Recenze

9 Majitel

Fiat Bravo 1.6 multijet 120k

6.78 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Bravo, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta auto přezdívku nemá Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:40000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1599 výkon [kW]: 89 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Fiat Bravo ve výbavě Dynamo (nic zvláštního - volant a řadící páka v kůži, manuál A/C, metalíza a to ja tak vše) 1.6 nafťák, MTJ 120hp a je to docela znát. 6 rychlostí. Barva tmavě modrá (parádní) metalíza 'notturno'.

Silné stránky

Spotřeba: dlouhodobý půrměr 6.0, ve městě jezdím 5.9, teď v létě dokonce spíš 5.7, v zimě lehce nad 6. Pak už se to odvíjí od rychlosti a stylu jízdy :)

Spolehlivost: za ty téměř tři roky, co ho mám, zcela bez závady (nepočítám-li výměnu CD a jeho upgrade).

Pocit z řízení: auto sedí na silnici, živě reaguje, jede plynule, dobrá odezva řízení, je prostě radost ho řídit, zatím mě neomrzelo. V městském provozu je s ním radost proplétat se i silnější dopravou, na dálnici velice dobře sedí a plynule polyká kilometry.

Ve předu opravdu pohodlný posez i pro vyšší řidiče a dá se dobře seřídit i pro mrňouse a opravdu pohodlné boční polstrování dveří, kde se dá u okénka hezky odložit ruka (je to pěkně široké).

Příjemné materiály na palubní desce i sedadlech.

Design: podle mě nádherná karoserie, dravý předek, pěkná linie, pěkně posazený světla, pokaždé mám radost potkám-li stájového kolegu se stejným modelem.

Slabé stránky

Provoz na sněhu: je to prostě 'Ital'. Mezi 1.5 - 2.5 tis./ot. točí poměrně silně, takže na sněhu musím i při kvalitních zimních pneu dávat hodně pozor a jet opravdu zjemna.

Místo ve voze: vzadu se sice vejdou tři lidi (zkusil dvakrát), ale je to tak tak. Jezdím v 1, případně ve dvou + pes na zadních sedačkách, takže to nevadí, ale vzadu to pro čahouny není. Ve předu vše v pořádku, mám přes 190 a prostoru je spousta.

Nepříliš vychytané odkládací plochy: u řadící páky je přihrádka, do který se nevejde ani blackberry, za ní dvě roury na plechovky, kam se dvě vedle sebe vejdou horko těžko, vlevo pod volantem opět prostor, do kterého jsem zatím nenašel předmět, který by se tam hodil (mimo klíčů snad), dveřní kapsy akorát nepojmou pet láhev, ani 0.33l.

Výhled přes levý sloupek čelního skla není vždy ideální; také někdo zmiňoval, že není vidět na tachometr asi tak do 140 km/h. To je sice pravda, ale ten pokuk se dá naučit :)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Chodím do IMOFA na Pakrác, kde jsem ho i koupil. Vše v pořádku, ať už se jedná o pravidelnou prohlídku, nebo servis.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Velice dobré. Testovací vůz jsem měl na velkou část dne půjčené (sice v benzínu, ale ok) před koupí, dostal jsem nějaké drobnosti extra, leasing jsme měl zařízený od nich, prostě vše v porádku.

 


Další vozy Fiat Bravo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zaklepu na dřevo, za ty tři roky ani škytnutí.

praktičnost
8

Kufr je objemem dostatečný, ale má poměrně malý otvor a vysoký práh, někdy to trochu vadí. Jízda na sněhu není potěšením, na druhou stranu se člověk nenudí. Vzadu je lepší vozit spíše menší pasažéry. Auto je také poměrně nízko posazené zvl přední 'spoiler

prostornost
9

Dostatečná, vepředu zcela v pořádku i pro čahouny.

jízdní vlastnosti
10

dálnice i město za jedna, respektive 10 :)

jízdní komfort
10

Pro řidiče i spolujezdce velice pohodlné i při 7-8 hodinových jízdách. Pes si vzadu zatím také nestěžoval.

provozní náklady
10

Jezdím denně, zcela spokojen.

náhradní díly
10

Zatím nebylo třeba. Deset dávám za výměnu rádia / CD, která proběhla obratem.

výkon motoru
10

Více než dostatečný. Plynule táhne i vysoko na stovkou.

spotřeba
10

Paráda. Kdybych jezdil ekonomičtěji určitě bych se dostal na 5.5 ve městě. V Rakousku jsem se mezi St. Antonem a Mnichovem dostal na 4.2 v důsledku omezení na 100 km/h.

hlučnost motoru
8

Hlučnost motoru se odvíjí pouze od nedostatečné vůle řidiče otočit na rádiu/CD volume doprava.

kvalita sedadel
10

Pohodlné, dobře drží v bocích, dají se dobře naštelovat.

brzdy
8

Dostatečné.

zavazadlový prostor
8

Dostatečný, horší přístup a díky absenci nějaké kliky.






Blesk.cz

Drama na Vltavě: Převrhla se pramice, dvě děti a čtyři dospělí skončili v peřejích!

Drama na Vltavě: Převrhla se pramice, dvě děti a…

Tohle mohlo skončit obrovskou tragédií! S šesti účastníky každoročního svatováclavského závodu Přes tři jezy se…

Nejstarší dcera Karla Gotta (†80) Dominika: S prázdnou kapsou hody v luxusu!

Nejstarší dcera Karla Gotta (†80) Dominika: S…

I přesto, že si Dominika Gottová (47) na všechny strany stěžuje, jak je na tom finančně špatně, vymetá jednu…

 

iSport.cz

Třesk v sestavách neustál jen Liberec. Hrát v plné palbě nešlo, ví Hoftych

Třesk v sestavách neustál jen Liberec. Hrát v plné…

Na těle cítili, že mají za sebou náročné pohárové bitvy, a dobře věděli, že tento týden je na evropském pódiu…

West Ham akutně shání beka. Prahne po Coufalovi, ten do Anglie chce

West Ham akutně shání beka. Prahne po Coufalovi, ten…

Klid okolo možných odchodů ze Slavie trval jen pár týdnů. Podle anglických médií chtějí West Ham United přivést…

 

Reflex.cz

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před 130 lety se narodil protektorátní předseda vlády Alois Eliáš

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před…

Vedle Emila Háchy a Edvarda Beneše mají protektorátní dějiny ještě jednu postavu, na kterou se často zapomíná.…

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm demonstrantů na covid. Jsou to hrdinové, tvrdí organizátoři

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm…

V neděli se v Praze sešlo několik set odpůrců roušek, aby demonstrovali proti vládním opatřením a aby se v davu…