Volkswagen Polo (2018)
20.4.2018Recenzi začínám psát pár dnů potom, co jsem si ujasnil specifikaci, barvu a všechny drobnosti. Tedy chvilku před vánocemi 2017. Volba padla na…
Volkswagen Polo (pocketrocket)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
lakjems 27.07.18 09:32
« Re: GTI
AndroidAuto normálně funguje. Jen je potřeba si objednat AppConnect, bez něj nejde nic z těchto připojení.
Palubky v červené jsem se trochu bál, ale celkově se k tomu hodí víc, než ta šedá. Je to v matu a je to moc pěkné. K sedačkám a těm červeným detailům se to hodí velice pěkně. -
lakjems 27.07.18 09:28
« Re: móóóc pěkné autíčko
Nevím, jaké jsou důvody pro 1.5, ale cenový rozdíl proti GTI je poměrně malý. Pokud vezmu Highline a to, co má GTI ve standardní výbavě (například LED světla), tak mi to 1.5 moc smysl nedává. Pokud teda nevadí trochu tvrdší podvozek. Ten dvoulitr je fakt super. Zatím jsem ho netočil na max, protože má jen 800 km, ale i tak to jede moc pěkně.
:yes: -
iudex 23.05.18 08:48
« Re: Re: Gumy
Na malé auto s vlečenou zadnou nápravou a klasickým pružením by som určite 18ky nedával. Naviac Polo GTI má už tie základné 17ky prekvapivo pekné (čo pri základe nie je obvyklé, väčšinou si treba priplatiť, porov. 17ky na Golfe GTI), takže ja by som určite bral tie 17ky. Akurát tie pneu sú otázne, Primacy 3 sú všetko len nie športové gumy, sú to nástupcovia Primacy HP, ktoré som mal na Fordoch a ich kladom je hlavne vysoký kilometrový nábeh, rozhodne ale nie lepivosť. Skrátka viac eko ako športové gumy. -
iudex 22.05.18 14:25
« Gumy
Na auto.cz sme mali debatu, aké gumy obúva PGTI z výroby. Na promo fotkách mali autá obuté buď Micheliny Pilot Sport 4, resp. Dunlopy SP SportMaxx, čo sú oboje parádne pneu kategórie ultra high performance (najmä tie Sport 4). Ale to boli príplatkové 18ky. Na sériových 17kach vraj sú len Micheliny Primacy 3, čo je taká stredná trieda, kategória premium touring. Čo máš obuté Ty od výroby? -
D.U.K.E. 28.04.18 12:55
« Re: Re: Re: móóóc pěkné autíčko
Budu reagovat jen na zminku o motoru 1.5 a to co je tu napsano bych podepsal, cetl jsem, ze 1.5 je daleko za ocekavanim, pak jsem pred koupi auto mel moznost projet 150 konovu 1.4 a 1.5 a v dravosti a nastupu je tam tezkej propad ve prospech stare 1.4....a jestli je o litr uspornejsi...neresil bych.... -
D.U.K.E. 26.04.18 14:54
« Polo x Golf....
Diky za skvelou recenzi, dobre jsem se bavil. Preji at je kazdy km zazitkem! Jsem ted ve stavu, v jakem jsem uplne byt nechtel...:-) planoval jsem totiz uplne stejny auto (zaklad plus pakety a dalsi vybava navic), cena, po slevach asi 600 tisic...pak jsem na showroomu vymekl a koupil za 490 tisic funglovku Golfa ve velmi dobre vybave se 150 konovou 1.4. Zlomila me cena a taky pak fakt, ze pri peclivem zkoumani na salone jsem si vsiml, ze jsou detaily, aby bylo dal jasne, kdo je tu Golf a kdo Polo....nicmene ted, jak jsem docetl tu recenzi, podival se na fotky, tak mam zase neskutecne cukani.... -
iudex 25.04.18 09:50
« Re: Re: Re: Re: móóóc pěkné autíčko
Určite, ja tiež moc neverím kecom, že 150k motor s objemom väčším o 50% (!) nie je subjektívne moc výkonnejší, ako trojvalec 1,0. Na druhej strane verím tomu, že ak k tomu niekto pristupuje tak, že 150 koní by už malo aspoň niekedy trhať asfalt (donedávna to bol výkon malých hothečov, napr. predminulá Fiesta ST), tak môže byť tým civilným naladením sklamaný. Ako píšem vyššie, výkon je jedna vec a jeho podanie druhá. -
Verny_2013 23.04.18 21:27
« Re: Re: Re: móóóc pěkné autíčko
Tak rozdíl mezi 1,0 a 1,5 TSi je 25 Kw a 50 Nm. To prostě musí být znát. Jel jsem s tím motorem v Karoqu a dynamika byla více než dostačující. To jsem vzhledem k studenému a syrovému motoru točil jen do 4000 ot. Jasně znám ty testy kde 1,5 TSi novináři kritizují a auto koupím až když se s ním pořádně svezu. -
iudex 23.04.18 12:40
« Re: Re: móóóc pěkné autíčko
Na jednej strane si tiež myslím, že 150 koní v subkompakte by malo robiť z auta slušný warmhatch, na druhej strane všetky testy tejto motorizácie sa zhodujú v tom, že ten subjektívny pocit nie je úplne zodpovedajúci papierovým očakávaniam. Ono nejde totiž len o výkon, ale aj o jeho podanie, ak je motor emisne pridusený, k tomu nejaké eko prevody a ešte aj motor s výfukom zvukovo utlmený, tak naozaj subjektívne to auto môže sklamať. Ale ktovie, možno to spraví ladený výfuk a hneď budú pocity iné, pretože objektívna dynamika tam je.