Volkswagen Polo (2018)
20.4.2018Recenzi začínám psát pár dnů potom, co jsem si ujasnil specifikaci, barvu a všechny drobnosti. Tedy chvilku před vánocemi 2017. Volba padla na…
Volkswagen Polo (pocketrocket)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jirbor 22.04.18 21:57
« Polo GTI
Moc pěkne napsaná recenze odpovídající realitě. Mám stejné pocity a prožíval jsem stejné mučení při čekání :). Jen osobně jsem dodal rezervu a navigaci a šedý panel palubní desky. A naprosto souhlasím s tvrzením že golf GTI je už dnes spíše drahý než pěkný byť mám pro něj slabost. Měl jsem Golf GTI 2013 s manuální převodovkou a kdybych ho kupoval dnes byl by o 300 tisíc dražší. Nicméně je zapotřebí si uvědomit, že proti Golfu GTI je Polo GTI ve všech ohledech poloauto :-) -
pocketrocket 07.04.20 09:59
« Re: Pologolf
Díky za super reakci. Já jsem sice okruhový nadšenec, ale vím, že bych tam jak GTI Per... tak mé GTI zničil. Brzdy, pneu a kdo ví co ještě. Na okruhu jsem byl, dokonce mám instruktorské zkoušky na AMG a vím, že tam potřebuji jiný nástroj.
Když to řeknu otevřeně: Kdybych měl velkou finanční rezervu a neřešil bych pro mě ten velký finanční rozdíl, GTI Performance se samosvorem by byla jasná volba, protože má nesporné tebou zmíněné výhodu. Ale já jsem ten rozdíl nebyl schopen akceptovat viz popisek proč POLO GTI a ne Golf GTI. Pak tady byla ještě v té době volba i30N kde ten samosvor byl i za relativně dobrou cenu, ale v té době, se všichni prodejci soudili s importem a to bylo pro mě velké riziko. :no: -
pocketrocket 07.04.20 09:48
« Re: Polo x Golf....
Tak jak ses rozhodl? Já jsem měl výběr jasný, chtěl jsem motor a hezký design. Detaily jsou v Polu taky krásný a to jsem z auto branže. Je důležité jak jsi nastavený. Tím, že jezdím často s o dost lepšími auty, tak jsem byl "smířený" s tím, že alcatarový strop mít nebudu, ale černý taky stačí >:D Nebo červený nit v sedadlech nebo ve volantu je krásná! Ale 150 koní v Golfu musí být taky super! :yes: -
pocketrocket 07.04.20 09:36
« Re: Zabeh motora
Ahoj, každé auto potřebuje něco jiného. Liší se to podle druhu převodovky, manuál, dvojspojka (DSG/PDK) a hydrodynamický měnič. Nejdůležitější podle mě u záběhu je najít rovnováhu mezi lenivosti a dravostí. Je důležité jezdit lehce, ale ne pomalu. Je potřeba autu občas šlápnout na plyn, ale ne víc jak půl plynu, motor nevytáčet a "sžít" se s převodovkou. U manuálu opatrně na spojku, která by prvních 1000 km neměla určitě dostat zabrat, tzn: raději řadit pomaleji. Výrobci dnes již nic o "záběhu" nepíšou, ale platí pravidlo u běžných motorů (Nikoli, BMW M, AMG, Porsche - tam to trvá cca 4000 km) zajíždět motor cca 1000 až 1500 km, ale tahle vzdálenost je kombinací, města, okresek a lehce dálnice. Auto by mělo, běžně zrychlovat, běžně brzdit, jezdit podle předpisů, ale nebát se občasného rozumného předjetí. Pokud pojedete 1000 km rovně po dálnici, autu to uškodí, to není záběh. Po této správně ujeté vzdálenosti je potřeba auto občas protáhnout. Když to řeknu podle sebe: z 90 % se snažím jezdit v rámci rychlostních limitů, ale u každé běžné jízdy se "snažím" dát kickdown abych motor aspoň na pár vteřin protáhl. Jelikož to bylo pár let součásti moji práce dovolil bych si tvrdit, že vím jak na to... >:D -
Ronault. 03.04.20 19:31
« 27 000 litrů na 40 000 km
Chlape, neujela ti tam nula? Při spotřebě 27 000 litrů benzínu na 40 000 km bys měl průměrnou 67,5 l/100km, to jsou dva kamiony >:-[] ;-)
Jinak tvá kritika vystihuje to, co celou dobu říkám, že všichni chtějí budíky, ale naonec koukají na digitální tachometr a tedy příplatek za active info display dává smysl. :-)