Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 330Ci (E46)

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 86× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42
 

Technické info

Přezdívka auta Ci-čko Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:235000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2979 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Takže recenzi dělám odznovu, protože jsem už začal jezdit a musím docela měnit;-). Někdo by mohl namítnout, že to dělám kvůli hodnocení, ale již několikkrát jsem sem psal svůj názor, že tyto stránky by dle mého měly sloužit především lidem, kteří si chtějí kupovat auto a chtějí se dozvědět něco o nich. Proto také nemám rád recenze typu: "všechno je supr, žádná slabá stránka neexistuje". Tudíž mi jde hlavně o to, aby se v této recenzi potencionální zájemce o auto dozvěděl co nejvíce informací o autě a je mi jedno, jestli bude v top10 nebo bude mít známku 1;-).A teď už k popisu:-).

Jsou tomu dva roky, co jsem se poprvé svezl v mnichovským kupéčku s nejsilnějším benzinovým motorem v trojkové řadě vyjma M3. Jenže rozumový a především finanční možnosti mi nepřály a rodiče mi dali svoje mondeo, který už nepotřebovali. Supr auto, na cestování do školy ideální. Ale prostě mě to nějak extra nebralo, pořád jsem měl svůj sen. Nedávno jsem narazil na inzerát, kde nabízeli můj sen za velmi příznivou cenu, tak sem hned začal jednat. Všechno bylo super. Až na jednu věc - prodejce se najednou přestal ozývat. Prostě nebyl. Takže po měsíci a půl bez auta jsem kontaktoval člověka z českého bmwklubu (www.bmwklub.cz), popůjčoval si ještě nějakej peníz navíc a během dvou týdnů se mi sen splnil. No, to říkám špatně... když mi tu moji krásku přivezli, tak sem málem brečel štěstím:-). Ta moje černá nádhera pochází z Lucemburska a nad stavem auta s takovým nájezdem jsem jen kroutil hlavou jak se mohlo těm Němcům podařit postavit něco tak kvalitního. K autu jsem dostal servisku (kupováno servisováno a prodáno všechno ve stejném salonu), návody, cd do navigace, prostě všechno co první majitel dostal při koupi nového. Největší chyba na autě je asi malinkej ťukanec vedle spolujezdcových dveří, kterej je vidět jen na přímým slunci. No prostě bombička. Najezdil jsem zatím cca 300km, tak budu názory postupně přidávat, každopádně věřím, že budou jen pozitivní.

Jinak nejsilnější auto, ve kterým jsem v životě jel byla M5 e39 a poznal jsem, že zaprvé mi to auto moc nevyhovuje a zadruhý, že nemám řidičskej skill na to, abych s takovým autem mohl seriózně jezdit. Momentálně mi s tímhle autem občas problikne protiprokluz a jednou zapískalo i esp. Dokud se mi to bude stávat, tak vím, že se mám ještě dost co učit. Takže co se mě týče, tak hlavně opatrně:-).

Silné stránky

- motor - už jen to, že byl dvakrát zvolen motorem roku ve svý kategorii o něčem vypovídá. No ale to není u bmw žádná výjimka.
- jízdní vlastnosti - když jedete po okresce tak vám to auto říká "pojď, řízni trochu tu zatáčku, já na to vpohodě mám", opravdu mi dělá radost každej den:-).
- podvozek + řízení - na 18" kolech je to parádně tvrdý a člověk prostě ví, že to auto řídí. Se zadním náhonem je to úplně jinej pocit než s předokolkou.
- zvuk - úplně sériový auto má fakt krásnej zvuk. Když se jede pohoda, tak o motoru není ani slechu, ale když se na to šlápne, tak se ozve nádhernej zvuk, u kterýho si vypínám rádio (prý nejsem sám:-) ). Většina aut je buď pořád hlučná (tunerský výmysly) nebo pořád tichá ( např. subaru legacy 3.0i), ale tohle je famózní.
- design - ze sériovejch aut, který jsou tak nějak dostupný je e46 kupé jedno z nejhezčích. Pro mě osobně je hezčí akorát e46 kupé facelift:-). U novejch aut bych měl asi problém mezi e92 a audi A5.
- spotřeba - na to jaká je to relativně kráva motor se kolem deseti litrů dá jezdit, což není žádná výhra, ale spousta služebních fábií HTP jezdí taky za tolik. Při běžným ježdění mimo město - okresky apod. se dá jezdit za 8,5l s přehledem. Když ale člověk začne k tomu courat po městě, tak se mi potřeba ustaluje na cca 9,5l.
- kvalita zpracování - nevrzne a neskřípne (kromě madel u dveří)... fakt klobouk dolů, auto je jak nový.
- ceny náhradních dílů - srovnatelný s úplně běžnýma autama... Po třech a půl letech můžu říct, že jich ale není ani moc potřeba.
- výbava - sice nic neobvyklýho, ale přesto z toho mám radost (kožené vyhřívané el. sedačky s pamětí, DSC - protiprokluz+stabilizace, roletka na zadním okně, cd-changer, tempomat, ovládání na volantu... jo navigace tam je taková malá:-) ).
- na kupéčko dost místa vzadu (srovnatelně se sedanem).
- sedačky jsou naprosto super na delší cesty, ale od názvu "sportsitze" jsem čekal o něco lepší boční vedení.
- moc hezký detaily. Osvětlení na zadních sedačkách, červené diody před vnitřním zpětným zrcátkem, které osvětlují řadicí páku.
S tím souvisí taková příjemnost, že všechno má svoje místo. Lékarnička pod sedadlem spolujezdce, nářadí ve víku kufru z vnitřní strany... člověku pak nikde nic neskáče a nejezdí a docela to potěší.
- Pohon zadku - je to fakt srandy kopec na velký sněhem pokrytý (i když to není nutnost, je tady už dostatek výkonu na nějaký to sklouznutí i na suchu), i když by mě zajímalo, jaký by to bylo se samosvorem:-). Pozn. - žádný točení dokolečka (to je nuda) ale pěkně co nejdýl jet bokem - to má totiž i nějakej smysl:-).

