Recenze

vysoxx (muž 38 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Volkswagen Golf Plus

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 28× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf Plus, foto 2 Volkswagen Golf Plus, foto 3 Volkswagen Golf Plus, foto 9 Volkswagen Golf Plus, foto 11 Volkswagen Golf Plus, foto 13 Volkswagen Golf Plus, foto 14 Volkswagen Golf Plus, foto 15 Volkswagen Golf Plus, foto 16
Volkswagen Golf Plus, foto 17 Volkswagen Golf Plus, foto 18 Volkswagen Golf Plus, foto 19 Volkswagen Golf Plus, foto 20 Volkswagen Golf Plus, foto 21 Volkswagen Golf Plus, foto 22 Volkswagen Golf Plus, foto 23 Volkswagen Golf Plus, foto 24 Volkswagen Golf Plus, foto 25 Volkswagen Golf Plus, foto 26 Volkswagen Golf Plus, foto 27 Volkswagen Golf Plus, foto 28 Volkswagen Golf Plus, foto 29 Volkswagen Golf Plus, foto 30 Volkswagen Golf Plus, foto 31 Volkswagen Golf Plus, foto 32 Volkswagen Golf Plus, foto 33 Volkswagen Golf Plus, foto 34 Volkswagen Golf Plus, foto 35 Volkswagen Golf Plus, foto 36 Volkswagen Golf Plus, foto 37 Volkswagen Golf Plus, foto 38
 

Technické info

Přezdívka auta Golfik Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:58000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1595 výkon [kW]: 75 kroutící moment [Nm]: 148 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.2

Popis vozu

ÚVODEM PÁR SLOV

Golf plus je mé první (vlastní) auto, před ním jsem vystřídal 1.6 a 1.9Tdi octavii a už jsem věděl, že do škodovky pro tentokráte nepůjdu (i přes všestrannou spokojenost). Při výběru mě nejvíce oslovil vnitřní prostor, kvalita zpracování, snaha o maximální funkčnost, tichý motor (zvažoval jsem opět 1.9 Tdi, ale hluk a dlouhotrvající ohřev rozhodly) a konečně i střízlivý design.

*** PROČ GOLF *** , ANEB OSTATNÍ VOZY (když tolik stojí a tak málo jede??)

Ostatní vozy ve výběru byly :
* Citroen C4 (negativní na mě působilo odtažité řízení a málo místa vzadu a i v 1.6 mi přišel motor slabý),
* Renault Megane (minusem bylo zpracování plastů, měkké sedačky - vzadu to bylo hotové sofa, dlouhé dráhy řazení, plusem byl slušný motor),
* Ford C-Max (minus byla vyšší cena, v základu nenabídl nic extra navíc ve výbavě, špatné jednání s prodejcem, ale opravdu se mi líbilo),
* Škoda Fabia (plusem byla cena, ale do pořádné výbavy bylo nutno dovybavit, elektriku zrcátek, oken, digit. klimu, kola, metalízu, navíc je to téměř všelidové vozidlo, motorizace v benzínu je jasné mínus, jedině přicházel do úvahy Tdi 74 kW),
* Honda Civic 5D (pěkné auto, skvělé zpracování, perfektní variabilita - zvl. vzadu, pohodlné, domyšlené, mínus byla cena a automobil byl pro mě trochu futuro, navíc bylo jen na objednání na 1/2 roku),
* Korejské vozy - vyřazeny apriori z výběru,
* Audi A3 sportback (parádní, ale spíše tak pro dva lidi, ač prodloužené, tak vzadu bylo málo místa, ale supr svezení, snažili se vyjít s cenou :) ) .

