Volkswagen Caddy (2004)
2.11.2008Už od útleho detstva boli auta pre mňa niečím výnimočným. V skrini sa vedľa kopy komixov Káčera Donalda týčila aj kopa časopisov o autách...Ďalším…
Volkswagen Caddy (murcix (kokot team))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- caddy 02.11.2008 16:40 Lubosss1
- Tachometr 02.11.2008 18:13 presscott
- SDI 02.11.2008 20:31 RS
- Tak tě vesele a oficiálně vítám v našem intelektuálním kroužku, 26.11.2008 10:34 Poustnik
- Preposilovaný posilnovač má naše Mazda taky. 09.12.2008 13:21 Poustnik
- Brzdy za "mokra" 28.02.2011 11:25 caddy09
-
-
_Teddy_ 03.11.2008 12:04
« Re: Tachometr
Ale co, vsak vyuzil skoro 2/3 rozsahu! :-)
Lenze z pohladu vyrobcu je to jasne: lacnejsie je mat jednu sadu budikov a tu pouzivat bez ohladu na to aky motor tam vrazi. A tachometer sa potom nadimenzuje rozsahom tak, aby stacil aj na tu najvykonnejsiu verziu...
-
RS 02.11.2008 20:31
SDI
Zírám, že se něco takovýho vůbec dělalo. V roce 2004 2.0 SDI, 51kW :-O Na druhou stranu je to téměř nezničitelný motor, tak ať slouží! -
Poustnik 26.11.2008 10:34
Tak tě vesele a oficiálně vítám v našem intelektuálním kroužku,
ko.kot teamu!!! Ať ti jezdí a HOJ!!!!! >:D-
murcix 29.11.2008 17:24
« Re: Tak tě vesele a oficiálně vítám v našem intelektuálním kroužku,
Áno ďakujem , ja som veľký intelektual. A k tomu ešte mrte ko.kot , takže náš team ma pre mňa veľký význam... Určite má zmysel lebo kktov stretávam každý deň nespočetne veľa. Lenže ,keďže niesu dosť intelektuálni ,nechcú si to priznať.-
Pierre Baguette 19.11.2009 14:56
« Re: Re: Tak tě vesele a oficiálně vítám v našem intelektuálním kroužku,
A že si zo Senice?-
"-- skrytý --" 08.03.2010 11:03
« Re: Tak tě vesele a oficiálně vítám v našem intelektuálním kroužku,
Musím trošku přispět vlastní zkušeností.Vyfasovali jsme v práci tyto vozítka,včetně "úžasného" motoru 2,0 SDI.Jezdíme Praha/venek cca 50/50.Ve městě dostatečně živé,spotřeba mezi 6-7 litry.Venek prostě utrpení.V autě od 100 km/h randál horší,jak ve staré škodovce,spotřeba na dálnici v pohodě přes 8 litrů,předjíždění na okreskách,díky "zrychlení" skutečný adrenalin ;-\ ;-\ .Řazení rychlostí snad není od VW,Zařadit místo jedničky trojku,nebo zpátečku není problém (denně proklínám blbce,který vymyslel zpátečku pod jedničkou bez jakékoli pojistky).Co se sedaček týká-měřím přes 190cm a po půl roce ježdění a ujetých cca 20000km nevím jak se zkroutit,aby mě nebolely záda a nohy.Sedadla mají velice krátké sedáky a pro mě naprosto divnou výšku a sklon sedáku.....Další problém je s citlivostí na boční vítr-vystřídali jsme již několik vozů tohoto segmentu,ale s žádným vítr takto nemával.Ale abych jen nekritizoval-auto má perfektní brzdy,je z něj dobře vidět,dobře svítí,topí a klimatizuje.....-
murcix 14.12.2010 00:18
« Re: Tak tě vesele a oficiálně vítám v našem intelektuálním kroužku,
No som si to neskontroloval >:D tak caddyna uz predana a ked to mam brat objektivne, prve 4 riadky si vystihol... Ale riadenie mala caddyna dokonale, naozaj netusim ,ci to bolo kusom, alebo len pocitom. Prislo mi o dost prijemnejsie ako pri 1,9 tdi v caddyne. A ktomu sedeniu, s tou deliacou prieckou to bol pocit ako v kamione, ale bez nej uplne pohodlne.
-
-
-
-
-
Poustnik 09.12.2008 13:21
Preposilovaný posilnovač má naše Mazda taky.
S tím se asi člověk musí smířit. Nejřív do roku 1990 to bylo v autech posilování, teď zase člověk necítí žádnou odezvu....Všera jsme pod Mazdou5 rozdávali ministerská křesla k.o.k.o.t teamu, tak se podívej, čím bys tak chtěl být....míst je zatím dost! >:D
Ať ti jezdí! Hoj! -
caddy09 28.02.2011 11:25
Brzdy za "mokra"
obracím se na Tebe jako na majitele stejného vozu. Jaké máš zkušenosti s účinností brzd za mokra / deště a ještě k tomu když je zima / chladno??? Mě připadá, že kombinace mokro / chlad brzdám moc nesvědčí a za takovéhoto počasí hodně klesá brzdný účinek. Jak to vidíš ty??? díky-
Poustnik 28.02.2011 11:52
« Re: Brzdy za "mokra"
Já nevím, školy nemám, ale brzdy brzdí za mokra i studena úplně stejně jako za tepla a sucha, jen pneumatiky víc kloužou. ;-) A je jedno o jaký typ vozu se jedná. Brzdy mají všude stejný systém. Když ti teď brzdí míň, je problém v brzdách, ne v teplotě. ;-)
-