Mazda 3 (2014)
10.7.2014Výběr auta Při výběru auta jsem se držela následujících kritérií: 1) Co se karoserie týče, preferuji sedany 2) Cena do 700.000,- v plné výbavě 3)…
Mazda 3 (Axela)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Axela 11.08.14 12:36
« Re: ženské skúsenosti s mazdou
Děkuju :-)
K tvým dotazům:
1) sedadla mi osobně nepřijdou nijak nízko, navíc je samozřejmě možno je výškově nastavit :-) Je ale pravda, že jsem ze sportovních aut zvyklá na nižší posed.
2) Zadní výhled je trošku omezený, ale díky parkovacím asistentům s ním nemám sebemenší problém :-)
3) přední kapota je delší, ale i tady asi bude záležet dost na zvyku a schopnostech řidiče. Osobně ji hodnotím kladně především z designového hlediska. Co se praktičnosti týče, na základě mých zkušeností nemůžu říct, že by se mi díky délce kapoty hůře parkovalo nebo že bych za jízdy zaznamenala nějaké komplikace. :-)
4) motor mi přijde naopak velmi tichý. Jediné, čeho jsem si všimla je, že při startování se po dobu cca. 5s vytočí do vyšších otáček (což je samozřejmě na poslech znát), ale pak už bych řekla, že je opravdu tichý. Samozřejmě teda hodnotím 2.2D, který v autě mám.
Výběr je určitě na každém, já jsem prozatím nadmíru spokojená, technologie fungují jak mají, po aktualizaci sw se dokonce vyladilo i to zobrazování jmen při telefonování, které jsem v recenzi zmiňovala. -
Cavalera 10.08.14 02:39
« parkovacia kamera
Ahoj. Kúpil som si presne toto isté auto aj v rovnakej farbe, akurát vo výbave Revolution. Čiže gratulujem, kúpila si si pekné auto :-) No a k tej parkovacej kamere. Mne bolo povedané, že v prípade záujmu mi ju vedia namontovať. Tak podľa mňa ak by si ju silno chcela, nemal by byť v tom problém. -
Diana70 05.08.14 16:55
« ženské skúsenosti s mazdou
Teda, to by som v živote nezvládla takto napísať recenziu na auto. Na ženu podivuhodný popis:-)
Chcem sa spýtať, pretože nad mazdou 3 uvažujem (1,5 sedan). Bola som sa už v predajni (na predvádzaciu jazdu sa ešte len chystám), ale sedadlá sa mi zdali byť nízko, rovnako zadný výhľad bol výrazne obmedzený (ešteže konečne príde do predaja parkovacia kamera). Tiež som sa dočítala v recenziách že predná kapota je až moc dlhá a robí problémy pri pozdĺžnom parkovaní (čo celkom zvládam), ale nespôsobuje ten predok problémy? Sťažnosti sú tiež na výrazný zvuk motora, takže som vážne v pochybnostiach či "ísť do mazdy", ktorá je síce veľmi pekná, alebo zvoliť iné auto (najlepšie sedan). Dík za odpove´d. -
palco 21.07.14 07:33
« Re: Re: head-up display
Dobrý deň.
Veľmi pekná recenzia. Tiež pokukujem po Mazde 3, len by ma zaujímalo, či je head-up display viditeľný (dobre viditeľný) aj cez polarizačné okuliare. Ja ich totiž v aute neustále používam ( vnoci samozrejme nie), ale cez deň by to mohol byť problém, ak by som cez ne nevidel hodnoty na displeji.
Vopred ďakujem za odpoveď.
Zistené, je čitateľný aj cez polarizačné okuliare. Je to OK. -
woody-alien 18.07.14 14:40
« Re: .
Hezký den,
s odvětráváním kožených sedadel je to velmi prosté. Buď tam odvětrávání (ventilování) jako funkce je, nebo není. Mrknul jsem se do ceníku Mazdy 3 a ve výbavě Revolution TOP jsou kožené potahy + vyhřívání sedaček ve 3 stupních + el.ovládaná sedačka řidiče. Z toho tedy vyplývá, že Mazda 3 odvětrávání kožených sedaček nenabízí a to ani za příplatek. Pro představu, takhle to vypadá v mém Mondeu (použito foto z testu na ACZ): [odkaz]
Kolébkové ovladače pro obě přední sedadla mačkáním na jednu stranu (+) ovládají vyhřívání sedaček v 5 stupních (oranžová barva) a mačkáním na stranu druhou (-) zase ventilování, také v 5 stupních (modrá barva). Ventilování kožených sedadel je v době vyšších venkovních teplot opravdu velmi příjemná záležitost. ;-) -
Lucaslegend 13.07.14 10:32
« Re: Re: Ohrati motoru
Tak tym technikom by som moc neveril ;)....moje meranie pri vonkajsej teplote 5 stupnov na honde, motor benzin, co sa musi skor zohriat ako diesel...
Hned po nastartovani jazda 3.9 km, teplota chladiacej uz 82 st, ale teplota oleja iba 56 st
po prejdeni 7.9km mal motorovy olej teplotu nad 80st, vtedy by som si uz dovolil vytacat motor...takze po 1-2minutach na diesli urcite nie! -
Bully_ 12.07.14 13:18
« Ohrati motoru
Jenom poznamka k ohrati auta- motor se samozrejme za minutu nema sanci ohrat ani v horkem lete a to ani u atmo benzinu, natoz v zime u turbodieselu. Kde ma motor daleko vyssi ucinnost a tim mene energie pak pripadne na ztratove teplo, co prohrati pomaha.
Stoupajici rucicka teploty znamena jenom orientacni kontrolku ohrati chladici kapaliny, nikoli motoroveho oleje nebo samotneho motoru. Byla by chyba zvlast v zime slapat na plynovy pedal driv, nez treba po 10-15 km jizdy. Tedy ne ze by to auto nevydrzelo, ale opotrebeni motoru je potom nepomerne vyssi. -
maca02 11.07.14 16:54
« head-up display
Zdravím, jak hodně je použitelný/nepoužitelný ten head-up displej? Co na něm umí Mazda všechno zobrazit? Jak dobře je čitelný proti slunci?
Osobně mě mrzí, že Mazda používá tenhle průhledový displejík a ne pořádnou technologii jako Mercedes nebo BMW.
Přeju mnoho šťastných km s tímhle skvělým autem! -
-
Verny_2013 11.07.14 15:31
« Re: Re: recenze
Nepochopil jsi jak bylo myšleno čekat v kontextu celé věty. Kdybys četl pořádně tak to slovo čekat odpovídá slovu být zvědavý a to nikoliv na auto ale na ženský pohled na výběr auta. Sedák ma mazda o 2 cm kratší než např. Golf a to už je znát při přímém přesednutí. Např Octa 1 je má kratší ještě další 2 a to už je na hraně. O opěradle nepadlo ani slovo. Co se týká hluku od podvozku a aerodynamického svistu je na tom o něco líp Golf, prohazovali jsme si je s kamarádem, který tu mazdu 3 má a shodli jsme se na tom oba.U motoru souhlas ten dvoulitr benzín od mazdy je asi nejlepší atmosféra na trhu naprosto srovnatelná S 1,4 TSi. ta má lepší krouťák mezi 1500-2500, Skyactive je výrazně lepší nad 4000 ot. Špičkové jsou oba.