VLASTNÍ POPIS VOZU

Vlastní automobil byl koupený nový v Poděbradech,
*Varianta*
Trendline + paket zvýhodněné výbavy, úprava N1.
Jedná se o klasické a dobře známé VW, mnohokrát omílané, kvuli svému vzhledu a potažmo i "příkladně vysoké" ceně.
*MOTOR*
Motorizace je skrze již obstarožní pohonnou jednotku 1.6 benzín, s božskými 103 koníky, výbava je základní trendline, rozšířená paketem climatronicu, 16" alu kol,loketní opěrky, držáků nápojů a malým koženým paketem, zaslepené zámky jsme zvládli vyjednat bez zvl.příplatku.

Silné stránky

* Pohodlí i pro vysoké cestujcí, auto je opravdu koncipováno pro 4 dospělé osoby.
* Tichý chod motoru - nejlépe mezi 3-4,5 tis otáčkami, aerodynamický hluk začíná rušit při jízdě nad 120 km/h.
* Velkorysé místo pro pasažéry vzadu (i v předu).
* Kvalitní zpracování - plasty v interiéru perfektně lícují, jsou i dobré na údržbu, nic nevrže, kožený volant padne perfektně do ruky.
* Velmi slušná sedadla - vyšší posez je přijemný pro starší pasažéry (občas vozím babičku :)) ), jsou dostatečně tuhá a velmi dobře vedou v zatáčkách a to i přes to, že se jedná o základní řadu.
* Dost odkládácích prostor - potěšení přináší odkládací místa ve dveřích km se vejde i velká PET láhev, držáky nápojů vzadu, místo pod sedadly, průvlak v zadních sedadlech, atd..
* Ovládací prvky - vše tak nějak podvědomě znáte a skvěle to padne do ruky, mám rád strohý a hlavně funkční design, v tomhle jsem našel u VW oporu.
* Bezpečnost - čelní, boční, hlavové airbagy.
* Climatronic - oproti manuálu super.

*** V poslední době se mi už dostal hodně pod kůži, nacházím potěšení vyvézt ho někam za město mimo velký provoz a tam ho prohánět po okreskách. Když ztlumíte stereo a otevřete okna, tak má i docela slušný zvuk, vyfuk víří prach atd. ***

Slabé stránky

* Rodinné auto se nezapře, trochu se kloní v zatáčkách,
* Slabší a relativně žíznivý motor (v poslední době se mi nedaří jezdit úsporně), jednoznačně nesnáší městský provoz, to pak jezdím za 10l, ideální spotřeba do 7l je mezi 90-120km/h.
* Absence 6.rychl.st. na dálnici
* Autorádio
* Pro ctitele klasických IV. golfů je to mírně kontroverzní design.
* Stále velmi populární u zlodějů vybavených velkým šroubovákem (stejn jako ostatní koncenrová auto této cenové kategorie), proto má tohle VW vytmelené vložky dveří a odemykání je jen na dálku.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím bez problémů, ale přijde mi, že se snaží auto prodat a pak pokud nepřijde nějaká velká závada, tak s vámi nemít moc společného. Na vychytávání drobných mušek se netvářili.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno v Auto Louda, zkušenosti výborné, při troše štěstí a vytrvalosti se dá pořídit za cenu srovnatelně vybavené fabie.

 

Novinky v recenzi

21.2.2009 00:56

60000

Tohle číslo se na tachografu blíží velmi rychle, za 2,5 roku je to průměrný nájezd. Prozatím bez jakéhokoliv šáhnutí na cokoliv ze strany servisu.
Díky parkování v matičce je auto sem tam se škrábanečkem.

8.3.2007 00:00

-přibylo trochu textu a alespoň rámcově nějaká povrchní úprava-
v plánu je upload nových fotek


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf Plus

Další vozy značky Volkswagen



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Po ujetí cca 7 t.km. jsme zatím bez poruchy, ale zatím se vozidlo tváří, jako že ještě něco vydrží.

praktičnost
7

Výborné vozidlo (v této cenové kategorii), pro dopravu 4 dospělých osob, pro dopravu materiálu se přiliš nehodí, ale nějakou tu tašku s golfovými holemi ještě pojme, užitná hodnota se ztrácí s instalcí přepážky pro N1.

