Fiat Multipla (1999)
7.5.2007Fiat Multipla byl poprvé představen jako koncept v roce 1996. Do prodeje se dostala o dva roky později v téměř nezměněné podobě. Multipla patří do…
Fiat Multipla (multinka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- konečně Multipla 07.05.2007 20:46
- nazdar 07.05.2007 21:13 wikinko
- design... 07.05.2007 21:33
- Design 07.05.2007 22:13
- 10b 07.05.2007 22:23
- 8b 08.05.2007 00:22 Beersheva
- vylepšit recenzi.... 08.05.2007 10:21 Mr.Murphy_
- ach jo.. 08.05.2007 10:47 Enthusiastic.driver
- Top variabilita :-))) 08.05.2007 10:50
- rarasi varlata 08.05.2007 11:55
- Pekne 08.05.2007 12:06 MikyJ
- Individualista 08.05.2007 16:14 glemo
- Ošklivý? 08.05.2007 16:24
- 4x4 turbo sport 09.05.2007 09:40
- 4x4 turbo sport 09.05.2007 09:44
- 78kW!!! 09.05.2007 09:59 lorenzlubos
- Multiprostorná 09.05.2007 18:35 Hitachi
- ha 06.08.2007 16:19 jmurjr (H22A7)
- parada 20.08.2007 16:22
- opr 20.08.2007 16:23
- je super 24.10.2007 20:30
- promin 18.11.2007 21:31
- Supr auto s rolákem. 23.12.2007 07:34 Poustnik
- raritka 24.12.2007 09:06
- díky za ohodnocení... 25.12.2007 13:00 fusionman
- Škoda 03.01.2008 20:33 George Hill
- .....jo 04.01.2008 18:23 salazar
- hnus 02.02.2008 13:48
- bud a nebo 03.02.2008 20:42
- mulťa 23.05.2008 08:19
- zdar 17.08.2008 16:08 Prase
- multipla 12.02.2009 14:36 P4WLYK
- Je to hnusné, až je to hezké... 15.07.2009 21:08 Psychobolos
- Multipla 01.11.2014 19:19 martinsluk...@...
-
neregistrovaný: "hany" [85.70.235.XXX] 07.05.2007 22:13
Design
Tohle auto si pamatuju kdyz prislo, jak jsem videl fotky tak se mi to fakt moc libilo...jenomze v realu sorry ale prijde mi to strasne osklivy...fotky klamaly a ja dostal na toto auto alergii...ale obdivuju, ze si to nekdo koupi...hodne stastnych kilometru preju... :-! -
Beersheva 08.05.2007 00:22
8b
Nejak sis prevratil hodnoceni, coz? 10 je nejvic, ne naopak. Davam 8 bodu, Multipla si je zaslouzi, byt s timhle motorem s odrenyma usima. 1.6 do tohoto vozu je hruza. Ale ta koncepce, odvazny design a variabilita, za to je desitka. Na osm to jde dolu diky zpracovani a motorum. Ocenuju i CNG verzi, ze i u nas uz je. Bravo multipla, ja bych ji bral. -
Mr.Murphy_ 08.05.2007 10:21
vylepšit recenzi....
... Multipla je auto které já opravdu obdivuju... Recenze je slaboučká, žádné fotky, přitom tohle auto si přímo říká o podrobné představení... zatím to máš za 5b, vylepši to! ;-) -
Enthusiastic.driver 08.05.2007 10:47
ach jo..
Nejosklivejsi auto novodobych dejin si zaslouzi lepsi recenzi, zkus na tom zapracovat ;-) -
"-- skrytý --" 08.05.2007 10:50
Top variabilita :-)))
Na to, jak je tvoje recenze krátká jsi mě pobavil. O jaké TOP variabilitě je řeč? Seděl jsi už někdy ve opravdovém MPV? Viděl jsi co se do něj dá naložit?
