Suzuki Swift (2019)
28.4.2020Hezký den všem. Našel jsem si chvilku času na recenzi našeho nového Swiště. Fotky ještě doplním, ale hlavně omluvte ten román. Nějak se mi to vymklo.…
Suzuki Swift (woody-alien)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Arese 07.05.20 02:08
« Parádní recenze na parádní auto!
Velká gratulace k výběru a velká pochvala za velmi výstižný a navíc vtipný text. A hlavně buď rád, že jsi stihnul ještě auto bez té debilní rádoby hybridizace! Zhltnul jsem to na jeden zátah. Kéž by takto uměli psát redaktoři auto.cz! :-) :yes: A kéž by takto zábavná a relativně ještě dostupná auta nebyla na vyhynutí!
P.S. Jen bych poprosil o doplnění fotek, např. snímky palubky, sedadel, motorového a zavazadlového prostoru, nějakých zajímavých detailů atd. -
Dany 06.05.20 15:05
« SSS
Woody, tak ako každý tvoj text je táto recenzia briskná, vtipná a výstižná. Je popísaná každá dôležitá vlastnosť. Chcel som ho u nás skúsiť, ale predajca ma odporúčal k Vitare, že Sporta nikto nekupuje a hádam si ani nepamätá, či ho vôbec niekedy mali. Hlavne by ma zaujímala tuhosť podvozku a riadenia z pohľadu ženy. Od teba je to jasne a výstižne popísané v presadacích postrehoch >:D -
Ronault. 30.04.20 21:59
« Krouhač...
... sedíce a čtouce Tvou recenzi se musím stydět, když Megane je již skoro dva měsíce pryč z domu a recenze stále nesepsána. Inu, když už by byl čas jí i sepsat, řeším při čekání na dvě stě koňovou movitost spíše nemovitost s dvaceti ary... a z petrolheada je stavitel... a při každém setkání s jiným Megane se mi na rtech vyrojí slova písně Taxík od Karla Plíhala [odkaz] "Jsi už dlouho pryč a nikdo blízkej není na blízku" :-(
... probrali jsme to spolu osobně dostatečně a několikrát a s recenzí se nedá jinak než souhlasit... Se SSS jsem jel jak s tvým, tak s Ricardovým s větší odvahou a je to stroj, kde po pár kilometrech je řidič doma s každou další zatáčkou přidává a přidává, hledá hranice, propotí tričko a i s "jen" 130 je nejrychlejší v kraji... přinejmenším pocitově zcela jistě...
... ale jak jsme to spolu probírali, sedadlo SSS není stavěno na 115 kg slezana a ačkoliv jsem se hodinu za volantem skvěle bavil, déle bych v té úzké sedačce neuseděl... škoda, škoda převeliká, ale můžu si za to sám.
.... no co už, ještě dva týdny budu jezdit autobusem (7 míst je skoro autobus) a pak už taky budu mít svou pocket rocket s o něco širším sedákem... a tobě přeji spoustu kilometrů bez nehod, spokojené budou, protože SSS je prostě :yes: -
woody-alien 30.04.20 21:36
« Jeden z posledních mohykánů
Ne, jako fakt to není úplný prkno....ale prostě to čte silnici výrazně intenzivněji. On to dělá i ten rozvor, téměř nulový převisy, nízká hmotnost....a když to pak sečteš, najednou je Leon pohodlný a tichý auto >:D a připadá ti, že vůbec nereaguje.
Sraz viz SZ ;-)
Interier mi prisiel v pohode, dizajn dobry, nic neurazilo, neklepalo... poctivý, chytry aj ked nie cool, ale to by nesedelo moc s filozofiou. Sedacky mi pasovali rozmermi.
Dizajnovo ma auti tie sendvič prvky to sedí, no vidiet na nom iste moderne stvarnenie, ten opticky packet mu dodal na sebavedomi.
Autí je to velmi nezaludne, uz na prvu dobru sa s nim prijemne a isto jazdi, je to velmi priatelske vozitko. Riadenie mi prislo take japonske starosvetske, rychlost dobra, presnost dobra, mechanicka vazba dostatocna, informacií o povrchu vozovky moc neposkytne, avsak nie je tupe ani umele... lahko sa s nim clovek zžije.
Radenie malo jemne vole v kulise a bolo trochu pocut, inak sa s nim radilo hladko a presne, bezproblemova zalezitost za kazdej situacie.
Moc ostrych nerovnosti som nepobral, prislo mi to celkom komfortne, tlmice maju rozumny zdvih a tak nehrozia ziadne kruté nakopavky do sedadla ani hopsačky, aj ten zvlneny asfalt a zaplaty zehlil uplne v klude. Viac neviem zhodnotit co do komfortu mechanickeho...
Hluk od podvozku ma prekvapil, hlucnejsi je viac ako OzzYaris, alebo Clio3. Na to som u japoncov zvyknuty a nevadi mi to, na horsom povrchu je cele auto ticho a to odvalovanie aj pracu pneu pocut celkom vyznamne. Na hladkom povrchu to bude asi citelne lepsie.
Vyhody spomenute, nizka hmotnost je skvela, prehadzovat auto zo strany na stranu, pohravat sa snim, tlacit na neho je nezaludna zabava. S lahkostou a s kludom robi akukolvek dynamicku disciplinu, to je velmi navykove... da sa relaxovat aj tlacit na pílu, skvely univerzal. Tlmice nie su zbytocne tuhe a aj napriek tomu maju auto pekne pod kontrolou. Nemam ho moc testnuty v rychlych oblukoch ani v tych prudkych, nepoznam reakciu zadku pri brzdeni v zakrute, takze hodnotim s rezervou.
Motor je vytecny, reakcia na plyn je konzistentna a svizna, cele sa to zlepsuje rastucimi otackami, drzat ho od 2500 - 3000ot a vyssie je odmenene spolupracou a velmi solidnou dynamikou ... je pravda, ze taka ta japan school s vytocenym ručiacim motorom to nie je, ale nemyslim si ze mu to chyba. (dnes by taky motor bol uz trochu problem...) Za tu pruznost a nenutene dynamicke podanie to stoji. Zvuk je trochu mdly, na druhej strane aspon nic neduni a je ticho, na cestovanie prima.
Pekna farba, skvely vyber !