Recenze

concorde (muž 51 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Chevrolet Corvette Grand Sport

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 33× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Chevrolet Corvette, foto 1 Chevrolet Corvette, foto 2 Chevrolet Corvette, foto 3 Chevrolet Corvette, foto 4 Chevrolet Corvette, foto 5 Chevrolet Corvette, foto 6 Chevrolet Corvette, foto 7 Chevrolet Corvette, foto 8
Chevrolet Corvette, foto 9 Chevrolet Corvette, foto 10 Chevrolet Corvette, foto 11 Chevrolet Corvette, foto 12 Chevrolet Corvette, foto 13 Chevrolet Corvette, foto 14 Chevrolet Corvette, foto 15 Chevrolet Corvette, foto 16 Chevrolet Corvette, foto 17 Chevrolet Corvette, foto 18 Chevrolet Corvette, foto 19 Chevrolet Corvette, foto 20 Chevrolet Corvette, foto 21 Chevrolet Corvette, foto 22 Chevrolet Corvette, foto 23 Chevrolet Corvette, foto 24 Chevrolet Corvette, foto 25 Chevrolet Corvette, foto 26 Chevrolet Corvette, foto 27 Chevrolet Corvette, foto 28 Chevrolet Corvette, foto 29 Chevrolet Corvette, foto 30 Chevrolet Corvette, foto 31 Chevrolet Corvette, foto 32 Chevrolet Corvette, foto 34 Chevrolet Corvette, foto 35 Chevrolet Corvette, foto 36 Chevrolet Corvette, foto 37 Chevrolet Corvette, foto 37 Chevrolet Corvette, foto 38 Chevrolet Corvette, foto 39 Chevrolet Corvette, foto 40 Chevrolet Corvette, foto 41 Chevrolet Corvette, foto 42 Chevrolet Corvette, foto 44 Chevrolet Corvette, foto 45 Chevrolet Corvette, foto 46 Chevrolet Corvette, foto 47 Chevrolet Corvette, foto 48 Chevrolet Corvette, foto 49 Chevrolet Corvette, foto 50 Chevrolet Corvette, foto 51 Chevrolet Corvette, foto 52 Chevrolet Corvette, foto 54
 

Technické info

Přezdívka auta placka, vette, Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:48000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 6200 výkon [kW]: 321 kroutící moment [Nm]: 575 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4.3 maximální rychlost [km/h]: 310 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 500 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 15

Popis vozu

koupeno nové, verze pro Evropu.
pro pochopení některých narážek je lepší přečíst si recenzi mé 911 (in memoriam)
Oproti obyčejné Corvettě C6 má rozšířené blatníky, větší kola i brzy (Z06, ZR1), chlazené brzdy predek i zadek, sání Z06, chladič samosvorného diferenciálu, akumulátor vzadu, jiné žábry - odvody teplého vzduchu od motoru, zadni kridelko ze Z06, ale motor jen LS3 - osmiválec, nejslabší co do Vette dávají. cca 450 koní po výměně výfuku.

Dnes už na webu lítají fotky a videa C7 (ano, je pěkná, moc pěkná, ne, nekoupím, bo už na to nemám)

Auto je tak nízké - přední spojler je ani ne 10 cm od země, takže už vím, kudy kam si mohu v Liberci dovolit jet, aniž bych ho ubrousil... Ale mám samozřejmě doma jeden záložní, až ho někde urvu.

Silné stránky

silný motor, po výměně výfuků nádherný sytý a bublavý zvuk, v zatáčkách sedí jako přibitá, velmi rychlá
málo kdo ví a pozná Corvette, většinou se chlapi ptají co je to za auto. 911 poznal každý. V Liberci a okolí není jiná C6, mám tu dva kámoše s C5 - ovšem mají je červené, tiše závidím... ale lakovat nebudu (byť měl jsem pár slabých chvilek)

Dlouhou dobu jsem si o Corvettách myslel, že jsou to přemotorované plastové americké rozvrzané šunty, které umějí jezdit jen rovně. Je možné, že to nějakou dobu platilo, alespoň část toho, nyní po několika letech musím smeknout, to auto má duši, byť ne hodináře od Porsche, ale spíš J.R. Ewinga z Texasu. Je to hřmotné, ale elegantní auto, v šedivé s hranami na karoserii vypadá jako Stealth projekt USAF, při řízení mám pocit že krotím velké stádo koní, ale oni poslechnou napoprvé, klasická ruční brzda, žádné start-stopy, vypínatelné ESP, head-up displej - to jsou věci, které potěší a dělají pobyt a činnost v autě příjemným.