Souhlasím s ideou FIATu, že 7 či 8 sedaček využije málokdo. Je sice obdivuhodné, jak dokázali nacpat do 4,1m délky 6 sedadel, ale za jakou cenu? Popravdě řečeno, vidět prostředního cestujícího v první řadě je velmi vzácné - třeba nám řekneš,proč... ;-)
Multiplu obdivuju pro odvahu, s jakou se pustili nejen do designu, ale i do jeho výroby (však taky na to doplatili, podobně jako Renault s Avantimem), ale aby to auto bylo bezpečné (hlavně z boku) by muselo být širší, aby si cestující měli kam dát zavazadla, muselo by být delší. Při tak malé délce se s variabilitou moc udělat nedá - sklopit sedačku nebo ji vyjmout. Udělat z ní stoleček, otočit ji čelem vzad nemá v tak krátkém autě smysl, na kempování pro dva uvnitř auta to taky není.
Budu-li srovnávat Multiplu s běžným hatchbackem, je variabilita skutečně dobrá. Budu-li srovnávat v kategorii MPV, kam ji FIAT řadí, není variabilita nic moc. -
MikyJ 08.05.2007 12:06
Pekne
Tohle auto je tak osklive az je krasne. Klidne bych do ni sel jako auti na vylety, uz jen proto, ze se spouste skorohlidum nelibi, me jo. Je jine, je odvazne a je orginalni. Vsechny ochcavky a lidova vozidla se muzou jit zahrabat. Tohle auti je daleko hezci :) -
"anonym" [85.119.88.XXX] 09.05.2007 09:40
4x4 turbo sport
po přečtení recenze jsem nabyl dojmu že tě uspokojí prostor krabicovýho tvaru a že to ostatní už není tak důležitý možná by ti stačila krabice s kolama až moc málo co bys nám mohl prozradit o autě které vyvolává dojem že vepředu toho je až moc co se týče tvaru vozu ale podle tvých slov spíše vyznívá chvála jak to jede to určitě je pro auto hlavní takže tím chci říct že tvar není to co auta mají mít na prvním místě ale hlavně požitek z jízdy a skusím ti věřit že to jed umí parádně tak nedej na to co kdo říká ale hlavně jak to vyhovuje tobě dík že můj názor vezmeš ale nic nemění na tom že i taková auta plným orávem na silnice patří a jsou vskutku originální což o tvým platí -
lorenzlubos 09.05.2007 09:59
78kW!!!
Davam Ti 10b. Vzhlad tohto kontroverzneho auta nehodnotim. Sam uz dobrych 11 rokov (studia bola z roku 1996, nie?) neviem, ci sa mi paci. Teda, ci sa mi paci, co sa vzhladu tyka. Lebo inak je krasne velke, krasne prakticke, krasne drzi na ceste (nemam skusenosti, ale okrem Tvojho clanku, sa to spomina aj snad vo vsetkych testoch). 1.6 ma ale vykon 78kW (106k) a to v oboch vyrabanych objemoch. Vzdy sa mi pozdaval viac 1.9 JTD, alebo uplne najviac asi Blupower, BiPower, NaturalPower. Nech sluzi! Krasne auto. -
jmurjr (H22A7) 06.08.2007 16:19
ha
toto auto je co sa tyka dizajnu riadny ulet tri ziarovky vpredu kazda inde, 10-
multinka 08.08.2007 17:27
« Re: ha
Víte že, je jedna Multipla vystavena v New Yorku, jako jediné auto, v muzeu moderního umění? Jak říkáte, inženýři z Turína byli dost odvážní. Nic méně se za ní každý ohlédne, někdo s úšklebkem a někdo s obdivem. A ty světla? - No, mlhovky co nejníže, potkávačky normálně a dálkové (ty nahoře) jsou cca 1m nad zemí a nevěřil by jste, jak je v noci daleko vidět.
Honza.
