Nissan Pathfinder (2007)
11.5.2007Díky mým koníčkům, kdy je potřeba často sjet z asfaltu, jsem byl v podstatě přinucený koupit si čtyřkolku, protože oktávka, kterou jsem na tyto účely…
Nissan Pathfinder (mitak)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
mitak 15.01.08 14:28
« Re: Re: Nákup z Německa
Nissan sice má panevropskou záruku, ale stále je rozdělený na západní a východní část, kdy ta východní má sídlo v Maďarsku. Já jsem blbec při prodeji nezatlačil na prodejce, aby mi vyplnil servisku, takže jsem utratil pár tisíc za tzv. předprodejní prohlídku v servisu v Brně, na základě které mi vystavili novou českou (východní) servisku a teď to má stejnou záruku, jako by to bylo zakoupeno u nás. -
neregistrovaný: "cislo" [88.102.8.XXX] 25.12.07 20:28
« Re: Zkušenosti majitele po 60 000 km
nazdar borci "PF" pojdte se přihlásit na www.nisanclub.cz
tam jsem založil koutek Pathfinderů tak to tam můžem vše vyjasnit i ty gumy. Kdyby někdo měl fakt velkej zájem a bylo by to alespon na 4 - 5 aut tak by se to možná dalo nějak zařídit -
neregistrovaný: "mmuf" [193.165.146.XXX] 14.12.07 16:02
« Re: Zkušenosti majitele po 60 000 km
Ahoj, příští týden bych si měl vyzvednout Pathfindera, taky v automatu - nedal jsem se odstrašit recenzema. Mám trošku obavy ze spotřeby a z hlučnosti, snad to nebude tak zlý. Byl bych velmi vděčný za doporučení na zimní pneu a al disky. -
"anonym" [90.176.242.XXX] 06.12.07 11:34
« Zkušenosti majitele po 60 000 km
Dlouho jsem se rozmýšlel co koupit . Nakonec vyhrál kompromis cena, bezpečnost a luxus.Path byl vítěz. Mám automat a hledám lidi se zkušenostmí. Potvrzuji skoro vše z diskuze- zvlněné gumy u předního skla,problémy s 17palc.pneu - nakonec good. za docela rozumný peníz,plecháče nejsou apod.
Každý den začíná s Path. a je to paráda, užasný pocit. Mán už skoro 60000km. Neuvěřitelná spotřeba pokud počítač nekecá průměr 8,1 na delší trasy.Je fakt, že ho nehoním nad 130. Automat do terénu asi nebude to pravé ořechové, ale to mě netrápí, jezdím je po silnicích..Co mě trápí a to hodně je kouřivost motoru. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti, v servisu tvrdí všechno OK, ale při prudké akceleraci je stará Liazka navoněnej frajer. V tahu už pak je pokoj a čisto.Pokud někdo něco víte dejte do fora.Rád se podělím i o zkušenosti s mým vozem -
neregistrovaný: "HL" [90.176.242.XXX] 06.12.07 11:32
« Zkušenosti majitele po 60 000 km
Dlouho jsem se rozmýšlel co koupit . Nakonec vyhrál kompromis cena, bezpečnost a luxus.Path byl vítěz. Mám automat a hledám lidi se zkušenostmí. Potvrzuji skoro vše z diskuze- zvlněné gumy u předního skla,problémy s 17palc.pneu - nakonec good. za docela rozumný peníz,plecháče nejsou apod.
Každý den začíná s Path. a je to paráda, užasný pocit. Mán už skoro 60000km. Neuvěřitelná spotřeba pokud počítač nekecá průměr 8,1 na delší trasy.Je fakt, že ho nehoním nad 130. Automat do terénu asi nebude to pravé ořechové, ale to mě netrápí, jezdím je po silnicích..Co mě trápí a to hodně je kouřivost motoru. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti, v servisu tvrdí všechno OK, ale při prudké akceleraci je stará Liazka navoněnej frajer. V tahu už pak je pokoj a čisto. -
neregistrovaný: "raptor13" [77.236.193.XXX] 22.11.07 16:10
« Pathfinder XE - mazlik
Mám už víc jak 2 roky Pathfindera XE v khaki zelené. Jsem z toho auta naprosto unesen. :-) Spotřeba skutečně nejde pod 11l ale to mě netrápí. Zvuk motoru na rozhánění chodců je fakt funkční >:D + "rozhrnováni" aut na dálnici.. No ono když se vám v zadním zrcátku objeví maska Path s velkým logen NISSAN tak každý škodovkář rád uhne.. Nalítáno na něm mám pres 55000 jediná závada uvolněný stabilizátor na zadní nápravě. Tam bych ale viděl příčinu v jednom odvozu trosku hmotnějšího materiálu.. Pak jsem ještě předčasně měnil brzdné destičky, to je ale jednoznačná daň za drsné zacházení. Jinak jsem s autem absolvoval par kurzu Školy smyku ve V.Mýtě.. a chováni hlavně brzdná dráha a řiditelnost s ABS fakt nad očekávaní i páni instruktoři vcelku koukali. Offroad vlastnosti jsou nadprůměrné Path není SUV ale ani drsňák offroaďak. V Milovicích