Auto se samo odemyká a zamyká, což je návykové a když pak jedu jiným, většinou ho nechám odemčené. Když říkám samo zamyká znamená, že nic nemačkám, zavřu dveře a odcházím. Asi za 7 sec bliknou blinkry a auto se zamkne. Odemknutí proběhne stiskem tlačítka kliky dveří.
Na dálku jde aktivovat klakson - poplach. Jsou to zajímavé chvilky, když někdo příliš vtíravým způsobem oblézá moje auto a já to vidím. Myslím tím mastné otisky čel a rukou na sklech, různé sedání si na auto a focení se ... Spustím poplach, lidi většinou nadskočí a po anglicku zmizí.

Aby se auto vypnulo a dveře odemkly, musí se dát zpátečka po stisku tlačítka "stop" (startování a vypínání motoru je tlačítkem) Je to sice zdlouhavé, ale zvykl jsem si a aspoň mi auto nikdy neujede. U jiných manuálů se mi běžně stává, že auto honím po parkovištích nebo u domu, abych ho zabrzdil.

Auto přitahuje pozornost. Přiznám se, když jedu jiným autem a nikdo se nekouká, neohlíží, jsem rozmrzelý. Naučil jsem se vnímat zájem okolí uz v 911 a je to fajn. Kluci i chlapi ukazují palcem jedničku, tu a tam dostanu neklamný signál " dej mu, ukaž nám jak ta V8 zní ..." Na dálnici auta celkem pouštějí, až na pár pitomců v Thaliích. S Vette pak ale musím parkovat daleko od ostatních, aby mi nějaký jouza, když vyndavá své ratolesti z Oktávky neodřel dveře. Legrace nastává na Mc Drive a KFC drivu - většinou moc na dobroty od nich nedosáhnu. Obsluha má ale pochopení a pomůže.
Asi by se na to auto daly balit holky, ale už jsem ve věku, kdy tyhle pochybné věci nechávám mladším...

Slabé stránky

některé plasty v interieru, senzory tlaku v kolech vydrží tak rok, pak umřou
šedá metalíza je spíš decentní, než závodní, upraveno barvou kol a polepy Grand Sport a číslo 11 z Carbon edice Z06 k výročí 50 vítězství Vette v Le Mans

Víte jak jsou amíci posedlí cedulkami s upozorněními. I na zrcátkách mají to jejich debilní "objekty v zrcátku jsou blíž než se zdají" ? Tuhle perlu tam nemám, přeci jenom EU verze asi očekává vyšší inteligenci. Ale mám na slunečním štítku u spolujezdce upozornění, že děti mám vozit v autosedačce a to na zadním sedadle, že na předním by mohlo robě dostat ránu airbagem. Tak nevím, jestli bych se neměl s GM soudit o to, že mi tam zadní sedadla nedali.

Bydlím v kopci, takže jak nasněží, mám peška a čekám, až je trochu lépe. Obecně na mokru a sněhu se musí s plynem velmi velmi opatrně, jinak mne okamžitě začne předjíždět záď a zbytek účastníků provozu je překvapen. ESP vždy trochu pustí, ale pak zachraňuje, za což jsem většinou rád. Na okruzích samozřejmě plně vypínám.

Na Nordschleife jsem dal plnou nádrž a po 5 kolech, aniž bych se věnoval budíkům - kdo tam byl tak ví, že člověk vytřeštěně kouká, aby zůstal na trati a nikoho netrefil, tak po těch 5 kolech mi to najednou zacukalo a chcíplo. Až pak jsem se podíval na nádrž a byla prázdná. Spotřeba mi vyšla asi 40-50 l/100 km. V normálním provozu se držím 15 l a musí se to ignorovat. Pumpaři mne milují, já je nikoli.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

naprostá spokojenost s Charouz Praha Průhonice, je tam mechanik zamilovaný do Corvetty a na jeho práci je to znát.
Bál jsem se, že americké auto mi nikdo pořádně neopraví, že nebudou díly...ale zbytečně.
Když jsem ještě jezdíval na okruhy, neskutečně mě štvalo, že málo spolehlivé senzory tlaku občas vypoví službu a když Vette nevidí správný tlak, tak v rychlých zatáčkách sama přibržďuje. A nejde to vypnout. Navíc nejde pořídit druhou sadu závodních kol se slicky, protože auto podrží jen jednu sadu senzorů a druhá se musí vždy manuálně napípat v servisu. Po návratu z okruhu bych si zase musel nechat napípat ty civilní ... být z Prahy, asi to přežiju, ale k
nejbližšímu pípákovi to mám přes 100 km.
Bál jsem se, že targa bude vrzat, pravda je poloviční. Střecha v barvě auta je tichá, průhledná polykarbonátová na nerovnostech vrže. Zkoušel jsem všechny možné fígle jak jí utišit, ale bohužel. Nejlepší je tedy v létě jezdit bez střechy a poslouchat motor.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

