01.2013 18:23 sebinko
- Okruhy 23.01.2013 02:22 Fisi
- prevodovka 27.01.2013 16:27 Lucaslegend
- obě recenze dokonalé 19.03.2013 21:07 protege
-
Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013 20.03.2013 21:46
Bully_
- Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013 20.03.2013 22:34 SrandistaSK
- Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013 21.03.2013 11:49 tomas 130i
- Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013 07.04.2013 23:42 Ronault.
- Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013 16.04.2013 22:07 Bully_
- Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013 06.05.2013 23:09 Bully_
- Ring 18.05.2013 15:33 sebinko
- OLIWER4YOU: 01.07.2013 22:43 Bully_
- Samosvorny diferencial 01.09.2013 13:18 SrandistaSK
- Dotaz??? 05.09.2013 09:29 i-Vtec
- Palivo N95 ?? 17.03.2014 18:52 Jirizelva
- Pískání gum. 04.04.2014 17:23 Bud
-
Bully_ 08.06.2011 18:25
Moje prvni recenze na serveru
Sice uz tu koukam jedno CTR 8G (od Padama) je, ale snad prinese moje recenze neco noveho. Doufam ze se vam bude trosku libit, nikdy jsem nic podobneho nevytvoril a dalo mi to fusku. Nejenom proto ze bojuju s diakritikou, na klavesnici hacky a carky proste nemam ;-\-
VipermCZ 08.06.2011 21:25
« Re: Moje prvni recenze na serveru
Pritlac na fotkach a osobnich dojmech, ted nebudu hodnotit, abych te nestah dolu.. Na tvoje auto jsem uz slintal na hondaclubu, je to fakt nadhera... Naprosto souhlasim s jekyll a hydem, minuly mesic jsem vazne uvazoval a koupi CTR 7G, nakonec mi ji kamarad na tyden pujcil a to auto je proste drzej hooligan.. Musi se chytit pod krkem, flakat s nim, a cim "hur" se k nemu clovek chova, tim lepsi je.. Nakonec na me asi moc surovy, takze tak nejak cekam, az spadnou ceny 8G, klimou a tempomatem uz vazne nepohrdnu.. :-)-
Bully_ 08.06.2011 22:13
« Re: Re: Moje prvni recenze na serveru
Diky, fotky budu nahravat proste postupne, radsi dam nekolik malo aspon trochu uchazejicich nez abych tu mel 50 fotek o nicem. Mrknu se jeste po dalsich. Osobni dojmy, no, co napsat, proste to jezdi >:D Budu to doplnovat spis do "Novinek".
CTR 7G syrovejsi je, ale hodne jde i o pouhy dojem, v predchozi generaci v kabine proste nic jineho nez sedacky, volant a joystick neni :-) Hodne to rve a smrdi az dovnitr, tak se clovek asi citi trochu zavodneji. No, a odezva na plyn je lepsi, to jsem v recenzi ani nezminil. Ale ani u 8G to neni zadna katastrofa, jak jsi za volantem tak to nevnimas. Divocina proste novou generaci CTR v zadnem pripade neskoncila >:-[]
Preju ti at se ti sen taky vyplni, zni to sice hrozne materialne >:D , ale mit a ridit takove auto je docela casto recept na stesti, kdyz to cloveka bavi :yes:-
-
Bully_ 09.06.2011 23:21
« Re: Re: Re: Re: Moje prvni recenze na serveru
Az ted jsem se dostal ke tve recenzi na VTIcko, no uz vim jak jsi to myslel, parada. Mas v tom vazne zivot :yes:
Jinak mame diesel taky, Acco Tourer 7G 2.2i-CTDi Sport 30th SE, 12/2007. Na svoje urceni super vuz, na diesely neni treba nadavat >:D Mozna k nemu udelam taky nejake povidani.
-
-
-
-
-
Ajin(MoDo Team) 08.06.2011 18:41
Moc pěkný fotky
Auto je taky parádní, zajímá mě co je to za tu dětskou sedačku, ta vypadá hodně sportovně :-) -
erbe 08.06.2011 20:49
Fotky, fotky fotky
Hod sem viac fotiek. To sanie chcem vidiet >:-[]
Inak CTR je super masina. Mas moj obdiv :yes:-
Bully_ 08.06.2011 22:30
« Re: Fotky, fotky fotky
Dobre dobre, budu vic fotit :-)
Diky za body, sam jsem se teprve registroval tak muzu taky bodovat az ted. Muj obdiv patri vsem co nejakou rozumnou recenzi vyplodi, nezda se to, ale da to spoustu prace aby to melo hlavu a patu. Ale podobne osobni recenze a zkusenosti pak casto reknou stokrat vic nez reklamni zvasty, moc rad to ctu.-
.andrej. 09.06.2011 11:13
« Re: Re: Fotky, fotky fotky
Uz sa nebudem opakovat s fotkami, za mna prst hore, tvoje CTR povazujme za vobec jedno z najvkusnejsich a najkrajsich ake som videl, volil by som to uplne rovnako a tie disky :yes:
Recenzii este nieco chyba, nejaky naboj + osobne skusenosti. U mna jednoznacne za 10 "mate" :-!
BTW: pre mna bolo pisanie recenzie tiez celkom oriesok
-
-
-
"-- skrytý --" 09.06.2011 11:18
pěkné počtení od moderátora
samozřejmě narážím na HC club, odkud se už známe. Kdyby se ti povedlo udělat nějaký video, hlavně kvůli zvuku, bylo by to super, rád bych si poslechl jak zní VTEC u CTR. Na A7G 2,4 nezní nijak výrazně bohužel, už "změkl".-
Bully_ 09.06.2011 17:59
« Re: pěkné počtení od moderátora
Ahoj, diky za pochvalu :-) Nejake jizdni video mam v planu. Zvuk motoru u pridani plynu mam v aute hrubsi diky CAI, ale VTEC poznat (nejenom zvukove) jde taky o neco min nez treba i u 7G. Kazdopadne to povazuju za vyhodu kdyz je prechod plynulejsi. Porad ale poznat jde.
