Diskuse

Honda Civic (2007)

16.2.2007

Technologicky propracovaný a elegantní vzhled tvořený dynamickou linií střechy, hladkým, nápadně skloněným čelním sklem a krátkými převisy, které…

 

Honda Civic (pepavasa)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 11.02.08  13:54

    « Re: Re: Re: Změna hodnocení

    Nechápu proč bych to dělal? Protože vyhovíte příteli? To je vaše svobodné rozhodnutí. Jen mě bylo divné, proč jste, oproti původnímu rozhodnutí, udělal takový kotrmelec. Klídek je to jen hra. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Premek

    Přemek 11.02.08  09:00

    « Re: Re: Změna hodnocení

    Já mám pocit že má každý právo na vlastní názor já vám ten váš neberu ale mám na to jiný jestly se vám nelíbý moje ohodnocení můžete mě klidně vyjedničkovat já s toho vědu dělat nebudu
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 08.02.08  23:44

    « Re: Změna hodnocení

    Je normální, že se každému nemusí líbit, ale srovnávat sedan s hatchem je dost neobvyklé a ohodnotit ho jedním bodem snad nemůže ani batole. Gratuluji vám, vám se to podařilo. V Lysé nad Labem vás za to budou chválit.
  • 00 Reagovat !

    foto Premek

    Přemek 08.02.08  16:52

    « Změna hodnocení

    Hodnocení jsem změnil proto že recenze i fotky jsou zpracované tak dobře že si plný počet bodů zaslouží a co se týká auta tak beru že je to pokroková technologie která má budoucnost ;-) ale ten design mi proti 3 a 5 dvéřové verzi připadá tak nepovedený že přebíjí i ostatní jistě dobré vlastnosti tohoto auta
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 09.01.08  17:43

    « Aktualizacia hodnotenia

    10. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.07  21:04

    « Re: Re: Hybrib

    :-O Tak tohle jsem nevěděl ;-\ Podívám se hned jak budu mít možnost. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 12.12.07  08:48

    « Re: Hybrib

    Pokud je v manuálu a nemá střešní anténu, tak to není Hybrid, ale Civic 4D. Karoserie je na první pohled totožná. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.07  21:07

    « Hybrib

    Jednoho hybrida často potkávám před školou - má ho učitel :-) Stejná barva, ale myslím že jiná kola a v manualu. Ať slouží :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 08.12.07  14:23

    « Re: Re: Pěkný

    Ano viděl :-) , ale popravdě si myslím, že by se srovnávat neměli. Prius má odlišnou filozofii. Ano rekuperce je ten základ úspěchu, odložit momentálně nepotřebnou energii do skladu pro pozdější použití.
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 08.12.07  13:15

    « Re: Zkoušel jsem ho

    Máte někdo zkušenosti s Mutitronikem? Variátory mají budoucnost. Ideální by byl hybridní wankel s variátorem. A čtyřkolka samozřejmě. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 08.12.07  13:06

    « Re: Pěkný

    Ta Honda se mi líbí po všech stránkách. Dokonce už je i častěji vidět v ulicích. Viděl jsi ty reklamní spoty zde na auto.cz proti Toyotě? :-) Ten hybrid Škoda Favorit by se asi těžko zařazoval do nějaké kategorie. Zřejmě do první generace hybridů. Mrzí mě na něm, že nemá rekuperaci energie, to je podle mě zásadní vlastnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 07.12.07  16:10

    « Re: Re: Zkoušel jsem ho

    Je to fakt, se kterým jsem původně nepočítal, ale dostal mě. Nikdy bych nevěřil co udělá absolutně plynulá jízda. Je ale pravda co píšete o vazbě otáčky/rychlost. To se musí člověk odnaučit, ale za sebe musím říct, že to šlo rychle. Je úsměvné pozorovat, když se s tím někdo rozjíždí poprvé, tlačí na plyn jako kdyby rozjížděl jedničku a lekne se jak auto prudce zrychluje i přesto, že ho na to upozorním. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "nik" [195.128.212.XXX] 07.12.07  11:12

    « Re: Zkoušel jsem ho

    Dome, co myslíte, že je blíže pravdě:

    1. CVT u Civicu je naprogramována tak, aby při požadavku na akceleraci zbytečným zvýšením otáček neúměrně stoupala spotřeba paliva.

    2. CVT u Fordu je naprogramována tak, aby fixováním otáček (tedy i během akcelerace) i za cenu mírného zvýšení spotřeby přitáhla k používání CVT převodovky i ty řidiče, kteří jsou jinak vyváděni z míry absencí vazby mezi otáčkami motoru a rychlostí jízdy.

    Hádejte které odpovědi dávám přednost já po jedenácti letech s Nissanem Micra s CVT? To, že by Honda Civic Hybrid zbytečně zvyšovala otáčky na úkor spotřeby, je docela úsměvná představa. Plynulá změna převodového poměru naopak umožňuje držet motor v optimálních otáčkách pro dodávání aktuálně požadovaného výkonu. A nejhezčí na jízdě s CVT je právě tato "bezstupňová pohoda" :-) ...
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 05.12.07  19:32