AUTOOUTLET, velký dovozce aut z USA, velmi slušné a vstřícné jednání, více v povídání. teď mu tam stojí červené Camaro ZL1 - nastartoval mi to dálkovým ovladačem a málem jsem se počůral obdivem k tomu zvuku. Má to v podstatě motor z Vette ZR1 - 6,2 a kompresor. Veliká parádička.

Výběr a nákup auta

Recenci píši po více jak dvouletém užívání a budu přidávat kapitoly, jak budu mít čas. I fotky, tedy současný stav je takový začátek. Navíc jsem koukal, že C6 na moje.auto ještě není, tak třeba nalomím nějakého nadšence ;-) (ke koupi nebo k napsání svých zkušeností)

Kdo četl mou recenzi na 911 a ví, jak neslavně skončila ve svodidlech, tak chápe, jaké jsem utrpěl trauma a jaký absťák najednou člověk má, když nemá rychlé placaté auto.
Jasně že jsem chodil na Prosek k Poršákům okukovat skladovky, otravoval jsem i v Brně, když jsem tam byl služebně. Byl jsem ochoten se zadlužit na mnoho let dopředu, měl jsem propočítané různé varianty úvěrů .... . Ale skladovky byly jen bílé nebo černé a já nechtěl auto znova lakovat (i když dneska by i už asi bílé auto tolik nevadilo, jako dřív). Byla k mání 911 GTS, což je vlastně vylepšená Carrera S (ale musel bych si zase dokoupit křídlo :-) . A nebo objednat Caymana R v zelené - ten už křídlo má, ale zase jsem si nebyl jistý výkonem, vzhledem a vnitřním pocitem z toho auta. Pamatujete jak Jeremy říká v Caymanu R - když řídíte tohle auto, vypadá to, že se Váš život nevyvíjí správným směrem.
Jak jsem už psal u poršáka - po desítkách bezesných nocí na netu jsem objevil v Praze novou Vette a dokonce EU model. Volám, jestli je inzerát aktuální, jestli cena je v korunách (nová stála jako rok a půl jetá Carrera S) a jel tam.
A to jsem neměl dělat. Prodejci jsem oznámil, ať se nezlobí a nediví a asi hodinu jsem šedivou vette oblézal, okukoval, osahával každý detail, nadšením nedýchal - to auto jsem viděl poprvé takhle zblízka a nebudu lhát, nečekal jsem, že se mi bude tak líbit. Story o nekvalitním interiéru se ukázaly jako nepravdivé, byť 911 to samozřejmě nebyla. 325 19" zadní kola mi brala dech, obrovské brzdiče s nápisem Corvette, motor jak z parníku, 4 veliké výfuky vzadu uprostřed... no ta hoďka uplynula rychle, já znajíc se, jsem se kousl a prodejci řekl, že moc pěkné, ale že se ještě rozhodnu.
Samozřejmě vnitřně už jsem se v tom autě viděl a sumíroval si peníze na účtu. Pojistka za 911 stále nepřicházela (prachy poslali až za půl roku, vyšetřovali to jako by to byl pojistný podvod) Asi si mysleli, že jsem ro rozvěsil v Brně na okruhu, pak to na podvalu dovezl ku Liberci a tam to poházel po dálnici ... .
A teď přijde zápletka. Chtěl jsem sportovní auto se sportovní barvou. A to ta šedá metalíza rozhodně nebyla a já se obával, že zas budu lakovat... . poptal jsem svého známého a do hodiny jsem měl 5 vette v různých barvách v Mnichově u prodejce Caddilaců (vette pod ně patří) Jenže tou dobou už jsem se šedivou vette svezl a dozamiloval se úplně a nechal tam menší zálohu.
Takže nyní jsem měl možnost mít třeba červenou nebo modrou Vette, dokonce i za mírně lepší peníze, jen ta štrapáce do Mnichova a asi trochu složitější úvěr. No nic, volám do Prahy že jsem našel červenou a že zálohu považuji za propadnutou a že se omlouvám. Za půl hodiny mi volá pán zpět, že jejich vette moc potřebuji, dal slušnou slevu, servis a péči na 3 roky zdarma.... a já mu říkám, že to nedělám kvůli penězům ale pro barvu. (je fakt, že německé vette neměly některé prvky výbavy, které bych ale asi oželel.
Tak volám známému, že jsem na vážkách a on taky vyrukoval s tím, že v Mnichově umějí lepší cenu... No čert aby to všecko spral. Oběma jsem v pátek odpoledne řekl, že chci čas do neděle a že se rozhodnu s konečnou platností a zavolám jim.
V neděli jsem vzal šedivou z Prahy, což je asi vidět z fotek.... Známému jsem koupil lahev dobré whisky a o rok později u něj koupil jiné auto...