-
-
stevosk 09.06.2011 22:28
Jednoduchšia ale príjemná
Jednoduchšia ale príjemná je táto recenzia. Honda Civic je tu s nami už nejakú tú chvíľu a stále pôsobí inak ako väčšina bežnej produkcie. O atmosférických motoroch Hondy škoda hovoriť sú výborné bohužiaľ aj Honda sa pomaly ale iste vzdáva svojej tradície vysokotáčkových atmosfér, ktoré aj z nižších objemov tlačili výborné výkony. Každopádne tá tvoja Type-R FN2 má výborný motor akoby posledný mohykán z časov, ktoré miznú ako jarný sneh. Potešil ma aj ten airbox, nakoľko tomu musí dodávať taký ostrejší závodnejší zvukový prejav. Celkovo by som si toto auto ako druhý voz popri Mondeu (viď recenzia) aj dožičil, ale na druhú stranu ak by som dostal na výber zachovalú S2000 tak bohužiaľ Type-R by som si nevybral. Tak či onak dobrá práca. Budem rád ak postupne pridáš aj nejaké racing zážitky a predovšetkým ďalšie fotky (tie ktoré sú tu sa mi páčia, ale zatiaľ ich je fakt málo takže ak doplníš napíš mi súkromnú správu a ja dám hodnotenie za 10).
PS: Záverom ešte prajem veľa km bez nehody či závady. A čo najmenej "kačírku" na okruhu.-
Bully_ 10.06.2011 01:06
« Re: Jednoduchšia ale príjemná
Taky diky za shlednuti i za nazor. S 2000 je trosku jina liga, ale ja jsem zase potreboval 2. auto do rodiny, pro vic lidi i dite (brzy i druhe), prakticke, proste Daily-Car se vsim vsudy. Dvoumistne cabrio, roadstery, coupe- vozy podobne kategorie neprichazely v uvahu, i kdyz uz by neco starsiho za podobnou cenu sehnat slo.
Na recenzi budu urcite pracovat dal, a s pranim mnoha stastnych km napodobne! ;-)
-
-
jvkgrifone 11.06.2011 11:39
:)
Myslím, že jsme si co se týče pohledu na auta docela blízko:) Jen by to chtělo v tej cizině víc reprezentovat, ale už jsem Ti vytýkal >:D 3x10 -
rooney 12.06.2011 12:04
Zdravím Bully(ho)
Ahoj, pěkně sepsaný, fotky jako vždy parádní. Proto hodnotím desítkami. :-) -
Kuban 12.06.2011 21:29
ahoj
Krásně o něm píšeš >:D Ale to co píšeš spíše platí pro starou generaci... Tyhle nový Civiky jsou dost nebezpečné mašinky, moc nervózní, takže přeji mnoho štastných a bezpečných kilometrů :yes: ;-) -
"-- skrytý --" 14.06.2011 15:37
super auto
hmm parádní auto, super recenze, jediné co mě štve, že ho ještě nemám taky;-\ snad se letos ale už poštěstí :-) přeju ať to jezdí bez problémů a hodně zábavy za volantem -
Herbi TSI 03.09.2011 11:41
S2000-turbo??
Zdravím,
na type-R máme asi kždy jasný názor a ovšem že v mém případě by se mohl upravit po nějakých jízdách. Ale chci se zeptat na jinou věc. Máš asi Hondy hodně rád, tak možná o nich víš něco víc. Zmińoval jsem, že můj povedený mladší bratránek vlastní S2000. Je to auto plně sériové, ale připravuje tuning. Némám tohle slovo ve spojení s auty moc rád. Vždy mi u auta stačil sériový motor a razím heslo, podvozek musí být rychlejší než motor. V jeho případě se však ladění zas tolik nebojím. Momentálně vlastní v mých očích nejlepší Rs Fábii I. generace- Spousta profesionálních úprav od těch nejlepších firem např. komplet předělaný motor s větším turbem, intercoolerem, chipem atd.....měřený výkon 173 Ps/ 380Nm , stavitelný podvozek, odlehčené elkttrony a mohl bych dlouho pokračovat. Úpravy jsou precizně do detailu provedené a auto používá k dennímu ježdění a to musím říct, že bez závažnějších problémů. S trochou odvahy by zatopila i tvé "Beruně".
Ale vrátím se k S2000 a turbu... Jelikož i mi se líbí tato inplantace jednoho známého do motoru Mazdy MX 5, tak mě hodně zajímá, co to udělá s celkem složitým motorem Hondy... Pokud ho to teda nepošle na vrakoviště??Značka se u svých motorů přeplňování vyhýbá.... Našel jsem na internetu články, kde se u různých Toyot Supra a Civicu borci chvástají výkonem hodným tak maximálně Bugati Veyron. Jde o blázny ze zámoří, kteří asi mají na to mít k autu ještě dva,tři reservní motory. Potom tu jsou názory, která přeplńování zcela hatí. I mi už S2000 připadá v sérii dost radikální. Ale pátrám po zkušenosti někoho, kdo alespń trochu "rozumným" způsobem motor Hondy takto upravil...???
-
Bully_ 03.09.2011 22:58
« Re: S2000-turbo??