Slabé stránky

- havarijní pojištění - nevím co vede pojišťováky k takovejm pálkám, ale není to fakt levná sranda.
- názory lidí - někteří si myslí, že jsem si auto pořídil kvůli tomu znáčku BMW. Rozumějte mi, že kdyby nějaký auto mělo takový jízdní vlastnosti, takovej špicovej motor, krásnej design a k tomu to bylo kvalitní, tak bych si to koupil ať by to byla škodovka, hyundai nebo klidně Tata. Ale co už mi je po lidech, já mám radost:-).
- velikost kol - minimální rozměr na tohle auto je 17", menší nejdou kvůli brzdám a třmenům, takže nějaký 16" na zimu nevyjdou. Zase v létě tyhle m-paketový 18" vypadají opravdu pěkně:-).
- audio... tak nějak jsem čekal něco lepšího, tohle je fakt podprůměr, jak mondeo, tak corsa B hrají lépe a to nemají ani osm repro...
- díly na podvozku můžou na českých silnicích odcházet poměrně rychleji než je obvyklé u jiných aut (dáno rozměrem kol a naladěním podvozku).
- je třeba dávat si pozor na olej, občas si něco spápne (doporučeno 10W60)
- na kupéčko sice docela dost místa vzadu, ale kvůli velkým sedačkám, které jsou těsně nad zemí je málo místa na nohy (nárty), nejinak je tomu i v sedanu a kombi.
- nalézání na zadní sedačky taky není žádná hitparáda. Ale lepší než to bylo třeba u tigry:-).
- Pohon zadku - viz. fota. Řidič musí bejt opatrnější než s předokolkou, při kalamitě to není taková sranda. Zas když si dává pozor, tak není problém auto ukočírovat i na špatným povrchu.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jsem musel akorát objednat nový gumy:-). Byly sice trošku dražší - goodyear F1 asymetric 225/40/18 - ale zase by to měla bejt kvalita.
U tohohle motoru je údajně důležitý kontrolovat olej, proto sem to udělal a udělal sem dobře, páč už byl na minimu. Blbý je, že doporučenej je Castrol 10W60 a ten se nekoupí na každý benzince, takže se musel objednávat...
Za 3,5 roku musím říct, že jsem mimořádně spokojenej se servisem. Nic z toho co se muselo dělat nebylo auto znehybňující a vždycky to byl spotřebák. Nikdy mě nikde nenechalo a pořád dělalo radost :-).

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dovezl mi to jeden člověk z bmwklubu... naprosto, ale naprosto famózní. Zavolal mi, že má tohle auto, já na to kejvl a v tu chvíli se sbalil a jel pro to. Neměl jsem s tím absolutně žádný zařizování a všechno za odpovídající cenu.

 

Novinky v recenzi

2.12.2011 08:53

Aktuálně na prodej za 165000,- Kč na zimních 17"...

15.2.2009 08:33

Šup do sněhu

Tak jsem si udělal poprvý výlet mimo vozovku (viz. fota). Člověk si tak jede, dává si bacha a když je chvíli od baráku, přestane dávat pozor, chytne ho stopa a pak může zatáčet, brzdit, přidávat plyn, cokoliv, ale prostě auto se opře o kraj koleje a na slabším místě pustí auto akorát tak ven. Naštěstí se nic nestalo - ani škrábanec, šlo to pěkně do měkkýho :-).

22.7.2008 00:00

Tak jsem zase po nějaký době přidal nějaký slabý a silný stránky, i když ne moc, spíš takový postřehy. Taky přibyla jedna fotka. Nicméně s autem se pořád víc sžívám a dělá mi fakt radost a je to jen a jen lepší:-).


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Ještě nevím, ale co jsem četl, tak nesmrtelný auto:-).

praktičnost
7

Na to, že je to kupéčko, tak je to bombička.

prostornost
6

Místa asi jak v trojkovým sedanu, ale kdo v něm jel, tak ví, že kvůli sedačkám nic moc místo na nohy. U kupéčka samozřejmě zhoršený nastupování dozadu.

jízdní vlastnosti
10

Držím volant a on mi říká "zatoč, pojď, zatoč, v zatáčkách mě to baví":-).

jízdní komfort
7

Nic s čím bych nepočítal, holt velká kola a poměrně tvrdší podvozek dělají svoje...

provozní náklady
7

Kvůli nim jsem si to nekupoval.

náhradní díly
10

Když budu mít jinou zkušenost, dám ji sem. Informace mám takové, že málokterá automobilka má tak levné díly.

výkon motoru
9

Co dodat:-). Ale prostě vím, že některý auta mají výkony větší, proto 9.

spotřeba
8

Oproti mondeu "krapejtko" rozdíl, na druhou stranu na velikost motoru super:-).

hlučnost motoru
10

Cože?? Ono je nastartováno?? Když se tomu dupne, tak o sobě dá patřičně vědět, můj ideál:-).

kvalita sedadel
9

Čekal jsem lepší boční vedení, na delší cesty ideálka.

brzdy
9

Neměl jsem možnost moc ozkoušet, ale jako dobrý. Na druhou stranu jsou i lepší:-).

zavazadlový prostor
7

Na to, že je to kupéčko, tak supr...






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…