Recenze

Honza Mička (muž 35 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Fabia Ambiente ---www.autozine.cz ---

9.95 Uživatelé

Hodnoceno: 92× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8 Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11
Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 22 Škoda Fabia, foto 23 Škoda Fabia, foto 24 Škoda Fabia, foto 25 Škoda Fabia, foto 26 Škoda Fabia, foto 28 Škoda Fabia, foto 29 Škoda Fabia, foto 30 Škoda Fabia, foto 33 Škoda Fabia, foto 34 Škoda Fabia, foto 35 Škoda Fabia, foto 38 Škoda Fabia, foto 39 Škoda Fabia, foto 40 Škoda Fabia, foto 41 Škoda Fabia, foto 43 Škoda Fabia, foto 44 Škoda Fabia, foto 45 Škoda Fabia, foto 46 Škoda Fabia, foto 47 Škoda Fabia, foto 48 Škoda Fabia, foto 49 Škoda Fabia, foto 50 Škoda Fabia, foto 51 Škoda Fabia, foto 52 Škoda Fabia, foto 53 Škoda Fabia, foto 54 Škoda Fabia, foto 55 Škoda Fabia, foto 56 Škoda Fabia, foto 57 Škoda Fabia, foto 58 Škoda Fabia, foto 59 Škoda Fabia, foto 60 Škoda Fabia, foto 60 Škoda Fabia, foto 60 Škoda Fabia, foto 61 Škoda Fabia, foto 64 Škoda Fabia, foto 65 Škoda Fabia, foto 66 Škoda Fabia, foto 67 Škoda Fabia, foto 68 Škoda Fabia, foto 69 Škoda Fabia, foto 70 Škoda Fabia, foto 71 Škoda Fabia, foto 72 Škoda Fabia, foto 73 Škoda Fabia, foto 74 Škoda Fabia, foto 75 Škoda Fabia, foto 76 Škoda Fabia, foto 77 Škoda Fabia, foto 78 Škoda Fabia, foto 79 Škoda Fabia, foto 80 Škoda Fabia, foto 81 Škoda Fabia, foto 82 Škoda Fabia, foto 83 Škoda Fabia, foto 84 Škoda Fabia, foto 85 Škoda Fabia, foto 86 Škoda Fabia, foto 87 Škoda Fabia, foto 88 Škoda Fabia, foto 89 Škoda Fabia, foto 90 Škoda Fabia, foto 91 Škoda Fabia, foto 92 Škoda Fabia, foto 94 Škoda Fabia, foto 97 Škoda Fabia, foto 98 Škoda Fabia, foto 99 Škoda Fabia, foto 100 Škoda Fabia, foto 101 Škoda Fabia, foto 102 Škoda Fabia, foto 103 Škoda Fabia, foto 104 Škoda Fabia, foto 105 Škoda Fabia, foto 108 Škoda Fabia, foto 109 Škoda Fabia, foto 110 Škoda Fabia, foto 111 Škoda Fabia, foto 112 Škoda Fabia, foto 113 Škoda Fabia, foto 115 Škoda Fabia, foto 118 Škoda Fabia, foto 119 Škoda Fabia, foto 125 Škoda Fabia, foto 126 Škoda Fabia, foto 128 Škoda Fabia, foto 129 Škoda Fabia, foto 130 Škoda Fabia, foto 131 Škoda Fabia, foto 132 Škoda Fabia, foto 133 Škoda Fabia, foto 134 Škoda Fabia, foto 135 Škoda Fabia, foto 136 Škoda Fabia, foto 137 Škoda Fabia, foto 138 Škoda Fabia, foto 139 Škoda Fabia, foto 140 Škoda Fabia, foto 141 Škoda Fabia, foto 142 Škoda Fabia, foto 143 Škoda Fabia, foto 144 Škoda Fabia, foto 145 Škoda Fabia, foto 146 Škoda Fabia, foto 147 Škoda Fabia, foto 148 Škoda Fabia, foto 149 Škoda Fabia, foto 150 Škoda Fabia, foto 151
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Fabia II Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:56000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 51 kroutící moment [Nm]: 112 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.9 maximální rychlost [km/h]: 163 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.9

Popis vozu

Než začnete hodnotit…
Docela dost lidí hodnotí recenze bez toho, aby si je vůbec přečetli, popřípadě si projedou pár fotek a dost. Proto Vás prosím, před hodnocením recenze si ji přečtěte, zkoukněte fotky a hlavně: POKUD MÁTE PŘEDSUDKY OHLEDNĚ MODELU JAKO TAKOVÉHO NEBO TYPU MOTORU, TAK RADĚJI NAPIŠTE KOMENTÁŘ, VE KTERÉM SE VYJÁDŘÍTE A NESRÁŽEJTE ZBYTEČNĚ BODY ŠPATNÝM HODNOCENÍM. Děkuji.

