Škoda Yeti (2011)
30.12.2010Zdravím,na tomhle autě je zvláštní to ,že neexistuje.Vlastně zatím neexistuje(od 27.1.2011 již tohle není pravda),je totiž jen objednané s termínem…
Škoda Yeti (strogas)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
strogas 13.02.11 21:39
« Re: Co ty lampy?
ještě jsi neviděl,dálkový světla?je poznat,že jsi neviděl jak "dobře" svítí stará octa.,s technickou nikdy problém nebyl,jen je zajímala homologace a jak jsou přidělaný tudíž O.K.a o svý oči mít strach nemusíš,jezdím s mozkem v hlavě a dálkový včas vypínám. :-) -
Iron 12.02.11 20:26
« Re: Re: Thule EasyBase
Ahoj, fotky budou fajn, díky.
Gratuluji k autu, barva se povedla (nejsem příznivcem bílé a stříbrné - ikdyž je to čistě subj.) a se 17 vypadá úžasně. Ty 16 jsou zdá se mi poměrně rozumná volba na zimu. Mimořádně se mi líbí ty sedadla a volant, ikdyž píšeš o tom švu.
Ještě jednou přeji hodně km bez nehod.
-
strogas 10.02.11 21:38
« Re: Thule EasyBase
taky tě zdravím a děkuji za přání,trochu se to opozdilo,už ho sice přivezli,ale není hotový předprodejní servis,slíbili ho na sobotu.Ten nosič je super věc,používal jsem ho i na octavii,ale tam jsem musel dávat bacha na vyhýbací manévry páč má dlouhý převisy a tudíž měla při myšce ve vyšší rychlosti tendeci k vlnění.Tenhle problém u yetiho není viz. dovolená s tátovo 1,8 .Jediná vada na kráse je jak jsi se zmínil.že nejde sklopit.Když potřebuji do kufru ,musím povolit šroub ,který stahuje třmen na kouli,je to trochu nepraktické,ale yeti je trochu vyšší a může se k tomu líp než u octy.Pořídil jsem si na to ráčnu a je to raz dva.Každopádně je to rychlejší než nacpat kola na střechu (mám 172 cm).Upravil jsem ho na převoz kol i lyží .Taky to nemá vliv na spotřebu.S tátovo 1,8 mi vyšel průměr do Itálie 10,2 lpg + 0,9 benzín.Když vezmu v potaz naložený auto ,4x4 ,na tachometru 3500 km a polovinu cesty řidičský adrenalin mojí manželky tak super.(když jsem řídil já vešel jsem se do 9 plynu a ženě to vycházelo i přes 11).Až budu dávat fotky ,přibalím i s nosičem. -
Iron 08.02.11 11:33
« Thule EasyBase
Zdravím, fakt zajímavý nápad k tomuto typu recenze,
hlavně ať maličký prospívá a přibírá na váze, ať ho už brzo pustí z porodnice :-)
Ale teď vážně, osobně bych asi volil 4 kolku i za cenu silnějšího motoru nebo TDI (traktor mi nevadí a využil bych krouťák k tahání přívěsu) - ale je to otázka čistě osobních preferencí a tvoje rozhodnutí akceptuji.
Můj dotaz směřuje na Thule Easy Base (co předpokládám máš) - dá se toto zařízení na tažném zařízení sklopit, i třeba s kolama nebo tím pytlem nebo se musí vše demontovat a pouze sklopit ta zadní hrazda?
Díky a hodně šťastných km.
