Škoda Octavia (2013)
25.5.2015Kdo se bojí, nesmí do lesa. S touhle Octavií sice do lesa asi jezdit nebudu, ale vzhledem k tomu, za jakým účelem byla zakoupena, tak se toho hesla budu…
Škoda Octavia (mustafa)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
mr.hofik 25.05.2015 23:57
Cena za upravu?
Zaujima ma kolko stoja zhruba taketo upravy: riadiaca + karbonove sanie + pruziny. Ked sa auto bude predavat da sa vsetko nastavit do serioveho stavu? Vacsinou ma ojazdene auto v tuningu mensiu hodnotu nez seriovy stav. Plati to napr. u Ferrari aj Porsche a mnoho inych znaciek, Kde viac penazi dostanes za pekny zachovaly seriovy kusok, nez upravenu masinu...-
mustafa 26.05.2015 13:25
« Re: Cena za upravu?
Cena je:
APR úprava řídící jednotky 34863 Kč
APR karbonové sání 18601 Kč
Eibach pružiny pak 3990 Kč
Úpravu lze provést jak v Praze, tak i na Slovensku u mého dealera ve Vrbovém.
Všechny úpravy jsou vratné a to i včetně toho výfuku. Vše padne za seriový kus bez jediné úpravy.
-
-
kornel 26.05.2015 12:50
olej
U TSI a este takto nadopovaného, vymenit za 45tkm 2 x olejovu napln je hrozne malo.. odporucal by som ti olej menit vyrazne castejsie. -
Sysoj Psojič 29.05.2015 22:42
Nechápu
Tolik ps na předku je na prd. Nejde o rozjezd, ale o výjezdy ze zatáček a celkovou potentnost vozu. Však to bývalý majitel pochopil a šel do lepšího.
Je to auto v záruce? Jak řeší APR záruku na auto?
Ptám se protože mně na Rko drží záruku MTM a je to fajn. Navíc i ve VW nemají s MTM zásadní problém.-
mustafa 30.05.2015 16:25
« Re: Nechápu
Auto je určeno na denní provoz, kde je potřebná hlavně dynamika a zde ta Octavia exceluje. Octavii si nekoupí nikdo na kosení zatáček. I v těch je to ale celkem obstojné auto, až na nemožnost vypnutí ESP. To budu ale řešit, a pak budu moc povědět, zdali je to dobré nebo ne.
Co pochopil bývalý majitel víte asi lépe koukám, takže tu nemá cenu rozepisovat, že chtěl prostě větší výkon (APR nabízí 380koní pouze chipem) a lepší celoroční využitelnost díky 4x4. Ani to eRko si ale bývalý majitel nekoupil na kosení zatáček :-)
Záruku se nemění. Úprava ECU není servisem nějak běžně odhalitelná.-
flakacka 01.06.2015 10:41
« Re: Re: Nechápu
Dovolím si s vámi nesouhlasit ohledně záruky. Dost sem se o to zajímal než sem auto svěřil úpravci. Dealer APR vám sice bude tvrdit, že pokud se s autem něco stane a budete potřebovat do autorizovaného servisu, že vám přehraje zpátky orig. sw do ŘJ a v servisu to nepoznají. To je pravda jen částečně. On vám sice nahraje orig. sw a bude se tvářit, že je vše v pořádku, ale zapomene vám říct takovou malou drobnost. ŘJ si totiž pamatuje počet přehrátí sw a to vymazat nijak nejde. Takže následně vás potom v servisu nechají zaplatit celou opravu (pokud se tedy jedná o motor) ze svého. Takže o záruku jste přišel dnem provedení úpravy. A pokud vím tak APR žádnou záruku nedrží na své úpravy. Proto sem raději připlatil a šel do MTM jako kolega Sysoj Psojič kde oni drží záruku 2 roky.-
Sysoj Psojič 01.06.2015 13:41
« Re: Re: Re: Nechápu
Tak to přesně je. Mohu potvrdit. A nejde jen o motor, ale i převodovku, spojku, pohonný řetězec, brzdy, zavěšení kol...
