Honda Civic (2007)
7.6.2011Jak jsem se k autu vůbec dostal Doba kdy nám stačilo jediné auto minula a začalo rozhodování co pořídit k rodinnému Accordu Tourer (BTW už jsem…
Honda Civic (Bully_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 24.01.13 20:12
« Re: Okruhy
4x4 u Subaru WRX (STi) je zase jina trida :-) I projev techhle aut je jiny. Predevsim ale porizovaci cena a provozni + servisni naklady na tohle auto- ve stavu v jakem auto potrebuju (r.vyroby, kilometry, technicky stav, vc. ceny pojisteni atd. atd.) by byly uplne jinde. Navic zatim porad preferuji z praktickych duvodu hatchback- a HB od Subaru se mne zoufale nelibi. Spis bych se dneska dival po nejakem coupe s nahonem vzadu, neresit obcasny prevoz lidi a veci. Ale nikdy nerikej nikdy, se sportovnejsi ctyrkolku jsem nikdy nijak na hrane neridil, kdo vi :-)
Strmost rizeni je urcite vec zvyku, u hot-hatche je to prednost a da se s tim jezdit bez problemu i po te dalnici.
V Moste budou urcite nejaci znami treba z TypeR.c, zkus tam nekoho oslovit. Ja ziju v Lucembursku, takze se v CR objevuju bohuzel spis v klasickych dovolenkovych terminech.
Ad 7. vs. 8. generace CTR, to je tema na dost dlouhou debatu :-) A "prekvapive" bez jednoznacneho vysledku. -
Fisi 23.01.13 02:22
« Okruhy
Ahoj.Sice jsem momentalne vlastnikem Subaru,ale na tenhle Civic jsem mel zalusk,bohuzel pohon pouze na predek oproti 4x4 rozhodl.To rizeni ma neco do sebe.Bracha ma Mazdu mx-5 s docela ostrym rizenim,myslim,ze to bude jako type R,ale na dalnici to uz otravuje a vysiluje,furt to hlidat.Subaru je mene strme,rekl bych tak napul mezi mx-5 a Octavii I,ale zase pri rychle jizde se clovek dost namaka.Bral bych neco mezi nim a onou mx-5.
Jinak na samosvor se tes,vyjezdy ze zatacek budou jina liga.
Nejel by si na den otevrenych dveri do Mostu?Je to nekdy z jara,myslim,rad bych Civic poznal bliz.Rika se,ze predesly typ byl sice rychlejsi,ale me se tenhle libi vic. -
Bully_ 22.01.13 21:01
« Re: novinky
Zdravim na vychod do Nemecka >:D
Samosvor pujde do auta bohuzel az v lete, driv uvidis- uslysis ten vyfuk. Je fakt, ze brzdy uz dneska dokazu prehrat i na okresce, ale neni to tak davno co jsem tam daval komplet nove kotouce s deskami (OEM), tak to pocka az bude po nich.
Ta Sony vypada perfektne, kdyz se ted divam na porovnani, optikou je urcite lepsi nez i GoPro. Ta moje DriftHD je kvalitou pozadu, ale mam ji od kamarada za dobre penize, tak mi to na to hrani snad bude stacit.