-
strogas 15.01.11 19:28
« Re: Termín dodání
Ahoj,no já přesný den dodání taky nevím,7.2. jen vyprší maximální termín dodání dle smlouvy.Samozřejmě pokud zase odboráři vymyslí nějakou stávku,tak se to asi šoupne.Podle poslední informace od prodejce by měl jít do výroby 4. kalendářní týden(už jen dva týdny!!!!!!!!!!!).Jakou si zvolil konfiguraci?Jinak je to docela mazec,objednával jsi ho o týden dýl a dodací doba o měsíc později.Tak ať se taky dočkáš. -
strogas 01.01.11 15:45
« Re: Dobrej nápad
Tvůj výběr chápu ,pokud by nepřišli s 1,4 udělal bych totéž,ještě jsem neslyšel,že by někdo litoval volby 1,2 TSI.Pokud nejezdím po lese nebo netahám dvoutunový vleky ,na co zbytečně připlácet.1,4 4x4 by určitě někomu přišla vhod stejně jako 1,8 4x2 ,ale já bych asi svoje rozhodnutí stejně nezměnil ,když tak možná k tý 1,8 je to opravdu brko. -
strogas 01.01.11 15:40
« Re: Re: Re: VW konzern uber alles
v pohodě ,už jsem to upřesnil, jen bych opravil to porovnání s fábií,fábii mám ,ale yeti o pořádnej kousek větší je na rozšířeným podvozku schodným s octavií,takže by to ani stejný být nemohlo,naopak souhlasím s názorem na cenovou politiku.Trochu je to dáno kvalitou použitých materiálů,zpracování apod. to nelze upřít a samozřejmě těží z oblíbenosti o čemž svědčí nejen prodejní statistiky,ale i moje zkušenost.Když jsem řešil jaké auto , v červenci byly dodací termíny cca 6 týdnů no a v listopadu 14,tak proč by je to tlačilo k nižším cenám (bohužel).Mám kamaráda co se pohybuje ve škodováckých kruzích a ten tvrdí,že záměrem škody je dostat svoje výrobky mezi elitu.To se jí myslím pomaloučku daří,hlavně cenou.Na druhou stranu,kdyby to byly šity tak by to neprodali.No uvidíme kam to doleze. -
Ondřej Šámal 31.12.10 16:27
« Re: Re: VW konzern uber alles
Mně to teda tak vyznělo. Ale v pohodě, snad můj příspěvek nevyzněl nějak moc útočně ;-) Yeti se mi líbí, jenže ta cenová politika to hodně zabíjí, dát za auto velikosti větší Fabie skoro 800 tisíc (1,8 TSI + nějaká ta adekvátní výbava) mi přijde docela dost. I když stejně většině lidem bude stačit předokolka s nějakým tím slabším téesíčkem. Holt německá cenová politika aneb zaplať dalších 30% z ceny auta za výbavu, se nezapře ;-\ -
strogas 31.12.10 16:09
« Re: VW konzern uber alles
Omyl,asi jsem to špatně napsal,neodsuzuji ford.Kdyby tomu tak bylo neuvažoval bych o něm,jen je to trochu jiný styl,mám rád nové věci a technologie,ale zároveň mi vyhovuje koncernová konzervativnost.Zároveň netvrdím ,že koncernovky jsou jedničky,vždy je nějaké + a -.Jinak děkuji -
strýček BOB 31.12.10 09:15
« Dobrej nápad
Napsat recenzi na káru na kterou ještě není vyválcovaný plech na karosérii >:D :yes: Absence 1.8 TSI 4x2 je mrzutost, také by se mi to líbílo. Když jsem vybíral já, tak byla možnost zvolit pouze 105 nebo 160 benzínových koní, tak jsem vybral ten slabší motor, zatím nelituji.
Tak ať ti ta čekačka rychle uteče... -
Ondřej Šámal 31.12.10 01:49
« VW konzern uber alles
Nevím, proč odsuzuješ Ford. V současnosti dělá v mnoha ohledech lepší auta, než právě vychvalovaný (a většinou neprávem) Volkswagen. Ano, VW má možná měkčené plasty i v podbězích, ale je to učiněná óda na nudu, kterou si ale nechává pěkně zaplatit. A co se týče kvality, stačí se podívat na žebříček dlouhodobě testovaných aut v AutoTipu, respektive Auto Bildu, kde právě na chvostu je několik kusů ze stáje Volkswagen.
Možná by to chtělo si sundat klapky z očí a začít se zajímat o auta pořádně, protože většina ostatních automobilek dělá velmi kvalitní auta, která se možná v něčem koncernu rovnat nemohou, ale pro většinu lidí jsou vyhovující (a to hlavně svou cenou). Ono to postavení Škody na trhu ojetých aut, kdy můžete sebevětší pekáč prodat o 30% dráž, než mnohem zachovalejší a leckdy i kvalitnější konkurenci, je jen u nás, všude na západ od nás platí Škodovka za kvalitní low-end s mnohem nižšími cenami.
Nejsem zarytý "antifauvéčkař", i když tuhle značku nemusím, Škodě moc fandím (v tomhle jsem tak trochu patriot), ale na světě existují i stejně dobrá, někdy i lepší auta mnohdy za menší peníze. -
otas2 30.12.10 23:32
« to je bomba
vybornej napad udelat recenzi auta ktery jeste neni sešroubovaný >:D
myslim volba motoru OK :-)
Ne vážně .... jede to a mam dlouhodobou spotřebu 7.5 a to je zima a určitě dvě třetiny jezdim město. Jak vyjedu za, tak to o litr padá. Najeto dnes 3077 km. Možná to pujde i ještě trochu dolu