prostornost
9

Hodně místa ocení cestující na zadních sedadlech, jak pro nohy, tak nad hlavou. Řidiče nic neomezuje, kolenům nebrání nic, vše je tzv. po ruce, stejně jako u jiných koncernových vozů.

jízdní vlastnosti
7

Jízda je pohodlná, není problém najet denně více jak 300km, aniž by se člověk nutně musel citit jako zralý na thajskou masáž. Jízda mu svědčí spíše nesportovní, ale s dobrým obutím a tvrdším podvozkem se dají i zatáčky okresek slušně krájet. Auto drží slu

jízdní komfort
8

Vyplatí se alespoň malý kožený paket a climatronic a tempomat (neb mám někdy pocit, že mi ze šlapání na plyn pedál noha lehce dřevění). Sedačky jsou dobré, vedou, nemám pocit, že bych z nich vypadl (ale pořád to nejsou ty odvětrávané z M-B).

provozní náklady
6

Je to benzín, na delší jizdy bych volil 2.0 TDI, jezdím město za 11, mimo město 6-7.5, dálnice za 9.

náhradní díly
6

Zatím nepotřebuji ale předpokládám, že průměrně levné (drahé).

výkon motoru
4

102 koní, co víc říct, jede to. 1.4 TSI by mohla leccos pořešit.

spotřeba
3

Tankuju víc, než ujedu :) Já mám průměr 7,5 , přítelkyně 6,5.

hlučnost motoru
9

Přešel jsme z TDI octavie, takže velký rozdíl. Není skoro slyšet.

kvalita sedadel
7

Dobrá sedadla i v základu, ale comfort line (přip. sport line) je znát.

brzdy
7

Adekvátní hmotnosti vozu.

zavazadlový prostor
3

Na přepravu velkých nákladů to není, ale rodinka na víkend se pohodlně sbalí. Přepážka u N1 ruší variabilitu zadních sedadel.






Blesk.cz

Svíčky z adventních věnců vedou v příčinách vánočních požárů! Neděláte něco špatně i vy?

Svíčky z adventních věnců vedou v příčinách…

Začíná advent, tedy doba, kdy na adventním věnci zapálíme první svíčku. Než se ale vrhneme na vytváření domácí…

Upálená Silvie, ubodaná Zdeňka, ubitá Lenka – 169 zavražděných žen za 20 let: Příběhy domácího násilí, ze kterých mrazí

Upálená Silvie, ubodaná Zdeňka, ubitá Lenka – 169…

169 ženských jmen, 169 případů vražd, 169 případů obětí domácího násilí. Vraždy za posledních dvacet let, mnohdy…

 

iSport.cz

Adios! Neapol uctila Maradonu (†60): speciální dresy i přerušení zápasu

Adios! Neapol uctila Maradonu (†60): speciální dresy…

Fotbalová Neapol vzdala hold zesnulému Diegu Maradonovi, který v klubu působil mezi lety 1984 a 1991. Do utkání…

SESTŘIH: Slavia - Brno 1:1. První domácí ztráta, pálili Sima a Šural

SESTŘIH: Slavia - Brno 1:1. První domácí ztráta,…

Fotbalisté Slavie v devátém ligovém kole nečekaně doma jen remizovali s Brnem 1:1. Pražany poslal v 68. minutě…

 

Reflex.cz

Vláda povolila otevření restaurací, obchodů i služeb. Končí také zákaz nočního vycházení

Vláda povolila otevření restaurací, obchodů i…

Vláda dnes jednomyslně rozhodla o uvolnění protiepidemických opatření, země se ve čtvrtek přesune ze čtvrtého do…

Jíst maso znamená pevnější kosti. Vegani mají podle oxfordské studie o 43% vyšší šanci na zlomeninu

Jíst maso znamená pevnější kosti. Vegani mají podle…

Podstatnou slabinu ve veganské a vegetariánské stravě odhalila nová studie akademiků z Oxfordské univerzity.…