Škoda Fabia (2003)
27.4.2010Jak začít... Polo pomalu dosluhovalo resp. koncem května mu končilo povinný ručení. Pomalu začalo pátrání po jiném autě. V úvahu padaly možnosti jako…
Škoda Fabia (BigBang)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
PeT-a (RSKa) 29.04.10 17:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václave
Proč bych kecal?? >:D
Kecal bych, kdybych řekl, že sem si to včera dával v Gallardu 330 po D1, ale jízda s HTP...No fakt sem je řídit všechny a dovolím si mít svůj názor. Je mi jasné, že škodovkáři to neuznají (kromě Ronaulta, ten ví o autech co a jak :yes: )
Pro mě je prostě HTP u škodovky krok vedle, ale chápu, že pro nenáročné řidiče je to skvělý motor ;-)
A abyste si nemysleli, doma máme Fabii MPI a to je jestě větší tragédie :no: -
Ronault. 28.04.10 21:16
« Re: Re: Václave
Hele, zatím jsem nezažil, že bych byl s Favoritem brzdou provozu ;-) Když někdo chce jet rychleji, tak ať jede, já mu nebráním v předvedení jeho rychlosti... a znamená to, že automaticky překračuje povolené rychlosti, protože pod limit jezdím max. na té dálnici.
Mám opačný problém. Nedávno mě na čtyřproudovce mezi Příborem a Frýdkem vyloženě blokoval Slovák s Octavii RS. Zabral levý pruh, na blikání a troubení nereagoval... když jsem ho chtěl vzít zprava, tak mi tam vjel, pak jel středem abych ho nemohl předjet. Jediné štěstí měl, že ve Frýdku odbočil na Ostravici a nezůstal trčet na červené o 200 metrů dál, asi by měl teď hevr od Favorita v obočí >:D -
Ronault. 28.04.10 20:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václave
Já s tím víceméně souhlasím. Třeba můj strýc jezdí jen na spotřebu z bodu A do bodu B. Když se mě ptal jakou rychlostí jezdím s mým autem po dálnici (je to tak 60-70% z 30 000 km ročně), tak při čísle 120 km/h se divil, že nejlépe je 95-105, že to nejméně žere.
Takoví lidé jsou. Každopádně je fajn mít pod nohou větší výkon i v tom městě. Dokud nebyla 1,2 TSI za minimální příplatek, tak 51 kW HTP dávala smysl, dnes si koupit HTP i pro to ježdění po městě, kde to TSI méně sežere a lépe jede, nedává smysl ;-) Sám bys dneska šel do TSI, ne? -
Ronault. 28.04.10 20:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václave
No pokud jsou náročnější, tak mají i u té Fabie volbu, naštěstí. U jedničky to byla hodně povedená 1,4 16V 55kW/74kW a případně v 1,9 TDI, i když já teda tvrdím, že aby se to TDI vyplatilo v tak malém autě, tak musí mít nájezd 30-50 tis. ročně.
U dvojky mohou sáhnout po 1,2 TSI, kde nešlápnou vedle, teda pokud to nechtějí předělat na LPG, což prý je problém, ale to u nového auta není tak podstatné. -
"-- skrytý --" 28.04.10 20:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václave
Tragédií bych HTP taky nenazýval, ale patřím k těm, kterým tato motorizace příliš nesedí. Přesto si myslím, že ve srovnání s Favoritem nabízí lepší pružnost, avšak při téměř stejné spotřebě. Jako základní motorizace pro krátké vzdálenosti a město je však plně dostačující. Náročnější sáhnou po jiném voze než je Fabia. -
BigBang 28.04.10 20:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Václave
asi tak... sice jsem chtěl něco v naftě - na obzoru se objevil Golf IV, ale tohle bylo jak nový... až mě překvapilo jak to jede, protože když to porovnám s polem, který je lehčí se stejnym výkonem (motoricky je na tom velice dobře), tak to docela jede - ochotně jde do otáček, i když nvm jakej podíl v tom může mít 98 oktanovej benál, co tam táta nalil, když jí vezl dom :-)