Celý kolotoč s koupí nového auta začal asi před rokem a půl. První myšlenky tady byly sice už o něco dříve, ale skončily stejně rychle, jako nápad, že po splacení leasingu na Felicii koupíme hned nové. Takový ten největší impuls byla každopádně začínající koroze na Felicii a pomalu,ale jistě rostoucí náklady na provoz a údržbu,ale nebylo zatím jasné,že to bude zrovna Fabia.Myšlenka to byla hezká, ale ceny, které byly za auta v době před krizí byly vysoké nejen u tuzemského výrobce, ale klasicky i u VW, takže jsme začali pokukovat po Renaultu Clio nebo Dacii Logan.Všechno to byly funglovky a za výhodnějších podmínek, než u Škodovky, takže první pocity byly dobré.Každopádně i tohle francouzské období se rychle přehnalo a největší zlom začal až letos v červnu,kdy jsme natrefili na škodováckou akci "Ojeté jako nové".
Šlo o roční vozy Fabia s maximálním počtem 30 000 ujetých kilometrů užívané zaměstnanci Škody,kteří si mohou za výhodných podmínek auta půjčovat. Na internetu byly těchto nabídek kupy,ale po obvolání prodejců hlavně v Praze a v Havexu v Kosmonosech nám bylo řečeno,že vozy už jsou pryč a že je prostě zapoměli z internetu stáhnout.To byl problém,protože v té době jsme už měli kupce na Felicii a ten to nechtěl moc protahovat.Nakonec jsme vzali Fabii z Nového Jičína z Autoklever,kde nám dali i velkou slevu na pojištění a atmosféra byla doprovázena velice příjemnou prodávající :-).
Tento konkrétní automobil byl vyroben začátkem roku 2008, do provozu byl poprvé uveden 9. 4. 2008. V době koupě měl najeto 28 000 kilometrů a byl v perfektním technickém stavu. Totéž platí i teď, kdy je pořád po usednutí za volant cítit novota :-)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Motor:

Silnější z koncernových "dvanáctistovek" disponuje výkonem 51kW. Výkon nastupuje již od nízkých otáček, kolem 4000 už citelně uvadá a je třeba přeřadit nebo se smířit s tím, že už to více nepojede. Motoru by zcela jistě prospěl 4. válec, klidně i při zachování stejného výkonu a objemu. Je to znát hlavně na zvukovém projevu, který je v celém rozmezí otáček hrozný a při zrychlování vám připadá, že je pod kapotou šicí stroj TURBO. Naopak je to rozumná volba pro milovníky atmosférických benzínů hlavně proto,že benzínové turbo v nabídce není.Pokud by byl větší rozpočet,rozhodně bych vybral něco silnějšího a to buď benzínovou 1,4 o výkonu 63kW nebo v nejlepším případě 1,6 disponující 77kW.To už bychom byli ale někde jinde a to hlavně se spotřebou,která se u 1,2 pohybuje reálně kolem 6,5l/100km.Záleží ale na obsazení a stylu jízdy,v krajním případě se můžeme dostat na 9 litrů,naopak dostat se na papírových 4,9 chce notnou dávku trpělivosti a určitého řidičského umu.

Podvozek:

Platforma je shodná s Fabií 1.generace,stejně tak jako s koncernovými automobily, řadící se do třídy malých vozů. Podvozek je přirozeně komfortní, na druhou stranu snese i sportovnější styl jízdy, kdy je ale třeba brát v potaz vyšší stavbu vozidla a je třeba počítat s náklonem v zatáčkách. Jako u většíny předokolek této kategorie je auto nedotáčivé,což se dá lehce regulovat ubráním plynu a otočením volantu více do strany.Všeobecně se dá říci,že dobře tlumí nerovnosti a to jak podélné,tak příčné.Potenciálu tlumení ale trochu ubírají 15" kola Antares s nižším profilem, takže doporučuji pro vlastní bezpečnost a bezproblémový stav auta a kol samotných sundat nohu z plynu a na nerovnostech "nestát" na brzdě.Toto pravidlo ale platí všeobecně pro všechna auta.

Brzdy:

Ze začátku trochu rozpačité. Bylo to dáno tím, že auto stálo delší dobu před autosalonem a během červnových povodní stihly docela dost zreznout. To se týkalo předních kotoučů tak i zadních bubnů, jejichž vnější plocha se ale účinkem tlakové vody částečně očistila. Před zimou je ale čeká nátěr shodný s lakem vozu.

Postupem času a přibývajícím počtem ujetých kilometrů se účinek brzd lepšil a nyní mohu říci, že brzdy fungují, tak jak mají, takže v krizových situacích se na ně můžu spolehnout. Ještě bych rád vyzdvihnul bezproblémový účinek ABS a brzdového asistenta, který již mnohokrát dopomohl k bezpečnému zastavení a vyhnul jsem se tak srážce se zvířaty, které v noci přitahují světla vozu.

Interiér:

Vnitřek vozu vyveden v černé barvě a potahy s cik-cak šedým vzorem, který působí módně. Na vnitřní prostor si i se svými 190 centimetry nemohu stěžovat,možná by ale prospělo více prostoru v oblastí loktů a pravého kolena řidiče.Naštěstí jsou díly v těchto oblastech zaoblené,takže na po určité době přestane kontakt s těmito plochami vadit.

