Recenze

9 Majitel

Daihatsu Cuore 1.0 plus

9.63 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Daihatsu Cuore, foto 1 Daihatsu Cuore, foto 2 Daihatsu Cuore, foto 3 Daihatsu Cuore, foto 4 Daihatsu Cuore, foto 6 Daihatsu Cuore, foto 7 Daihatsu Cuore, foto 8 Daihatsu Cuore, foto 9
Daihatsu Cuore, foto 10 Daihatsu Cuore, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta Cuore Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 12 objem [cm3]: 989 výkon [kW]: 43 kroutící moment [Nm]: 91 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální zavazadlový prostor [l]: 157 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5

Popis vozu

Japonská značka Daihatsu je známá především díky výrobě malých osobních a teréních vozů. Společnost byla založena v roce 1951 v současné době spadá pod křídla Toyota Motor Corporation.

Teď neco málo k mému vozu. Jedná se o bezporuchové malé auto vhodné na nákupy, do města, nebo jako druhé auto do rodiny. můj vůz byl zakoupen v Německu od soukromého majitele na tachometru tehdy bylo cca 62 000 km auto bylo ve výborném stavu vše funkční bez problémů. Auto bylo v základní výbavě ve které není prakticky nic. Auto má posilovač řízení 2x airbag vpředu, imobilizér, ABS a přípravu pro rádio které bylo dokoupeno později chybí elektricky stahovaná okna, otáčkoměr klimatizace i centrální zamykání. auto splňuje normu euro4

Co se týče jízdy, auto je velice pohodlné na naše silnice ideální. Nerovnosti na silnici zvládá parádně ale umí být i překvapivě sportovní. Na okreskách se snadno ztratí i větším autům, Felicia ani Fabia nemají šanci. Brzdy jsou kotoučové vpředu a bubnové vzadu jsou velmi účinné protože auto je velice lehké.

Interiér je řešen velmi dobře vše je tam kde to čekáte, až na otevíraní kufru a palivové nádrže. To je řešeno zvláštní páčkou umístěnou vedle ruční brzdy kdy táhnutím nahoru otevřete kufr a táhnutím dolu palivovou nádrž. Chvíli trvá než si na to člověk zvykne, je to vlastně i jediná možnost jak zavazadlový prostor otevřít protože z venku se otevřít nedá, což mi u tohoto auta dost vadí. dále jsou na palubní desce digitální hodiny jako snad u každého Japonce a vedle nich malá přihrádka. Odkládacích prostor je v autě dostatek dvě velké pod rádiem a jeden menší vlevo pod zapínáním světel plus 3 držáky na nápoje to je docela dost v autě pro čtyři.

Silné stránky

Upřímě nechápu proč se tak skvělé malé auto nedovaží na náš trh. Auto je velice kvalitně zpracované pohodlné a spolehlivé, za celé tři roky co auto vlastním mě ještě nikde nenechalo a naštestí mě ani nepotkala žádná větší závada díky které by se auto stalo nepojízdné. Velice příznivá je spotřeba vozu,a dobré jízdní vlastnosti auto má sice malý motor ale váží kolem půl tuny, tudíž je velice živé a dokáže soupeřit i s většími vozy. Na silnici auto drží jako přibité a je téměř nemožné dostat ho do smyku (pokud se vyloženě nesnažíte). Dalším plusem jsou pak velice slušné výsledky v nárazových zkouškách.

Slabé stránky

Zadní okna se nedají otevírat, dále pak nemožnost otevřít kufr auta z venku a jeho velikost 157 l není nijak oslnivá, na druhou stranu po sklopení zadních sedadel zavazadlový prostor nabídne 421 l. Další věcí jsou drahé nebo úplně nedostupné náhradní díly a koroze (je to hold Japonec)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

auto vlastním už tři roky a v současné době mám najeto cca 120 000 km bez žádné větší závady. Jediné problém na autě byly zrezlý výfuk v cca 90 000 a před pár měsíci začal zlobit startér vše vyřešila jeho repase a niný je vše bez problémů.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo koupeno v Německu od soukromníka kde sloužilo jako druhé auto do rodiny vše proběhlo bez problému. i následné přihlášení v ČR proběhlo hladce.