 

Novinky v recenzi

4.3.2014 07:43

Přezutí na jaro

v servisu mi říkali, že jsem v Liberci první. Ale někdo to být musí.
Objednal jsem novinku od Good Yearu, mají moc pěkný a zajímavý design.- viz obrázky. A teď ještě do Prahy napípat senzory tlaku a je hotovo...

21.1.2014 14:34

Motor

Poslední dobou, jak čtu články o autech, začínám být alergický na slova jako petrolhead, nebo charakterní motor, auto jde pěkně za plynem nebo nadpis První jízdní dojmy. To úplně rostu.
Tak se pokusím popsat svůj motor jinak, než jako charakterní.
Měl jsem předtím boxer šestiválec 3,8 v 911 a byl to můj první pořádný motor. Z dnešního pohledu tedy spíš motůrek  . Motor hezky chraplal, chroptěl a konečně jsem pochopil, co se psalo v recenzích, co znamená kovový mechanický zvuk.
Moje současná V8 6,2 jasně dává najevo, co pod plastovým krytem skrývá. Startuje se tlačítkem (stačí jen krátce stisknout, nemusí se držet až do naskočení). Když auto déle stojí, hlavně teď když je zima, motor se otočí třeba 3x, než chytne, první 2 vteřiny jako by štěkne ve vyšších otáčkách a pak se stáhne a za hustého oblaku páry brumlá na volnoběh. Sousedi v tu chvíli samozřejmě všichni vědí, že odjíždím. Asi po minutě otáčky poklesnou a motor se ztiší.
Ukazatel teploty oleje je samozřejmě nastavený a jedu tak, abych motor držel max. na 3 tis otáček. Není to až takové odříkání, ono to jede i tak hezky.
Jakmile naskočí 60, což mi vyjde tak akorát když míjím ceduli s přeškrtnutým Libercem, jsem na dálnici a můžu se odvázat. Nechám probliknout blesk na tunelu – nechápu, co to na nás pořád zkouší  a užívám si ten zvuk a vibrace, které v určitých otáčkách dovedou rezonovat s mým já tak, že je to návykové. Musí se to zažít, uši Vám naplňuje hutný sytý baryton, který s přibývajícími otáčkami stoupá až k vyšším tónům. Bohužel tam kde končí skorojekot mé V8, začínají vysoké tóny motorů Ferrari a Lamborghini. Někdy, když tahle auta potkám a slyším tu symfonii, tiše závidím. Loni, když jsem se vracel z Monte Carla, jsem v Německu potkal na dálnici Itálii a pán měl chuť si zazávodit. Samozřejmě mě měl na háku, jeho koně vůči mým hovořili jasně. Ale zase on se bál předjíždět zprava. Nicméně těch 10 minut, co jsme letěli 250 + a já slyšel, jak mu to auto zpívá a to moje do toho bručí mi zvedlo náladu a až domu jsem dojel v mírné euforii .
Zpět k motoru: obyč V8, žádná hejblata typu více ventilů, časování ventilů, různé vačky,… loni slavil ten motor 50 milionů vyrobených kusů. Bohužel GM ten motor strká nejen do Corvetty ale v podstatě od vysavačů po důlní stroje  . Proto jich mají tolik
Kolega v Camaru (je to to Camaro, co tady má recenzi, jen ještě od původního majitele) má totožný motor, ale mechanik od Vette říkal, že tam má časování ventilů, osobně jsme to nerozebírali, ale cesta na Severní smyčku a zpět to potvrdila. Jeli jsme pořád spolu a pořád naplno. Teda on na 250 km/hod končil na omezovači (což mu rád často připomínám) ale celková spotřeba mu vyšla o 2-3 litry nižší. A to při vyšší váze Camara i jeho lokomotivovému aerodynamickému odporu.
Každopádně mám být rád, že mám motor obyčejný, aspoň se mi tam nic nepodělá. Na Vette se prý mění jenom spojky a přední spojlery.
Spotřeba a nádrž nejsou sladěny, Liberec-Brno je na jedno natankování tak akorát…
Olej je potřeba Mobil 1 s nějakou USA specifikací od GM, dolévám na 5 tis km litr až dva. Je to prý normální, hlavně když se jezdí svižněji a v otáčkách. Servisní interval je 15 tis, jezdím někdy i dřív.
Tedy motor je výborný, spolehlivý a kdo chce vědět z čeho má ojnice a jak je vyvážená klikovka, musí na google, zas tak moc toho nevím.