Za volantem si řidič rychle najde svou ideální polohu díky všestranně seřiditelnému volantu a výškově nastavitelnému sedadlu. Při pozici sedadla úplně dole ani nevnímáte výšku vozu, takže si nemusíte připadat,že nesedíte na autě,ale v něm.Cestující na zadním sedadle za řidičem již ale moc místa nezbývá,takže se buď musím uskromnit, nebo jako ve většině případů řeknu,aby se uskromnil ten za mnou :-)Komfort především :-)

Všechny ovládací prvky přistrojovky jsou snadno v dosahu, pro přistrojovku samotnou byly v horní části použity měkčené plasty. Vnitřní výbava zahrnuje elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná vyhřívaná zrcátka, centrální zamykání z místa řidiče,které se hodí při čekání na křižovatkách,kdy zabraňuje vniknutí cizí osoby do vozu,dále pak manuální klimatizaci Climatic,palubní počítač Maxi Dot,posilovač řízení,4 baťohy,ukazatel vnější teploty,klimatizovanou schránku před spolujezdcem, Isofix a neoriginální rádio SONY. V plánu je instalace tempomatu,zadních repráků, ochranných prahových lišt,textilních koberečků a pokud budu hodný,tak i sportovních pedálů z Fabie RS:-).Ostatní mi sice říkají,že je to blbost,která není ani za jízdy vidět,ale už pro ten pocit... :-)

Exteriér:

Klasika hatch vyvedený v červené metalíze Flamenco. Nabízeli nám ještě úplně stejnou Fabii, ale v černé metalíze, nakonec jsem rád, že máme doma tuhle červenou. Karoserie je o pár milimetrů užší,než u předchůdkyně a malinko vyšší, za což si vysloužila přezdívku, která má společného něco s kozou,ale nevím,pokaždé to zapomenu. Na druhou stranu při pohledu zezadu na zadní kola bez zástěrek hezky vynikne jejich šířka,proto se na zadek dívám nejraději,ten pohled mám prostě rád.Z venku jsou tedy vidět 15" disky Antares,o kterých jsem tady už něco psal,zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu,boční ochranné lišty proti blbům na parkovišti,které se docela hodí,protože když sedíte v autě a někdo vám do něj třískne dveřmi a ještě se dívá,jako byste za to mohli vy,tak...no však to znáte.Ochranné lišty ale nejsou na předním ani zadním nárazníku,což mě teda docela znepokojuje,ale zatím jsem neškrábl ani Felicii,tak snad se nepovede něco tady,protože to by mrzelo trochu víc.

Do exteriéru bych absolutně nezasahoval žádným tuningem, jednak je auto fakt docela vysoké a potom, když se to udělá blbě, tak jste hned za tuzera. Jsem zastáncem toho,že auto vypadá nejlíp tak,jak vyjede z továrny se všemi origo díly. Každopádně nemám nic proti tunerům, teda aspoň nic proti těm, kteří si neosadí stodvácu žehlicím prknem na zadní kapotě a nevypouštějí víc emisí, než Vršeckého Buggyra :-)

Silné stránky

- Kvalitní zpracování
- Řízení
- Řazení
- Mladý design
- Pořád jich nejezdí až tak moc :-)
- Pohodlné a učelné auto

Slabé stránky

- Málo místa v příčném směru
- Tříválec občas zní,jako by se z něj sypaly ojnice :-D
- Motor se při vyšším obsazení auta v kopcích dusí,je třeba často řadit
- Při prvním ranním startu kolísají otáčky,dokud nesepne sytič

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

pravidelný servis před prodejem, výměna oleje a vzduchového filtru

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zakoupeno u Autoklever v Novém Jičíně. Profesionální přístup, vysoká sleva na pojištění a povinné ručení, příjemná a velice pěkná prodávající :-)

Vozidlo bylo dočasně na pražských značkách,až do odhlášení společností ŠkoFIN, která byla do té doby vlastníkem vozu.

9.7.2009 - Koupě vozu

V tento den,přesně 1 rok a 3 měsíce po uvedení do provozu jsme si přivezli Fabii domů a současně vznikla tato recenze :-)

 

Novinky v recenzi

11.9.2010 01:48

BOJKOOOOOT!

Tak presne tohle slovo ode mne nikdo neuslysi. Cela afera je naprosto zbytecna,detinska a pripada mi jako vynucovani si zmen neceho, co nam kazdym dnem prinasi zabavu a nove informace. MACZ je rozvinuta komunita stovek uzivatelu, kteri nechteji mit plne novinky zahorklych a neuvazenych zaveru a nazoru! MACZ je komunita lidi,kteri je se chteji neco dozvedet, sdelovat si svoje postrehy a poznatky a myslim si,ze na to se v tuto chvili zapomina! Parta lidi, ktera se shodla na tom,ze je neco spatne a chteji to mermomoci rychle napsavit se tim padem stava tou vrstvou,kteri nam to tady vsem ostatnim zneprijemnuji. Pratele, radu z Vas znam osobne, s radou z Vas jsem si mnohdy dobre a velmi zabavne popovidal,ale k teto akci proste kyvnout nemuzu. Kazda nova vec chce cas,aby se zabehla a vychytaly se mouchy, stejne jako majitel noveho vozu nemuze hnat motor hnedka do nejvyssich otacek, protoze by se to na nem podepsalo a presne toho Vase chovani je hnani noveho motoru do otacek a je jen na Vas,jak se to na tomto motoru podepise. Pokud chcete na protest stahovat recenze,prosim,ale uskodite tim nejen komunite MACZ,ale i sami sobe. Rexton