jsem ho párkrát utopil, fakt je ten že jsem dojel na pneumatiky. Při řádění v Mladkově si dal sjezdovku stejně jako kolegův Land jen při projíždění protitank příkopu nahoře se občas klouzal po bříšku a čumákem ryl zem. No auto je především pro zábavu a práci a nejsme žádná BMW ofroad like leštěnka.. Ježdění na dlouhé vzdálenosti, cestováni. Tak o5 nemam co vytknout máme s Path za sebou řadu letních i zimních akcí a je to jen a jen zábava. Jen na Korzice mu občas bylo těsno ale zas terénu si užil víc než dost.. Pomalu mě končí leasing a přemýšlím kam dál..? Škoda že není silnější motor i když 2,5 diesel v manualu s menší úpravou jednotky je cool.. ale nějaký 5-6l V8 !! Sice nic pro spořivce.. ale ten pocit kdo nezažil nepochopí.. Na začátku Nissan tvrdil že bude ale nakonec šel jen do USA.. Dalším krokem je snad jen H2 ale Path je krásnější, sexi a praktičtější. Asi u něj zůstanu :-) Co mě baví je že se řidiči Path navzájem zdraví J Path jen a jen doporučím. -
neregistrovaný: "Milan-patik" [85.71.78.XXX] 19.11.07 02:57
« Re: 16"
No jo, mozna budes mit pravdu s tema kotouci.Zatim jsem plecháče 16" nekoupil, takze jezdim na originálech M+S, jak si je koupil i ty. Na snehu nic moc, ale s 4x4 to jeste jde. Horsi to je kdyz potrebujes zabrzdit...
Kde si sehnal hliníky 17" a za kolik? Nechám se inspirovat....Pouze tvoje gumy Bridgestone Blizzak v rozmeru 255/65/17 jsem nikde nenasel. Mas je v tomhle rozmeru?
m.kollar@seznam.cz -
neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 15.11.07 01:40
« Zimní pneu
Já měl na autě obuté "celoroční" GoodYear Wrangler. Jsou to celoroční gumy řekl bych třeba do jižní Itálie :-)
Na sněhu příšerný. Je to takový podvod na lidi, v EU se tuším nesmí prodávat auta na letních gumách a tak to udělali takhle. Lidi, kteří na tom jezdí, způsobují při prvním sněhu v Praze nehody :-)
Takže já jsem už teď rovnou přezul, koupil jsem relativně levné alu disky a oboto mám Bridgestone Blizzak. Ta guma má u velkých a těžkých aut vynikající reference. Předtím jsem jezdil na Maximě řadu let jen zimní Dunlopy a Bridgestone neznám, tak jsem zvědavý... Prý se s tím jezdí po sjezdovce úplně bezvadně :-) -
neregistrovaný: "bfak" [90.177.16.XXX] 09.11.07 21:18
« Supr auti
Tak Nissani jsou supr auta to vim z vlastni zkusenosti . Docela jsem se zasmal pri tve recenzi (v dobrem) Bude to dalsi auto po moji primere . Mel jsem moznost se vnem vezt a hluk motoru je dobrej a libivej >:D Supr recenze. Ani bych necekal co zvladne na silnici a v terenu ,ale nissan terenaky fakt umi a co se tyce jeho 170 koni je to akurat protoze je to auto delay do sily a ne na zavodeni . -
neregistrovaný: "Patik-Milan" [85.71.78.XXX] 09.11.07 13:38
« Taky ho uz mam doma.
Tak se povedlo a Patik stoji v garáži, provedeni LE+IT packet. Supr auticko, alespon prozatim.Pouze mne ponekud prekvapuje spotreba podle palubniho počitače, kde ukazuje pruměr 11,5 litru.No, snad to sleze na přijatelnou spotřebu.Problemy zatim zadne.A ty pneumatiky... 16"plech.disky - nevidim duvod proc by se nedali pouzit, kdyz se splní zákl.pravidlo a obvod pneumatiky nebude vetsi nez 2%.Jsou to disky urcené pro Pathfindera od r.2005. A s TP a zápisem v nem si fakt hlavu nedelám.... Stejne se ale sehnat nedají (nabízejí je, ale skutecnost na skladě je jiná). Budu rad kdyz mne nekdo z majitelů "Patika" bude kontaktovat na email.Pokecáme.m.kollar@seznam.cz -
neregistrovaný: "Tomáš" [213.195.254.XXX] 06.11.07 19:11
« Re: Re: Tak je doma
Zkušenosti zatím dobré. Kromě toho, že jsem bohužel zjistil, že na verzi LE není možné použít 16" a užší pneu. Ale jinak dobré - zkoušeli jsme to o víkendu s kamarádem na takové enduro trati a spokojenost. Na ty moje účely to je bezvadné. Některé věci z manuálu moc nefungují - resp. manuál je víceméně samá poznámky "pokud je instalováno" a všechno je jinak, než je psáno. Některé věci moc logické nejsou (třeba automatické sklopení zrcátek při couvání nebo i ukládání nastavení do paměti moc intuitivní není) ale to jsou drobnosti. Chtěl bych ještě vymyslet umístění CB rádia a protože v konzoli mám changer, tak to bude muset jít jinam ale nikde se to moc nehodí.