19.1.2014 18:52

Tuning

Podle fotek je vidět, že několik věcí se oproti novému autu změnilo.
První na řadu přišly výfuky. Měl jsem povědomí o tom, že Borla je ta správná značka pro Vette výfuky, na jednom webshopu ho měli skladem, za pár dnů byl doma a během 2 hodin jsme ho tam namódili. To očekávání a stres před prvním nastartování padly hned, jak zabublal.. a od té doby to bylo jiné auto. Kdo kdy měnil výfuk s cílem si vylepšit zvuk ví, o čem mluvím. Borla hovoří asi o 15 koních nárůstu výkonu, hezky se to poslouchá, všude samozřejmě zaokrouhluji koně na 450 ale není to u takového auta jedno ? :-)
Zpočátku jsem jezdil asi měsíc se zelenou papírovou značkou vzadu v okně a čekal na nalepovací přední RZ. Dát tam plechovou by byla svatokrádež... Mírné obavy z případné represe mírním origo RZ v kufru pod koberečkem s připravenými oboulepkami. Ale za 2 roky ani náznak problémů nikde v Evropě ani doma.
Následovala studie gmparts.com a objednávka sportovních pedálů, koberečků, grandsport loketní opěrky a kdo čeká že budou nálepky, dočkal se. Stejně jako u 911 šíleně drahé, naštěstí mi stačily jedny, další už jsem si nechal udělat za zlomek ceny a když jsem přešel na červená kola, šedé nálepky vystřídaly červené (jen to lemování, samozřejmě)
Je-li tuning KN filtr, je samozřejmě tam.
Auto jsem kupoval na podzim a poměrně brzy jsem začal řešit zimu. Na letní kola zimní gumy neexistují - max šíře se prodává 295. Takže jsem pověřil svůj oblíbený podnik sehnáním sady kol i gum na zimu a podařilo se. Jen jsme museli udělat 3 cm podložky, protože mám velké brzdy a kola by se nevešla. Protože Vette má štefty, tak na ně se přimontovala podložka a v ní už jsou díry na šrouby. Kola samozřejmě nejsou tak efektní jako letní, ale když jedno oko zavřu a druhým se dívám jinam, docela to jde.
Změna barvy u letních bude v rámci okruhových zážitků, protože byla tak trochu vynucená. V jedná zatáčce na Nordschleife, druhé kolo, jsem nevydržel na trati a trochu docestoval ke svodidlům a levé přední kolo odřel (já blbec totiž málo odpustil z pneu a tou dobou už jsem měl skoro 3 atmosféry a taková guma samozřejmě na silnici nedrží...) Hned jsem ale využil situace a domluvil si červený komaxit.
Teprve minulý týden jsem nechal dodělat denní svícení. Nechtěl jsem nějakou unifikovanou řadu ledek dolů pod světla a u mého prodejce mi nabídli "americké" řešení vhodné pro Evropu Tam kde mám přední blinkry američani svítí oranžově pořád a když blikají tak tím i blikají. Mi tam šupli led žárovku, která umí svítit bíle i červeně. Takže nyní šetřím xenony, hezky mi to ledkově svítí a to problikávání na oranžovou je čupr.
Zapomněl jsme na volant. Tedy dlouho jsem se smiřoval, až jsem asi po roce objevil na netu fotku, z ní web a byla to firma které se dá poslat origo volant a oni vrátí upravený. Různé varianty carbonu, obšití,... . já nemohl mít auto doma bez volantu, takže jsem zvolil dražší verzi že jsem koupil rovnou volant nový. (samozřejmě bez airbagu) . Volant jednoho dne přišel, znáte ty obavy - teď to tam nepůjde, čekáte nějaký zádrhel a hurá - po chvilce montování tam byl. Starý šel na půdu a s novým to bylo najednou úplně nové auto. Krásně se drží, je tlustý... ten pocit při řízení auta mne nepustil dodnes. Kolegovo Camaro s autobusovým volantem je terčem mého posměchu.