3.9.2010 18:09

Servis po nehodě

Dneska jsem si dovezl opravené auto z Auto Klever a jsem nad míru spokojený. Nikde nejde nic vidět, práce je udělaná opravdu precizně. Mimo jiné mi opravili cvakající sedadlo spolujezdce,musely se vyměnit vodící lišty sedadla a udělali diagnostiku motoru včetně přehrání softwaru, protože auto za studena kašlalo víc, než je zdrávo a trochu smrdělo, takže snad už je to v pořádku. V servisu mi řekli, že to může být nekvalitním palivem a že vysoká cena za litr vůbec nevypovídá o kvalitě benzínu. Celkově jsem velmi spokojený, zaplatil jsem akorát 1000 korun za spoluučast, kterou mi po ukončení správního řízení vrátí. Jo jinak auto kompletně umyli,vyleštili a vyčistili i vnitřek, takže servis vřele doporučuji :-))

22.8.2010 22:47

Všechno funguje

Tááákže,co nevidět se přehoupneme přes 55000 kilometrů a vše je v naprostém pořádku.Motor šlape jako hodinky,čímž bych chtěl apelovat na na rejpaly,že jsou ty motory špatné,stačí jim jen dát to,co potřebují. Dokonce ani v parných dnech,jako byl ten dnešní, nebyl problém ve čtyřech lidech a zapnutou klimatizací udržet krok s dálničním tempem 150+ na cestě do Olomouce se spotřebou kolem 7 litrů,takže neremcejte,dokud nejedete s autem ve všech režimech..Jinak od pondělí za týden vezu auto do servisu na opravu po nehodě a nechám v záruce (4 roky nebo 60000km) opravit drobnosti typu rezonance ve dveřích a podobně. Říkal jsem to loni,říkám to i letos,auto splňuje veškeré požadavky,pro které je určeno a to bez problémů, takže majitelé (rejpalové) francouzských,italských a mnohdy i českých hatchbacků : hleďte si svého!!

12.8.2010 19:17

Servis po bouračce

Po 3 měsících se věci konečně daly do pohybu a 30.srpna jsem objednán do Autoklever na opravu FíBí po bouračce plus nutné výměny kapalin a zruční opravu sedadla u spolujezdce. Správní řízení sice ještě nezačalo,ale dozvěděl jsem se,že na něm v podstatě nezáleží a pojišťovny mohou provádět vlastní šetření a rozhodnout,která strana je vlastně poškozená. Potřeba je k tomu akorát zpráva z policejní složky, kde je jasně dáno,jak se celá situace stala a musí z ní být zjevné,kdo je viník. Tuto zprávu už mám,takže může přijet likvidátor z naší pojišťovny, která to bude zatím plnit a vymáhání z naší strany už si obě pojišťovny vyřeší samy na základě oné policejní zprávy. Jinými slovy, zaplatím 1000 korun spoluúčast a asi o 40 korun mi zvednout měsíční pojištění a povinné ručení a po ukončení šetření to vrátí zpátky. Kdybych to věděl hned, tak už 2 mesíce jezdím s opraveným autem...

10.6.2010 21:26

Sraz se Švihákem a White labelem

Včera a dneska jsem se sešel s těmito dvěma ikonami MACZ :-) Celé domluvy probíhaly hodně na rychlo, ale ony tyhle neplánované akce jsou vždycky nejlepší :-). Domluvili jsme si sraz v kavárně ve Frenštátě a upřímně řečeno, byl jsem před tím trochu nervózní, v podstatě ani nevím proč. Každopádně tato nervozita rychle opadla a probíhal skvělý kamarádský rozhovor o všem, přes MACZ, práci, lidi a podobně,prostě luxus :-). Nakonec přijel i s dvouhodinovým zpožděním WL a sranda pokračovala. Později jsme se přesunuli na do klubu o kousek dál, kde nebyl sice vůbec nikdo, ale za to nám nechal Švihák pustit videa na You Tube, která se mu líbí :-D. Skončilo se asi v 1 po půlnoci a šlo se spát, abychom se mohli po obědě zase sejít v Rožnově v labelově baru. Nakonec jsme ještě cestou na Frenštát udělali pár fotek, aby bylo na co vzpomínat, definitivně se rozloučili a jeli každý svou cestou. Každopádně oba dny byly naprosto skvělé a nebojím se říct,že to byl jeden z nejlepších srazů, kterých jsem se účastil a už, protože nebyl až tak úplně o autech :-). Ještě bych chtěl zmínit, že nás s WL Švihák příjemně obdaroval kvalitní a velice praktickou věcičkou, za což mu jěště jednou děkuju.A poslední věc, pokud budete mít cestu přes Rožnov,zastavte se u WL v baru, protože dělá nejlepší zmrzku široko daleko:-). Díky chlapi, bylo to moc fajn!

4.5.2010 11:28

Likvidace pojistné události

Tak dneska tady byl likvidátor z pojištovny a všechno si nafotil a dal mi protokol. Hnedka jsem pak jel do Kleveru se domluvit,kdy to opraví a jaká bude cena.Takže v pondělí tam auto vezu a cena bude do 20 000,-.

30.4.2010 22:52

Nehoda...

Dneska kolem 18:30 jsem byl v Kopřivnici a stál jsem u cesty,nebylo moc místa na projetí,tak jsem chtěl uhnout,ale ženská co jela proti mě evidentně neměla čas a levý zadní bok je KO..kdyby zastavila,tak beru,ale ona z toho místa ujela...běžel jsem za ní,tatťka skočil do auta honil jí po Kopru,ale ujela mu..Byla to černá A6 Avant a ženská byla evidetně ožralá.Prijela policie,fotili,sepisovali,mluvili.Doma jsme přes databázi pojišťovny našli ono auto,volali na policii a řekli nám,že ho našli taky.Snad se to všechno hnedka vyřeší,nasranost maximální..Fotky jsou v galerii,odhad ceny je asi 30 000,-.