    « Re: Zkoušel jsem ho

    Pěkný příspevěk. Předem se musím omluvit za hodnotu kroutícího momentu. Není 220 Nm, jak jsem původně uváděl, ale 174 Nm při 4300 ot/min. Původně jsem uvedl jen prostý součet(což je nesmysl), protože jsem skutečný neznal. Zjistil jsem ho až později a nedostal jsem se ke změně. Takže to tímto napravuji. Snad potom 1.3 motor ze srovnání se skvělým vznětovým Duratorqem 1.6 vyjde o něco lépe.
    - Vypínání motoru, je skvělá věc, ani si toho člověk nevšimne.
    - 4500 ot/min nic není, nezapomeňte, že je to Honda, tedy vysokootáčkový motor. Jeho maximum sedí kolem 4500 ot/min. Předvolené stupně na CVT, je možná dobrá věc, ale ne u hybridního pohonu. Výkon motoru hybridního pohonu reguluje řídící jednotka a ta si do toho nedá moc povídat, můžete měnit pouze režim jízdy. Pokud chcete velkou dynamiku třeba pro starty stačí zvolit režim S. Já naopak považuju CVT za velice komfortní. Absolutně plynulá jízda, to je to co se mi na ni nejvíce líbí. Nestýská se mi po řadící páce.
    - zpracování a jízdní vlastnosti jsou výborné, to je pravda. Paradoxně má jízdní vlastosti, díky zátěži na zadní nápravě a snížené světlost, lepší než u sedanu 1.8, který má totožný podvozek s vyšší světlostí.
    - Pevné spojení elektromotoru se spalovacím, to je právě ta geniální finta. Je to na větší rozbor, ale jen pár postřehů. Výrobně méně náročné, stejná délka zástavby daná skutečností, že rotor elektrického motoru je vlastně setrvačníkem motoru tedy i méně rotujících dílů, snadné řízení procesu protože otáčky obou motorů jsou trvale synchronní(odpadá nutnost vypnutý spalovací motor znovu roztočit a sesynchromizovat), motor se zavřenými ventily a vypnutým zapalováním klade menší odpor(koná menší práci), atd.
    - Další výhoda hybridizace je, že veškeré nároky na elektrickou energii pokrývá baterie systému IMA, tedy všechno funguje i při vypnutém motoru.
    Když vezmu, že Civica porovnáváte s C-Maxem, tak dopadl skvěle. Chce to více jízd a pochopit ten auťák, protože je fakt vyjímečný. Už jeden majitel a zatím jeden čekatel Hybridu byly u mně(elektronicky) pro reference a taky se nerozhodovali hned. Mně to trvalo půl roku, než padlo rozhodnutí. Dodnes toho nelituji a jen si užívám :-)

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dom" [83.240.32.XXX] 05.12.07  00:26

    « Zkoušel jsem ho

    Jel jsem s tou Hondou, tady jsou moje postřehy:
    - od 220nM a 85kW jsem čekal daleko víc, je to stejný jako můj C-Max 1,6TDCi. Není to slabý auto, ale tohle mě překvapilo
    - moc se mi líbí zhasnutí motoru při zastavení, než dáte nohu z brzdy, motor běží
    - o spotřebě to není, můj C-max jezdí za míň nebo stejně
    - CVT mě osobně odradila...když jedete po dálnici třeba 120 na tempomat a přijde kopec, motor při potřebě výkonu začne zvedat otáčky klidně až na 4000. Stejně je to všude jinde, tohle zbytečně zvyšuje spotřebu - Ford má CVT s předvolenými 7 stupni, které převodovka využívá i v auto režimu, pouze při prudké akceleraci se využijí výhody proměnného stupně, to je imho lepší, převodovka se chodá více jako manuál a CVT se převážně používá spíš jako fajnové přeřazování
    - velmi dobrý dojem z auta, zpraování, ovládání
    - za obrovskou nevýhodu považuju to, že se elektromotor točí s motorem spalovacím, když jedete na elektriku, doprovází to stejný zvuk jako by jel i motor, nejde to poznat, navíc elektromotor musí točit i tím spalovacím - ten má údajně zavřené všechny ventily, že je to tak lepší....
    Celkově jsem se nechal od tohoto auta odradit, ale musím uznat, že je to parádní hračička...škoda že mám dvě malé děti :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 01.12.07  15:52

    « Re: jop

    Díky. Skoro stejnou filozofii jemné hybridizace použil i Porsche Cayene. Paráda.
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 01.12.07  13:46

    « jop

    krásný kousek,hybridy mám rád,a moc pěkné ilustrační fotečky s popiskama,jasná 10
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 25.11.07  22:22

    « Re: Pěkný

    Díky za pochvalu. Jistě, že může jezdit za měné, předpoklady na to má, je to jako s jakýkmoliv jiným autem, záleží na řidiči. Civic je tzv. jemný hybrid, jen má vylepšenu účinnost motoru. Záleží na řidiči jak těchto předpokladů využije. Já jezdím normálně, spíše svižně, svádí k tomu výborná akcelerace Civicu, ale v rámci rychlostních limitů, s trvale zapnutou klimatizací a teď mám zapnuté vyhřívání sedaček. Myslím, že na takhle velké auto, je ta spotřeba dobrá, mezi benziňáky ji těžko najdeš. Jo, Silvera jsem četl, skvěle napsaná recenze, moc mě pobavil. Dal jsem mu plné body, zaslouží si to.
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 25.11.07  01:38

    « Pěkný

    Pěkné auto! Myslel jsem, že by to mohlo jezdit i za méně. Pokud má auto rekuperaci energie, je to super, člověk se nemusí bát zpomalovat, což v konvenčních autech je problém. Viděl jsi odkaz na Favorit Hybrid u Silvera? [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 04.10.07  10:58

    « Re: ta brzda

    Souhlasím, soudruzi v Japonsku asi nepředpokládali, že nějaký šílenec chce tahat za ruční brzdu při jízdě a koncipovali ji tak, že madlo je ukryto v prohlubni středového tunelu. Ale na druhou stranu musím říci, že se brzda ovládá velmi lehce, až bych se odvážil tvrdit, že je to dámská brzda. Prostě není zapotřebí žádné hrubé síly. Asi tam přidám fotku brzdy v poloze jízda. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…