Fiat Multipla (1999)
7.5.2007Fiat Multipla byl poprvé představen jako koncept v roce 1996. Do prodeje se dostala o dva roky později v téměř nezměněné podobě. Multipla patří do…
Fiat Multipla (multinka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 23.12.07 07:34
« Supr auto s rolákem.
To mi ten límec vepředu evokuje. Ale recenze je chudičká...opravdu vůbec nezazlobila? Kolik jsi s ní najel, když má teď necelých 10 000 km? Nebýt diskuze, nevím, že má jen 4.1 m, to je překvapení, myslel jsem, že je delší. A vepředu se tři vejdou v pohodě??? Kolik stála? A oprav si - ..na příčných...tvrdšího...Ať slouží! Hoj! :-) -
neregistrovaný: "o2" [77.97.253.XXX] 18.11.07 21:31
« promin
Promin ale ja tohle auto povazuju uplne za nejosklivejsi auto na svete. Ale chapu ze to je vec vkusu. prosimte neber to jako urazku. I pres vsechny plusy co to ma v interieru tak ja bych si proste nemohl koupit auto ktere se mi absolutne nelibi a zaroven v televizi v nejakym poradu vyhralo titul "nejosklivejsi auto" takze se nelibi ani ostatnim.
Ale preju mnoho stastnych km bez nehod a at auto dobre slouzi. Proti gustu... -
multinka 08.08.07 17:27
« Re: ha
Víte že, je jedna Multipla vystavena v New Yorku, jako jediné auto, v muzeu moderního umění? Jak říkáte, inženýři z Turína byli dost odvážní. Nic méně se za ní každý ohlédne, někdo s úšklebkem a někdo s obdivem. A ty světla? - No, mlhovky co nejníže, potkávačky normálně a dálkové (ty nahoře) jsou cca 1m nad zemí a nevěřil by jste, jak je v noci daleko vidět.
Honza. -
lorenzlubos 09.05.07 09:59
« 78kW!!!
Davam Ti 10b. Vzhlad tohto kontroverzneho auta nehodnotim. Sam uz dobrych 11 rokov (studia bola z roku 1996, nie?) neviem, ci sa mi paci. Teda, ci sa mi paci, co sa vzhladu tyka. Lebo inak je krasne velke, krasne prakticke, krasne drzi na ceste (nemam skusenosti, ale okrem Tvojho clanku, sa to spomina aj snad vo vsetkych testoch). 1.6 ma ale vykon 78kW (106k) a to v oboch vyrabanych objemoch. Vzdy sa mi pozdaval viac 1.9 JTD, alebo uplne najviac asi Blupower, BiPower, NaturalPower. Nech sluzi! Krasne auto. -
"anonym" [85.119.88.XXX] 09.05.07 09:40
« 4x4 turbo sport
po přečtení recenze jsem nabyl dojmu že tě uspokojí prostor krabicovýho tvaru a že to ostatní už není tak důležitý možná by ti stačila krabice s kolama až moc málo co bys nám mohl prozradit o autě které vyvolává dojem že vepředu toho je až moc co se týče tvaru vozu ale podle tvých slov spíše vyznívá chvála jak to jede to určitě je pro auto hlavní takže tím chci říct že tvar není to co auta mají mít na prvním místě ale hlavně požitek z jízdy a skusím ti věřit že to jed umí parádně tak nedej na to co kdo říká ale hlavně jak to vyhovuje tobě dík že můj názor vezmeš ale nic nemění na tom že i taková auta plným orávem na silnice patří a jsou vskutku originální což o tvým platí -
-
"-- skrytý --" 08.05.07 10:50
« Top variabilita :-)))
Na to, jak je tvoje recenze krátká jsi mě pobavil. O jaké TOP variabilitě je řeč? Seděl jsi už někdy ve opravdovém MPV? Viděl jsi co se do něj dá naložit?
Souhlasím s ideou FIATu, že 7 či 8 sedaček využije málokdo. Je sice obdivuhodné, jak dokázali nacpat do 4,1m délky 6 sedadel, ale za jakou cenu? Popravdě řečeno, vidět prostředního cestujícího v první řadě je velmi vzácné - třeba nám řekneš,proč... ;-)
Multiplu obdivuju pro odvahu, s jakou se pustili nejen do designu, ale i do jeho výroby (však taky na to doplatili, podobně jako Renault s Avantimem), ale aby to auto bylo bezpečné (hlavně z boku) by muselo být širší, aby si cestující měli kam dát zavazadla, muselo by být delší. Při tak malé délce se s variabilitou moc udělat nedá - sklopit sedačku nebo ji vyjmout. Udělat z ní stoleček, otočit ji čelem vzad nemá v tak krátkém autě smysl, na kempování pro dva uvnitř auta to taky není.
Budu-li srovnávat Multiplu s běžným hatchbackem, je variabilita skutečně dobrá. Budu-li srovnávat v kategorii MPV, kam ji FIAT řadí, není variabilita nic moc.