Diskuse

Volkswagen Golf (2013)

16.8.2013

Automobil jsem nezakoupil, byl mi zapůjčen v autopůjčovně Rentalcars ve Velké Británii. Měl jsem ho pouze 5 dní, přesto bych se rád podělil o své dojmy.…

 

Volkswagen Golf (BroukJ)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 17.08.2013  08:47

    SPOTREBA

    Tu spotrebu by som tak tragicky nevidel,urcite este pojde dolu...sam jazdim s podobnym motorom za 5.2-5.5l/100km...Len by ma zaujimalo,co beres ako standart,a aky iny vyrobca ti to,co je momentalne v Mk VII,ako standart za tie iste peniaze podla teba ponukne? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto BroukJ

      BroukJ 17.08.2013  13:51

      « Re: SPOTREBA

      Spotrebu nevidim tragicky. Mne nejvic vadi, ze palubni pocitac ukazuje procentualne podstatne mensi spotrebu. Po prvnim tankovani pal. PC ukazoval 4.1 l/100km a mne pri dotankovani do plne vyslo 5.6l/100km. To je hodne velky rozdil.

      Co se tyce vybavy, tak myslim, ze v zakladu uz dnes kazdy nabizi manualni klimu, predni okna v elektrice, central na dalku, radio...
      • 00 Reagovat !

        foto Delfin2

        Delfin2 03.09.2013  14:03

        « Re: Re: SPOTREBA

        Ja so svojim Leonom 92kw sa pod 6l nedostanem, občas áno, ale to musím isť brutálne eco pomaly.Ale do tých 6,5l jazdím v pohode a som spokojný.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 17.08.2013  13:52

      « Re: SPOTREBA

      Souhlasím s kolegou, podle mě je spotřeba s nejslabším motorem 63Kw obzvlášť s ohledem podílu dálničních jízd na malý turbobenzín vynikající. Já mám u Golfa 7 motor 1,4 90KW, ten je velmi vhodný hlavně na dálnice kdy při 130 točí 2800ot/min a za prvních 10 000Km mám spotřebu 5,5 taky. S Octou 1 TDi se kterou taky jezdím mám za těch 270 000 Km 5,1 l/100Km. Jízdní styl je schodný. Jen s tím golfem jezdím ostřeji protože motor si o to říká sám. Jen mě trošku zaráží rozdíl mezi reálem a PP. U mě se to pohybuje do 0,2L. A ktěm benzínovým 1,6 - neznám z minulosti ani současnosti žádný takový motor který by byl schopen dlouhodobě jezdit normálním stylem za méně než 6,5 L/100Km. Sám mám zkušenosti s fokusem1, Octou 1 1,6, kolegové v práci májí astru 1,6, či kaškaje 1,6 a pod 7L prostě nejdou..
      • 00 Reagovat !

        foto Deegr

        Deegr 18.08.2013  09:52

        « Re: Re: SPOTREBA

        Vy srovnáváte 1.6 z devadesátých let, proti moderní 1.2 turbo? Tomu říkám objektivita >:D
        Já mám moderní motor 1.6 GDI v i30 a moje dlouhodobá spotřeba po skoro 19 000 km je 6.1 litru. Ale to je samozřejmě se vším, studené starty, města, dálnice, atd. Pokud resetuji PP a jedu jen po okrsce, tak není problém se dostat pod pět litrů.

        Ale pokud na to šlapu a jedu už hodně rychle, tak jedu za 7-8 litru. Tyhle 1.2 a 1.4 turbo pak ale žerou i trávu kolem silnice při takové jízdě >:D

        Downsizing? Ne, děkuji, je to jen oblbování lidí, že mají něco "eco"
        • 04 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 18.08.2013  10:21

          « Re: Re: Re: SPOTREBA

          To že sis pořídil zaprděnou atmosféru která už dnes nemá co nabídnout běž hlásat na Hyundaiclub. A nepiš tu o něčem o čem víš leda tak kulové.
          • 30 Reagovat !

            foto Beekey

            Beekey 18.08.2013  11:18

            « Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

            Nekdo si leci mindraky? Jojo, internetove ustni karate, to je to pravy orechovy pro eurodrzky s oturbenym prditkem...
            • 03 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 18.08.2013  11:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              Zapomněl si dodat s moderním efektivním oturbenym prditkem.
              Mindráky si chodí léčit ti s atmosférami joudisto.
          • 10 Reagovat !

            foto Deegr

            Deegr 18.08.2013  15:40

            « Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

            Ty musíš mít asi v osobním životě dost problém. Je mi tě líto.
            • 02 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 18.08.2013  16:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              O mě strach neměj ale vzhledem k tomu co jsi napsal budeš mít nějaké osobní problémy spíš ty.
          • 10 Reagovat !