-
-
neregistrovaný: "o2" [77.97.253.XXX] 18.11.2007 21:31
promin
Promin ale ja tohle auto povazuju uplne za nejosklivejsi auto na svete. Ale chapu ze to je vec vkusu. prosimte neber to jako urazku. I pres vsechny plusy co to ma v interieru tak ja bych si proste nemohl koupit auto ktere se mi absolutne nelibi a zaroven v televizi v nejakym poradu vyhralo titul "nejosklivejsi auto" takze se nelibi ani ostatnim.
Ale preju mnoho stastnych km bez nehod a at auto dobre slouzi. Proti gustu... -
Poustnik 23.12.2007 07:34
Supr auto s rolákem.
To mi ten límec vepředu evokuje. Ale recenze je chudičká...opravdu vůbec nezazlobila? Kolik jsi s ní najel, když má teď necelých 10 000 km? Nebýt diskuze, nevím, že má jen 4.1 m, to je překvapení, myslel jsem, že je delší. A vepředu se tři vejdou v pohodě??? Kolik stála? A oprav si - ..na příčných...tvrdšího...Ať slouží! Hoj! :-) -
fusionman 25.12.2007 13:00
díky za ohodnocení...
ohodnotil jsem na oplátku - také 10b. Před časem jsme také měli multiplu, akorát že stříbrnou a s motorem JTD. bylo to fajn auto a každý se za ní ohlížel , bohužel byla hrozně poruchová ,tak jsme jí prodali . jak je to s poruchovostí u té tvé ? Přeji mnoho dobrých km.-
-
fusionman 25.12.2007 20:04
« Re: díky za ohodnocení...
Tak to se budeš divit eště víc , protože ta naše měla najeto jenom 60000km , asi to byla nějaká pátková výroba.Také je nutno započítat i fakt,že italská auta nepatří mezi neporuchové. Také by mě zajímalo jak tento docela těžký vůz zvládá motor 1,6 , promin ,ale asi to nebude žádné žihadlo,co? Ale multipla přece není závoďák. ;-)-
multinka 25.12.2007 20:48
« Re: Re: díky za ohodnocení...
Maximálka 170km/h. Vezli jsme známého do Prahy, taky měl pochybnosti, ale zachoval se ,,rovně,, a upřímně byl překvapen jak je auto živé i v 5-ti lidech. Při 150km/h motor neslyšíš, ale asi jen díky hučícím zymákům.
Jaký to byl rok výroby, že měla JTD jen 60000km. 2005?
PS: převrtané 1.9JTD na 2.5 mají např. dodávky IVECO Daily (pekaři,mlíkaři,masňáci, atd...) které zvládají i 600 000km systémem hop-cuk od krámu ke krámu.
Vašich 60 000 je málo i na Felicii. Jaký byl původ auta?
Opravdu se divím. Jaký byl servis?
Já ji koupil z Regensburgu od nějaké Němky( na jméno bych musel do papírů) nebyla zaplavená, byla pravidelně servisovaná. Jediná vada, na kterou mě dala 300EUR slevu je odchlípnutá sluneční clona před spolujezdcem, protože za ní nevím proč strkala mapy.-
fusionman 26.12.2007 12:35
« Re: díky za ohodnocení...
Ta naše byla rok výroby 2004 a prodali jsme jí 2006. Byla přivezena jako lehce bouraná s Francie. Servis byl sice neznačkový ale věřím že solidní. Musim poopravit počet km , 60tkm měla při koupi ,ale stejně při největším rozmachu jejích poruch nemohla mýt více než 90tkm.-
"-- skrytý --" 26.12.2007 12:53
« Re: Re: díky za ohodnocení...
Francouzi se určitě nebudou starat o italské auto tak, jako o svoje francouzké. Určitě byla levná a tím odpovídal i její stav. A tím, že byla servisovaná v neodborné dílně někde na venkově jenom vypovídá o tom, že ji měl nějaký fr.sedlák jen na práci.-
fusionman 26.12.2007 16:13
« Re: Re: Re: díky za ohodnocení...
Tak za levno , nebo nějak pod cenou jsme ji tenkrát nekoupili.jak jsem psal o tom servisování , tak jsem myslel tady u nás . Myslím , že když už se o auto někdo stará tak bez ohledu na to jestli je francouzské , italské , německé nebo japonské,nemyslíš ?