Jestli je spokojeny s naftovou Fabii RS tak je to fajn, ale i s podobnym ladenim nebude rychlejsi nez CTR ani kdyby toho stesti mel plny kybl. Nejake absolutni hodnoty vykonu nebo zrychleni jsou mi sice celkem fuk a kategorii HH jsem si zvolil predevsim kvuli zabave (spojenou s prakticnosti), ale fyziku proste neosalis. I nejakych 173k a udavana hmotnost pro Fabii RS I. (i bez pridanych dalsich kg naslednymi upravami) vychazi na cca 131 k/tunu, CTR 8G uz v serii ma cca 149 k/t (moje Beruna cca 155 k/t). Pripocti k tomu vetsi stabilitu auta danou nejenom sirsim rozchodem, rozlozenim hmotnosti, tezistem, celkovou koncepci, ..., vubec jde u CTR rozmerove o nizsi stredni tridu (kompakt) proti malemu autu (nizsi tridu, chces-li) pri prakticky shodne hmotnosti. Kroutici moment ma vliv minimalni- viz zase fyzika (a ani o nem ve vyssich otackach za jakych by se muselo pri nejakem porovnavani jet nemuze byt rec), jde "jen" o uzivatelske pohodli v beznem jizdnim rezimu. Uz v serii ukaze CTR i podobne upravene Fabii v dalce mizici zadni svetla jak na rovine, tak v zatackach. Kazdopadne me zajimaji predevsim emoce a to s dieselem (i kdyby byl rychlejsi) proste dohromady nejde. Turbodiesel mam u auta jine tridy a na jine jezdeni.
Atmosfericke motory od Hondy jsou porad relativne jednoduche a jejich oblibenost spociva prave v tom ze jde o atmosferu, i bez turba maji maximalni vykon jako treba koncern s turbem a neni tedy moc duvod tuhle filozofii menit. I kdyz "diky" emisnim limitum na tuhle variantu driv nebo pozdeji zrejme dojde i u tehle automobilky. Samozrejme ze je par lidi co do nich pridavaji preplnovani i dneska, u turba jde ale spis o specialy na sprinty. Jde potom dosahnout ohromnych vykonu, ale to obecne u vsech aut a s pochopitelnym rizikem ze motor odejde hodne brzo do srotu, v normalnim provozu se s takhle brutalnimi upravami jezdit asi neda. Mnohem snadneji a casteji se ale zveda vykon pomoci kompresoru (a myslim ze spis prave tohle mas na mysli asi i u tech MX 5-ek). Konkretne u CTR se podivej treba tady na serveru na Padamovo CTR 8G s kompresorem, zvednuti vykonu o nejakych 50% je uplne realne a motor to vydrzi. Na konkretni nabidku i u S2000 se ptejte urcite na typer.cz, kde vam poslouzi jak konkretnimi bohatymi zkusenostmi, tak samotnou upravou i poprodejnim servisem.-
Herbi TSI 05.09.2011 07:52
« Re: Re: S2000-turbo??
Určitě jsem nechtěl srovnávat Tvůj Civic s RS!
RS je zajímavé ježdění na všední den a za úplně jiné peníze (ikdyž v jeho případě už to tak moc neplatí)
U přepĺňování se mi bratrnec zmínil o kompresoru, jak píšeš, ale nějak jsem to zazdil.
Jinak děkuji za vysvětliující odpověď s přáním hodně zábavných kilometrů...
Ps: Při včerejším večerním průjezdu městem jsem potkal bílý civic R a vypadal celkem dobře :-)
-
-
-
Jacoob 14.05.2012 16:15
Chvála
Musím pochválit moc pěknou recenzci, ale především krásný automobil (kvůli tomu jsme vlastně tady). Najel jsem přibližně 5 000 kilometrů se Civicem Type-S, takže tuším, jaké tvoje auto může být. Bude to Type-S a všechny přednosti (výkon, zvuk, přilnavost, ...) a všechny zápory (rány od podvozku kvůli silnicím, spotřeba, ...) si vynásobím dvěma a vím zhruba, jak skvěle se cítíš, když usedaš za volant :-). -
cubalibre 16V 12.06.2012 10:16
Dospělá recenze
Musím uznat, přes výborný popis a zkušenost, krásný fotky. Přesvědčivá recenze, že člověk uvěří, že 7G není lepší než 8G. :yes:-
Bully_ 12.06.2012 12:47
« Re: Dospělá recenze
Dekuji. Podle me se neda tvrdit ze by byla jedna generace lepsi nebo horsi, i kdyz by samozrejme z logiky veci mel byt nastupce vzdycky jenom lepsi (no, dnes jde spis o vyjimky ;-\ ). Kazde CTR je proste o trosku jine a dokud s obema clovek nic neprozije, bude jenom opakovat dogmata nebo pseudoodborne zvasty. Ale to plati taky dost obecne >:D - jde o to co clovek od auta ceka.
Jinak recenzi snad brzo doplnim, prece jenom jsem s vozem uz mezitim neco vic najel, nejsou tu zadne zkusenosti z okruhu apod. .
-
-
sebinko 16.10.2012 18:43
ring
fotka z ringu je paradna. na jar si to zopakujeme na ringu a do tedy aspon niekde v DE na okreskach ;-)
uz teraz sa tesim -
moskito 17.11.2012 17:45
"samosvorný" diferenciál
Dobrý den, moc pěkná recenze! Neplánujete samosvor? Musím říct, že z mého hothatche to udělalo úplně jiné auto. Vřele doporučuji! A ani by nebyl problém na STK... ;)-
Bully_ 17.11.2012 22:05
« Re: "samosvorný" diferenciál
No, popravde >:D Prave kupuju JDM prevodovku se samosvorem (OEM Honda helical LSD; z FD2). Mel jsem v planu neco jako repas prevodovky a montaz samosvoru, ale kdyz se mi nabidla rel. levne moznost celeho kompletu s 0 km, bude auto zas jak nove. Ale montaz necham az na leto, u TypeR.cz.