29.4.2010 17:44

Plnění a desinfekce klimy

Dneska jsem zajel do Kleveru,aby si tam trochu pohráli s klimou,protože v neděli začala smrdět.Ze začátku jsem si říkal,že je to z venku,ale nakonec ne a smrad jakoby po octu byl nesnesitelný.Takže jsem ráno přistavil,pokecal se Simonkou a zhruba za 2 hodiny bylo hotovo.Klima vyčištěna,nový filtr a ještě čištění zadních bubnů,protože to v nich trochu pískalo a ještě utáhli ručku,takže má teď příjemně krátký chod.Celkem ta sranda vyšla na 2000 a nějáké drobné,ale zase je od klimy na rok pokoj.Cestou zpátky jsem se ještě stavil do Auto Kelly a koupil jsem nový šampón s voskem a výsledek je,že auto už pak nemusím vůbec leštit :-)Dneska je to 100% spokojenost :-)

29.3.2010 21:54

přezouvání

Dneska jsem nechal FíBí přezout,zadní kola šla dopředu,ale nechal jsem je ještě pro jistotu převážit a světe div se,jsem těžší o 40 gramů olova...:-Dcelá sranda vyšla na 3 stovky,takže jsem rád,že máme jenom 4 kola:-D Jinak se mi ty kola teď zdají strašně velké...:-D

23.3.2010 14:59

Mytí,čištění a leštění pomlácených dílů

Dneska dopoledne jsem měl čas,tak jsem zajel FíBí umýt.Bral jsem to vážně,v mincovníku wapky jsem nechal asi 70 korun,nicméně to byla po zimě opravdu potřeba.Auto dostalo důkladnou pěnovou koupel,následovalo leštění a čištění interiéru.Potom jsem se důkladněji pustil na místa,která utrpěla jak zimním provozem,tak náporem blbců a kreténů na parkovišti.Po konzultaci se známým,karosářem jsem to zkusil rozleštit a vida!Na blatníku je sice pořád promáčklina,ale po vyleštění a odstarnění části oděrek to skoro není vidět.Rovněž s nárazníkem jsem si pohrál a bez bližšího ohledání bych odřené místo nenašel.Použil jsem standartní škodováckou leštěnku na metalické laky.Zatím se zdá,že by to mohlo držet,každopádně bude nutno tuhle proceduru opakovat po každém mytí.Nakonec jsem trochu přetáhnul motor,aby se na něj dalo taky dívat.Odpoledne jsem pak udělal pár posledních fotek před přezutím.Celkově mám z dneška dobrý pocit:-)

19.3.2010 22:32

servis po 15 000kilometrech v naší režii

vsechno proběhlo v pořádku,auto mi umyli,nabídli slevu na práci a použitý materiál.Ale?Po měsíčním nemytí vylezly šrámy z parkoviště,konkrétně promáčký přední blatník a odřený přední nárazník.Opravy by celkově stály asi 5000 korun,které momentílně nemám,tak uvidíme,jak co ukáže čas.Nasranost maximální...Jinak po výměně všech provozních kapalin včetně brzdovky je pocit z řízení auta velice pozitivní,tolik se na vysokých převodech nedusí díky instalaci nového filtru,razantně "sportovně" ztuhlo řízení,zřejmě po revizi hydrauliky posilovače řízení.Problém s předními sedačkami se bohužel nevyřešily,tak na něj budu apelovat při lakování a opravě odřených dílů.Celková cena byla 3856,- a to hlavně díky naší skvělé,dokonalé,krásné prodávající,která mi vyjednala slevu:-)Servis je sice dál,za to lepší služby :-)

16.3.2010 00:13

servis se blíží!

Tak v pátek ráno vyrážím do NJ,kdo by mě chtěl vidět nebo mi rozbít hubu,tak budu tam :-D.Přijimaci technik mi dneska slíbil,že můžu být u toho,až budou auto dělat,tka zkusím ukořistit nějáké fota :-)

19.2.2010 15:26

Kamiony,aneb kterak nasrat Rextona,když má právě umyto..

..po 14 dnech jsem byl opět umýt Fabču na obvyklém místě.Naštěstí běžely oba mycí boxy,tak jsem mohl zase rádit.Při rozleštění jelenicí jsem našel dalších asi 10 šrámů a teček od kamínků,tak to snad půjde rozleštit.Nejvíc mě ale naštvalo,že v půlce cesty domů mě míjel kamion,který mi hodil na kapotu asi 5 kilo špinavého sněhu a štěrku,tak jsem mohl začít znova..

14.1.2010 16:13

4.kulatiny :-)

Dneska padlo na tachometru 40 000 kilometrů,to znamená,že jsme od cervence najeli 12 000 od koupě vozu.Zatím je všechno v pořádku,na jaře vyměníme filtry,olej,pořádně dám do pucu lak,protože zima mu dává pořádně zabrat a nechci ani vidět,kolik tam bude teček. V rámci záruky bych chtěl vyměnit sedák předního sedadla u řidiče,ve kterém povrzávají pružiny a to mě vytáčí a taky vyměnit kolejničky sedadla spolujezdce,protože v určité poloze sedadlo cvaká.Nevím,čím to je,dělá to i v jedničkových Fabiích..