-
-
-
-
-
-
-
George Hill 03.01.2008 20:33
Škoda
Kvalitni prispevek,ale nevim proc,ale Multipla se my nikdy moc nelibila...Presto davam 9! Za kvalitni praci kolem, recenzi a fotky :yes: -
salazar 04.01.2008 18:23
.....jo
.. to je auto které si kupují lidé kteří nedají na všeobecný nudný vkus a hlavně se nebojí ukázat. jeden čas jsem po ní koukal ale nakonec vyhrálo doblo kvůli velikosti kufru. Jel jsem v 1.6 a pohoda nehledě, že v mé lybře je přední náprava z multiply a pár věcí taky. A´t ti jezdí >:D -
"-- skrytý --" 03.02.2008 20:42
bud a nebo
tak by se asi dalo vyjadrit nazory na toto auto.. bud se libi a nebo se hnusi. ja se priklanim spise k tomu prvnimu. Ne ani svym vzhledem, ale usporadanim. 3+3 sedačky se občas vzkutku hodi a take at chcete nebo ne, tak kolemdouci se proste poohlidnou... ->10bodu ;-) -
"-- skrytý --" 23.05.2008 08:19
mulťa
Auto krásné a originální a neokouká se. Taky jsem o něm zvažoval při koupi nové vozu pro rodinu. Rozhodně je z něj lepší výhled než z "tanku-roomsteru"(škodováci prominou-svařenina F II. a dodávky). Variabilita super a na 4 metrech odvézt 6 lidí, to jen tak někdo nemá. Je to prostě auto pro radost a pro rodinu. Ať jezdí.Budu koukat zda mulťu nepotkám, jsem taky z Pce. :-) :yes: Ještě klidně dodej nějaký popis i foto ;-) -
Prase 17.08.2008 16:08
zdar
tak se mi zda ze jsem dneska rano stal vedle tebe u kauflandu :-) ;-) multa peknej :-) ;-) -
Psychobolos 15.07.2009 21:08
Je to hnusné, až je to hezké...
Když jsem to viděl poprvé, bylo mi z toho trochu blivno, ale teď vím, že je to velice praktické vozítko s dobrým motorem a skvělým výhledem. Je to neokoukané a rozhodně bych po tom sáhl raději než po mnohých zázracích, které se dnes dělají s logem mé dříve velice oblíbené Škodovky.
(ten prostor uvnitř a jeho proměnlivost, to je prostě úžasné!) -
martinsluk...@... 01.11.2014 19:19
Multipla
Evidentně nikdo ji neměl na zvedáku, nebo neodrazil kus kartoserie! ;-)
Multipla nemá samonosnou karosérii. Podlaha je tvořená deskou vystuženou po obvodu i napříč jekly. Na tom jsou pověšeny motor a nápravy. Proto také nemá práhy. Nad tou deskou je trubkový rám. Trubky jsou v předních, prostředních i zadnich sloupcích a po stranách podél střechy (proto také ty "tvary"), na něm jsou pak uchyceny díly karoserie. Při poškození dílu karosérie se příslušný díl sundá a nahradí novým. Od toho se také odvíjí geniální jízdné vlastnosti v zatáčkách. Přední kola pod plynem táhnou zbytek auta nekompromisně za sebou. Drží to jak přilepené. Lze s tím "odskočit" do strany i ve 130 km/hod (losí test). Do smyku se to nedá dostat ani ruční brzdou na sněhu. Reaguje to jako sáně, začne se to sunout a otáčet, ale všechno je pod kontrolou.
Když sundáte opěrku u předních sedadel, tak se dá vytvořit pohodlné lůžko na nouzové přespání.
Netuším, proč to prodavači u Multiply neuváděli, protože pro řidiče jsou to daleko důležitější argumenty než estetika nebo asistenti. ;-)
Už se nevyrábí :'-(