            foto Nerez

            Nerez 18.08.2013  17:42

            « Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

            Nevím, proč by neměla atmosféra dnes co nabídnout. Zrovna 1.6 GDI je povedený motor, který na svůj výkon umí jezdit s pěknou spotřebou. A to rozhodně nemluvím jako fanatik do Hudlaje. Tuto značku opravdu nemusím, ale kvality motoru uznám. Osobně bych mu dal také přednost před moderními mikromotory...
            • 01 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 18.08.2013  18:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              Jo na atmosféru dobre ale to je tak všechno. A já naopak už se k atmosféře nevrátím.
              • 00 Reagovat !

                foto Nerez

                Nerez 18.08.2013  19:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                6,1 spotřeba na 99kW by bylo dobré i na mikromotor s turbem
                • 01 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 18.08.2013  19:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                  Ona se těžko porovnává spotřeba 2 různých řidičů a tras. Já mam vlastní porovnání bývalé atmosféry a s nyní vlastněným turbo benzínem. Styl ježděni mam pořad stejný včetně tras a spotřeba jasně hovoří ve prospěch turbo benzinu. Samozřejmě znám osobně i jiné atmosféry takže jakési porovnání určitě mam a nejde jen o spotřebu. Jediné minus vidím v gradaci výkonu ale ta se jaksi u moderních atmosfér taky nedostává. Prostě umíráček....
                  • 00 Reagovat !

                    foto Nerez

                    Nerez 18.08.2013  19:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                    A konkrétně s jakou atmosférou to turbo porovnáváš? Asi by to chtělo něco novějšího. Rovnat třeba letitou 1.6 MPI a 1.2 TSI není úplně rozumné. Co třeba nějakou moderní atmosféru od Mazdy, Hondy, Hyundai nebo třeba VTi od PSA/BMW.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 18.08.2013  19:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                      Dobře znám 1.6 z jedničkového Focusu což byl úsporný motor a hlavně rozežranou 1.8 ze stejného auta. U té 1.6 se dalo v klidu jezdit pod 6l a např. při 130km/h točila dnes vzácných 3 300ot.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Nerez

                        Nerez 18.08.2013  20:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                        Taky už je to letitej motor. Ale tehdy ty atmosféry alespoň jakž takž jely. Dnes pod tíhou euro norem jsou čím dál zdechlejší ;-\
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 18.08.2013  20:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                          Když si vezmeš o kolik je ten Focus menši a lehčí navíc jezdící na užších pneu tak bych tu letitost tak nevytahoval. A právě ta zábavnost už je v čudu takže vlastně z mé strany nevidím jediný důvod jít do atmosféry v této kategorii.
                          • 00 Reagovat !

                            foto jednooky

                            jednooky 18.08.2013  22:28

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                            máme doma 1,6 Vti v C3 picasso...spotreba pod 6 litrov je nereálna ;-)
                            dlhodobý priemer je +- 6,6 litra (prevažne Bratislava, ale nie centrum), na dialnici skočí spotreba na 7,5 ako nič (ikeď C3 picasso asi nebude mať super odpor), a mimo mesto je to 6,3 takže na spotrebu 5,5 sa ani nechytá ;-) inak motor je to super :-!
        • 00 Reagovat !

          foto SCHROJF

          SCHROJF 18.08.2013  19:07

          « Re: Re: Re: SPOTREBA

          Moderny motor 1.6.../99kW a 164 Nm ???A TSI pri sviznej jazde zere travu okolo cesty?To si pocul kde,v "hospode"? ;-) :no: Ako pisal kolega miromen...hyundaiforum je pre teba to prave orechove,tam sa raduj aku mas super spotrebu,ako ti odpadava lista pod zadnym bocnym okienkom a podobne! ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Deegr

            Deegr 19.08.2013  14:04

            « Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

            Vždy tady budou lidé, co není od VW, tak je to špatný. Evidentně jsi jedna z těch oveček. Zkus si něco nastudovat. 1.6 GDI patří ve své třídě k nejmodernějším motorům. VW na tohle nemá, tak začal radši cpát do motorů turba a ovečky hned začli mečet, jak je to lepší, než atmosféra >:D

            Ono je super při každém rozjezdu se modlit, aby to nechcíplo, protože tyhle motory nemají při volnoběhu žádnou sílu a už jsem viděl několik ubožáků, jak jim ty zazračné TSI chcípli při rozjezdu >:D A dostat z oturbené 1.2 85 koní? To měl třeba fiat z 1.2 bez turba už v devadesátých letech. Tomu říkám pokrok >:D

