Renault Mégane (2010)
23.1.2016Tuhle recenzi psal člověk, který jezdí francouzským naftovým kombíkem, je velký fanda motorsportu a od auta na zábavu má opravdu vysoká očekávání.…
Renault (positivemind)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nicco 09.02.16 17:18
« Re: Re: vlozku KN
Pratelné bavlněné fi ltry podezříváme
z nedostatečné účinnosti již celá
léta, a to kvůli viditelným nečistotám
v oleji, zřetelně zaprášenému sání
včetně škrticích klapek a nakonec
i rýhám ve válcích u jimi vybavených
motorů. Po testu jsme si zcela jisti, že
příčinou je právě nedostatečná fi ltrační
účinnost. Protože se nepotvrdily ani
slibované nižší tlakové ztráty a tyto
fi ltry nedokážou žádným způsobem
zvýšit výkon motoru – tedy neplatí ani
ono známé něco za něco – můžeme
jednoznačně říci, ano, nahraďte je zpět
originálními papírovými vložkami.
V ještě horší situaci jsou majitelé
ojetých vozů, jejichž předchozí uživatelé
podlehli masáži výrobců bavlněných
fi ltrů a koupili dokonce celé otevřené
sání zakončené takzvaným hřibem.
Pokud se původní sací potrubí s uzavřeným
fi ltrboxem k vozu nedochovalo,
budou jej muset zakoupit – a to buď
jako velmi drahé nové, nebo jen o něco
levnější použité. Na vrakovištích jsou
tyto dříve ladem ležící
díly po zveřejnění
našeho článku nyní
velmi populární.
Martin Vaculík,
technický poradce -
Nicco 09.02.16 09:04
« Re: vlozku KN
Zakaznik/majitel samozrejme ne, ale delal by to servis v rocni servisni prohlidce a pro zakaznika by to vyslo levneji nez novy vzduchac a to se ceni v dobe kdy vsichni delaji olej intervaly 30tisic a chladici a prevodovy olej proklamuji za dozivotni, jen aby se zalibili fleetovym manazerum s nizkou cenou prohlidek. SM delal testy vzduchacu, predpokladam ze KN naolejovali a propadl v testu zachycovani prachu. -
OndraGT 09.02.16 06:25
« Re: vlozku KN
Protoze K&N se musi cistit a to ti zadny zakaznik co si koupi auto za mega delat nebude. Pri spravnem pouzivani, cisteni a olejovani neni s K&N zadny problem. Mam ho ted na tretim aute a nikdy nebylo sani za filtrem nijak zaspinene. A jestli s nim motor vydrzi 400 a ne 500tis km me nijak netrapi ;) -
Skuru 04.02.16 19:07
« radost s HH
Čoveče když jsem kupoval tajpára, tak jsem na tom byl úplně stejně jako ty...HH s najetými 90tis. Předchozí majitel (ka) na servis z vysoka dlabala, takže to doháním doteď.
Nejdřív jsem řešil kompresor klimy, který se mi podařilo naštěstí sehnat z ebay za rozumné prachy (v Hondě za něj chtěl 30k). Pak následovaly brzdy, oleje a podobné radosti.
Přeju ať ti Megan slouží. Byl to jeden z kandidátů, když jsem vybíral auto i já. No jak to dopadlo je v mém profilu. :-) -
fletino 27.01.16 02:42
« nazdar kolego :)
hele, ja mam jedny svetla pro bixenony z 265 kdyztak doma, kdyby ti to mohlo pomoct.. jinak recara levne vazne nesezenes a diky tomu, ze to mas z DE, tak je ta vybava trochu jina nez byla tady.. tady byly 250 v plny palbe, jen se vybiralo mezi sport podvozkem s beznejma sedackama a navi vs cup a recara a rs monitorem.. vsechny verze mely HF kartu, kterou az do posledniho FL muzes mit treba v kapse a nevytahujes ji nikdy pro start.. cvakani/klepani na naprave normalni je a neni, cepy v *, zalezi ale ktery, pokud ten, co bezne odchazi, tak si nachystej nemalou castku na novy tehlice nebo objednej kovovy cepy bez gumicek z Nkovyho MRS/Clia Cup a zkus najit nekoho, kdo to prelisuje.. at slouzi, ve ct jsem kdyztak v praze :-) -
woody-alien 25.01.16 20:23
« Splašený Gonepteryx
Tak jsem se jenom ze zvědavosti mrknul na sportovnivozy a spíš než inzerovaná auta mě praštil do očí odkaz na tvojí recenzi. Sakra, to jsem nějak přehlídl. Aha, ono je to nový. No tak dobře, práce nemá nožičky, jdeme číst. >:-[]
Příjemně strávený čas. :yes:
PS: Sejdeme se na poli, jenom já tam holt přifrčím tou stovkou. ;-)
Netvrdim, ze maji stejnou filtracni ucinnost jako papirove. Ale z toho co ty pises jsem nikdy nic nepozoroval