Honda Civic (2008)
23.2.2008Nový Civic Type-R bývá novináři a často i příznivci Hondy označován jako "slabší" nástupce předcházející generace, je težší, má jen o jednoho koně více,…
Honda Civic (padam)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "b abo" [85.248.64.XXX] 25.02.08 19:59
« Re: Re: Re: Re: CTR
ako kompresor, to je jasne, ze by som negarantoval (ja osobne by som sa snazil inak tuntovat vykon ako kompresorom, ale to je vedlasjie). Ale LSD - sam by som sa ho snazil ponukat aspon cez nejaku firmu, aby som zarobil. Lebo podla mna ak niekto rad blbne v zakrutach, tak sa to do takeho auta zide, priam sa to tam pyta :-) -
padam 25.02.08 14:57
« Re: Spotreba na dialnici
Při 130 je spotřeba cca 9, hluk naprosto v pohodě. Při 160 asi 10, hluk už o něco větší, ale stále v pohodě i na delší vzdálenosti. Při 160 to ale už moc láká k zapínání VTECu, když mě dojede nějaký ten závodník, proto radši jezdím 130 na tempomat a nechávám se předjíždět. :-) Dálnice jsou nuda.
Jinak dlouhodobá spotřeba za 10000km včetně Prahy a rychlých okresek je 10,8l/100km, což považuju za dobré číslo.
Mimochodem na okruhu v Mostě jsem jezdil za 37l/100km. >:-[]
A dlouhodobá spotřeba vyskočila z 10,8 na 11,2l. -
padam 24.02.08 22:54
« Re: Re: Re: CTR
Nechal jsem vedoucího servisu ať se mi zeptá na nějakém školení Hondy a odpověď byla přesně tak alibistická jak jsem čekal.
V případě instalace LSD neručí za nic spojeného s převodovkou, tj. poloosy, atd.
V případě navýšení výkonu (např. kompresorem) neručí ani za převodovku, atd.
Prostě garance je pouze na sériový vůz, protože na ten jsou dimenzované jednotlivé díly (spojka, převodovka, poloosy, atd.)
Vcelku mě ale taková odpověď ani nepřekvapuje, garance se totiž týká pouze výrobních vad, a je fakt že když bude mít převodovka na starost o 40 koní víc, tak že nějaký díl nemusí vydržet, protože byl dimenzován na jinou hodnotu. Sice tam budou určitě velké rezervy, ale proč by si Honda měla přidělávat práci s řešením reklamací. -
"anonym" [160.216.152.XXX] 24.02.08 21:31
« Re: Re: Mezigenerační boj
No tak tím bych si právě jistej nebyl. Z Focusu ST byli docela vydření a prostě když s tím po tom okruhu jedou, tak jedou na limitu a když člověk ví na co se dívat, tak to vidí. Osobně bych bral focuse, ale civic by pro mě byl na druhým místě:-). -
"anonym" [78.99.112.XXX] 24.02.08 20:57
« Re: Mezigenerační boj
Ja moc clanky top gear nechapem. Podla mna je CTR na beznej ceste az neuveritelne neutralna. Na okruhu bude trochu nedotacava, to ano (predchadzauci model mal skor sklony k utrhnuti zadku). Rozhodne je nedotacavost vyrazne mensia ako u ST, OPC, ... proste vacsiny inych hot hatch (aj ked dokazu byt v daka turbu rychlejsie). -
padam 24.02.08 14:47
« Re: Mezigenerační boj
Jasně, přístup Top Gearu je zaměřený na sportovní stránku auta, která bohužel musela ustoupit "optimalizaci" nákladů a požadavkům evropského trhu.
Bohužel dnešní typický zákazník kupující hot hatch nemá ani ponětí o nějaké nápravě, nebo o magické zkratce LSD. Chce dravý design, odpovídající výkon a nějaký ten komfort. Proto jsou tu GTI a podobné variace.
Opravdovému sportovnímu fandovi už pak jen zbývá pošilhávat do Japonska a nebo řešit úpravy po svém. :'-(
Mrzí mě ale, že Honda ČR není schopná garantovat záruku v případě instalace LSD (i kdyby to byl originál z japonské Integry Type-R). Takhle budu muset počkat aspoň než se přiblíží konec záruky (tak 80tis. km) a teprve pak jít do samosvoru. Přeci jen nechci přijít o záruku hned. -
padam 24.02.08 14:24
« Re: barva...
Myslím že spíš CTR = Championship White ;-)
Uvažoval jsem i o ní, ale cena za celolak a strach z rozebrání a složení interiéru, ve kterém je spousta plastů, které by pak mohly povrzávat mě zatím odradila.
Jinak proč bych nesvezl, jestli se pohybuješ někde v oblasti středních-severních Čech, tak to není zase tak velký problém. ;-) -
padam 24.02.08 14:18
« Re: Pekne
Jo,jo, jen co se přiblíží konec záruky tak tam jde samosvor a asi i kompresůrek. ;-) Převody mi vyhovují, už takhle jsou docela krátké, nepotřebuji raketu s maximálkou hluboko pod 200. Přeci jen mě občas čekají i delší cesty po evropských dálnicích a ve VTECu ten motor není nejtišší. -
911moby 24.02.08 13:49
« barva...
moc pěknej civic... jen ta barva... samozřejmě CTR = červená, ale osobně bych volil jinou barvu. mam červené auto a kolikrát mě vadí, že je moc vidět, i když je to jen obyčejná oktávka. Ale na druhou stranu civika si každý všimne v jakékoliv barvě >:D
body? 10-10-10 :yes:
co dodat? svezeš mě???? ;-) :yes: -
Chaotik 24.02.08 09:56
« Mezigenerační boj
Zdravím, jen k tomu mezigeneračnímu rozdílu. Zrovna minulej týden jsem koukal na top gear, kde zkoušeli nový Type-r a byli z toho ne zrovna nadšení. Při závodě jak v přímce, tak na trati nový CTR prohrával poměrně výrazně. Holt 70kg navíc je znát. Co je však prý podstatnější, honda se rozhodla šetřit a přestala dávat víceprvkovou nápravu. Při jízdě na limitu byla nedotáčivost dost viditelná. Každopádně jejich poslední slovo k tomuto autu - "hopeless" (beznadějné) - se mi zdálo trochu přehnané.
Jinak mě se toto auto moc líbí a moji přítelkyni taky, takže beztak jednou bude doma:-).