            Znáš nějaké vážné problémy moderních motorů od Hyundai? Říká ti něco rozvodové řetězy u TSI? Kaput DSG převodovky, nebo radši naftu a TDI? Ale to si ovečky nepřipouštěj >:D

            Nevím, kolik znáš lidi s TSI, pro TSI není problém jezdit přes 10 litrů. To je doména spíše třílitrových motorů >:D No jo, holt ten váš svatej VW je horší, než si dovedete připustit. Ale jen si vy ovce kupujte dál ty TSI, TDI, DSG >:D
            • 10 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 19.08.2013  15:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              Právě jsi předvedl totální omezenost a hlavně tupost kterou jsem já jasnovidec vycítil hned u tvého prvního příspěvku.
              No a píšeš tu něco o ovcích a sám si se předvedl jako ovčí král kterého jsem dobře zaškatulkoval. Takže Hardcam jistě znáš tedy pokud už toho vola ne nepodobného tobě z Hyundaiclubu nevyloučili musí mít z tebe očividně radost.

              PS mě od mala učili že meči koza
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 19.08.2013  18:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              Nechci reagovat na tvé výpady proti VW, to je tvoje věc, jen mě trochu zaráží ta neznalost, neinformovanost a buranství kterým to děláš. Co se týká spotřeby stačí zajít na Spritmonitor a zjistit si průměrnou spotřebu Hyundai I30 GDI 99 Kw což je výborný motor - 7,17l/100Km a Golf 7 1,2-1,4 TSI 6,47l/100km. Tedy rozdíl ve - 0,7l ve prospěch malých TSi u Golfu. Je tam samozřejmě vidět tvá I 30 s 6,1 a můj Golf 5,5. U golfa jsou 3 lidé kteří jezdí pře 8 L ale naopak 70% majitelů malých TSI se vejde do 7L a 40 % se vejde do 6L. Důvod je jasný vysoký krouťák v nízkých ot. zaručí že v rozmezí 1800-3000 ot. jedeš "turbodieselově" s velmi nízkou spotřebou. A pokud potřebuješ na to šlápnou tak vytočíš na 5000 a máš k dispozici výkon samozřejmě s mnohem vyšší spotřebou. Má to svá negativa - malá turbodíra do nějakých 1400 ot. a absence výkonové špičky nad 5000ot. Nicméně přínos je pro běžného motoristu jednoznačný jede s výrazně nižší spotřebou reálně o nejméně 10%, v nižších otáčkách, tedy s nižším hlukem. Vsadím se že benzínové atmosféry v mainstreamu do 3 let ani nenajdeme, podobně jako atmosférické Diesely skončily před nějakými 10-13 lety.
              • 00 Reagovat !

                foto Nerez

                Nerez 19.08.2013  19:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

                Jenže atmo diesel vůbec nejel. Se podívej, jaké ty motory měly výkony. Atmo benzín má pořád dost sil, aby jel obstojně a to i s nižším zdvihovým objemem. Právě atmo diesel byl ten nejlínější motor, se kterým jsem kdy jel(Fabia sedan 1.9 SDI).

                Nejsem zarytý zastánce ani atmosféry ani turba, v práci mám turbobenzín, soukromě mám atmosférický benzín. Do soukromého mi ta atmosféra plně vyhovuje, nemusím se bát o žádné dramatické poruchy, jezdím okolo 6l a protože jezdím většinou sám nebo ve 2, když motor trochu vytočím tak celkem jede.
                Když se mi cokoliv vysype na služebáku tak je mi to celkem jedno, protože to neplatím. V něm se dynamičtěji svezu a benzín taky nejde z mojí kapsy :-)
            • 10 Reagovat !

              foto SCHROJF

              SCHROJF 20.08.2013  13:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              A potom su tu ludia,evidentne k nim patris aj ty,ktory nemozu koncernu,a vyslovene VW prist na meno,ze?A ako som pisal minule, tie "hospodske" reci na kvalitu rozvodov,problemov DSGecka, spotreby 10 litrov a inych zarucenych preslapov tohto koncernu,mame MY co s tymito autami jazdime kazdodenne v *!!! Sadneme a ideme,a ked mi ukaze palubak 10-13 litrov,tak ver,ze mam dost velky usmev na tvary zo sviznej jazdy! ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 21.08.2013  11:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA

              ...a proto Hjondé pilně pracuje na tom, aby ty úžasné nejmodernější motory mohl konečně nahradit 1.0 TCI a 1.2 T-GDI. Ty jsi vážně komik...
    • 00 Reagovat !

