Co čekáš ty je naprosto jedno, je důležitý co čeká majitel(ka). Je úplně fuk, co se dá pořídit za 700k, pokud máš podobnej budget, realizuj se.
Čemu ty říkáš vyhazování peněz jinej ocení, na BLIS je třeba spoleh výbornej a je to jedna z mála fičur, kterou ocením třeba já.
Ma3 rozhodně nemá krátký sedáky ani opěradla, pokud nejsi +2m. Negativa ohledně loketky jsem měl na paměti, při reálný jízdě mi to vůbec nevadilo. Podvozek i na 18" velmi komfortní a tichej. Jízdní vlastnosti na vrcholu třídy a to jsem od auta upřímně nic neočekával. Mazdě chybí konfigurovatelnost, lepší cenová politika a v případě dvou dealerů, který jsem navštívil pak i profesionální chování (nevím jak se servisem). První dvě věci pak budou bohužel srážet prodeje v Evropě, ta další je věcí každýho klienta co si představuje pod pojmem dobrej prodejce.
K motorům...ano dvoulitrový benzíny Ma3 na rozdíl od Ma6 nebo CX5 vyloženě sluší. Nepřišlo mi, že by zaostávaly v čemkoliv za vychvalovanou 1,4TSI (nebudu se pouštět do polemik ohledně spolehlivosti jednoho nebo druhýho motoru).
Naftovej čtyřválec pak potěší kultivovaností ne nepodobnou moderním čtyřválcům s přímým vstřikem, který konkrétně u Mazdy zvenku poměrně silně ropák připomínají. samozřejmě nemají točivost, ale v rámci objemu a uspořádání patří k tomu nejlepšímu na trhu.