Mazda 3 (2014)
10.7.2014Výběr auta Při výběru auta jsem se držela následujících kritérií: 1) Co se karoserie týče, preferuji sedany 2) Cena do 700.000,- v plné výbavě 3)…
Mazda 3 (Axela)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Cavalera 10.08.14 02:48
« Re: ženské skúsenosti s mazdou
Zdravím. Ten zadný výhľad je naozaj obmedzený, ale dá pri parkovaní nie je problém keďže tam mám parkovacie senzory. Ja meriam okolo 178cm a tiež sa mi zdalo byť sedadlo nízko, ale dá sa v pohode nastaviť a dvihnúť ako je treba :-) no a ten čumák je o čosi dlhší, ale celkovo auto nie je zasa až tak dlhé (sedan zaokrúhlene 4.6 m) Takže pri pozdĺžnom parkovaní, keď si človek uvedomí, že ten nos má o čosi dlhší a teda manéver tomu prispôsobí + pomoc od predných parkovacích senzorov, tak nie je problém pri napr. pozdĺžnom parkovaní. Toť moje postrehy ;-) -
Axela 18.07.14 14:16
« Re: .
Moc děkuju :-)
1) ano, kůže je perforovaná. Nedokážu ohodnotit jak moc nebo málo je "odvětrávaná", nikdy jsem kožená sedadla neměla, neumím to proto dobře porovnat a posoudit. S tím, že v horku bývá víc rozpálená a v zimě chladná, než klasické čalounění, jsem počítala, přijde mi to standardní. Víc asi k této problematice opravdu napsat nedokážu.
2) ano, elektricky ovládané je u výbavy TOP revolution sedadlo řidiče. Systém funguje skvěle. :-) -
lukas13 17.07.14 15:47
« .
Krásná recenze, užasné auto. Gratulace, ať se dobře jezdí.
Jelikož o Mazdě 3 velmi uvažuji (hb 2,0 benzín 165Hp) a řeším zda jít také do nejvyšší výbavy, nebo zda zůstat u Revolution, měl bych dva dotazy:
1.) Jak jsou na tom kožená sedadla? Dle fotek je kůže perforovaná, ale jak je to v letních vedrech s jejich odvětráváním?
2.) Asi znám odpověď, ale pro jistou - nejsou náhodou přední sedadla v této výbavě ovládána elektricky? Domnívám se že ne, ale naděje umírá poslední.
Přeji mnoho šťastných kilometrů.
-
lukas13 17.07.14 15:45
« Re: Re: Re: Re: recenze
Taky jsem jí jel a souhlas - sedák naprosto v pohodě a loketní opěrka vůbec nevadila (a to mám přes 185).
A pro Vernyho - ano, za 700 můžeš mít slušně vybavenou mainstreamovou střední. Nebo prémii nižší střední ve slušné výbavě. Nebo, jako v tomto případě, špičkového zástupce nižší střední v plné palbě a bez kompromisů (pokud to tedy není OIII s nesmyslnými příplatky). Každému co jeho jest. Např. pro mě je limitující jak auta "rostou". Bydlím v centru velkého města a zaparkovat podéně mým kombíkem s délkou přes 4,6m je problém. Se Superbem či Mondeem je to už velký problém. S rozpočtem podobným jako recenzentka se teď rozhoduji právě mezi nadupanou Mazdou 3 v benzínu (165hp), velmi slušně vybaveným BMW1 a půjdu ještě skouknout nějaké crossovery (Kaškaj). O střední neuvažuji. -
Gogon2 15.07.14 19:47
« Recen
No tak tohle je libovka. Nejlepsi auto na trhu. Moc bych si pral. Nádherne folie! I ty kolem světel tomu dodali dost smrnc a to delam folie kazdy den a tohle by mne nenapadlo. Byl to skvely nápad. Bohužel nemozem jeste hodnotit, ale aspon tu dávám 3x10. Moc moc preju hodne kilometru. A hlavne na nej dávajte pozor!!! Krasa! -
Axela 12.07.14 23:25
« Re: Ohrati motoru
Mazda používá kontrolku "cool blue" , takže nemá standardní ukazatel teploty. V servisu mi bylo řečeno, že jakmile kontrolka zhasne, je možno motor vytáčet. Mám prozatím vyzkoušeno, že to trvá 1-4 minuty. Toto lze dohledat i v některých zahraničních recenzích. -
Verny_2013 10.07.14 18:49
« recenze
Přiznám se jsem z vaší recenze trošku rozpolcený. Čekal jsem že ženský pohled na výběr auta a jeho priority budou jiné než ten mužský ale stejně mě některé věci překvapily. Zejména ta karosérie sedan vzhledem k mnohem obtížnějšímu parkování není u žen obvykle prioritou. Za 700 Tis se už dá ve velmi slušné výbavě koupit auto o třídu výš, např. Mondeo, Honda Acord, Superb a našly by se i další. Dál ty všichni různí jízdní asistenti to je zatím jen vyhazování peněz a není na to stejně spoleh ať jde o mazdu, škodu či jiné značky. Ale co se týká Auta samotného tak je to skvělá volba pro řidiče kteří rádi řídí, chyb má opravdu jen velmi málo a spíš to jsou drobnosti které třeba někomu nevadí vůbec. Pro mě krátké sedáky, loketní opěrka, o něco vyšší hluk aerodynamický i od podvozku než třeba golf, ale to je tak vše. Já bych volil spíš asi ten 2,0 benzín , rozdíl ve spotřebě nebude vyšší než 1l a radost z jízdy - mrštnost, dynamika, hlučnost budou určitě o fous lepší než ten diesel. Ale to není kritika, to je jen konstatování faktu. Jinak auto skvělé, barva mu moc sluší a přeji spoustu příjemných zážitků za volantem této japonské krásky.
Čemu ty říkáš vyhazování peněz jinej ocení, na BLIS je třeba spoleh výbornej a je to jedna z mála fičur, kterou ocením třeba já.
Ma3 rozhodně nemá krátký sedáky ani opěradla, pokud nejsi +2m. Negativa ohledně loketky jsem měl na paměti, při reálný jízdě mi to vůbec nevadilo. Podvozek i na 18" velmi komfortní a tichej. Jízdní vlastnosti na vrcholu třídy a to jsem od auta upřímně nic neočekával. Mazdě chybí konfigurovatelnost, lepší cenová politika a v případě dvou dealerů, který jsem navštívil pak i profesionální chování (nevím jak se servisem). První dvě věci pak budou bohužel srážet prodeje v Evropě, ta další je věcí každýho klienta co si představuje pod pojmem dobrej prodejce.
K motorům...ano dvoulitrový benzíny Ma3 na rozdíl od Ma6 nebo CX5 vyloženě sluší. Nepřišlo mi, že by zaostávaly v čemkoliv za vychvalovanou 1,4TSI (nebudu se pouštět do polemik ohledně spolehlivosti jednoho nebo druhýho motoru).
Naftovej čtyřválec pak potěší kultivovaností ne nepodobnou moderním čtyřválcům s přímým vstřikem, který konkrétně u Mazdy zvenku poměrně silně ropák připomínají. samozřejmě nemají točivost, ale v rámci objemu a uspořádání patří k tomu nejlepšímu na trhu.