Btw, flákačko, Cupra s MTM musí rvát ruce, to bude asi peklo >:D
Rko je díky 4x4 pořád takové krotké :-!-
flakacka 01.06.2015 15:23
« Re: Re: Re: Re: Nechápu
Sysoj : není to vůbec hrozné jak by se mohlo na první pohled zdát. Pokud je pěkná silnice tak už na dvojku přenese auto výkon na silnici. I když jen tak tak. Pokud je to samá vlna a nerovnost tak ne. Od trojky výše lze využívat plný výkon. Mně chyběl trošku výkon na rychlostních silnicích a dálnicích tak proto sem se rozhodl pro úpravu. A tam je to docela dost znát. V sérii sem i podřazoval, aby byla akcelerace rychlá, nyní netřeba podřazovat. A nebo lze a o to je to větší peklo. :-)
Samozřejmě Golf R bude s přenosem výkonu na menší stupně někde jinde. Ale i ta Cupra není nějak extra jedovatá a nevyzpytatelná.-
Sysoj Psojič 01.06.2015 19:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu
To by bylo zajímavé dát ty auta na Slovakiaring vedle sebe. Schválně nepišu Brno, to je tak rychlé, že bych se i bál, že bude FWD díky menším odporům rychlejší >:D
V Brně je nuda i GT-R :-!-
flakacka 02.06.2015 06:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu
Abych se přiznal tak i mě by to zajímalo jak na tom obě auta budou. Mám to fakt hodně z ruky, ale neříkám ne. Jsem z Kladna a pro mě je ideální Most. Cca 65km.
Ono hodně záleží i na pneu, mám tam pořád gumy od výrobce (Bridgestone potenza 050) a ty zrovna nejsou nic moc na okruh.-
iudex 02.06.2015 13:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu
Pokiaľ nemáš semislicky, tak je to pomerne jedno, medzi UHP moc dramatické rozdiely nie sú. A dať semislicky na auto, ktoré sa používa nielen na okruhu je už diskutabilné: získaš na suchu, stratíš za mokra.
Inak Slovakiaring si všetci chvália; ja síce iný okruh okrem neho nepoznám, ale tunajší užívatelia, čo chodia po rôznych okruhoch, ho hodnotia lepšie, ako všetky české okruhy. Má pekné ostré 180° zákruty, horizonty i dlhú cieľovú rovinku, rozhodne treba skúsiť.
-
-
iudex 02.06.2015 13:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu
Ak chcete prísť na SK ring, tak by ste to mali stihnúť ešte teraz v júni (červnu), lebo potom celé leto až do októbra (října) voľné jazdy nebudú.
Inak ani na Slovakiaringu by som si s istotou nevsadil na víťazstvo štvorkolky, asfalt je tam pomerne drsný a pekne drží, takže predokolka so samosvorom tam vie byť pekne rýchla.
-
-
-
-
mustafa 04.06.2015 16:54
« Re: Re: Re: Nechápu
V servisu běžně diagnostika úpravu odhalí a označí auto hláškou "TD1". To se zde u APR nestane. Pokud se v tom bude někdo rejpat, tuningové firmy TD1 jistě brzo také obejdou, tak může najít právě nesrovnalost v počtu přehrátí SW v řídící jednotce. APR má své úpravy zmáknuté po programátorské stránce hodně dobře, a tak při přehrátí originálního SW zpět do řídící jednotky kvůli záruce, tak se nastaví i počítadlo na hodnotu, která v té jednotce byla předtím, než se auto upravilo. Úprava je tímto nezjistitelná a vychází mi to, že jste si zaplatili za podobnou "službu" zachování záruky o 1000 EUR více. :-)-
MariAchi 10.06.2015 16:43
« Re: Re: Re: Re: Nechápu
Zaruka za 1000 EUR je skoro zadarmo u auta, kde se z motoru doluje nasobek puvodniho vykonu a tociveho momentu.
A co se tyka nastaveni pocitadla, tak je fajn nejprve vedet, o cem vlastne pises, tyhle ridici jednotky nejsou jako BIOS nekde na desce v paranskem kompu, obvykle se jedna o dve jednotky, kde jedna kontroluje spravnost konani te druhe a jakekoliv zmeny se zappisuji do citace obou jednotek - a do nekterych casti pameti ani neni mozne s beznou diagnostikou sahat, musel bys jednotku vyndat z auta, otevrit ji a na konkretni body zapojit specialni kabelaz a k ni specialni diagnostiku...
Ale klidne si ver tomu, ze az se ti motoru rozsype, ze ti dealer naleti na ty reci s drzenim zaruky, good luck :-)-
mustafa 14.06.2015 22:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu
Tak teorie by nějaká byla... To je hezký. Já mam jak teorii, tak potvzení od APR, tak vlastní reálný zkušenosti se zákazníkama, kteří řešili nějaké věci přes záruku, tak i výčet dat z řídící jednotky skrze několik diagnostik. Vím moc dobře a bylo mi to i referováno zákazníky, že po úpravách v servisu jdou, ale u nikoho nic nenašli. Když jsem byl odkódovat nějaký věci u jednoho experta přes diagnostiku, tak se mne taky zeptal, jestli vážně věřím tomu, že na to v servise nepřijdou. Pak začal hledat, chvilku bylo ticho, a pak řekl, že tohle ještě neviděl. Po úpravách ani známky. Já jsem v klidu ;)
-
-
-
-
-