-
Bully_ 22.01.13 20:49
« Re: Na tohle
Ja jsem to pochopil ze to pise o tom Evu, ale mozna spatne >:D
Mne zere CTR ted uz dlouhodobe realnych 12/100, ale bud jezdim trasy co jsou idealni pro co nejvyssi spotrebu (kratsi a kopcovite), nebo s nim docela prasim. I kdyz jsem jel uplne jako bezmozek (uz to vickrat neudelam :-) ), dokazal jsem v beznem provozu vyprazdnit nadrz za neco nad 14/100. Pod 10/100 nechapu proc si nekdo porizuje TypeR a tech 7/100 ze spritmonitoru povazuju za takovy mensi zazrak :-) -
sebinko 22.01.13 18:23
« novinky
tak to si ma milo potesil. uz sa tesim ked sa stretneme a vsetko mi to predvedies. osobne som si myslel, ze vrazis nieco do brzd, ktore by si zasluzili upgrade, napr. Intrax by boli super
nad kamerou rozmyslam aj ja (sony HDR-AS15) aby sme si tie zazitky mohli zdokumentovat ;-) -
samael 29.12.12 14:50
« Re: Re: Re: Na tohle
Kdyby to bylo jen to strmé řízení,tak by mi to při popojíždění ve městě asi nevadilo,ale když má auto strmé řízení,velmi tvrdý podvozek,ostrou spojku a navíc ještě tak malý rejd,že při parkování vypadá jak mamlas,který neumí couvat,tak to opravdu na každodenní ježdění není.A nesmím zapomenout ani na spotřebu,která ani při nijak svižné jízdě neklesá pod 12l... -
samael 28.12.12 17:53
« Re: Na tohle
Podobně je to i v Mits.Evo,velmi ostré řízení,které je super na zábavnou jízdu jen tak pro radost,na běžné ježdění se ale vůbec nehodí,tz. že Type-R nejspíš není z kategorie "dvousetkoňový hatchback na každý den",ale spíše z kategorie"občasné vyblbnutí se ve volném čase". >:D -
Bully_ 27.12.12 21:35
« Re: Na tohle
Spis jsem se teda setkal s pohrdavym pristupem k tehle generaci CTR- a to prakticky vyhradne jenom od tech, co se v nem nikdy nesvezli. Kazdopadne sportovni auto dela sportovnim, ev. zabavnym tech atributu velka spousta a nakonec nejvic rozhoduje jejich vzajemne sladeni. Co se tyka strmosti rizeni, je na tom cela generace Civicu 8G vsemi motorizacemi napric konstrukcne stejne: rizeni je vazne hodne citlive (cimz nechci rict ze by bylo preposilovane, to je dost velky rozdil) a reaguje na sebemensi pootoceni volantem, i v prime poloze. U CTR je to urcite plus, nejsem si ale na druhou stranu jisty, jestli bych tuhle vlastnost vital u ostatnich, "civilnejsich", verzi C8G. Prece jenom pri vysokych rychlostech treba na dalnici je malokdo ochotny drzet volant obema rukama nebo se vubec soustredit na to ze je auto diky strmosti rizeni trosku neklidne proti jinym autum s rozvaznejsim nastavenim kormidla >:D -
samael 27.12.12 13:18
« Na tohle
auto slyším(nebo spíš čtu) samou chválu,ale ještě se mi nepovedlo se v něm svézt.Zaujala mě hlavně zmínka o ostrém řízení,to je opravdu velice důležitá schopnost u sportovních vozů,nedostatečne ostré a přesné řízení totiž dokáže pokazit zažítek z jízdy,i když má auto skvělý motor,smutným příkladem takového vozu jen např. mitsubishi 3000 gt. -
Bully_ 17.11.12 22:05
« Re: "samosvorný" diferenciál
No, popravde >:D Prave kupuju JDM prevodovku se samosvorem (OEM Honda helical LSD; z FD2). Mel jsem v planu neco jako repas prevodovky a montaz samosvoru, ale kdyz se mi nabidla rel. levne moznost celeho kompletu s 0 km, bude auto zas jak nove. Ale montaz necham az na leto, u TypeR.cz.
Ale vypada to jeste na jednu upravu- cat-back, zrejme Invidia Q300.
Diky za pochvalu, asi mi v me recenzi schazi vic technickych veci jako u vaseho (tveho? ;-) ) STcka, precetl jsem si to az ted a parada.
Mas hodne kratke prevody , tu sestku teda mohli dat dlhsiu aby bola vhodna na dialnicu...mne uz vadi ze moje auto zbytocne toci pri 130 okolo 2700ot....a na kolko sa ti da vytocit jednotka??
a to zrychlenie 6.6 mas po upravach???