31.12.2009 14:04

Fotky

přidal jsem pár fotek ze zamlženého Rožnova.Asi začnu jezdit na jinou wapku,protože 3/4 fotek mám z tamní OMV :-D.Taky jsem přidal fotku mého vybroušeného stylu parkování,který zajistí,že mě nikdo neomlátí:-)Tak štastný Nový rok MACZáci!:-)

25.12.2009 18:21

Mytíí!

...už bylo na čase,protože přes boční okna už nešlo skoro vidět.Nevím,čím to solí,protože to na autě dělá odporný mastný film a zadní stěrač to jenom rozmazává.Nicméně dneska jsem tomu učinil za dost a byl jsem mýt opět na klasickém místě.Nicméně,než jsem dojel domů (tempo jako v autoškole),tak byl zadek stejně zase trochu špinavý.No což,zima je zima.Taky jsem se dneska konečně přesně dověděl,kdy nás čeká servis,čímž bych chtěl poděkovat za vzácnou radu:-)Díky Honzíku!:-)Něco z dneška je v galerii.

16.12.2009 22:40

Zima opět udeřila....to byla jízda!!:-D

Dneska během odpoledne a večera napadlo asi 5 centimetrů prašanu,venku bylo stabilně kolem -7,tak se to na cestách pěkně ujezdilo.Co to znamenalo?Cesta do Ostravy a zpět za pěkné 3 hodiny průměrnou rychlostí kolem 30 za hodinu a teď na večer cesta do Kopřivnice a zpět za jednu hodinu.Dneska jsem tedy v těchto nelidských podmínkách ujel blbých 130 kilometrů za 4 hodiny..To je hezký čas:-D Jinak teď na večer se vyrojilo strašných policajtů,kteří dneska celé dopoledne řešili škrábance,ťukance a blbince,tak se jim zřejmě ještě nechtělo spinkat :-).
Jinak co se chování auta na sněhu týče,jsem docela spokojený,je předvídatelné až nudné,takže něco jako Felicia.Co mě ale štve je neustálé vibrování pedálu při rychlém dobržďování,takže bych to ABS nejraději vypnul,protože člověk pak neví,kdy ještě jede a kdy se už veze..

28.11.2009 11:10

Sakra!

Jsem naštvaný na nejvyšší uroveň...Ve čtvrtek odpoledne jsem asi 15 minut stál na jiném parkovišti kousek od našeho domu a během té chvíle mi někdo stihl omlátít dveře!!Stál vedle mě zelený starý swift,který tama potom i projížděl,ale ženská jela raději dál,než by se omluvila nebo si vyslechla pár mých sprostých nadávek...Rána šla přímo do spáry mezi předními a zadními dveřmi kousek pod klikou u dveří řídíče,takže to odnesly hrany obou dveří.Budu asi muset koupit tu slavnou škodováckou lakovou tužku,takže tahle rána mě bude stát dvě kilečka..díky!

21.11.2009 17:17

Úplně ale úplně poslední ruční mytí...

...a to protože mi zrovna dneska došel šampón:-DNa sezónu koupím nový a budu s ním trochu více šetřit:-)Jo jinak jsem udělal asi poslední fotky bez sněhu,protože už u nás pod horama začíná pěkně přituhovat,tak určitě brzo něco spadne:-)

7.11.2009 15:12

Sraz s Tyboorem :-)

...na tom není nic neobvyklého,my se srážíme každý den ve škole.:-)

31.10.2009 17:05

Poslední mytí,sraz s White Labelem a focení

Dnešek byl krásný den už od samotného rána.Svítilo sluníčko,nefoukalo,nebyla ani tak velká zima.Plán byl jasný :umýt auto(vzhledem k počasí už asi letos naposled ručně),sejít se s White Labelem,pokecat,udělat fotky a vstřebávat zážitky.Tuto poslední fázi zrovna prožívám a to kvůli tomu božskému auto.Nemluvím o Fabii,ale o bílém Golfu GTI,ve kterém jsem měl poprvé v životě čest se svézt.Tohle auto ve mě vzbuzuje závodnické myšlenky už na papíře v časopise a po dnešním svezení se to všechno jen potvrdilo.Parádní náčiní,které můžete používat i jako rodinný vůz,krásná barva,krásné doplňky,sportovní zvuk,který ale neruší,pohodlné a perfektné tvarované sedačky..tento výčet by mohl pokračovat ještě dlouho..Každé sportovní auto musí mít ale i dobrého řidiče,který ví,co si může k autu dovolit,zná jeho meze a hlavně meze svého řidičského umu,do kterých si může dovolit jít.White label je rozhodně ten typ člověka,o kterém teď píši.Je vyrovnaný,má přehled,zná cestu a schopnosti svého vozu.Jeho sportovní styl jízdy je famózní,ale zároveň bezpečný.Člověk má potom pocit,že neexistuje nic jiného,než auto,ve kterém sedí a nasává atmosféru a když říkám nic jiného,tak tím myslím i to,že po vystoupení z vozu jsem si nebyl zcela jistý,zda je mé spodní prádlo ještě pořád sněhově bílé:-)Dnešní svezení bylo doposud mým největším sportovním zážitkem:-)Kromě toho jsme si parádně pokecali a bylo vidět,že on i jeho syn mají všeobecný přehled o autech.Pokud jsem si někdy myslel,že ho mám i já,tak po dnešku musím potupně říct,že se mám ještě pořád co učit:-).Nakonec jsem udělal dvě fotečky obou našich aut,rozloučili se a já jsem se už jen díval,jak můj sen odjíždí někam pryč.Bylo to krásné odpoledne:-).V tuto chvíli už mi tedy příjde úplně zbytečné se rozepisovat,jak jsem nafotil Fabii,takže jen aby se neřeklo:-)Všechny fotky jsou v galerii a myslím,že jednu ze dvou s GTI si dám na plochu:-)