Ale vypada to jeste na jednu upravu- cat-back, zrejme Invidia Q300.
Diky za pochvalu, asi mi v me recenzi schazi vic technickych veci jako u vaseho (tveho? ;-) ) STcka, precetl jsem si to az ted a parada.
-
-
samael 27.12.2012 13:18
Na tohle
auto slyším(nebo spíš čtu) samou chválu,ale ještě se mi nepovedlo se v něm svézt.Zaujala mě hlavně zmínka o ostrém řízení,to je opravdu velice důležitá schopnost u sportovních vozů,nedostatečne ostré a přesné řízení totiž dokáže pokazit zažítek z jízdy,i když má auto skvělý motor,smutným příkladem takového vozu jen např. mitsubishi 3000 gt.-
Bully_ 27.12.2012 21:35
« Re: Na tohle
Spis jsem se teda setkal s pohrdavym pristupem k tehle generaci CTR- a to prakticky vyhradne jenom od tech, co se v nem nikdy nesvezli. Kazdopadne sportovni auto dela sportovnim, ev. zabavnym tech atributu velka spousta a nakonec nejvic rozhoduje jejich vzajemne sladeni. Co se tyka strmosti rizeni, je na tom cela generace Civicu 8G vsemi motorizacemi napric konstrukcne stejne: rizeni je vazne hodne citlive (cimz nechci rict ze by bylo preposilovane, to je dost velky rozdil) a reaguje na sebemensi pootoceni volantem, i v prime poloze. U CTR je to urcite plus, nejsem si ale na druhou stranu jisty, jestli bych tuhle vlastnost vital u ostatnich, "civilnejsich", verzi C8G. Prece jenom pri vysokych rychlostech treba na dalnici je malokdo ochotny drzet volant obema rukama nebo se vubec soustredit na to ze je auto diky strmosti rizeni trosku neklidne proti jinym autum s rozvaznejsim nastavenim kormidla >:D-
samael 28.12.2012 17:53
« Re: Na tohle
Podobně je to i v Mits.Evo,velmi ostré řízení,které je super na zábavnou jízdu jen tak pro radost,na běžné ježdění se ale vůbec nehodí,tz. že Type-R nejspíš není z kategorie "dvousetkoňový hatchback na každý den",ale spíše z kategorie"občasné vyblbnutí se ve volném čase". >:D-
-
samael 29.12.2012 14:50
« Re: Re: Re: Na tohle
Kdyby to bylo jen to strmé řízení,tak by mi to při popojíždění ve městě asi nevadilo,ale když má auto strmé řízení,velmi tvrdý podvozek,ostrou spojku a navíc ještě tak malý rejd,že při parkování vypadá jak mamlas,který neumí couvat,tak to opravdu na každodenní ježdění není.A nesmím zapomenout ani na spotřebu,která ani při nijak svižné jízdě neklesá pod 12l...-
-
Bully_ 22.01.2013 20:49
« Re: Na tohle
Ja jsem to pochopil ze to pise o tom Evu, ale mozna spatne >:D
Mne zere CTR ted uz dlouhodobe realnych 12/100, ale bud jezdim trasy co jsou idealni pro co nejvyssi spotrebu (kratsi a kopcovite), nebo s nim docela prasim. I kdyz jsem jel uplne jako bezmozek (uz to vickrat neudelam :-) ), dokazal jsem v beznem provozu vyprazdnit nadrz za neco nad 14/100. Pod 10/100 nechapu proc si nekdo porizuje TypeR a tech 7/100 ze spritmonitoru povazuju za takovy mensi zazrak :-)
-
-
-
-
-
-
-
sebinko 22.01.2013 18:23
novinky
tak to si ma milo potesil. uz sa tesim ked sa stretneme a vsetko mi to predvedies. osobne som si myslel, ze vrazis nieco do brzd, ktore by si zasluzili upgrade, napr. Intrax by boli super
nad kamerou rozmyslam aj ja (sony HDR-AS15) aby sme si tie zazitky mohli zdokumentovat ;-)-
Bully_ 22.01.2013 21:01
« Re: novinky
Zdravim na vychod do Nemecka >:D
Samosvor pujde do auta bohuzel az v lete, driv uvidis- uslysis ten vyfuk. Je fakt, ze brzdy uz dneska dokazu prehrat i na okresce, ale neni to tak davno co jsem tam daval komplet nove kotouce s deskami (OEM), tak to pocka az bude po nich.
Ta Sony vypada perfektne, kdyz se ted divam na porovnani, optikou je urcite lepsi nez i GoPro. Ta moje DriftHD je kvalitou pozadu, ale mam ji od kamarada za dobre penize, tak mi to na to hrani snad bude stacit.
-
-
Fisi 23.01.2013 02:22
Okruhy
Ahoj.Sice jsem momentalne vlastnikem Subaru,ale na tenhle Civic jsem mel zalusk,bohuzel pohon pouze na predek oproti 4x4 rozhodl.To rizeni ma neco do sebe.Bracha ma Mazdu mx-5 s docela ostrym rizenim,myslim,ze to bude jako type R,ale na dalnici to uz otravuje a vysiluje,furt to hlidat.Subaru je mene strme,rekl bych tak napul mezi mx-5 a Octavii I,ale zase pri rychle jizde se clovek dost namaka.Bral bych neco mezi nim a onou mx-5.
Jinak na samosvor se tes,vyjezdy ze zatacek budou jina liga.
