Volkswagen Caddy (2016)
1.3.2017Ahojte, vopred musím napísať, že Caddynku som mal požičanú na dva týždne na test od importéra, lebo som VWerný fanúšik VW a hlásam dobré meno…
Volkswagen Caddy (GregorZV)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
jupo 02.03.2017 19:01
Bohužiaľ
spomínaný neduh prevodovky sa nedeje občas ale vždy a motor je neskutočne podtočený. Neviem ako je to na diaľnici, ale v meste pri najčastejšie používaných rýchlostiach, teda okolo 50 až 60 km/h motor duní celkom slušne. Teda aspoň mnou skúšaný 1.8 a 2 liter benzín. U nafty to môže byť ešte horšie. Rozhodne som očakával, že benzínová jednaosma a 2 liter v GTI budú tichšie a kultivovanejšie motory ale nič extra to teda nieje a taká jednaosma od hondy je na tom oveľa lepšie. Ľudia často píšu že motory od vw na voľnobeh niesú skoro počuť ale jedine že majiteľ jazdí so štupľami v ušiach, o vybráciach na volante na voľnobežných otáčkach pri automatickej prevodovke ani nehovorím. Skúšal som jazdu v meste v športovom móde ale otáčky sú zbytočne vysoké a s tým sa samozrejme stupňuje aj vnútorný hluk. A nič medzi normálom a športom nieje, teda alebo motor podtáčate alebo zbytočne vytáčate. Na diaľnici je to možno lepšie ale v meste celkom tragédia.-
SCHROJF 03.03.2017 09:21
« Re: Bohužiaľ
"A nič medzi normálom a športom nieje, teda alebo motor podtáčate alebo zbytočne vytáčate"
Ale samozrejme,že je,a to sekvenčné radenie (u VW označené ako D + -,či už "kulisou" (pákou) prevodovky,alebo "páčkami" (tlačítkami) pod volantom...tým samozrejme nespochybňujem to,že na režim D je motor zbytočne podtočený...atd. ako si písal...-
jupo 03.03.2017 15:31
« Re: Re: Bohužiaľ
lenže ja nechcem automat, aby som potom musel radiť rukami. Normálne automaty (napr.ZF 8 st.) majú štandardný režim, kde ten automat radí presne tak, ako by som radil ja, plus eco a šport. V tom eco móde je tiež motor podtočený v snahe ušetriť pár kvapiek paliva ale pri 6 valci to nieje také citeľné a žiadne vybrácie nepociťujem, aj keď cítim že motoru sa to veľmi nepáči a tak eco vypínam hneď pri štarte.
-
Stargazer 04.03.2017 06:34
« Re: Bohužiaľ
Bohužel je tomu vinna převodovka 6-DSG DQ 250(popř.380) pro motory do 380Nm, která je známá svou mdlou dynamikou(např. Superb 4x4).
Kdyby měl Caddy 400Nm jako má Kodiaq, tak by tam byla DQ 500 a to je úplně jiný kafe.
Já osobně bych si ale nikdy žádný DSG automat od VW koncernu do vozu nepořídil kvůli známé nekultivovanosti, poruchovosti, krátké životnosti atd. (viz diskuze a nářky na Motor-talk.de)
-
-
meddem 02.03.2017 22:20
Reklamní text?
Tato recenze by měla byt označena jako reklamní text - čiší z toho až příliš "hlavně neříct něco špatného, nebo mi VW uz nikdy nic nepůjčí".
Jinak, milion za dodávku v tomto provedení muže dat opravdu jen srdcař.-
-
GregorZV 04.03.2017 14:24
« Re: Re: Reklamní text?
Presne tak Stargazer :-) Caddy má širokú škálu verzii a môžeš si vybrať presne to, čo naozaj potrebuješ. To ti neponúkne nikto. Meddem nakonfiguruj si napr. Touran v rovnakej výbave s rovnakým motorom a dostaneš sa na rovnakú a možno aj vyššiu cenu - a Touran nemá ani 4Motion... a nie každý zas potrebuje Sharana :-)
-
-
-
bulldog 03.03.2017 16:51
Mega
Sorry, ale dát přes mega za Caddyho? Dal bych za něj tak půlku, za to mega si můžu koupit slušně vybavenýho Passata, nebo Superba-
Stargazer 04.03.2017 07:12
« Re: Mega
Nesrovnávej jablka s hruškami a pochop, že jsou lidi, kterým je Passat nebo Superb na nic. Protože chtějí jezdit do přírody nebo k moři a vozit ssebou spoustu věcí,jako např. kola, vše na kemping, kajaky,SUP a pod. A mají prachy na to, aby si k tomu pořídili VW Caddy Alltrack 2,0 TDI 4Motion DSG.Třeba i za milion,tak proč ne?
Já osobně nestojím o Diesel, ani 4x4 natož o DSG. Počkám si raději na motor 1,5 EA211 TSI evo 96kW. Snad to příjde už letos na podzim nebo příští rok. :-!-
bulldog 04.03.2017 17:18
« Re: Re: Mega
Jde o to, že v Superbu, Passatu, nebo podobným autě za mega prostě dostaneš větší komfort, lepší zpracování, image,... Jediný v čem by Caddy vyhrál by mohlo být tak to převážení kol, na kajak je i Caddy malý... No a pokud něčo praktičtějšího, tak si vezmu Touran, nebo Sharan, Caddy za mega je prostě podle mě nesmysl :-)-
Stargazer 06.03.2017 07:04
« Re: Re: Re: Mega
Touran i Sharan mají vyšší nákladní hranu, nevyndáš z nich 2.řadu sedadel, navíc mají mnohem menší prostor-objem a nosnost pro transport.
Caddy za mega je blbost, to vím taky.Chci ale dodávku a plně mi stačí Alltrack 1,4TSI za 612. Vyhodím zadní sedadla a naložím dovnitř kola vcelku plus hromadu dalších věcí. Kajak či SUP dám na střechu. Bude-li třeba odvézt více, např. plachetnici, připojím vlek a jedu. ;-)
-
-
-
-
Stargazer 04.03.2017 07:50
Plnohodnotné rezervní kolo z lehkých slitin
Cady Alltrack je má už v sériové výbavě, viz aktuální ceník nebo konfigurátor.
U ostatních variant Caddy je to různé dle motorizace ale jen ocelové.
-
-
Stargazer 04.03.2017 22:49
« Re: Re: Plnohodnotné rezervní kolo z lehkých slitin
Je to tak, máš recht, to dá rozum, protože u těchto verzí by se náhradní kolo pod podlahu nevešlo, buď tam jsou bomby nebo diferák.
24 Neplatí pro motorizace:
SABR4800-2,0 TDI 4MOT DSG
SABR48A1-2,0 TDI 4MOT DSG akční
SABR5900-2,0 TDI 4MOT
SABR59A1-2,0 TDI 4MOT akční
SABRG400-1,4 TGI
SABRG4A1-1,4 TGI akční
-
-