17.10.2009 09:25

Přezuto

Tak na nás konečně vyšla řada a auto nám přezuli.Nemělo smysl cokoliv řešit a nahodili jsme 14" Barum Polaris 2.Na Felicii se projevily dobře,dokonce nejdou ani tak rychle dolů.Teď už jen počkat,až příjdou nové poklice a bude to fajn,protože bez poklic to auto prostě není ono :-)

14.10.2009 08:25

První sníh

První sníh "pofeliciovské" éry je tady,zatím to není žádná hrůza,nicméně bude nejlepší počkat na zimní kola,která ale budou až v sobotu.Jak jsem si dnes ráno vyzkoušel,tak na letních kolech na sněhu a v břečce jaksi odpadá funkce ABS,takže jsem rychle,ale bezpečně odvezl auto do garáže:-)Uvidíme,jak si na zimních kolech povede z hlediska komfortu a spotřeby.Co se té týče,tak při teplotách kolem 0-2°C byla stabilně o zhruba půl litru vyšší.

26.9.2009 20:16

Frenštát-Brno Slatina a zpět

Tak jsem byl dneska s přítelkyní odvézt mou drahou budoucí tchyňku na letiště do Brna :-)Navzdory očekávanému "erajvlu" svatého muže byl docela nic moc provoz a ani na letišti se to ještě nehemžilo lidmi.Co se spotřeby týče,tak s lehkou nohou za 6,7 litrů.Po cestě jsme zastavili v Olomouci u OC Haná.Po nákupu stál vedle Fabie oranžový Axiam Scouty,který jsem viděl na silnici poprvé.Celkový pocit z dnešního svezení?Paráda,bez jediné chybky,co by se týkala auta,každopádně co se dálnice týče,tak je to děs a hrůza..

11.9.2009 17:41

pátek

Přidal jsem 2 fotky auta,které jsem potkal při cestě z krýtého bazénu ráno v 9:00.Tohle jsem prostě nemohl nevyfotit!!
Dále jsem viděl za sebou jednoucí 4 nové Superby a hned jsem jsi vzpoměl na Matrix :-DJel za nimi ještě jeden,který měl stejná kola jako ten první,ale už se mi nevešel do záběru a začaly se už rozjíždět,takže spíš takový vrabec v hrsti :-D

10.9.2009 19:46

Podvečerní projížďka

Tak jsem se ještě na podvečer sebral a vyrazil se projet.Trasa vedla z Frenštátu přes Trojanovice,Kunčice a Čeladnou až do části Podolánky,kde jsou krásné klikaté cestičky akorát pro jednu vymazlenou Fabii a lehkou nohu na plynu:-) Zpátky jsem se vracel kolem hospůdky Na Maraláku,kde je výbrorné prostředí a čistý vzduch.Společnost mi dělalo poslední album od Depeche Mode.Doporučuju :-)

10.9.2009 15:59

Očista

Tak jsem dneska po po týdnu autíčko zase umyl a vysál.Tentokrát to dalo zabrat více,protože byla potřeba odstanit skvrny od asfaltu,kterým projel taťka.Zadní nárazník je bez zástěrek po přímou palbou,tak to podle toho taky vypadalo.Jinak jsem přidal pár fotek z dnešního focení v podhůří Radhoště,snad se budou líbít :-).

31.8.2009 11:55

Dálnice

Konečně po více jak 3000 kilometrech jsem se s autem dostal na dálnici.Trasa vedla z Frenštátu přes Olomouc na letiště Brno-Slatina a zpět.Ze začátku jsem se snažil jed na spotřebu,ale ve chvíli,kdy auto táhlo skvěle ve dvou i ve třech lidech do kopce a pořád si drželo stabilně kolem 150,tak jsem si to musel chvíli užít a co se té spotřeby týče,tak ta byla kolem 7,5 litru.Nevím,jak to srovnat s Felicií,protože tam jsem počítač nikdy neměl,ale myslím,že se spotřeba dá srovnávat.TO je ale asi tak to jediné,protože ve Fabii je daleko větší klid,člověk slyší vlastní slovo a rádio ikdyž motor točí 5000 otáček.Celkový verdikt?Paráda!!Jo a co se maximálky týče,tak ta byla někde kolem 170 a vzhledem k tomu,že tachometr určitě přeměřuje,tak se to dá srovnat s papírovou hodnotou.

26.8.2009 01:50

Recenze

Tak jsem se dneska konečně odhodlal a překopal recenzi,snad se bude líbit více,než ta minulá,takže můžete prát svoje poznatky,námitky na to,co je v ní napsáno :-)

11.8.2009 00:28

Takžééééé!

