Recenze

voyo (muž ) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Mercedes-Benz B B180 CDI

8.08 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz B, foto 1 Mercedes-Benz B, foto 2
 

Technické info

Přezdívka auta traktor Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:45500 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1991 výkon [kW]: 80 kroutící moment [Nm]: 250 maximální rychlost [km/h]: 178 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 544 pohon kol: přední

Popis vozu

Vonku malé , vnútri veľké
Auto má dostatočný kufor a veľa miesta na zadných sedadlách..

Je hlučnejšie, ale na diaľnici ho už nevnímate.

Motor B180CDI spolu s Autotronic (CVT) prevodovkou je vcelku dobrá voľba, ale auto pýta viacej výkonu.
Autotronic sa správa ináč ako klasické automaty. Nemá prevody a lepšie sa mi na nej jazdí ako na novom Bčku.

Kvoli prevodovke boli napr. verzie B200CD obmedzené na 280Nm, oproti 300 pri manuálnej prevodovke.

Zadný sedák možete vybrať , sklopíte operadlá a v kufri zdihnete dvojité dno, kde dáte sedáky a máte rovnú plochu na nakladnie.

oproti astre g je to krok vpred, ale mám pocit, že toto auto mi zožerie peňaženku :)

Silné stránky

Oproti Astre veľký kufor a veľa miesta vzadu.

Automat je fajn :)

Auto aj napriek svojej výške drží dobre na ceste.

Na ponúkaný vnútorný priestor má úžsných 4220mm na dĺžku

Automaticka klimatizácia udržuje super nastavenú teplotu.

5* EuroNCAP hlavne pri bočných nárazoch.

Servisné menu ukazuje aj teplotu oleja a jeho množstvo ;)

Slabé stránky

Zlý príjem rádia. Pri rádiach Audio 20 / Audio 5 od istého času začali montovať jednoduché antény a rádio šuští pomaly aj pod vysielačom.

Palubný počítač nezobrazuje aktuálnu spotrebu.

Neprehľadný palubný PC

Jedna páčka na blinker a stierače na ľavej strane. Hneď nad ňou páčka tempomatu. Stáva sa, že namiesto blinkra aktivujem tempomat.

Motor strašne, ale strašne hučí.

Nízky výkon (109 PS / 250Nm na 1470kg prazdneho auta je málo)

Vysoká spotreba.

Celé auto hrká búcha, riadenie ako keby bolo voľné :)

Zadné delenie sedadile 3/2 je presne opačne ako by som potreboval. Ked sklopím predné sedado tak vzadu sklopím dvojsedák.

Vodičov stierač nestiera až úplne ku kraju.

Zadný parkovací senzor je tichý a pri posede ho nevidím poriadne v zrkadle. Rádio sa pri cúvaní nestíši.

Divný posed, sedadlo by som potreboval dať nižšie.

Automat v manuálnom móde radí tak ako mu dovolí elektronika a nie tak ako chcete vy.

Škoda, že nemá posuvné zadné sedadlá. Pri malých deťoch by ste mali dodatočný kufor

Po 44000 km sa menili brzdy!!??

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto bolo ešte donedávna v garancii, takže OK.
Bol som reklamovať len to rádio, ale bolo povedané, že je to ok :(
Skontrolovali aj riadenie, sa mi zdá, že búcha, ale tedaz, že namá vôlu takže im verím.

Ešte 2 servisné prehliadky budú v cene vozidla.

uslužný, ale nie priateľský.
Nevidel som v žiadnom servise priateľských servisákov. Myslím žiadna značka.

Drahé náhradné diely.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Predajca chce predať a keď máte Bčko nie ste ešte asi dostatočný MB Fahrer.

 

Novinky v recenzi

10.9.2013 15:21

Problémy

Už viem čo je to trieskanie vzadu vpravo = tlmič po životnosti. Má 48%.
A to čo trieskalo vpradu vlavo = sa pokazil homokinetický kĺb.
Po 59100 km ?!?!
S oboma vecami som bol v servise ešte v záruke, ale nič nezistili. Takže som nasratý.

Ďaľšia vec, normo hodina v Bratislave v MB 65 euro, normo hodina v MB Rakúsko 46 Euro.

Ach jaj , toto auto bola kúpa :)

4.4.2013 11:02

a hneva dalej

Takze co dalsie ma hneva postupom casu:
- vsetky 4 pasy sa slabo navyjaju !
- pri prejazde mlaky zacne pauto strasne piskat
- palubna doska zacala na lavej strane strasne vrzgat

a adne prave koleso ma stale hneva. sprava sa divne po prejazde nerovnosti, ako keby tam bolo nieco odtrhnute, vzdy tresne :(


Další vozy značky Mercedes-Benz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
7

Zdá sa mi, ze stále niečo búcha a klepoce. Zadný pravý tlmič trieska. Ak prejdem cez mláku písa klinový remeň. Riadenie je rozhegané aj keď tvrdia, že je ok.

praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
8

nie je to astra :) ale na ceste drží.

jízdní komfort
8

hegá búcha

provozní náklady
6

na to, že je to diesel má veľkú spotrebu

náhradní díly
4

drahé drahé

výkon motoru
6

na dané auto málo, ale stačí

spotřeba
4

v meste 8,5 celkový priemer 7,4 myslel som si, ze deisel bude na urovni max 6-7 litrov v meset

hlučnost motoru
1

traktor hučí a trasie

kvalita sedadel
9
brzdy
6

brzdia dobre, ale po 44tis výmena??!!

zavazadlový prostor
8

ešte posuvné zadné sedadlá a je to za 10






Blesk.cz

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s Prachařem: Bolelo to!

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s…

Přestože ještě před pár dny Agáta Prachařová (35), tedy vlastně už zase Hanychová, mlžila o svém rozvodu, nyní…

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

 

iSport.cz

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds přestřílel Fulham

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds…

Fotbalistům Manchesteru United nevyšel vstup do nové sezony anglické ligy. „Rudí ďáblové“ v prvním kole senzačně…

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do Paříže dojede ve žlutém

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do…

Slovinský cyklista Tadej Pogačar ovládl na Tour de France rozhodující horskou časovku na 36,2 kilometru a…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…