Recenze

whatever ( 39 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Fiat Bravo Multiair 1.4 Sport

8.81 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Bravo, foto 1 Fiat Bravo, foto 2
 

Technické info

Přezdívka auta Giacomo II. Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:1000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1368 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 230 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.9 maximální rychlost [km/h]: 204 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.7

Popis vozu

Cim nahradit skvely taliansky voz? No druhym skvelym talianskym vozom! Hoci som povodne planoval 150-konovy T-Jet, v predajni mi bolo vysvetlene, ze ten sa uz nekona a mozem uz len Multiair. Kedze som o Multiair-och dost pocul, tak som nahodil obligatny ovisnuty vyraz, aby si nemysleli, ze mi robia radost, ale vnutri som jasal. Tak sa spisala objednavka, dohodla cena (kedze ju Fiat SK pre Bravo Multiair este netusil a ja som nechcel moc riskovat a uz vobec nie zbytocne dlho cakat) a potom ma cakali 2 mesiace ticheho lucenia sa s Giacomom I. (Fiat Stilo 1.6 3D)...

Potom sa konecne taliani rozhodli, ze nadisiel cas, aby sa zrodil moj technologicky zazrak. A zazrak to teda je! Fiat konecne pochopil, ze kritiku zo strany novinarov moze brat aj konstruktivne a co sa sepkalo o preladeni podvozku a riadenia v serii MY2010 aj naplnil. Dalsie zmeny oproti predchadzajucej (pred-faceliftovej) verzii su len kozmeticke - tmave (vraj "dymove") pozadie svetlometov, mierne zmenena mriezka chladica, ziadne cervene strmene!!! (vybava Sport) a ziadne biele budiky (asi pretoze boli zle citatelne). A nezabudnime na novy dizajn hlinikovych pedalov s logom "Fiat" (su celkom chutne). ;)

Dalsim prirastkom je indikator odporucaneho prevodoveho stupna (teda ikonka shift sipka hore/dolu), ktora ale skor matie cloveka, ktory si chce jazdu uzit, pretoze je zrejme optimalizovana pre najnizsiu spotrebu. A ked sme uz pri spotrebe: hoci je motor este hlboko v zabehu, spotreba je fantasticka. Uz pri prvych 800 km bola spotreba cca 7,5l/100km a neustale klesa (uz sme pri 7,4 pri 1000km).

Ale ten motor! Je sice o 10 koni slabsi ako T-Jet 150, ale taha podstatne skor (uz od 1750 ot./min.) a viac (230Nm)... Ide za plynom okamzite a zurivo, ale vytacat ho by bolo uplne zbytocne, pretoze jeho dynamika je viac nez dostacujuca uz pri cca 3000 ot. (zatial som ho pustil len na 4000 a bal som sa, ze mi usmev rozpoli hlavu), takze ani zabeh nie je pre mna az tak bolestivy...

A, last but not least, Start&Stop. Prakticky zmysel som sice este neobjavil, ale startovanie stlacenim spojky sa mi celkom paci. Pocul som reci, ze to zdrzuje na krizovatkach, ale kym zaradim 1-ku, motor uz davno pradie, takze aj ked nevidim ziadne vyrazne pozitiva, negativa taktiez nenachadzam. A stale mozem stlacit cudlik na palubke, ktorym tento system deaktivujem.


Vybava:
Blue&Me
HiFi audio sustava Bose (8+1)
Parkovacie senzory (zadne)
Elektricky sklopne zrkadla
Vyhrievane sedadla
Stmavene okna zadnych a piatych dveri
Elektricke stahovanie okien vzadu

Silné stránky

Dizajn (exterier aj interier)
Skvely motor
Blue&Me
Sedadla
Podvozok - drzanie stopy
Vsetko, tak ako je!

Slabé stránky

Dielenske spracovanie ma stale drobne medzery, hoci nie je to nic tragicke, co by sa nedalo spravit spravnym tlakom na spravne miesto.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

chran boh!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

dalo sa

 


Další vozy Fiat Bravo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

po 4 dnoch spoluzitia nehodnotim

praktičnost
9

stahovat nabytok v nom nemienim

prostornost
9

ja mam miesta dost, vzadu sa mozno trochu budu musiet uskromnit

jízdní vlastnosti
10

skvele

jízdní komfort
9

"sportovy" podvozok, ale zas to nie je ziadny rebrinak

provozní náklady
10
náhradní díly
0

to snad dlho nebudem riesit

výkon motoru
10

hoci som k nemu nezny, je to nenapadny netvor (na dany objem)

spotřeba
10

v papierovych 5,7 nedufam, ale po 1000 km (z toho asi 700 dialnica) mam kombinovanu spotrebu 7,4 l

hlučnost motoru
10

tisko si pradie, vnutri nic nepocut (a to nielen pre bose hifi)

kvalita sedadel
10
brzdy
10

krasne davkovatelne

zavazadlový prostor
9

subwoofer trocha znizuje vyuzitelnost, ale na danu triedu celkom dost






Blesk.cz

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173 miliard korun!

Microsoft koupil Bethesdu: Zaplatil za ni přes 173…

Videoherní svět se otřásá v základech. Došlo totiž k jedné z nejvýznamnějších událostí všech dob. Microsoft…

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Brankářský blázinec v Litvínově: Chytali všichni čtyři, dva zranění

Brankářský blázinec v Litvínově: Chytali všichni…

Na pouhých pět minut a 50 sekund se zkrátilo účinkování třineckého brankáře Jakuba Štěpánka v předehrávce 11.…

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A nepřesný sudí v Edenu

Zlatá píšťalka: Penalta Sparty? Faul ano, VAR ne. A…

Čtvrté kolo FORTUNA:LIGY se zvrhlo v pořádně výbušný víkend plný diskutabilních situací v zápasech pražských…

 

Reflex.cz

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i sportovní akce, řekl Prymula

Restaurace zavřou ve 22:00 už ve čtvrtek, omezí se i…

Restaurace a bary budou muset kvůli šíření koronaviru zavírat už ve 22:00 od čtvrtka. Ministr zdravotnictví…

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud definitivně očistil státního zástupce Libora Grygárka

Další blamáž plukovníka Šlachty: Nejvyšší soud…

Nejvyšší soud zamítl dovolání nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana podané proti pravomocnému zastavení…