Recenze

volke (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Volkswagen Caddy Life 1.6 MPI 75 kW

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Caddy, foto 1 Volkswagen Caddy, foto 2 Volkswagen Caddy, foto 3 Volkswagen Caddy, foto 4 Volkswagen Caddy, foto 5 Volkswagen Caddy, foto 6 Volkswagen Caddy, foto 7 Volkswagen Caddy, foto 9
Volkswagen Caddy, foto 10 Volkswagen Caddy, foto 11 Volkswagen Caddy, foto 14 Volkswagen Caddy, foto 15 Volkswagen Caddy, foto 16
 

Technické info

Přezdívka auta Kedyslav Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:8000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1595 výkon [kW]: 75 kroutící moment [Nm]: 148 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 164 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 3000 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Bylo potřeba sehnat k podnikání trošku větší auto než je běžný osobák a tak k úvahu připadaly auta typu Van nebo MPV. Jestli bude či nebude nakonec k sezení 5 míst tolik nehrálo roli. V úvahu připadaly: Renault kangoo, Fiat Doblo, VW Caddy, Peugeot partner/expert, Ford Connect..... Když se naskytla koupě VW Caddy před faceliftem za 290 000 tis bez DPH, které se stejně odepsalo, bylo rozhodnuto, jednalo se o skladový vůz s nájezdem pouhých 150km s klasickou 1.6 benzín, vzhledem k předpokládanýmu ročnímu nájezdu do 20 000 nebyl důvod to nebrat. Než se projede těch 250 tis, o kolik vůz původně stál, už možná budeme mít něco jinýho. A ta výbava!!! hned dvoje posuvný dveře, v zadu křídla, el okna, el zrcátka, 4krát airbag, klima, radio, 5 míst k sezení, loketní opěrka s výdechem klimy na zadní sedadla, hned 3 zásuvky, vyhřívaný sedačky, seřiditelný volant ve dvouch osách, výškově stavitelné sedadlo, odkládací plochy navíc, přední mlhovky a další............ Na pracovní auto, skoro až luxus a zbytečnosti. Jízdní vlastnosti něco mezi osobákem a dodávkou, na nerovnostech je to prázdný uskákaný. V zatáčkách celkem jistota. Při bždění občas až moc brzo zabere ABS, možná je to rozpálenym povrchem od slunce, možná nesou svůj podíl na vině i seriově dodávaný pneu Bridgestone. Učinek brzd je ale velice dobrý, jen se neda moc dávkovat. A to řízení by taky nemuselo bejt tak přeposilovaný, 30 kilový blondýnky si tohle auto asi moc nepořizujou.......Postupem času budu doplňovat a dám foto

Silné stránky

Vyšší stavba karoserie, naskládá se na sebe hodně beden s materiálem
Slušná spotřeba při klidné jízdě ( kolem 100-110 km/h se jede pod 8 l na benzín a skoro 2 metry vysoký auto to jde )
Nákladový prostor, jeho velikost a pravidelnost
Nízká nákladová hrana
Vyšší posez, dobře se nastupuje, vystupuje
Vynikající řazení
Spousty odkládacích míst
Dobrý výhled z vozu
Kompaktní rozměry, docela dobře se parkuje, dáno taky tvarem auta
Dobrý poloměř otáčení

Slabé stránky

Vyšši spotřeba při dynamické jízdě, která se stejně moc nekoná
S vlekem a naloženým autem spotřeba 10,5 až 14 l na 100
Přeposilované řízení
Tvrdší podvozek, daň za nesmrtelné lisťáky na zadní nápravě, ale to je vlastně na druhou stranu kladná vlastnost, není problém naložit 10 pytlů cementu a cihly.
Zadní sedadla, nedaj se vyjmout, pouze odšroubovat, což je práce na půl hodiny a ještě jsou těžký jako bejk!!!

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné, ale drobné vady jsou, vrže palubka, očekávaný jev, posilovač řízení na doraz vydává divnej pazvuk, možná je to v normě, Pří seřizování zrcátek se seřizujou obě najednou, přitom mam nastavené, že se má seřídit třeba jenom pravý. Snad to tak má i bejt, ale mě se to nelíbí a stejně to seřizování trochu blbne.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Bez problému, solidní jednání, ve všem vyšli v Auto Poly vstříc.

 

Novinky v recenzi

9.12.2012 23:13

Jak plyne čas

auto bude mít najeto už 60 000, zatím vše v pořádku. Docela dostává zabrat jezdí se hodně i na nezpevněné cesty kvůli stavbě. Podvozkově je toprázdný dost tvrdý a na nerovnostch odskakuje, jak se ale naloží, auto změkne a podvozek plave, jízdně ale ok a v zatáčkách umí neskutečně podržet.

23.7.2011 17:09

Srážka se srnou

V 90km/h jsem se potkal se srnou, vyběhla ze křoví u cesty, nebyla šance ji vidět včas. Při intenzivním brždění jsem lehce pootočil instinktivně volantem ke krajnici a zároveň tak, abych ještě zůstal na silnici (možná se to auto tak zkroutilo samo, ještě že tam na tý straně stejně nebyli vzrostlý stromy) a srna mě tak v podstatě přeskočila a trefila zadníma nohama do levého světlometu a nárazníku, výsledkem je pouze: pár chlupů na spz, odřený nárazník a prasklé plastové uchycení světlometu, vynikající bilance a ohromné štěstí, to zvíře snad taky přežilo. Kéž by všechny podobné srážky dopadly takhle štastně.


Další vozy Volkswagen Caddy



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Těžko zatím hodnotit

praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
7
jízdní komfort
6
provozní náklady
8
náhradní díly
10
výkon motoru
7
spotřeba
7
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Organizátor milionářského závodu sešrotoval svůj sporťák: Prázdnými ulicemi se řítil jako šílenec!

Organizátor milionářského závodu sešrotoval svůj…

Ulice New Yorku zejí prázdnotou, a tak si dolarový milionář Benjamin Chen (33) řekl, že trochu prožene své…

Přírodní barvení vajíček krok za krokem a bez chemie! Tahle krása vám vyrazí dech

Přírodní barvení vajíček krok za krokem a bez…

Letošní Velikonoce budou kvůli omezením, které jsou spojené s koronavirem, jiné... A možná právě nyní je čas…

 

iSport.cz

Plán B pro Tour de France: srpen. „Stará dáma“ řeší přesun termínu

Plán B pro Tour de France: srpen. „Stará dáma“ řeší…

Termín v kalendáři je zatím pořád stejný 27. června – 19. července. Vzhledem k dosavadnímu vývoji koronavirové…

TOP 100 ligových fotbalistů: mistr přihrávek, formule 1 i rozvážný filozof

TOP 100 ligových fotbalistů: mistr přihrávek,…

POŘADÍ NA 50. - 26. MÍSTĚ | Počtvrté vyhlašuje exkluzivní společnost expertů Sport Magazínu nejlepšího ligového…

 

Reflex.cz

5 důvodů, proč je koronavirus požehnáním pro všechny slušné Čechy

5 důvodů, proč je koronavirus požehnáním pro všechny…

Pandemie nemoci covid-19 je na první pohled pěkná polízanice. Zdravotnická i ekonomická. Ale ve skutečnosti…

Tak dlouho jsme čekali na světovou krizi, až jsme ji přivolali. A teď ji v hysterii z možného prohlubujeme

Tak dlouho jsme čekali na světovou krizi, až jsme ji…

Poslední léta byla ve znamení vyhlížení krize. Obzvlášť naše takzvaná západní civilizace pádila dál a výš a víc,…