      foto M-A-T-O-

      M.A.T.O. 17.08.2013  13:53

      « Re: SPOTREBA

      tiež si myslím, že napr. 1.6ka v golfe by si pýtala pri podobnom štýle jazdy o 1.5 - 2 litre viac
    • 00 Reagovat !

      foto MiKy-

      MiKy* 17.08.2013  17:53

      « Re: SPOTREBA

      Jen na okraj. Z účasti v projektu Ecowill jsem se dozvěděl, že existuje možnost nastavení ŘJ pro výpočet spotřeby a následného zobrazení na PP ze třech různých variant. Každá varianta dává jiný výsledek, jelikož pracuje se vstupními daty v různé časové posloupnosti.
      Já sleduji spotřebu u svých aut dlouhodobě. Zatím správné hodnoty vždy zobrazoval na PP OPEL, r.v. 2007. VW, r.v. 2001 se lišil o 0,2 l/100 km směrem dolu. Nyní sleduji ŠKODU, r.v. 2013 a v dlouhodobé paměti PP na 3 vyjeté nádrže je zobrazovaná hodnota rovna výpočtové hodnotě zaokrouhlené na 1 desetiné místo směrem dolu (zobrazena - 5,4; vypočtena - 5,48).
      Je jasné, že pro optimalizaci stanovení přesnosti "kupeckého" výpočtu plním PH na stejné stanici, na stejném místě a u stejného stojanu.
      U 1,2 TSI/63 kW mám dlouhodobou spotřebu 5,4 l/100 km a na těch samých trasách jsem měl s "opláckou" 1,2 dlouhodobou spotřebu 5,9 l/100 km. Při tom s TSIčkem jezdím s vyššími zaznamenanými jízdními průměry.
      • 00 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 18.08.2013  18:49

        « Re: Re: SPOTREBA

        Dnes som isiel 104 km trasu,tak som porovnal spotrebu z palubneho pocitaca,a s dotankovanim,a vyslo mi 0.2 l v neprospech palubaku!!!
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 18.08.2013  19:20

          « Re: Re: Re: SPOTREBA

          Můžu potvrdit palubak v G6 je velmi přesný. Pokud jsem vyjížděl téměř celou nadrž tak odchylka byla vždy do 1dl pokud jsem zrovna kontroloval palubak.
    • 00 Reagovat !

      foto Makovnik

      Makovnik 28.08.2013  10:36

      « Re: SPOTREBA

      Spotreba uz dolu nepojde, auto preslo uz vyse 4400km, ked si ho len prevzal. To uz je davno spotreba usadena, rozdiely mozu byt tak do 0,1 do nejakych 10000km, ale najvacsi rozdiel spravi prvych 1000km.

  • 10 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 18.08.2013  15:52

    CHYBA

    Preboha, ako si prišiel na to, že 56mpg má byť 4,1L/100km? 56mpg je 5,04 litra na 100 kilometrov. Zisti koľko má galón litrov. 48mpg je ekvivalentné spotrebe až 5,9 litra na 100, nie 4,8 ako píšeš ty. Prezradíš nám ako si to počítal? PS: anglický galón má 4,55 litra, tak počítaj. Americký galón má 3,8 litra, podľa toho si to asi počítal ty. Mám golf VI, palubný počítač je úplne presný. Čo je nepresné, je tachometer. Tých 3000 otáčok pri 130 ako píšeš, je blud, keby si šiel 130 na GPS, tak tam už máš takmer 4000.
    • 10 Reagovat !

      foto BroukJ

      BroukJ 18.08.2013  17:15

      « Re: CHYBA

      Nezbyva mi nez uznat, ze mas pravdu. Pocital jsem to podle americkeho galonu. Nicmene nepresnost se jen zmensila a otacky pri 130 kmh jsem odecetl spravne.
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 18.08.2013  17:39

      « Re: CHYBA

      Při tacho 130ti mám pocit, že slabší TSI točilo okolo 3100 ot.. Těžko ti při 130 GPS otačky vyletí na 4000 t.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 18.08.2013  19:16

        « Re: Re: CHYBA

        U silnější verze při reálných 130km/h cca 2 850ot. Takže slabší verze která točí např. u Fabie 3050ot je to těch cca 3 100ot. Jinak pozor u Golfa je jiné převodovaní a slabší verze točí cca 2 600ot.
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 18.08.2013  19:38

          « Re: Re: Re: CHYBA

          Ano, ten údaj jsem bral z Fabie. Se slabším Golfem jsem nejel, jen se silnějším
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…