Nejel by si na den otevrenych dveri do Mostu?Je to nekdy z jara,myslim,rad bych Civic poznal bliz.Rika se,ze predesly typ byl sice rychlejsi,ale me se tenhle libi vic.-
Bully_ 24.01.2013 20:12
« Re: Okruhy
4x4 u Subaru WRX (STi) je zase jina trida :-) I projev techhle aut je jiny. Predevsim ale porizovaci cena a provozni + servisni naklady na tohle auto- ve stavu v jakem auto potrebuju (r.vyroby, kilometry, technicky stav, vc. ceny pojisteni atd. atd.) by byly uplne jinde. Navic zatim porad preferuji z praktickych duvodu hatchback- a HB od Subaru se mne zoufale nelibi. Spis bych se dneska dival po nejakem coupe s nahonem vzadu, neresit obcasny prevoz lidi a veci. Ale nikdy nerikej nikdy, se sportovnejsi ctyrkolku jsem nikdy nijak na hrane neridil, kdo vi :-)
Strmost rizeni je urcite vec zvyku, u hot-hatche je to prednost a da se s tim jezdit bez problemu i po te dalnici.
V Moste budou urcite nejaci znami treba z TypeR.c, zkus tam nekoho oslovit. Ja ziju v Lucembursku, takze se v CR objevuju bohuzel spis v klasickych dovolenkovych terminech.
Ad 7. vs. 8. generace CTR, to je tema na dost dlouhou debatu :-) A "prekvapive" bez jednoznacneho vysledku.
-
-
Lucaslegend 27.01.2013 16:27
prevodovka
Cau. mas pekne auticko, nadherna farba a dobry motor Vtec :-) Bohuzial nemozem ti dat body lebo nemam povolenie na hodnotenie....cize ak mozes daj hodnotenie mojmu auto aby som mohol hodnotit aj ja :-)
Mas hodne kratke prevody , tu sestku teda mohli dat dlhsiu aby bola vhodna na dialnicu...mne uz vadi ze moje auto zbytocne toci pri 130 okolo 2700ot....a na kolko sa ti da vytocit jednotka??
a to zrychlenie 6.6 mas po upravach???-
Bully_ 28.01.2013 20:24
« Re: prevodovka
Ahoj, diky za pochvalu. Hodnotit samozrejme muzes auto kohokoliv, kdyz jsi uz napsal recenzi na svuj vuz. Nezalezi na tom jestli nekdo hodnoti tvou recenzi nebo ne. Kazdopadne ja uz jsem na nejake hodnoceni rezignoval a oboduju jen vyjimecne neco 3x10, pokud me to zvlast zaujme. Spousta lidi si to tu plete s kompenzovanim vlastnich nedostatku nebo sveho auta, tak uz to vazne neresim. Tvuj Legend je ale paradni auto, gratuluju k docela netradicni volbe a predevsim k velmi solidnimu a kvalitnimu vozidlu :yes:
Jakykoli (dodnes atmosfericky) TypeR je charakteristicky mj. prave tim jak jde do otacek, nekde se ten vykon vzit musi. Prevodovka je poskladana vzhledem k charakteru motoru a celeho vozu vhodne a je (musi byt) kratka. CTR neni auto primarne urcene pro dalnice- delsi 6-ka by ustalene rychle jizde po dalnici asi prospela, odstupnovani by ale ztratilo svou plynulost. I kdyz obcas absolvuji i s timhle autem delsi cestu, vydrzet se to da. Ale rve to, skace a po dojezdu je to na Ibalgin >:D Vetsinou k temhle ucelum ale pouziju svou rodinnejsi 2. Hondu- Accord Tourer 2,2i-CTDi (mam tu na nej taky recenzi).
Do kolika jde vytocit 1-icka km/h ani netusim, jestli se ptas na otacky tak omezovac je na 8400 ot/min., jako u ostatnich prevodovych stupnu. Dvojka konci (jako u drtive vetsiny vsech aut s 6-q manualem) tesne pred 100 km/h, takze na realnych 100 km/h uz musis radit 3-ku a ztracis cas. Akcelerace 6,6 sec na tuhle hodnotu je udaj vyrobce u serioveho auta, jako u vsech ostatnich aut je to i tak nadsazene a pod 7 sec se serii nezajel snad nikdy nikdo. S tim malem co jsem na aute zmenil a jeste zmenim to nijak meritelne nezlepsim. Nema vyznam si namlouvat nesmysly, i kdyz je to nejenom tady na serveru docela bezna praxe. Navic proc, malokdo z nas asi jezdi sprinty a jizdni zazitky hledame ruzne jinde :-)-
Lucaslegend 30.01.2013 22:15
« Re: Re: prevodovka
tak museli byt zmenene pravidla, nemohol som hodnotit poial mne neohodnotia aspon traja ludia auto, dost postavene pravidlo na hlavu :-)
Dakujem k netradicnej volbe :-)
Myslel som to tak ze mohli nechat vsetkych 5stupnov kratkych ako su a iba tu 6stku trocha predlzit...
Honda accord je pekne auticko len mi ktomu nesedi diesel ale kedze mas aj benzin hondu tak to aj chapem...
Tak to mne dvojka toci az do 115km realnych ale obmedzovac zasahuje pri manualnom radeni uz pri 7000ot. Tych tvojich 8400 musi byt uzasnych :-)
preco si myslis ze udaje od vyrobcu o zrychleni sa nedaju dosiahnut? Ked bude cas tak to skusim na mojom zmerat cez diagnostiku a specialny program , snad to bude dost presne....-
Bully_ 31.01.2013 18:26
« Re: prevodovka
Tak je mozne ze je pro hlasovani podminkou byt 3x ohodnoceni, to jsem sam nevedel :-)
U Accorda 7G Tourer je i-CTDi pro moje pouziti idealni motorizace- je to proste expresni rodinny stehovak na delsi vzdalenosti. Benzinove varianty maji v prumeru o 3l. vyssi spotrebu (a se zpusobem jakym jezdim by se ten rozdil jeste vic prohloubil :D), na zabavu mam CTR.
