Volkswagen Golf (2013)
16.8.2013Automobil jsem nezakoupil, byl mi zapůjčen v autopůjčovně Rentalcars ve Velké Británii. Měl jsem ho pouze 5 dní, přesto bych se rád podělil o své dojmy.…
Volkswagen Golf (BroukJ)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nerez 18.08.13 17:42
« Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Nevím, proč by neměla atmosféra dnes co nabídnout. Zrovna 1.6 GDI je povedený motor, který na svůj výkon umí jezdit s pěknou spotřebou. A to rozhodně nemluvím jako fanatik do Hudlaje. Tuto značku opravdu nemusím, ale kvality motoru uznám. Osobně bych mu dal také přednost před moderními mikromotory... -
wikinko 18.08.13 15:52
« CHYBA
Preboha, ako si prišiel na to, že 56mpg má byť 4,1L/100km? 56mpg je 5,04 litra na 100 kilometrov. Zisti koľko má galón litrov. 48mpg je ekvivalentné spotrebe až 5,9 litra na 100, nie 4,8 ako píšeš ty. Prezradíš nám ako si to počítal? PS: anglický galón má 4,55 litra, tak počítaj. Americký galón má 3,8 litra, podľa toho si to asi počítal ty. Mám golf VI, palubný počítač je úplne presný. Čo je nepresné, je tachometer. Tých 3000 otáčok pri 130 ako píšeš, je blud, keby si šiel 130 na GPS, tak tam už máš takmer 4000. -
Deegr 18.08.13 09:52
« Re: Re: SPOTREBA
Vy srovnáváte 1.6 z devadesátých let, proti moderní 1.2 turbo? Tomu říkám objektivita >:D
Já mám moderní motor 1.6 GDI v i30 a moje dlouhodobá spotřeba po skoro 19 000 km je 6.1 litru. Ale to je samozřejmě se vším, studené starty, města, dálnice, atd. Pokud resetuji PP a jedu jen po okrsce, tak není problém se dostat pod pět litrů.
Ale pokud na to šlapu a jedu už hodně rychle, tak jedu za 7-8 litru. Tyhle 1.2 a 1.4 turbo pak ale žerou i trávu kolem silnice při takové jízdě >:D
Downsizing? Ne, děkuji, je to jen oblbování lidí, že mají něco "eco" -
MiKy* 17.08.13 17:53
« Re: SPOTREBA
Jen na okraj. Z účasti v projektu Ecowill jsem se dozvěděl, že existuje možnost nastavení ŘJ pro výpočet spotřeby a následného zobrazení na PP ze třech různých variant. Každá varianta dává jiný výsledek, jelikož pracuje se vstupními daty v různé časové posloupnosti.
Já sleduji spotřebu u svých aut dlouhodobě. Zatím správné hodnoty vždy zobrazoval na PP OPEL, r.v. 2007. VW, r.v. 2001 se lišil o 0,2 l/100 km směrem dolu. Nyní sleduji ŠKODU, r.v. 2013 a v dlouhodobé paměti PP na 3 vyjeté nádrže je zobrazovaná hodnota rovna výpočtové hodnotě zaokrouhlené na 1 desetiné místo směrem dolu (zobrazena - 5,4; vypočtena - 5,48).
Je jasné, že pro optimalizaci stanovení přesnosti "kupeckého" výpočtu plním PH na stejné stanici, na stejném místě a u stejného stojanu.
U 1,2 TSI/63 kW mám dlouhodobou spotřebu 5,4 l/100 km a na těch samých trasách jsem měl s "opláckou" 1,2 dlouhodobou spotřebu 5,9 l/100 km. Při tom s TSIčkem jezdím s vyššími zaznamenanými jízdními průměry. -
Verny_2013 17.08.13 13:52
« Re: SPOTREBA
Souhlasím s kolegou, podle mě je spotřeba s nejslabším motorem 63Kw obzvlášť s ohledem podílu dálničních jízd na malý turbobenzín vynikající. Já mám u Golfa 7 motor 1,4 90KW, ten je velmi vhodný hlavně na dálnice kdy při 130 točí 2800ot/min a za prvních 10 000Km mám spotřebu 5,5 taky. S Octou 1 TDi se kterou taky jezdím mám za těch 270 000 Km 5,1 l/100Km. Jízdní styl je schodný. Jen s tím golfem jezdím ostřeji protože motor si o to říká sám. Jen mě trošku zaráží rozdíl mezi reálem a PP. U mě se to pohybuje do 0,2L. A ktěm benzínovým 1,6 - neznám z minulosti ani současnosti žádný takový motor který by byl schopen dlouhodobě jezdit normálním stylem za méně než 6,5 L/100Km. Sám mám zkušenosti s fokusem1, Octou 1 1,6, kolegové v práci májí astru 1,6, či kaškaje 1,6 a pod 7L prostě nejdou.. -
BroukJ 17.08.13 13:51
« Re: SPOTREBA
Spotrebu nevidim tragicky. Mne nejvic vadi, ze palubni pocitac ukazuje procentualne podstatne mensi spotrebu. Po prvnim tankovani pal. PC ukazoval 4.1 l/100km a mne pri dotankovani do plne vyslo 5.6l/100km. To je hodne velky rozdil.
Co se tyce vybavy, tak myslim, ze v zakladu uz dnes kazdy nabizi manualni klimu, predni okna v elektrice, central na dalku, radio... -