Škoda Rapid (2015)
1.6.2017(fotografie časem doplním) Co psát o Rapidovi a proč vůbec psát o Rapidovi? :-) Je to levné auto, žádné výstřelky techniky či zajímavé vlastnosti.…
Škoda Rapid (upracovanec)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
twistedTSD 02.06.2017 07:48
Odklopení stěračů
Myslím, že Rapid by měl mít servisní polohu (viz manuál), při které odklopit jdou. :-)-
Anndy008 02.06.2017 14:22
« Re: Odklopení stěračů
No, keby sa majitelovi chcelo precitat si manual, dozvedel by sa okrem stieracov aj o tom usb konektore skor, a (mozno - neviem nemam take auto) aj o tom prepinani stanic cez volant a mozno este o par skrytejsich "vychytavkach". Nemyslim to nijako v zlom, ale manualy sa oplatia citat - obzvlast pri dnesnyych autach.
To spinenie diskov - to je standard - je to od brzdenia, resp. kotucov brzdovych. Zadne sa preto nespina v tomto pripade, lebo su tam bubnove brzdy. Pri autach s kotucovymi sa spinia aj zadne, i ked obvykle menej kedze je kotuc mensi, rovnako ako brzdny ucinok vzadu je nizsi v porovnani s predkom.-
upracovanec 02.06.2017 14:52
« Re: Re: Odklopení stěračů
Děkuji obou za uvedení do reality co se stěračů týče. Výtku jsem v textu opravil, respektive uvedl na pravou míru. Co ona servisní poloha konkrétně znamená, to už zjišťovat nebudu, protože auto vracím a je léto. Můj problém s manipulací se stěrači nastával při mrazech, že to nějak jít musí, když se na autě mění gumičky na stěračích či stěrače, to mě nenapadlo.
Jestli jsem na USB konektor přišel pozdě protože jsem si nepřečetl (celý) manuál, tak to nemění nic na tom, že USB konektor je nevhodně umístěný, nejde na něj komfortně vidět a při potřebě vložit flashku se řidič pitvoří do divných poloh, aby tam viděl a mohl tam flashku strčit.
-
-
-
Bobanus 07.06.2017 10:15
Konkurence je prostě dál
Ahoj, pěkná a upřímná recenze! Mám teď služební Rapid SB Fresh 2016 1.2 TSI 66kw a doma mám Focus II facelift 1.6. Když ty auta porovnám, nemůžu najít nic lepšího v Rapidu, kromě spotřeby na dálnici :-)
Mám jen 180cm, ale nemůžu najít pohodlnou pozici za volantem, sedadla nedokážou správně ponořit záda do opěrky. Tvrdé ostré hrany na dveřích mě občas tlačí to paže, občas kopnu kolenem do páčky nastavení pozice volantu, řadící páka je utopená příliš nízko, ruku tahám jak šimpanz. Vyloženě mě bolí pravé koleno, opírající se o velmi tvrdý plast středového panelu. Motor je do 1700 mrtvý, klasická turbodíra, chápu, ale na volboběh občas mírně popískává(to dělal i náhradní Rapid) a nebo pocukává(prý obohacená směs pro katík atd..). Interiré je sakra úzký, Focus, Astra, 308, Megane ale i Tipo jsou úplně jinde a nejsou tak nízké a stísněné. Rapid má cca o 10cm nižší přední okno, výhled jak z německého tanku :-)
Teď asi vypadám jako naštvaný uživatel Rapidu, ale když ho prostě porovnám i s občejným Focusem, je to tak.
A teď spolehlivost, auto je 12/2016 a má za sebou již několik reklamací :-)
1. Automatická klima foukala jen dolů, když si nastavil dolů a na střed. Opraveno jen částečně, podle mě je to špatně vymyšlené konstrukčně
2. Odešel spojkový pedál
3. Vrzal a po opravě znova začíná vrzat plynový pedál - na forech si na to stěžuje hodně lidí
4. Na volboběh něco popískává a občas pocukává - při reklamaci nic nezjíštěno 8-s
Náhradní Rapidy co jsem měl to dělají také...
Sumasumárum - měl jsi štěstí na auto bez problémů, ja jej nemám a je to asi poslední kapka, kdy jsem kývnul na značku Škoda :-)