Realnou akceleraci zmeris jenom na merenych sprintech s potrebnou vybavou, ruzne pokusy s GPS jsou mimo. Musis mit hodne natrenovano abys z auta dostal maximum a i s timhle zbytecnym palenim spojky se stejne na optimisticke udaje od vyrobce nedostanes, krome par vyjimek (jenom ted tak nejak nevim kterych konkretne :D). To mas neco jako udaje o prumerne spotrebe, na papire to vypada hezky, realita je bohuzel jinde.
-
-
SrandistaSK 31.01.2013 19:42
« Re: Re: prevodovka
Co sa kratkej prevodovky tyka, viem velmi dobre o com hovoris. Pri dialnicnych 130 km/h mi to tiez toci asi 4000 otacok, a to este musim jazdit tachometrovych 135 km/h, lebo zrovna pri 130 mi este rezonuje od vyfuku. Je pravda, ze 6 by som na svojom aute natiahol o kusok, keby to slo, predsa len vzhladom na to, ze drtivu vacsinu krutaku mam uz od 2300 otacok, je to docela zbytocne tocit tolko na dialnici. Hlavne ked na piatok prevodovom stupni pri obmedzovaci zaradim 6, a otacky padnu daleko od 6200, kde by mi motor vypadol z liftovej zony. Na druhej strane mam v takych chvilach stale vyse 4000 otacok pred sebou, takze to az tak nevadi. A hlavne nevadi, ked je treba niekoho predbehnut, podradit s medziplynom o dva stupne a vrhnut sa naproti liftovej zone, v ktorej si motor udrzuje najvyssi vykon a krutak a ja zas pernamentny usmev >:D
Fakt, ze laskovanie okolo 8000 otacok ma asi nikdy neomrzi, o to viac mi je luto, ze dnes uz v beznym ludom dostupnej kategorii take auto asi nikto neponukne (auta typu Ferrari 458 Italia alebo Lexus LFA do tejto dostupnej kategorie rozhodne nezapadaju) :-(
Kazdopadne som fakt rad, ze ste stale dnes existuju ludia, ktory nepotrebuju/nechceu mat turbo a jeho zatah odspodu, a chcu si ryclost zasluzit :yes: Myslim, ze nas bohuzial je zo dna na den menej, a vyrobcovia aut to evidentne nechcu nijako zmenit.-
Bully_ 03.02.2013 15:04
« Vysokootackove atmosfery
To SrandistaSK:
trochu jsem patral po tom o cem mluvis, nez jsem zjistil ze sis cerstve poridil Corollu TS. Doufam ze sem na ni das brzo recenzi! Taky skoro zamackavam slzu v oku nad tim ze techhle relativne nizkonakladovych aut s charakterem ubyva, dneska uz snad jenom Toyota GT 86/Subaru BRZ, kde uz ale zase nejde o prakticky HB ale coupe, takze vuz s trochu jinym urcenim.
TypeR je jeste o hodne min kompromisni nez tvoje TS, vcetne vyse otacek a prubehu vykonu. Ostry rezim vacky se spina u 8. generace uz v cca 5500 ot./min. Kdyz radis tesne pod omezovacem, otacky nespadnou ani na 6500, takze udrzet se v tomhle rozmezi je snadne.
Kazdopadne neni ani jedno z nasich aut urcene primarne pro dalnicni presuny. O delsi sestce jsem neuvazoval ani ja, a to nemam "tak dlouhe" prevody a takovy skok mezi 6kou a 5kou jako ty, vzhledem k rezimu motoru. Radsi to hned zavrhni ;-) Jak sam rikas- neni problem podradit. Pri vyssich otackach, kdy mas uz na kolech dostatek vykonu, nema smysl vysi krouticiho momentu zminovat vubec. Corolla je vyrobena pro relativne prijemnejsi cestovani a nizsi spotrebu, ja si zase pri normalnim jezdeni (ktere teda neumim, ale proste i kdyz se snazim) neumim predstavit ze by slo jezdit pod 10 l./100.
V profilu (napriek slovencine :-) ) uvadis ze jsi nekde od Brna, je to pravda? Napis mi kdyz tak SZ, kdyby ses chtel s auty potkat. Obcas se tam objevuju.
-
-
-
-
protege 19.03.2013 21:07
obě recenze dokonalé
přečetl jsem obě recenze a auta jsou nádherná - hlavně civic - hodne se mi líbila fotka řidičovi sedačky a dětské sedačky za ní :-)-
Bully_ 20.03.2013 15:59
« Re: obě recenze dokonalé
Dekuji :*) Dneska bych vsechno samozrejme napsal zase trosku jinak, ale na to neni cas a chut. Tak to budu postupne aspon upravovat, doplnovat.
Ta detska sedacka tam pro docela dost lidi pusobi zvlastne >:D , ale prakticnost auta je duvod proc jsem taky kupoval hot-hatch a ne nejake coupe.
-
-
Bully_ 20.03.2013 21:46
Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Na zaver dubna budu v CR a napadlo me usporadat mensi setkani MACZ v Brne. Asi bude lepsi vsechno domluvit s predstihem. Zatim jsme domluveni s uzivatelem SrandistaSK s Corollou TS, plus tedy ja s Civicem TypeR. Kdo dalsi mate chut se pripojit? :-) A navrhy kde to usporadat? Napada me napr. parkoviste u Campusu, ne to v obchodnim centru, ale pres silnici. Klidne ale i kdekoli jinde.-
tomas 130i 21.03.2013 11:49
« Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Cau Vašku :-)
Už sme sa dlhšie nevideli od čias kedy sme minuly rok uzatvarali aj so Sebom sezonu na Nordschliefe.. Ako pozeram tu foto co tu mas z Karussellu tak sa musim smiat >:D Teraz uz som sice z DE doma na Slovensku, ale velmi rad sa pridem pozdravit ked budes nieco organizovat v Brne. Poslite mi potom prosim iba adresu do navigacie a za hodinku som z domu u vas.. Skusim zavolat aj Sebovi ci nahodou vtedy nepride z Magdeburgu na SVK.. Drz sa!