 


Další vozy značky Daihatsu



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

auto je velice spolehlivé což mi potvrdilo i spousta jiných majitelů tohoto vozu

praktičnost
8

auto má úžasný rejd a je velice krátké a úzké po sklopení zadních sedadel nabídne i slušný zavazadlový prostor, bez jejich sklopení je to horší. skvělou věcí jsou dveře ty se dají otevřít do úhlu cca 90°

prostornost
6

místa v interiéru je překvapivě dost auto je poměrně vysoké takže i místa na hlavu je dost. auto je spíše pro 2 ale i na zadních sedadlech se dá kratší vzdálenost zvládnout bez problémů.

jízdní vlastnosti
7

na takové auto úžasné, auto je velice lehké a mrštné na rozjezd to dokáže nandat i o několik tříd větším vozům prostě paráda. vzhledem k tomu že je auto větší než širší drží na silnici jako přibité a jen težko se sním dostanete do smyku.

jízdní komfort
8

slušný, nikde nic nemlátí ani nevrže sedadla jsou pohodlná s bočním vedením. Nerovnosti na českých silnicích zvládá velmi dobře

provozní náklady
9

Auto má velice příznivou spotřebu a je velice spolehlivé.

náhradní díly
3

Tady je asi nevětší problém tohoto auta. Náhradní díly se buďto u nás nedají nikde sehnat a nebo jsou velice drahé. Naštestí auto je velice spolehlivé.

výkon motoru
5

V nízkých rychlostech na 1l motor ůžasný (díky nízké hmotnosti) i zvuk motoru je překvapivě sportovní. ve vyšších rychlostech už je to horší toto auto je spíše do města.

spotřeba
10

Já jezdím za 5,5l ale dá se jezdit i za 3-4 litry což je velmi dobré.

hlučnost motoru
6

Ve vyšších otáčkách je motor poměrně dost slyšet.

kvalita sedadel
7

Sedadla jsou velice pohodlná a mají i dobré boční vedení. Problém je že sedadla se nedají výškově nastavovat.

brzdy
8

Velmi dobré reagují okamžitě a jen težko se unaví

zavazadlový prostor
4

Tak na menší nákup ale po sklopení zadních sedadel se dá vytvořit dost místa.






Blesk.cz

Dívka (10) v Plzni vypadla z okna: Matka ji držela za ruce, popisují svědci a mluví o vážné nemoci

Dívka (10) v Plzni vypadla z okna: Matka ji držela…

Obrovská tragédie se odehrála ve středu v Plzni. Dívka (10) vypadla z okna a její matka následně skočila za ní.…

Královna zatrhla Meghan plány na zbohatnutí! A s Harrym je vykázala i z paláce

Královna zatrhla Meghan plány na zbohatnutí! A s…

Vévodkyni Meghan (38) zůstaly leda tak oči pro pláč. Královna Alžběta II. (93) si totiž dupla a překazila jí…

 

iSport.cz

Po 13 prohrách skalp Třince. Můj gól? Jako ráno při bagu, smál se Baránek

Po 13 prohrách skalp Třince. Můj gól? Jako ráno při…

Udělali zatím jen malý krůček, ale pro Litvínov to může být velký skok. Na Hlinkově stadionu se zase tleskalo a…

Breite mizí z Liberce. Jak ho po sporu s Hoftychem zlákala Olomouc?

Breite mizí z Liberce. Jak ho po sporu s Hoftychem…

Chtěl zmizet. I Slovan si to přál. Na chvíli se Radim Breite ocitnul dokonce v libereckém béčku, v prvním týmu…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Kupředu s Milionem chvilek pro demokracii, zpátky ni krok

Marek Stoniš: Kupředu s Milionem chvilek pro…

Spolek Milion chvilek pro demo­kracii pro mne znamenal od počátku paradox: spolek plný docela sympatických cílů,…

Hrát Petra Pitharta? Vždyť já jsem celej on, říká „prohnanej bankéř“ Tomáš Jeřábek

Hrát Petra Pitharta? Vždyť já jsem celej on, říká…

Tomáš Jeřábek (45) býval divokost sama, teď drží suchej únor. Předloni se jemu a herečce Halce Třešňákové…