Honda Civic (2007)
16.2.2007Technologicky propracovaný a elegantní vzhled tvořený dynamickou linií střechy, hladkým, nápadně skloněným čelním sklem a krátkými převisy, které…
Honda Civic (pepavasa)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pepavasa 10.11.23 15:52
« Nová IMA baterie ....
Po 13ti letech provozu, kdy už bylo jasné, že IMA baterie končí, rozhodl jsem se proto pro novou IMA baterii. Servisem Honda v RnL mi byl doporučen termín výměny na únor 2020, kdy probíhá každoroční servisní kampaň a dovozce dává 15% slevy na vybrané náhradní díly, Dovozcem jsme také byl ujištěn, že IMA baterie se sleva týká, takže jsem složil zálohu 30.000 a servis objednal novou IMA baterii. 20.02.2020 došlo k výměně IMA baterie a auto se zase začalo chovat jako nové a to doslova, protože tohle auto sestavovali soudruzi v Japonsku, takže dodnes, dnes již 16ti letech, v autě nic nevrže neskřípe, nebouchá a pořád je paráda s ním jezdit.
Náklady na výměnu:
Battery set po slevě 15%....49.800 Kč
Výměna aku IMA .......2h .....1.180 Kč
Dignostika .....................590 Kč
Celkem.........................51.580 Kč
-
pepavasa 15.10.12 16:34
« Re: Poraďte
Jak jsem psal v mailu auto na to potencál má. Tady bych je doplnil že autu ještě nevypršely záruky na
Ş PROREZIVĚNÍ - 12 let na blatníky, kapotu,víko zavazadelníku, dveře, podlahu, motorovou přepážku, podběhy, střechu, sloupky, přední a zadní podélné nosníky a prahy
Ş KOROZE PODVOZKU - 10 let na ramena zavěšení kol, nosníky zavěšení, hnací hřídele, brzdové potrubí, palivové potrubí a nádrž
Ş IMA 8 let nebo 160.000 km - na stator, rotor, monitorovací modul stavu baterie, modul výkonového měniče, jednotku předřadníku, bateriový modul, elektrnickou řídící jednotku motoru, elektronickou řídící jednotku baterie a usměrňovač -
pepavasa 31.03.11 17:25
« Re: Krásný hybrid.
Určitě, tak jak po koních přišla pára, pak benzín a nafta, tak se lidstvo naučí skladovat a distribuovat energii. Nic jiného nezbývá! Hybrid je takový náznak řešení, co udělat s momentálně nepotřebnou energií. Zatím se energie uschovává v bateriích, ale už se rýsují první prakticky použitelné kapacitory. Prostě vývoj pokračuje. -
-
pepavasa 28.06.09 20:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.
Zkoušel jsem při decelaraci Vámi popsaný trik. Funguje to u Civika naprosto stějně jako u Priuse. Jemný tlak na plynový pedál, pouze tolik aby se vynuloval rekuperační diagram a momentální spotřeba zůstala nulová, velmi prodlužuje dojezd auta. Připomíná mi to režim "vyhozený kvalt" u ručního řazení. Ovšem tady je to daleko bezpečnější, protoýe stačí jemný pohyb plynového pedálu a motor je opět v tahu a auto se nechová jako spalšená krabice od bot! >:D -
JirkaVejrazka 25.06.09 17:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.
Sice zhruba po roce, ale zkusim doplnit par postrehu:
- Prius pri zvednuti nohy z brzdy v kopci necouva, protoze elektronika ho drzi na miste. V takove situaci byva videt, ze se bere energie z baterek (samozrejme diky velice kratkym casovym usekum to nema znatelny vliv na spotrebu).
- To, ze auto na rovine bez nohy na plynu jede pomalu dopradu je ciste obchodni rozhodnuti, ne technicke. Marketing proste chtel, aby Prius (a zrejme i Civic Hybrid) byl co nejpodobnejsi americkym/japonskym automatum, aby se pro zakazniky choval jako automat, na ktery jsou zvykli. Jiste si dokazete predstavit ty recenze, kdyby to bylo jinak ("je to hybrid a jeste se chova jinak nez vase predchozi auto" :-) )
Mimochodem, ze stejneho duvodu Prius za jizdy pri zvednuti nohy z plynu mirne zpomaluje, aby simuloval "normalni auto". Ve skutecnosti mirne dobrzduje elektromotorem (a dobiji baterky). Da se naucit drobny trik, kdy velmi lehounce slapnete na plyn a tohle dobrzdovani se vypne, auto pak jede na opravdovy "neutral" a dojede tak prekvapive daleko :-)
- ohledne zastavovani na "P" byla docela velka diskuse na priuschat.com a vetsina lidi se klonila k nazoru, ze to neni dobry napad kvuli bezpecnosti (nesviti brzdova svetla). Samozrejme pokud ma clovek za sebou kolonu dalsich aut, je to uz jedno. -
Matt26 14.04.09 22:26
« Shell V-Pover
Dobrá voľba ;-) :yes: . Ja tankujem iba u nich a to Shell V-pover diesel (ten drahší) a aj u mňa platí že aj pri razantnejšej jazde je to +- rozdiel toho pol litra na 100km. A to u nás ma Shelka ešte kvalitnejšie poh. hmoty ako u vás, bol na to minule test. Ale aj tak sú najlepší a V-pover obsahujú aj aditíva, čo udržujú a knzervujú a pomáhajú motoru. -
MazdaGE 10.02.09 10:25
« Zrychlení na 180Km/hod
K tomu zrychlení je důležité ještě dodat s jakým autem jsi jezdil dřív a zda-li se tam to auto vůbec doplazilo ( na 180 ), protože jakmile není s čím srovnávat.... S RX400h jsem taky letěl už 210Km/hod ale abych řekl pravdu tak se od 150Km/hod nahoru spíš plazilo když srovnám akceleraci do 150 a po 150Km/hod.