Škoda Octavia (2013)
17.7.2013Výbava: Elegance+paket Elegance Plus+pár drobností, metalíza šedá platin, ve zkratce: - Duální automat. klima + vyhřívání předních sedadel s výšk.…
Škoda Octavia (pinkytheone)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
zewlak 17.07.2013 22:55
vlečná náprava
Tak co ,jak vnímáš ty tu vlečnou nápravu ? jedni recenzenti ji vychvalují ,že je lepší ,než multilink v dvojkové octavii a druzí kteří ji zatracují ,tvrdí že bouchá a skáče jak koza ,tak jak ji vnímáš ty ?-
jakub_l 19.07.2013 16:01
« Re: vlečná náprava
Já osobně zadní vlečnou nápravu považuji za slabinu auta. Pokud jede auto po kvalitní cestě, tak i v ostřejších zatáčkách drží slušně. Kámen úrazu ale nastane, pokud je cesta rozbitá. Po cca 25 000 za volantem O3 jsem již pár nepříjemných pocitů zažil. Při průjezdu zatáčkou v které je povrch zvlněný, rozbitý, děravý, tak záď auta velmi nepříjemně poskakuje. Je třeba si na to dávat pozor a počítat s tím.
Jinak gratuluji k výběru a přeji mnoho šťastných km :yes:
-
-
Verny_2013 18.07.2013 10:50
pětikvalt
Ahoj, Mě by zajímalo jak vnímáš druhé velmi diskutované téma u 1,6 TDi - pětikvalt. Nejsou ty přeskoky mezi kvalty příliš dlouhé? Jezdíš ve městě na 3 nebo 4. Jinak auto krásné, spotřeba na nezajetý vůz bezvadná. Takže blahopřeji k výběru a hodně šťastných Km-
-
-
pinkytheone 24.07.2013 22:23
« Re: Re: pětikvalt
zpřevodování je podobné - doplnil jsem do recenze. Motor ale s motory v Golfu VI, Octavii II a Fabii nemá prakticky nic společnýho. Je z nové řady EA288. Max. výkon je k dispozici od 3000 do 4000 ot/min (stará 1.6 TDI měla 77kW až v 4400ot/min). Jak se výkon liší prakticky težko říct...chtělo by to vidět grafy z brzdy..
-
-
-
Mirec38 01.08.2013 12:52
tvrdsi podvozok
proti meganovi ? Ja mam 5D 1.5 78kW .Ja som skusal len 2 TDi, ale mne podvozok prisie maksi, viac siel do naklonu pri zakrutach , vyhybacom manevry. To iste som skonstatoval pri G7 a aj pri FFIII . Sa dost cudujem ze mas opacny nazor. Ja mam sice tu najvyssiu vybavu, ale v podvozku by rozdiel byt nemal