Volkswagen Golf (2013)
16.8.2013Automobil jsem nezakoupil, byl mi zapůjčen v autopůjčovně Rentalcars ve Velké Británii. Měl jsem ho pouze 5 dní, přesto bych se rád podělil o své dojmy.…
Volkswagen Golf (BroukJ)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
SCHROJF 20.08.13 13:02
« Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
A potom su tu ludia,evidentne k nim patris aj ty,ktory nemozu koncernu,a vyslovene VW prist na meno,ze?A ako som pisal minule, tie "hospodske" reci na kvalitu rozvodov,problemov DSGecka, spotreby 10 litrov a inych zarucenych preslapov tohto koncernu,mame MY co s tymito autami jazdime kazdodenne v *!!! Sadneme a ideme,a ked mi ukaze palubak 10-13 litrov,tak ver,ze mam dost velky usmev na tvary zo sviznej jazdy! ;-) -
Nerez 19.08.13 19:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Jenže atmo diesel vůbec nejel. Se podívej, jaké ty motory měly výkony. Atmo benzín má pořád dost sil, aby jel obstojně a to i s nižším zdvihovým objemem. Právě atmo diesel byl ten nejlínější motor, se kterým jsem kdy jel(Fabia sedan 1.9 SDI).
Nejsem zarytý zastánce ani atmosféry ani turba, v práci mám turbobenzín, soukromě mám atmosférický benzín. Do soukromého mi ta atmosféra plně vyhovuje, nemusím se bát o žádné dramatické poruchy, jezdím okolo 6l a protože jezdím většinou sám nebo ve 2, když motor trochu vytočím tak celkem jede.
Když se mi cokoliv vysype na služebáku tak je mi to celkem jedno, protože to neplatím. V něm se dynamičtěji svezu a benzín taky nejde z mojí kapsy :-) -
Verny_2013 19.08.13 18:28
« Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Nechci reagovat na tvé výpady proti VW, to je tvoje věc, jen mě trochu zaráží ta neznalost, neinformovanost a buranství kterým to děláš. Co se týká spotřeby stačí zajít na Spritmonitor a zjistit si průměrnou spotřebu Hyundai I30 GDI 99 Kw což je výborný motor - 7,17l/100Km a Golf 7 1,2-1,4 TSI 6,47l/100km. Tedy rozdíl ve - 0,7l ve prospěch malých TSi u Golfu. Je tam samozřejmě vidět tvá I 30 s 6,1 a můj Golf 5,5. U golfa jsou 3 lidé kteří jezdí pře 8 L ale naopak 70% majitelů malých TSI se vejde do 7L a 40 % se vejde do 6L. Důvod je jasný vysoký krouťák v nízkých ot. zaručí že v rozmezí 1800-3000 ot. jedeš "turbodieselově" s velmi nízkou spotřebou. A pokud potřebuješ na to šlápnou tak vytočíš na 5000 a máš k dispozici výkon samozřejmě s mnohem vyšší spotřebou. Má to svá negativa - malá turbodíra do nějakých 1400 ot. a absence výkonové špičky nad 5000ot. Nicméně přínos je pro běžného motoristu jednoznačný jede s výrazně nižší spotřebou reálně o nejméně 10%, v nižších otáčkách, tedy s nižším hlukem. Vsadím se že benzínové atmosféry v mainstreamu do 3 let ani nenajdeme, podobně jako atmosférické Diesely skončily před nějakými 10-13 lety. -
miromen 19.08.13 15:15
« Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Právě jsi předvedl totální omezenost a hlavně tupost kterou jsem já jasnovidec vycítil hned u tvého prvního příspěvku.
No a píšeš tu něco o ovcích a sám si se předvedl jako ovčí král kterého jsem dobře zaškatulkoval. Takže Hardcam jistě znáš tedy pokud už toho vola ne nepodobného tobě z Hyundaiclubu nevyloučili musí mít z tebe očividně radost.
PS mě od mala učili že meči koza -
Deegr 19.08.13 14:04
« Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Vždy tady budou lidé, co není od VW, tak je to špatný. Evidentně jsi jedna z těch oveček. Zkus si něco nastudovat. 1.6 GDI patří ve své třídě k nejmodernějším motorům. VW na tohle nemá, tak začal radši cpát do motorů turba a ovečky hned začli mečet, jak je to lepší, než atmosféra >:D
Ono je super při každém rozjezdu se modlit, aby to nechcíplo, protože tyhle motory nemají při volnoběhu žádnou sílu a už jsem viděl několik ubožáků, jak jim ty zazračné TSI chcípli při rozjezdu >:D A dostat z oturbené 1.2 85 koní? To měl třeba fiat z 1.2 bez turba už v devadesátých letech. Tomu říkám pokrok >:D
Znáš nějaké vážné problémy moderních motorů od Hyundai? Říká ti něco rozvodové řetězy u TSI? Kaput DSG převodovky, nebo radši naftu a TDI? Ale to si ovečky nepřipouštěj >:D
Nevím, kolik znáš lidi s TSI, pro TSI není problém jezdit přes 10 litrů. To je doména spíše třílitrových motorů >:D No jo, holt ten váš svatej VW je horší, než si dovedete připustit. Ale jen si vy ovce kupujte dál ty TSI, TDI, DSG >:D -
jednooky 18.08.13 22:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
máme doma 1,6 Vti v C3 picasso...spotreba pod 6 litrov je nereálna ;-)
dlhodobý priemer je +- 6,6 litra (prevažne Bratislava, ale nie centrum), na dialnici skočí spotreba na 7,5 ako nič (ikeď C3 picasso asi nebude mať super odpor), a mimo mesto je to 6,3 takže na spotrebu 5,5 sa ani nechytá ;-) inak motor je to super :-! -
miromen 18.08.13 20:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Když si vezmeš o kolik je ten Focus menši a lehčí navíc jezdící na užších pneu tak bych tu letitost tak nevytahoval. A právě ta zábavnost už je v čudu takže vlastně z mé strany nevidím jediný důvod jít do atmosféry v této kategorii. -
-
miromen 18.08.13 19:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPOTREBA
Ona se těžko porovnává spotřeba 2 různých řidičů a tras. Já mam vlastní porovnání bývalé atmosféry a s nyní vlastněným turbo benzínem. Styl ježděni mam pořad stejný včetně tras a spotřeba jasně hovoří ve prospěch turbo benzinu. Samozřejmě znám osobně i jiné atmosféry takže jakési porovnání určitě mam a nejde jen o spotřebu. Jediné minus vidím v gradaci výkonu ale ta se jaksi u moderních atmosfér taky nedostává. Prostě umíráček.... -
SCHROJF 18.08.13 19:07
« Re: Re: Re: SPOTREBA
Moderny motor 1.6.../99kW a 164 Nm ???A TSI pri sviznej jazde zere travu okolo cesty?To si pocul kde,v "hospode"? ;-) :no: Ako pisal kolega miromen...hyundaiforum je pre teba to prave orechove,tam sa raduj aku mas super spotrebu,ako ti odpadava lista pod zadnym bocnym okienkom a podobne! ;-)