Tomáš-
Bully_ 21.03.2013 14:23
« Re: Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
:-) No zdar chlape, moc rad te uvidim a pokecam s tebou! Jsem rad ze ses ozval a ze dojedes, i kdyz to mas dal. Ozvu se ti.
Posilal jsem ti vubec fotky z Nurburgringu? Jestli ne, tak ti posilam po SZ link na ulozto.cz, je to to same co pro Seba. -
sebinko 28.03.2013 20:41
« Re: Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Nazdar pani,
tak ta fotka je super. nastastie som nemusel po tom kole sedacku cistit, aj ked par krat bolo namale >:D
na nestastie presne tento termin som v Bulharsku. moja ucast bude musiet byt posunuta na dalsiu akciu. momentalne som (budem) aj ja na SR s tym, ze do DE sa vratim az za par mesiacov. takze s Tomasom sa vidim za par tyzdnov a s Vaskom to musime nejako doladit na Nordschleife. pred tym ako nam ju zavru ;-)-
SrandistaSK 28.03.2013 21:43
« Re: Re: Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Dufam, ze ta NS vydrzi aspon do konania IAA-cka, ked uz sa tam tento rok chcem chcem ist pozriet a pri tej prilezitosti aj prevetrat auto, ako sa patri... Kazdopadne moja ucast na tomto stretku stale plati, tak sa k nam snad prida este par ludi :-)-
Bully_ 28.03.2013 23:36
« Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
No to doufam, ze se ozve jeste par lidi. Ale i kdyz nas bude jenom par, stejne tam budu >:D
A nestraste ze NS zavrou, zavirali ji uz vickrat :-) Hleda se pry "jenom" novy majitel, samozrejme ze je v zajmu vsech, aby byly volne jizdy zachovane.
-
-
-
-
-
Bully_ 08.04.2013 00:03
« Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
To je slovo :yes: Super, rad te poznam, jestli teda budes k poznani >:D Vidim to nekdy brzy odpoledne, co ja vim- ve 14-15:00? Navrhoval jsem parkoviste u Campusu, tady jak je ta zelena sipka [odkaz] Ale pokud ma nekdo lepsi napad, sem s nim :-)
-
-
Bully_ 16.04.2013 22:07
« Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Tak protoze nikoho nenapadlo lepsi misto ani cas, sraz je tedy:
v nedeli 28.4. v 15:00 v Brne na parkovisti blizko Campusu, odkaz na mapu tady [odkaz] (zelena sipka).
Vsichni z MACZ jste srdecne zvani, at jezdite v cemkoli. Podminkou je jenom vzit si sebou dobrou naladu :-)-
SrandistaSK 23.04.2013 11:37
« Re: Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Tak, rad by som este raz pripomenul ludom (citajucich kategoriu posledne komentare), ze uz tuto nedelu sa kona maly MACZ zraz ludi, ktory maju radi auta (a ze to vobec nemusia byt ziadne sportiaky). Rad vas vsetkych spoznam, snad sa stretneme v nejakom vacsom mnozstve :-)
Podrobnosti su v Bullyho komentare vyssie.
-
-
Bully_ 06.05.2013 23:09
« Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Asi bych mel udelat aspon nejake male resume ze setkani. Skoda ze je tu spousta surfaru a minimum ridicu, prijel jen SrandistaSK s Corollou TS a jeho kamarad s Yarisem TS (neni z MACZ). Uzili jsme si to i tak, priste uz ale budu na tomhle serveru probirat vsechno jine nez nejaky sraz >:D
Nevim jestli tu muzu hodit odkaz na diskuzi na Toyotackem serveru, kde se o tom neco napsalo, necham to radsi na Srandistovi :-)-
SrandistaSK 22.05.2013 18:42
« Re: Re: Nejen H-H setkani MACZ, Brno, 28.4.2013
Veru veru, bolo docela cerstvo vonku v ten den, takze sme tak trocha vymrzali na parkovisku a stale sme dufali, ze niekto este dojde, no marne... Skoda, stretnutie to bolo zaujimave, som rad, ze sa mi Bullyho aj s jeho Berunou podarilo stretnut nazivo...
Co sa debaty tyka, kludne ju sem dam :-)
[odkaz]
-
-
sebinko 18.05.2013 15:33
Ring
tak vidim, ze si to tam uz tento rok pokrstil. Dufam, ze si si dobre zajazdil ;-)
ja idem v pondelok do DE na 2 tyzdne, len neviem ci mam zobrat swifta alebo megan. isile by si na ring? samemu sa mi moc nechce :-/
ako som ti uz pisal predtym, kupil som aj kameru, takze by to mohla byt celkom zabava .-
-
SrandistaSK 22.05.2013 18:46
« Re: Re: Ring
Pani, dufam hlavne ze sa stretneme v septembri pred tym IAA ;-)
Co som cital, aj ked Ring niekto kupi, ma zahrnute v zmluve, ze volne jazdy musi zachovat, tak sa na to spolieham. BTW, ako to riesite s poistovnami? Mne odvsadial furt pisu, ze maju na salame, ze je to klasifikovane ako dialnica, ze oni to beru ako okruh, a v pripade skodovej udalosti by nic nevyplatili. Mate nejake skusenosti (nie s havariami, ale ohladom jednania s poistovnami)?-
Bully_ 22.05.2013 20:42
« Re: Re: Re: Ring
Oficialni status Nordschleife (ne GP trati) je soukroma jednosmerna dalnice s vybiranym mytnym, de iure nejde o okruh. Potom musi kazda pojistovna hradit ev. plneni, jako by se stala skoda na jakekoli jine pozemni komunikaci. Co vim, tak zatim nemel problemy nikdo (slo i primo o moje zname, z ruznych zemi), i co se tyka uhrady superextradrahe odtahovky na okruhu. Urcite si dopredu vyrid asistencni sluzbu, ktera hradi prave tyhle zalezitosti.