Po delší době jsem se vrátil z Anglie a přináším novinky,které se za tu dobu udály.Rádio už teda konečně visí v autě,dneska jsem ho nastavil a funguje skvěle.Co mě zamrzelo je,že jsou v autě sice 4 repráky,ale všechny vepředu,takže časem přibydou i nějáké dozadu.Dále se přihodila jedna nepříjemná a drahá věc.Teda ne mě,ale mému taťkovi.Jel jedno odpoledne po rychlostní z Nového Jičína do Příbora a když se vyhýbal díře,tak mu zezadu sebralo z druhého pruhu auto zpětné zrcátko na řidičově straně.Mechanika zůstala celá,ale lakování plastů a samotné plasty byly dost drahé.Jinak časem přidám fotky aut,které se u nás nevidí tak často,ale v Anglii jich jezdí strašně moc.

25.7.2009 14:19

Brzdy 2

Tak jsem to šel dneska projet,abych zjistil,co to s těmi brzdami mohlo být. 3x jsem se rozjel na 120 a prudce to vyšlápnul a brzdy fungují skvěle stejně tak i brzdový asistent,který to vyhodnotil jako krizovou situaci a pořád držel brzdy v pohotovosti i po mírném uvolnění pedálu.Jak psal uživatel "veselyt",asi se něják trochu pomátla eletronika.

25.7.2009 00:49

Brzdy

Dneska jsem omyl při dobržďování před křižovatkou vyšlápl brzdu přímo při přejezdu přes příčnou díru,ne až na podlahu,jen tak lehce.Po přejetí mi drklo do brzdového pedálu,který se pak rozkmital...tohle by dělat nemělo,ne?Žádná rána ani nic,nebyla to ani velká díra..kdo ví?

24.7.2009 22:24

fotky

Tak jsem dneska přidal více fotek z areálu "průmyslové zóny" :-)Rádio bude zapojeno až v pondělí, musí se přepojit dráty a já tomu prd rozumím...

21.7.2009 00:16

Večer

Tak jsem měl dneska první večerní jízdu s Fabčou.Světla osvětlují cestu úplně skvěle,oproti Felicii je to opravdu rozdíl.Výhled z auta je taky dobrý i přes A sloupek.Brzdy na mě dneska udělaly velice dobrý dojem,především brzdový asistent,který zachránil život nedočkavému králíkovi,který se začal producírovat přes cestu :-)Asi se chtěl taky mrknout na naši "RED LINE".Jinak spotřeba se při klidné jízdě drží pořád kolem těch 5 a půl litru a to,ikdyž je auto naloženo nebo jedu sám..taky docea zvláštní.Jo a poslední věc je,že něco rezonuje ve dveřích u řidiče,dělalo to už hned první den,ale určítě to bude zase nějaká plastová blbost,která tam vůbec nemusí být :-)

20.7.2009 10:32

SPZ

Tak mám auto konečně na našich značkách,odpoledne ho nafotím a večer přidám nové fotky interiéru,kufru,motoru...ikdyž tohle už spousta lidí zná :-)

18.7.2009 17:14

Zase spotřeba

Tak se mi dneska stalo něco nečekaného.Při dodržování rychlostních limitů jsem se dostal s kombinovanou spotřebou na 5,3 litrů,přičemž v autě sedělo 5 lidí,byla zapnutá klima a kufr naložený asi z poloviny zavazadly.Dlouhodobá spotřeba (paměť "2")klesla na 6,8 litrů.Kdo ví,jak s autem jezdil ten přede mnou,ale zatím z něho mám čím dál lepší pocit :-)

12.7.2009 13:36

spotřeba

Včera jsem se byl projet a průměrná spotřeba vylezla vysoko nad udávanou výrobcem.Myslím si,že jsem jel i docela slušným stylem.Začal jsem se řídít podle palubního počítače,tak se to snad sníží.Zatím jsem s kombinovanou spotřebou na 7,2 l.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia Ambiente ---www.autozine.cz ---

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

po zkušenostech s Felicií vkládám do Fabie veškerou důvěru

praktičnost
8

ne vždy je třeba jen to, co si k danému autu můžete dovolit

prostornost
8

v podélném směru paráda,v příčném je to trochu horší. Díky všestraně seřiditelnému volantu a stavitelnému sedadlu řidiče se dá lehce najít ideálné poloha

jízdní vlastnosti
10

bez připomínek :-)

jízdní komfort
8

příjemně tuhý podvozek, sedadla Škodovácky tvrdší,vynikající jízdní komfort,skvělé odhlučnění motoru i bez sady

provozní náklady
8

předpokládám, že nebudou vyšší, než u Felicie

náhradní díly
10

dostupnost všude

výkon motoru
7

myslím, že v rámci segmentu je dostačující

spotřeba
8

pokud se příliž neskáče po plynu,tak se dá skutečně jezdit za 5,9 L

hlučnost motoru
10

uvnitř není slyšet skoro nic

kvalita sedadel
8

Škodovácká klasika,trochu tvrdší,ale zase se tak rychle nevysedí

brzdy
0

už lepší, než na začátku

zavazadlový prostor
0

ve Felicii nám nikdy místo nechybělo, tady je dokonce ještě větší :-)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…