Spis jsem se teda setkal s pohrdavym pristupem k tehle generaci CTR- a to prakticky vyhradne jenom od tech, co se v nem nikdy nesvezli. Kazdopadne sportovni auto dela sportovnim, ev. zabavnym tech atributu velka spousta a nakonec nejvic rozhoduje jejich vzajemne sladeni. Co se tyka strmosti rizeni, je na tom cela generace Civicu 8G vsemi motorizacemi napric konstrukcne stejne: rizeni je vazne hodne citlive (cimz nechci rict ze by bylo preposilovane, to je dost velky rozdil) a reaguje na sebemensi pootoceni volantem, i v prime poloze. U CTR je to urcite plus, nejsem si ale na druhou stranu jisty, jestli bych tuhle vlastnost vital u ostatnich, "civilnejsich", verzi C8G. Prece jenom pri vysokych rychlostech treba na dalnici je malokdo ochotny drzet volant obema rukama nebo se vubec soustredit na to ze je auto diky strmosti rizeni trosku neklidne proti jinym autum s rozvaznejsim nastavenim kormidla >:D