Vyjimkou jsou Britove, ti maji v pojistovacich smlouvach snad vzdycky doslova uvedeno, ze se plneni prip. havarijnich udalosti nevztahuje na nemecky Nurburgring >:D
-
-
-
-
SrandistaSK 01.09.2013 13:18
Samosvorny diferencial
Tesim sa, az ma v nom prevezies, s predokolkou so samosvorom som tu cest este nemal ;-) Nie to este na Nurburgringu :-) -
i-Vtec 05.09.2013 09:29
Dotaz???
Zdravím tě Bully, prosímtě mám technický dotaz. Koupil jsem si CTR 8g před týdnem a zkoušel jsem zvednout zadní sedáky (magic seats) a nejdou zajistit jako u 5D, čili nedrží nahoře,proto se ptám, jestli je něco špatně, nebo to tak má být. Další věc mě co mě zarazila, je že je dole nějaký zajištovací háček,který se musí nejdřív odklopit, aby šel sedák vůbec zvednout?? Díky za odpověd!! Zdeněk-
Bully_ 05.09.2013 21:07
« Re: Dotaz???
Ahoj, predne gratuluji ke snad poslednimu H-H s charakterem :-) a preji spoustu zabavy a kilometru bez problemu a bez havarii!
Magic Seats opravdu u vsech 3-dverovych provedeni C8G nemaji system aretace. Je to predevsim z duvodu usetreni penez pri vyrobe s ohledem na vyuziti tehle ficury. U absence druheho paru dveri je totiz cely system vazne temer k nicemu, kdyz nemuzes napric do auta ani nic zasunout (jizdni kolo, velkou LED televizi apod.). Pokud bys to prece vyuzil, aretace je soucasti zadnich sedaku, mozna by to slo implantovat z nejake havarky 5D varianty C8G.
Dole je zapadka ve tvaru hacku, presne jak rikas. Pro zvednuti sedaku ji musis vyhaknout, kdyz se k tomu sklonis, tak to hned najdes.-
i-Vtec 06.09.2013 13:13
« Re: Re: Dotaz???
Díky za gratulaci a nejspíš je to i poslední vyrobený kus vůbec, pr mám 12/2010 a v provozu od 3/2011 :yes: Je to přesně jak říkáš, poslední mohykán mezi pořádnými atomosférami a to byl právě jeden z důvodu, proč jsem ho prostě musel koupit. Jednou jsem eRko před 4mi lety řídil a ten zvuk motoru a celkové sladění auta mi vrtalo halvou celou dobu, co jsem se vozil ve svém 8g 5D a jednoho dne, po navštěvě letošní Honday, jsem si řekl a dost, jdu to CTR, to auto musím mít! No a do měsíce proběhla úspěšná výměna a po 14 dnech můžu upřímně říct, že jsem udělal dobře, př tajpár je úžasné, skvělé, dobře sladěné, zábavné a hlavně šíleně návykové auto a je radost ho řídit! No nebudu to prodlužovat, jsem prostě z auta nadšen >:D :yes: Pokud budeš chtít, koukni na hondaclub.cz do sekce moje honda, je tam vyvěšen včera pod nickem Zdenda.
Díky za vysvětlení, myslel jsem si to, ale raději jsem si to chtěl ověřit. Taky přeji hodně štastných km.
-
-
-
-
Bud 04.04.2014 17:23
Pískání gum.
Prohlídl jsem si tvoje video a všiml si, že ti v zatáčkách sem tam pískaly gumy. Nejdřív mně napadlo, jak asi pak vypadaly. Ale po chvíli jsem jsem rozmýšlel, jaké vlastně používáš. Jestli tam jezdíš s běžnýma, nebo jsi obul něco lepšího. No a pak jsem v novinkách ze 30.3. viděl, že jsi o tom psal. To mně právě udivovalo, že jsi třeba nedostal smyk, nebo tak. Ale toho kolegu jsi tam dobře bral po trávníku, či jakémsi okraji, nevím z čeho je. :-) Ale projels. Nikde tě to nešiblo..V některých chvílích jsem se přistihl, že mám pocit, jako bych seděl za volantem.... >:D >:D >:D-
Bully_ 05.04.2014 13:20
« Re: Pískání gum.
Tak, jezdim uz na semislickach. S UHP pneu mam zkusenosti prave spis takove ze drzi, dokud se auto najednou neutrhne. Pri nizkem profilu ale snad nikdy nepiska, to je vlastnost plastu s vyssim profilovym cislem. Se zahratym semislickem auto drzi nejenom lip, ale v zatacce se zacne velmi progresivne sunout, a hlavne to jde kontrolovat, ridit. Coz je prave ten zvuk :-) Auto ve smyku neznamena, ze by neslo ridit.
Kamerku mam pripevnenou na helme, tak je fakt, ze je to pri tomhle "pohledu ridice" o morskou nemoc >:D-
Bud 05.04.2014 13:54
« Re: Re: Pískání gum.
Aha, tak dík za info. Trochu mi to připomíná pneu na mé Jawě 350. Byly tam hranaté pneu a když to člověk naklopil trochu víc, než bylo zdrávo, sklouzl. Pak se začaly prodávat MZ s kulatými gumami a to šlo klopit víc. Od té doby vím, jaký rozdíl může být mezi gumou a gumou. :-) Ale to už strašně dávno. >:D
-
-