V plánu jsou led zadní lampy v americkém origo stylu, ale s oranžovým blikáním, možná dám 1 cm podložky pod letní kola - jsou oproti zimním zapadlá a není to ono. (ale zase se tak nešpiní boky auta) . Jinak v USA jsou weby plné doplňků na Vette, nicméně většina z nich je pouťového charakteru. takže snad jednou možná ten kompresor ;-)

17.1.2014 19:54

První dojmy

První jízda proběhla co by zkušební a byla úchvatná. Samozřejmě auto bylo studené, syrové a tak šlo spíše o stydlivé seznámení, ale dojmy byly veliké.
pohled z auta byl trochu podobný jako z 911 - světla jsou mírně vyvýšená a tvoří kraje kapoty. 911 je má vyšší, Vette má zase přední kapotu snad 2 metry širokou i dlouhou. Máte pocit, že ten čumák nikde nekončí.
Spojka tvrdá akorát, řazení hodně chlapácké, ale přesné. Středový tunel tak vysoký, že si připadáte hodně utopený, ale je to příjemný pocit. Sedačky samozřejmě kožené s vyšitými znáčky vette za hlavou, bederní opěrka, jen to odvětrání v létě chybí... . volant je na můj vkus velký a tenký, taky šel velmi brzy ven a nechal jsem si ze států poslat sportovnější... .
Nebudu psát klišé že auto jde krásně za plynem, to se od skoro 450 koní dá předpokládat, ale co člověka ohromí je zvuk, který u toho výfuky vydávají. Dodnes mi dělá až dětinskou radost ve městě podřadit a prohnat se centrem Liberce na dvojku a děsit chodce a cyklisty. Samozřejmostí je stahování okýnek v tunelu a vychutnávání si toho rachotu....
Abych uzavřel kapitolu, auto je chlapácké - na pohled i svým projevem, je hodně placaté - i na lidi ve Fábiích se dívám z úrovně klik jejich dveří, blbě se nasedá i vysedá ale i já, zmlsaný 911 jsem si to auto zamiloval a dal bych za něj obě ledviny.


Další vozy Chevrolet Corvette



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

na podzim 2013 skončila záruka, potřeboval jsem vyměnit jen pár drobností, jinak auto šlape jako hodinky. Jo umřela mi po dvou letech baterka...

praktičnost
8

no jednu bábovku v autě odvezu, kdybych chtěl trojku, tak druhá musí do kufru a nebo na klín (mi nebo druhé slečně)

prostornost
10

veliké, pohodlné auto. Na sex jsem si dlouho myslel ze nepouzitelne, ale ukázalo se, že jsou možnosti ....

jízdní vlastnosti
9

při normálním provozu i na okruhu si nemohu stěžovat. Přežil jsem i Nordschleife

jízdní komfort
8

do města někdy tvrdé, ostatně kdo zná liberecké silnice, diví se, že s ní vůbec vyjedu

provozní náklady
4

spotřeba příšerná, servis proti Porsche trochu levnější. každopádně nic moc :-)

náhradní díly
9

cokoli jsem potřeboval, rychle sehnali. Ale rychle jako na Golfa to nebylo

výkon motoru
10

výkon mi nechybí, o zvýšení jsem neuvažoval.. Ovšem jestli kolega hodí do Camara kompresor, budu muset taky.

spotřeba
4

no comment

hlučnost motoru
9

ještě bych přidal, ale lidi venku říkají, že dobrý

kvalita sedadel
9

kdyby byla odvětrávaná, byla by to parádička. Člověk do nich zapadne a i dlouhé štreky vydrží v pohodě...

brzdy
10

brzdy má velké ze Z06, velké náfuky chlazení, kotouče vrtané, bohužel praskají, tak výměna - bohužel zase za vrtané, ale na okruhy už dlouho nejezdím, tak jsou cajk.

zavazadlový prostor
3

velký, mělký, stěhovák to nikdy nebude ani to po tom autě nechci. Sen českého chalupáře to není. Kdyby se sundala střecha a zadní okno, byl by to hezký pick.up.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…